Homestyling SthlmRoots

4.9 i betyg av av 12 omdömen
Välkommen till Homestyling SthlmRoots!

Homestyling StockholmRoots är ett inredningsföretag med inriktning på homestyling/ homestagning, inredning & organisation!

Vår målsättningen är att maximera priset på er bostad vid en försäljning eller för att öka er egna trivsel i hemmet!

I dagens läge vet man att inreda samt renovera på rätt sätt är en investering snarare än en kostnad då det ökar slutpriset vid en försäljning.

Inredning handlar om att lyfta fram de bästa egenskaperna i bostaden genom att göra den så attraktiv som möjligt, antingen för egen trivsel eller för att sticka ut i mängden i dagens tuffa marknad!

Vid försäljning flyttar vi fokusen från ert behov till köparens drömmar och visioner om hur deras framtida hem kan se ut.
Vi skapar en tilltalande miljö genom att rensa bort, möblera/möblera om, skala av/komplettera eller smårenovera för att lyfta fram de bästa ur er bostad.

Med vår expertis och erfarenhet samt samarbeten med andra yrkesgrupper ger det oss möjlighet att tillgodose det flesta av våra kunders önskemål i största möjlig mån.

Vi vet att olika behoven ser olika ut och har som vision att skräddarsy därefter för att skapa unika möjligheter.

Vi kan garantera att med vårt arbete sticker du ut i mängden!

För mer exakt information om tjänster och priser kontakta oss!

Visste du att Homestyling är avdragsgillt?
För mer info kopiera webblänken nedanför:

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

12 omdömen om Homestyling SthlmRoots