Alla kategorier Audionom Stockholms län Stockholm Kungsholmen Hörbart Stockholm AB

Hörbart Stockholm AB

Arbetargatan 31, 112 45 Stockholm — Visa karta

Att Hörbart är auktoriserad av Stockholms läns landsting innebär en trygghet för dig som kund, att vi arbetar enligt landstingets regler och direktiv. Det innebär även att du som kund kan ta del av de subventioner och möjligheter till finansiering som landstinget erbjuder dig som bosatt i Stockholm.
Vårt mål är att förbättra våra kunders livskvalitet med hjälp av hörselförbättrande åtgärder utan långa väntetider och remisskrav.
Vi arbetar för ett hörbart samtal och en hörbar arbetsmiljö!
På Hörbart Stockholm har alla det gemensamt att vi drivs av ett genuint intresse för hörsel, vi avsätter mycket tid och kraft till att söka nya lösningar. Det roligaste som finns är när det kommer ny teknik som kan göra livet lättare för våra kunder.

Läs vad 87 kunder tycker om Hörbart Stockholm AB

• Börje L
    Börje L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Rekommenderas å det varmaste. Mycket sympatiskt gäng, professionell service. Försöker inte pracka på dig de dyraste apparaterna i onödan.
  • Thomas Å
    Thomas Å skrev om Hörbart Stockholm AB
    Snabb tid för hörseltest som utfördes efter några dar, utprovning av hörapparat samt leverans snabbt därefter.
    Trevlig och korrekt personal.
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Det är helt magiskt. En ny värld öppnar sig 😊
  • Börje K
    Börje K skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag har provat ut mina hörapparater hos hörbart och är mycket nöjd med personalen
  • Bo G
    Bo G skrev om Hörbart Stockholm AB
    Kanonbra personal och trevligt bemötande. Har fått nya rör och inga problem med det.
  • Krister S
    Krister S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Blev imponerad, glad och tacksam för att jag direkt efter hörselprovet hos Hörbart på Kungsgatan fick låna en för mig lämplig hörapparat som gjorde min resa till Borneo mer upplevelserik, resan började ett par dagar senare. Vid hemkomsten fick jag möjlighet att även pröva mer avancerade hörapparater. Det blev flera återbesök och jag blev varje gång vänligt, tålmodigt och sakkunnigt bemött av audionomen Sofia. När jag till slut var mogen att välja modell fick jag förståelse för mitt sätt att resonera när jag inte valde den dyraste modellen. Jag kan mycket varmt och övertygat rekommendera Hörbart!!!
  • Hans K
    Hans K skrev om Hörbart Stockholm AB
    Utmärkt bemötande. Trevlig och effektivt och med stort tålamod. Jag har köpt massor av prylar och det får ni kolla med företaget om.
  • Stig E
    Stig E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Professionellt bemötande, tydliga förklaringar, gott kaffe.
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Hörbart Stockholm AB
    Kunnig, lyhörd och hjälpsam expertis lotsade fram mig till rätt hörselhjälomedel.
    Jag kan varmt rekommendera hörbart.
    Det känns tryggt att veta att man snabbt kan få hjälp även efter utprovad hörapparat.
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Fick nya apparater utprovade samt nya proppar gjorda.
  • Victoria N
    Victoria N skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag tycker att bemötandet har varit väldigt bra. Däremot skulle ni återkomma om mötestid för ytterligare hörhjälpmedel, men har inte återkommit. Men helhetsintrycket är absolut mycket bra.
  • Anette R
    Anette R skrev om Hörbart Stockholm AB
    Provade ut nya hörapparater. Träffade en ny audionom, Jaimie helt ok.
  • Eje E
    Eje E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Väl omhändertagen. Mycket god service. Känns tryggt. God kompetens. Spec. Jamie på kungsholmen.
  • Björn W
    Björn W skrev om Hörbart Stockholm AB
    Har möts av en härlig stämning och proffsiga människor. Hoppas att ni framgent behåller det och att nya Hörbart växer upp (gärna i Sollentuna).
  • Peter B
    Peter B skrev om Hörbart Stockholm AB
    Fått tvenne hörapparater bekostade av Landstinget. Allt har fungerat mycket väl och jag har fått mycket bra bemötande, service och instruktioner. Av först och främst audionomen Jamie Hammarwall.
    Då jag efter några månader lyckades tapp den ena luren ordnade man mycket snabbt en ersättning åt mig.
  • Timmy Ö
    Timmy Ö skrev om Hörbart Stockholm AB
    Supernöjd!
    Rekommenderas verkligen!
  • Aina H
    Aina H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Bra bemötande. Hjälpsamma medarbetare.
    Problemlösning för mig som kund.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Hörbart Stockholm AB
    Proffsigt bemötande. Bra uppföljning efter att jag fått hörapparaten.
  • Anders N
    Anders N skrev om Hörbart Stockholm AB
    Nya hörapparater. Köpt phonak avance. jag hör bättre med hörapparater.
    Mycket bra hjälp, klart och tydligt
  • Jan-Åke D
    Jan-Åke D skrev om Hörbart Stockholm AB
    Utprovning av en ev ny hörapparat i samband med en kampanj med Phonak. Det var för svårt för Hörbart att "få till det" för mig och en hörapparat. De gav upp ganska snabbt, vilket kanske inte kändes så bra.
    Jag har även inhandlat en utrustning och där gick det betydligt bättre. Positivt att jag fick låna en apparatur under en längre tid.
    Bra bemötande på företaget.
  • Christina C
    Christina C skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörbart har hjälpt mig att få hörselhjälpmedel, varit behjälpliga för instruktioner och även justeringar.
    Väldigt proffsigt bemötande! Har alltid fått hjälp väldigt skyndsamt och smidigt.
    Hörbart överträffade mina förväntningar.

Jag är oerhört tacksam för den hjälp jag har fått av Hörbart.
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Alltid trevliga, hjälpsamma och väldigt kunniga!
  • Anders L
    Anders L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörbart har ett profersionellt och vänligt bemötande och man känner att dom gör allt för att hjälpa till med de hörselproblem jag har.
  • Urban B
    Urban B skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag känner att jag fått ett professionellt, seriöst och bra bemötande, jag har fått hjälp med nya hörapparater samt en utredning på min arbetsplats ang hörselhjälpmedel på arbetet, och därefter hjälp att söka bidrag för dessa hjälpmedel, samt inköp.
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Hörbart Stockholm AB
    Proffsigt bemötande, snabb respons och omsorg om kunden.
  • Kent H
    Kent H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Ett enormt tack riktas till er på Hörbart som genom er kompetens och förmåga att förstå er kund hjälpt min far till ett rikare liv!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Hörbart Stockholm AB
    Fantastiskt mottagande!
    Jag är musiker och musikproducent och enormt rdd om min hörsel och att då få träffa ngn som har förståelse för dom fona nyanserna och inte bara hör/döv kändes väldigt bra! :-) Fick svar på många för mej viktiga frågor.
    10/10.
  • Dag S
    Dag S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Utmärkt hela tiden vad gäller bemötande och prestationer. Mycket serviceinriktad VD.
  • Bo H
    Bo H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Ingenting är för svårt. Man ger sig verkligen tid att lösa mina problem. Ibland även utanför kontorstid på sociala media. Man känner verkligen att kunskapen och förståelsen finns. Att man sedan är helt oberoende - av tillverkare - gör också att man kan lita på argumenten, när dom rekommenderar produkter. Mina vänner och bekanta är också mycket nöjda. Högsta poäng.
  • Eva S
    Eva S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Trevligt och proffsigt bemötande.
  • Pierre E
    Pierre E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörbart hjälpte mig med att ta fram formgjutna aktiva hörselskydd för jakt och jag är supernöjd. Både med bemötandet på plats och med slutprodukten. 5 av 5 helt enkelt.
  • Sari M
    Sari M skrev om Hörbart Stockholm AB
    Trevligt och professionellt bemötande vid varje kontakt.
  • Anders P
    Anders P skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket kunniga och hjälpsamma. Rekommenderar dem absolut.
  • Sten R
    Sten R skrev om Hörbart Stockholm AB
    Bra bemötande och en utmärkt service. Proffsig personal.
  • Klas B
    Klas B skrev om Hörbart Stockholm AB
    tycker 'hörbart' toppen! trevliga kund vänliga
    --------
    men att 'branschen' / ännu inte / uppfunnit
    apparater / för oss med nedsatt HÖRSEL!
    som går att RIKTA / mot den man vill lyssna PÅ!
    dvs / att eliminera massa störande oljud fr omgivning
    koncentrera / ljud in fr deb man ser på !! allt annat
    förminskat / helst elininerat! / efterlängtad TEKNIK
    UTVECKLING -- som jag väntar på -- !!
    HÖRBART --/-- dock toppen!
  • CertiTrade - www.certitrade.net
    CertiTrade - www.certitrade.net skrev om Hörbart Stockholm AB
    Som 67-åring har jag nu fått hörapparater som öppnat en gammal värld på nytt. Nu hör jag igen en massa ljud som varit borta i många år och jag är förvånad över den teknik som finns inbyggd i dessa små apparater och över hur allt kan få plats. Men hur det än är med tekniken så fungerar den inte i sin miljö om det inte finns kunnigt folk som implementerar den.Och kunnighet, det är just vad Hörbart står för tillsammans med vänlighet och uthållighet att leverera endast det bästa. Jag har haft det riktigt trevligt vid mina besök och blivit så väl mottagen. Det tålamod som visats mig under min anpassningstid har lett fram till det största möjliga förtroende för Hörbart. Det är något speciellt att komma till Arbetargatan 31 i Stockholm - De vill att du ska må bra på dina egna villkor och de hjälper dig att gör det också. - Anders Ekström
  • Ewa C
    Ewa C skrev om Hörbart Stockholm AB
    Proffessionellt och med stor kunskap
  • Börje H
    Börje H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Utmärkt hörseltekniskt bemötande vid anskaffande av konferenshjälpmedel-telefonhjälpmedel. Kunnig erfaren personal. Snabb hjälp och service av hörselutrustning.
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Helt fantastiskt bemötande! Grundligt hela vägen. Här handlar det inte bara om att tjäna pengar utan om att du verkligen ska få den hjälp du behöver. Skippa de stora kedjorna och vänd dig till Hörbart - där får DU hjälp!
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Bra ställe!
    Grabbarna som driver stället är genuint ärliga, man kan vara trygg i att de inte försöker pracka på en någon onödig skit som man inte har nytta av.
    Kunniga, pålästa, trevlligt bemötande.
  • Attila S
    Attila S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag har uteslutande positiva erfarenheter. Jag har ett Comfort Audio system som hjälper mig mycket på mitt arbete. Det fick jag från Hörbart med Arbetsförmedlingens hjälp. Fortfarande yrkesverksam, tycker mycket om mitt arbete, jobbar med redovisning. Jag har fått mycket nyttiga råd och professionell hjälp och positiv bemötande från Ronnie som jag är väldigt tacksam för. Önskar Er en god fortsättning för det nya året. Hälsningar från - Attila
  • Bengt M
    Bengt M skrev om Hörbart Stockholm AB
    De gånger jag varit i kontakt med hörbart finns det inget att anmärka på. Service och kunskap kan inte blir bättre.
  • Pär B
    Pär B skrev om Hörbart Stockholm AB
    Får alltid bra service och snabb hjälp
    Dessutom är all där extremt kunniga
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket gott bemötande.Mycket goda kunskaper om marknadens olika produkter och tillbehör.
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag har fått hörapparater och en Phonak ComPilot genom Hörbart samt en utrustning att ställa på bordet vid större konferenser för att höra de som sitter en bit ifrån mig.
    Jag är mycket nöjd med allt.
    Bemötandet har varit fantastiskt och de är mycket kundvänliga.
  • Baruh S
    Baruh S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket kunnig och hjälpsam personal.
  • Kajsa F
    Kajsa F skrev om Hörbart Stockholm AB
    Serviceinriktade, tillmötesgående, anstränger sig alltid för att hitta bästa lösning.
  • Martin S
    Martin S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Har fått mina hörapparater och andra hjälpmedel utprovade hos hörbart. Det är verkligen trevligt att gå dit och få hjälp av de kunniga och omtänksamma personer som jobbar där. Det känns att de har hög trovärdighet och yrkesmässig integritet och försöker inte pracka på en saker eller tjänster man inte behöver, bara för att landstinget står för kostnaderna. Det uppskattar jag. Ser fram emot kommande besök hos Hörbart.
  • Roine L
    Roine L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörbart hjälpte mig i en akut situation trots att jag tidigare inte varit kund. Man visade omgående stor förståelse för mina behov och kunde snabbt och effektivt ge mig den hjälp jag behövde.
    Jag fick hjälp med utrustning för att kommunicera med mobiltelefon samt hjälpmedel för möten. Hörbart beskrev ingående de olika alternativen och dess för- och nackdelar. Efter utprovning hjälpte man till med ansökan till Försäkringskassan. När bidraget sedan godkändes, leverades produkterna snabbt. Mina nya hjälpmedel har bidragit till en avgörande skillnad för mig i mitt arbete och även socialt.
    Hörbart visar en påtaglig professionalism, stort engagemang och har bred erfarenhet inom detta område.
    Jag vill varmt rekommendera Hörbart.
  • Bengt G
    Bengt G skrev om Hörbart Stockholm AB
    Väldigt duktig personal, snabb support, prisvärda, trevligt bemötande.
    Jag är mycket nöjd och rekommenderar alltid Hörbart till alla jag möter, som är i behov av hörselhjälpmedel.

Arbetargatan 31, 112 45 Stockholm