Alla kategorier Audionom Stockholms län Stockholm Kungsholmen Hörbart Stockholm AB

Hörbart Stockholm AB

Arbetargatan 31, 112 45 Stockholm — Visa karta

Att Hörbart är auktoriserad av Stockholms läns landsting innebär en trygghet för dig som kund, att vi arbetar enligt landstingets regler och direktiv. Det innebär även att du som kund kan ta del av de subventioner och möjligheter till finansiering som landstinget erbjuder dig som bosatt i Stockholm.
Vårt mål är att förbättra våra kunders livskvalitet med hjälp av hörselförbättrande åtgärder utan långa väntetider och remisskrav.
Vi arbetar för ett hörbart samtal och en hörbar arbetsmiljö!
På Hörbart Stockholm har alla det gemensamt att vi drivs av ett genuint intresse för hörsel, vi avsätter mycket tid och kraft till att söka nya lösningar. Det roligaste som finns är när det kommer ny teknik som kan göra livet lättare för våra kunder.

Läs vad 102 kunder tycker om Hörbart Stockholm AB

• Roger A
    Roger A skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hej ! Var på ett annat företag först då jag till slut tänkte ta tag i detta med hörapparat. Där kändes det bra till en början men fick bara reda på att jag skulle köpa den dyraste. Fick dock ingen info om skillnaden mellan de olika modellerna. Kom sen till ohörbart och fick hjälp av Jessica Kihlsten som var både ödmjuk och proffsig. Är supernöjd. / Roger Andersson Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande. J kunde sin sak man kände sig väl omhändertagen utan några överdrifter. Läs mer
  • Gudrun H
    Gudrun H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag har fått proffsigt bemötande och all hjälp jag önskade och behövde , dvs hör småbarnen, klarar trafiken och har inga problem med party nivåerna . Mycket nöjd med appen ReSound som jag fick installerad till mon iPhone . Gott kaffe och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag har haft hörapparater i ca 25 år de sista 10 åren med tillbehör och varje gång jag behöver nya hjälpmedel har man organiserat om hörselvården i Stockholm. Hörselhjälpen har varit av mycket varierande kvalitet och ibland har jag bytt audionom eller klinik.
    Denna gång letade i över en månad på nätet, utan framgång, för att hitta någon slags jämförande kvalitetsmätning. Genom privata kontakter hittade jag så småningom HÖRBART.

På er hemsida beställde jag tid hos Johan och är oerhört nöjd med;
    • det tekniska kunnandet
    • yrkesproffsigheten som audionom (om han inte visste svaret tog han reda på det)
    • uppsåtet att upplysa mig om fakta
    • upplysning om de olika möjligheterna och lösningarna
    • viljan att hitta det bästa för mig
    • det professionella bemötandet och förmågan att möta mig på rätt nivå
    • det personliga in lyssnandet till mina behov och tilltron till mina tjugofemåriga erfarenheter
    • skickligheten att för mina behov, på bästa sätt ställa in hörapparater, hitta passande domer etc.

Jag är mycket nöjd med mina hörapparater (ReSound Linx) samt tillbehöret ReSound Multi Mic.

JAG ÄR ÖVERLYCKLIG ATT JAG HÖR!
    Att höra betyder att;
    jag frågar inte om
    jag kan delta i samtal, skratta åt lustigeter
    jag inte längre är lika trött av att ständigt anstränga mig
    jag vågar göra saker som jag tidigare undvek
    jag samtalarom för mig okända saker med mina barnbarn
    jag hör vad de säger på TV
    jag behöver inte ständigt resa mig, närma mig och se på den som talar till mig.
    Jag kan obehindrat gå på föredrag eller delta i guidade turer

Vissa saker kommer jag aldrig tillrätta med, som bullret i skolmatsalen eller i korridorerna men klassrumssituationen klarar jag nu utan större problem.

Jag hör barnen leka på gården, fåglarna kvittra i träden, regnat som smattrar på rutan, gruset som knastrar under fötterna. Jag hör suset från trafiken på 226:an! Jag hör när posten kommer och plogbilen som kör fram och åter. Jag hör t.o.m. andetagen från min sambo.

Till sist, HÖRBART har ett trevligt väntrum med konst, kaffe och något att läsa.
    Med vänlig hälsning
    Eva Hjelte Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Hörbart Stockholm AB
    Bra bemötande. Kunnig audionom. Jag har köpt hörapparat utanför landstingets sortiment. Den fungerar bra. Jag har fått hjälp med felsökning, anpassning av programvara och ljudprofiler. Det uppfyllde mina förväntningar. Läs mer
  • Torbjörn D
    Torbjörn D skrev om Hörbart Stockholm AB
    Utmärkt, Johan är både kunnig, professionell, engagerad Läs mer
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Hörbart Stockholm AB
    Strålande bemötande. Kunnig information av mycket omtänksam
    anställd. Bra uppföljning och inkoppling.

Allt fungerar upp till förväntningarna och vänjer mig sakta med att höra vad folk säger.

Tack

Håkan Bille Läs mer
  • Birgitte H
    Birgitte H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket trevligt bemötande och bra rådgivning vid val av hörapparat och instruktion i medföljande TelefonClip. Läs mer
  • Tage J
    Tage J skrev om Hörbart Stockholm AB
    jag har provat in en ny hörapparat i Nynäshamn .jag blev tipsad om hörbart i nynäs ,det bemötande jag fick överträffade mina .förväntningar Läs mer
  • Gun-Britt C
    Gun-Britt C skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag är mycket nöjd med bemötandet vid mina besök på hörbart. Jag fick lugn och sakligt information om min hörselnedsättning, vilka olika alternativ av hörapparat det fanns för anskaffandet av apparat. Jag köpte min hörapparat med förlängd garanti samt batterier och skydd. Jag till ett flertal personer info att de undersöka om de har behov av apparat och att man inte ska vänta för länge med detta. Jag har rekommenderat Hörsam i Nynäshamn då det är lika lätt att åka dit som till Sthlm. Läs mer
  • Ronni L
    Ronni L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörsellundersökning/hörapparater H-V/Intoduktion/information.
    Kannon på alla punkter. Läs mer
  • Sven-Olof R
    Sven-Olof R skrev om Hörbart Stockholm AB
    Bra och proffsigt bemötande. Fick en utmärkt hörapparat utprovad som jag använder varje dag från morgon till kväll. Min audionom Jamie är saklig och försöker inte sälja på mig något som jag inte behöver. Vilken skilnad mot min tidigare hörselmottagning som alltid tyckte jag skulle lägga till 10000 - 15000 kr för att få ett bra resultat. Nu räckte det med Landstingets 600 kr Läs mer
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Hörbart Stockholm AB
    Bemötandet var jättebra! Jag fick hjälp med att införskaffa en ny hörapparat enligt mina behov och därefter alltid kunna foa hjälp med att justera inställningarna för att göra min upplevelse bättre!

Min upplevelse som kund hos Hörbart Stockholm AB är positiv! Läs mer
  • Torkel D
    Torkel D skrev om Hörbart Stockholm AB
    Professionella utan att bli opersonliga, inger trygghet i sina bedömningar och råd. Lyssnande(!) och snabba. Bäst av de audionomcentraler jag stött på hittills. Läs mer
  • Wivi N
    Wivi N skrev om Hörbart Stockholm AB
    Rekommenderas å det varmaste. Så kunnig personal. I mitt fall Jamie som visade stor empati och inte försökte sälja in någon dyr apparat. livet har förändrats totalt. Och inte syns apparaten heller, fåfäng som man är. Om ni behöver hörapparat så vänd er med förtroende till Hörbart när det gäller Stockholm. Är så tacksam mot den som rekommenderade detta företag. Wivi Läs mer
  • Börje L
    Börje L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Rekommenderas å det varmaste. Mycket sympatiskt gäng, professionell service. Försöker inte pracka på dig de dyraste apparaterna i onödan. Läs mer
  • Thomas Å
    Thomas Å skrev om Hörbart Stockholm AB
    Snabb tid för hörseltest som utfördes efter några dar, utprovning av hörapparat samt leverans snabbt därefter.
    Trevlig och korrekt personal. Läs mer
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Det är helt magiskt. En ny värld öppnar sig 😊 Läs mer
  • Börje K
    Börje K skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag har provat ut mina hörapparater hos hörbart och är mycket nöjd med personalen Läs mer
  • Bo G
    Bo G skrev om Hörbart Stockholm AB
    Kanonbra personal och trevligt bemötande. Har fått nya rör och inga problem med det. Läs mer
  • Krister S
    Krister S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Blev imponerad, glad och tacksam för att jag direkt efter hörselprovet hos Hörbart på Kungsgatan fick låna en för mig lämplig hörapparat som gjorde min resa till Borneo mer upplevelserik, resan började ett par dagar senare. Vid hemkomsten fick jag möjlighet att även pröva mer avancerade hörapparater. Det blev flera återbesök och jag blev varje gång vänligt, tålmodigt och sakkunnigt bemött av audionomen Sofia. När jag till slut var mogen att välja modell fick jag förståelse för mitt sätt att resonera när jag inte valde den dyraste modellen. Jag kan mycket varmt och övertygat rekommendera Hörbart!!! Läs mer
  • Hans K
    Hans K skrev om Hörbart Stockholm AB
    Utmärkt bemötande. Trevlig och effektivt och med stort tålamod. Jag har köpt massor av prylar och det får ni kolla med företaget om. Läs mer
  • Stig E
    Stig E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Professionellt bemötande, tydliga förklaringar, gott kaffe. Läs mer
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Hörbart Stockholm AB
    Kunnig, lyhörd och hjälpsam expertis lotsade fram mig till rätt hörselhjälomedel.
    Jag kan varmt rekommendera hörbart.
    Det känns tryggt att veta att man snabbt kan få hjälp även efter utprovad hörapparat. Läs mer
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Fick nya apparater utprovade samt nya proppar gjorda. Läs mer
  • Victoria N
    Victoria N skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag tycker att bemötandet har varit väldigt bra. Däremot skulle ni återkomma om mötestid för ytterligare hörhjälpmedel, men har inte återkommit. Men helhetsintrycket är absolut mycket bra. Läs mer
  • Anette R
    Anette R skrev om Hörbart Stockholm AB
    Provade ut nya hörapparater. Träffade en ny audionom, Jaimie helt ok. Läs mer
  • Eje E
    Eje E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Väl omhändertagen. Mycket god service. Känns tryggt. God kompetens. Spec. Jamie på kungsholmen. Läs mer
  • Björn W
    Björn W skrev om Hörbart Stockholm AB
    Har möts av en härlig stämning och proffsiga människor. Hoppas att ni framgent behåller det och att nya Hörbart växer upp (gärna i Sollentuna). Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Hörbart Stockholm AB
    Fått tvenne hörapparater bekostade av Landstinget. Allt har fungerat mycket väl och jag har fått mycket bra bemötande, service och instruktioner. Av först och främst audionomen Jamie Hammarwall.
    Då jag efter några månader lyckades tapp den ena luren ordnade man mycket snabbt en ersättning åt mig. Läs mer
  • Timmy Ö
    Timmy Ö skrev om Hörbart Stockholm AB
    Supernöjd!
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Aina H
    Aina H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Bra bemötande. Hjälpsamma medarbetare.
    Problemlösning för mig som kund. Läs mer
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Hörbart Stockholm AB
    Proffsigt bemötande. Bra uppföljning efter att jag fått hörapparaten. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Hörbart Stockholm AB
    Nya hörapparater. Köpt phonak avance. jag hör bättre med hörapparater.
    Mycket bra hjälp, klart och tydligt Läs mer
  • Jan-Åke D
    Jan-Åke D skrev om Hörbart Stockholm AB
    Utprovning av en ev ny hörapparat i samband med en kampanj med Phonak. Det var för svårt för Hörbart att "få till det" för mig och en hörapparat. De gav upp ganska snabbt, vilket kanske inte kändes så bra.
    Jag har även inhandlat en utrustning och där gick det betydligt bättre. Positivt att jag fick låna en apparatur under en längre tid.
    Bra bemötande på företaget. Läs mer
  • Christina C
    Christina C skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörbart har hjälpt mig att få hörselhjälpmedel, varit behjälpliga för instruktioner och även justeringar.
    Väldigt proffsigt bemötande! Har alltid fått hjälp väldigt skyndsamt och smidigt.
    Hörbart överträffade mina förväntningar.

Jag är oerhört tacksam för den hjälp jag har fått av Hörbart. Läs mer
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Alltid trevliga, hjälpsamma och väldigt kunniga! Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörbart har ett profersionellt och vänligt bemötande och man känner att dom gör allt för att hjälpa till med de hörselproblem jag har. Läs mer
  • Urban B
    Urban B skrev om Hörbart Stockholm AB
    Jag känner att jag fått ett professionellt, seriöst och bra bemötande, jag har fått hjälp med nya hörapparater samt en utredning på min arbetsplats ang hörselhjälpmedel på arbetet, och därefter hjälp att söka bidrag för dessa hjälpmedel, samt inköp. Läs mer
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Hörbart Stockholm AB
    Proffsigt bemötande, snabb respons och omsorg om kunden. Läs mer
  • Kent H
    Kent H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Ett enormt tack riktas till er på Hörbart som genom er kompetens och förmåga att förstå er kund hjälpt min far till ett rikare liv! Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Hörbart Stockholm AB
    Fantastiskt mottagande!
    Jag är musiker och musikproducent och enormt rdd om min hörsel och att då få träffa ngn som har förståelse för dom fona nyanserna och inte bara hör/döv kändes väldigt bra! :-) Fick svar på många för mej viktiga frågor.
    10/10. Läs mer
  • Dag S
    Dag S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Utmärkt hela tiden vad gäller bemötande och prestationer. Mycket serviceinriktad VD. Läs mer
  • Bo H
    Bo H skrev om Hörbart Stockholm AB
    Ingenting är för svårt. Man ger sig verkligen tid att lösa mina problem. Ibland även utanför kontorstid på sociala media. Man känner verkligen att kunskapen och förståelsen finns. Att man sedan är helt oberoende - av tillverkare - gör också att man kan lita på argumenten, när dom rekommenderar produkter. Mina vänner och bekanta är också mycket nöjda. Högsta poäng. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Hörbart Stockholm AB
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Pierre E
    Pierre E skrev om Hörbart Stockholm AB
    Hörbart hjälpte mig med att ta fram formgjutna aktiva hörselskydd för jakt och jag är supernöjd. Både med bemötandet på plats och med slutprodukten. 5 av 5 helt enkelt. Läs mer
  • Sari M
    Sari M skrev om Hörbart Stockholm AB
    Trevligt och professionellt bemötande vid varje kontakt. Läs mer
  • Anders P
    Anders P skrev om Hörbart Stockholm AB
    Mycket kunniga och hjälpsamma. Rekommenderar dem absolut. Läs mer
  • Sten R
    Sten R skrev om Hörbart Stockholm AB
    Bra bemötande och en utmärkt service. Proffsig personal. Läs mer
  • Klas B
    Klas B skrev om Hörbart Stockholm AB
    tycker 'hörbart' toppen! trevliga kund vänliga
    --------
    men att 'branschen' / ännu inte / uppfunnit
    apparater / för oss med nedsatt HÖRSEL!
    som går att RIKTA / mot den man vill lyssna PÅ!
    dvs / att eliminera massa störande oljud fr omgivning
    koncentrera / ljud in fr deb man ser på !! allt annat
    förminskat / helst elininerat! / efterlängtad TEKNIK
    UTVECKLING -- som jag väntar på -- !!
    HÖRBART --/-- dock toppen! Läs mer

Arbetargatan 31, 112 45 Stockholm