Alla kategorier Homestyling Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Homestyling SthlmRoots Design AB

Homestyling SthlmRoots Design AB

Årsta skolgränd 10, 117 43 Årsta — Visa karta

Välkommen till Homestyling SthlmRoots Design!

Vi på Homestyling StockholmRoots Design är ett inredningsföretag med inriktning på homestyling/ homestagning, organisation, bygg & design!

Vår målsättningen är att maximera priset på er bostad vid en försäljning eller för att öka er egna trivsel i hemmet!

I dagens läge vet man att inreda samt renovera på rätt sätt är en investering snarare än en kostnad då det ökar slutpriset vid en försäljning.

Inredning handlar om att lyfta fram de bästa egenskaperna i bostaden genom att göra den så attraktiv som möjligt, antingen för egen trivsel eller för att sticka ut i mängden i dagens tuffa marknad!

Vid försäljning flyttar vi fokusen från ert behov till köparens drömmar och visioner om hur deras framtida hem kan se ut.
Vi skapar en tilltalande miljö genom att rensa bort, möblera/möblera om, skala av/komplettera eller smårenovera för att lyfta fram de bästa ur er bostad.

Vi på Homestyling SthlmRoots är en del av välrenommerade totalentreprenaden Lindqvist & Engström AB.
Med vår gemensamma expertis och erfarenhet ger det oss möjlighet att tillgodose det flesta av våra kunders önskemål i största möjlig mån.

Vi vet att olika behoven ser olika ut och har som vision att skräddarsy därefter för att skapa unika möjligheter.

Vi kan garantera att med vårt arbete sticker du ut i mängden!

För mer exakt information om tjänster och priser kontakta oss via kontaktformuläret, mail eller telefon.  Beskriv kort era önskemål och behov. Maila gärna bilder/underlag. Därefter kommer vi kontakta er inom kort.

Visste du att Homestyling är avdragsgillt?
För mer info kopiera webblänken nedanför:

Läs vad 6 kunder tycker om Homestyling SthlmRoots Design AB

• Olivier
    Olivier skrev om Homestyling SthlmRoots Design AB
    Lyhörd och duktig stylist. Jag är jätte nöjd med Caroline och rekommenderar gärna henne. Läs mer
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Homestyling SthlmRoots Design AB
    SthlmRoots Design AB har imponerat på mig från dagbrott med deras fina smak, känsla för rymd och proffsiga tillväga gångssätt med att bemöta mig som kund. Jag rekommenderar dem varmt :) Läs mer
  • Benita A
    Benita A skrev om Homestyling SthlmRoots Design AB
    Då jag ska flytta från mitt hus på 200 kvadratmeter till en lägenhet på 56 kvadratmeter hade jag alldeles för mycket saker och visste inte vart jag skulle börja. Caroline var mycket trevlig och positiv person. Hon var lyhörd och fokuserad på lösningar efter vad jag behövde och orkade. Caroline hjälpte mig till en början att få struktur och ordning på allt, vad som skulle sparas, vad som kunde skänkas eller kastas. Hon ordnade också med en container som vi kunde kasta i och körde även bort det som inte kunde kastas i containern. Det som skulle skänkas ordnade hon att det hämtades upp av behövande. Hon hjälpte också till att möblera om och göra det fint då jag skulle sälja huset. Huset blev jättefint och jag fick det jag begärde trots marknaden just nu ser ut som den gör. Allt sköttes och styrdes av Caroline själv och det var bara för mig att betala fakturorna när de kom. Allt kändes smidigt och proffsigt! Jag är mycket nöjd med Carolines arbete och absolut föreslå henne till andra som behöver hjälp! Läs mer
  • Mia I
    Mia I skrev om Homestyling SthlmRoots Design AB
    Som en frisk fläkt kom Caroline hem till mig eftersom jag inte trivdes i mitt hem. Hon kom med bra råd och förslag hur jag kunde förbättra mitt hem och gav mig även inköpslista till det jag behövde. Jag är mycket nöjd med hennes insats! Rekommenderar verkligen Caroline!! Tack! Läs mer
  • Axel E
    Axel E skrev om Homestyling SthlmRoots Design AB
    Tillmötesgående, smidiga och gott resultat! Lägenheten såldes i en tuffare marknad, där homestylingen var viktig för att sticka ut i mängden. Läs mer
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Homestyling SthlmRoots Design AB
    Inför min försäljning av min lägenhet anlitande jag Caroline då min lägenhet var en ungkarlslya. Caroline kom dit och möblerade om, stylade med enklare möbler, kuddar, filtar och detaljer. Både jag och min mäklare på Mäklarhuset var riktigt nöjda! Inte nog med att hon gjorde ett toppenjobb så var hennes bemötande verkligen 5 av 5 möjliga. Kan varmt rekommendera Caroline! Läs mer
    Caroline Homestyling SthlmRoots . gillar detta

Årsta skolgränd 10, 117 43 Årsta