Homestyling SthlmRoots

Homestyling SthlmRoots

Välkommen till Homestyling SthlmRoots! Homestyling StockholmRoots är ett inredningsföretag med inriktning på homestyling/ homestagning, inredning & organisation! Vår målsättningen är att maximera priset på er bostad vid en försäljning eller för att öka er egna trivsel i hemmet! I dagens läge vet man att inreda samt renovera...

12 omdömen om Homestyling SthlmRoots

Yngwe E
Skrev om Homestyling SthlmRoots

Den unga tjejen, stylisten, hjälpte mig att organisera och få fint tills fotografen skulle fotografera. Blev såld innan visning vilket var skönt och underlättade för mig. Villa, Älvsjö.

Jessica Maria L
Skrev om Homestyling SthlmRoots

Vi gick hjälp med att fixa till vår lägenhet inför försäljning. Vi blev supernöjda. Det blev så fint att vi nästan inte vilja sälja.

Linda P
Skrev om Homestyling SthlmRoots

Försäljning radhus, Bergtorpstigen, Älvsjö. Anlitade Caroline då de första bilderna fotografen tog var hemska. Blev rekommenderad henne via vår mäklare. Kort tidspress men resultatet och bilderna blev suveräna! En visning och huset var sålt!

Anders L
Skrev om Homestyling SthlmRoots

Vi är mycket nöjda med Carolines arbete! Vi kommer anlita henne för fler uppdrag efter vår flytt. Kan rekommendera henne varmt!

Sofia
Skrev om Homestyling SthlmRoots

Stylade mitt hus på tre plan inför försäljning. Känsla för detaljer, helhet och upplevelse. Rekommendera starkt!

Claes L
Skrev om Homestyling SthlmRoots

Ang homestyling på Dr Widerströms g 58. Stylist Caroline Nilsson. Caroline gjorde ett alldeles utmärkt jobb. Enkelt, men synnerligen smakfullt. Nya saker blandade med gammalt i en behaglig mix. Inte för mycket o inte för litet, vilket gjorde att det var lägenheten som uppfattades som prio o inte hur den var inredd. Jag tvekar inte en sekund att rekommendera Caroline för framtida uppdrag som stylist. Mvh. Claes Lundhall.

Olivier
Skrev om Homestyling SthlmRoots

Lyhörd och duktig stylist. Jag är jätte nöjd med Caroline och rekommenderar gärna henne.

Jeanette J
Skrev om Homestyling SthlmRoots

SthlmRoots Design AB har imponerat på mig från dagbrott med deras fina smak, känsla för rymd och proffsiga tillväga gångssätt med att bemöta mig som kund. Jag rekommenderar dem varmt :)

Benita A
Skrev om Homestyling SthlmRoots

Då jag ska flytta från mitt hus på 200 kvadratmeter till en lägenhet på 56 kvadratmeter hade jag alldeles för mycket saker och visste inte vart jag skulle börja. Caroline var mycket trevlig och positiv person. Hon var lyhörd och fokuserad på lösningar efter vad jag behövde och orkade. Caroline hjälpte mig till en början att få struktur och ordning på allt, vad som skulle sparas, vad som kunde skänkas eller kastas. Hon ordnade också med en container som vi kunde kasta i och körde även bort det som inte kunde kastas i containern....

Mia I
Skrev om Homestyling SthlmRoots

Som en frisk fläkt kom Caroline hem till mig eftersom jag inte trivdes i mitt hem. Hon kom med bra råd och förslag hur jag kunde förbättra mitt hem och gav mig även inköpslista till det jag behövde. Jag är mycket nöjd med hennes insats! Rekommenderar verkligen Caroline!! Tack!

Axel E
Skrev om Homestyling SthlmRoots

Tillmötesgående, smidiga och gott resultat! Lägenheten såldes i en tuffare marknad, där homestylingen var viktig för att sticka ut i mängden.

Daniel K
Skrev om Homestyling SthlmRoots

Inför min försäljning av min lägenhet anlitande jag Caroline då min lägenhet var en ungkarlslya. Caroline kom dit och möblerade om, stylade med enklare möbler, kuddar, filtar och detaljer. Både jag och min mäklare på Mäklarhuset var riktigt nöjda! Inte nog med att hon gjorde ett toppenjobb så var hennes bemötande verkligen 5 av 5 möjliga. Kan varmt rekommendera Caroline!

Homestyling SthlmRoots gillar detta