Hörcentralen.se

Hörcentralen.se

• BadgeFourYears
6 616
Webbshop Ring 0243-20 41 43 Dela

Hörcentralen.se startade 2019 som en e-handel för prisvärda hörapparatsbatterier. Nu erbjuder vi ett brett sortiment av produkter för hörapparater och hörsel i Sverige. Vårt mål är att snabbt, smidigt och till låga priser erbjuda högkvalitativa batterier och tillbehör till din hörapparat. Upptäck vårt sortiment idag!

6616 omdömen om Hörcentralen.se

Sedan starten hos Reco 2021

Laila F
Skrev om Hörcentralen.se

Väldigt smidigt och med snabb leverans-

Eva S
Skrev om Hörcentralen.se

Ny kund, har ingen åsikt om Hörcentralen ännu.

Ulla B
Skrev om Hörcentralen.se

Enkelt och snabbt levererat. Bra pris. Faktura vid leverans.

Hans P
Skrev om Hörcentralen.se

Bra bemötande och snabb setvice.

Niels H
Skrev om Hörcentralen.se

Har ryktet flere gånge for min beställning men inte modtaget endnu ????

Agneta L
Skrev om Hörcentralen.se

Det var enkelt att handla på hörcentralen.

Nils E
Skrev om Hörcentralen.se

Köpte batterier. Snabb leverans.

Ewa B
Skrev om Hörcentralen.se

Så tacksam för snabb o bra service , fortsätter beställa gör ni oxå det för ni blir inte besvikna 🙂

Christina H
Skrev om Hörcentralen.se

Hej Snabb leverans köpte domer och filter mycket nöjd !Så nojs kund

Marianne A
Skrev om Hörcentralen.se

Beställningen gick bra. Beställde batterier och annat till hörapparater. Har inte fått varorna än. Hoppas de kommer snart. Vet inte hur lång tid det ska ta.

Bo S
Skrev om Hörcentralen.se

Bra billigt snabb service alltid nöjd

Kennet J

Bra ........................................................

Lena B
Skrev om Hörcentralen.se

Bra handla på nätet Delarna att byta passade Kommer absolut att handla här igen Snabb leverans i brevlådan

Roland B
Skrev om Hörcentralen.se

Snabb och exakt leverans till acceptabla priser.

Lena O
Skrev om Hörcentralen.se

Bra varor och snabb leverans👌

Kent S
Skrev om Hörcentralen.se

Enkelt och snabbt leverans med bra batterier

Pekka H
Skrev om Hörcentralen.se

Kiitos, toimii hienosti tänne suomeen.

Britt-Marie N
Skrev om Hörcentralen.se

Hörcentralen är jättebra att handla av. Har skickat efter flera gånger. Snabba leveranser. Handlat batterier till hörapparater.

Ove W
Skrev om Hörcentralen.se

Bra priser på batterier och en väldig snabb leverans kommer handla mer av er mvh ove

Ulla-karin R
Skrev om Hörcentralen.se

Snabb återkoppling, åtgärd och leverans.

Gunnar C
Skrev om Hörcentralen.se

Ringde och gjorde en beställning som kom ngn dag senare. Har varit o fått hjälp tidigare. Alltid till belåtenhet.

Stina B

snabb leverans vid beställning

Ulf B
Skrev om Hörcentralen.se

Perfekt - snabb response! Kan inte vara bättre!

Gunnar B
Skrev om Hörcentralen.se

Snabb leverans till ett bra pris

Karl-Axel J
Skrev om Hörcentralen.se

Allt fungerade perfekt snabbt och enkelt

Mirja S
Skrev om Hörcentralen.se

Mycket bra och snabt service, allt gick fint.

Liz K
Skrev om Hörcentralen.se

Smidigt att beställa, och man får varorna snabbt. Köper batteri o en del andra tillbehör till min hörapparat Toppen 👍

Ann-Sofie R
Skrev om Hörcentralen.se

Snabb okomplicerad leverans. Bra med faktura

Jill B
Skrev om Hörcentralen.se

Snabbt billigt och fungerar alltid utmärkt. Är jättenöjd och kund sedan flera år. Rekommenderar varmt

Lars H
Skrev om Hörcentralen.se

Har ännu inte fått den beställda varan som skickades från hörcentralen den 4 juni. Mycket dåligt.

Anita M
Skrev om Hörcentralen.se

Mycket bra och snabb leverans.

Helen M
Skrev om Hörcentralen.se

Snabb leverans på mina grejer.

Gun J
Skrev om Hörcentralen.se

Enkelt att beställa, snabb leverans. Informativ hemsida.

Tommy L
Skrev om Hörcentralen.se

Bra bemötande och kunnig personal.

Sara C
Skrev om Hörcentralen.se

Fick ett meddelande att mitt paket skickats. Det kom aldrig nåt paket. Mailade och fick till svar att det inte alls var skickat.

Kerstin G
Skrev om Hörcentralen.se

En alldeles utmärkt upplevelse av besöket som gällde service av mina hörapparater. Bra att jag kom till inom en dryg vecka efter att jag skrivit på 1177. Jättebra att jag fick möta min vanliga audionom som jag trivs så gott med. Fick också diskutera ev nya hörapparater. Jag är så nöjd med besöket!

Kenneth F
Skrev om Hörcentralen.se

Mycket bra service och bra pris.

Anna-Carin L
Skrev om Hörcentralen.se

Jag beställde filter till hörapparaten den 4:e juni. Skulle skickas per brev och har fått att beställningen är mottagen. Fakturan skall vara betald den 15 juni. Har inte fått varan och förmodligen ligger fakturan i försändelsen.

Tuula N
Skrev om Hörcentralen.se

Nopea toimitus. Hyvät nettisivut. Tilaaminen onnistuu ruotsia osaamattomaltakin.

Håkan G

Väntar fortfarande på leveransbesked

Ingvar A
Skrev om Hörcentralen.se

Det var enkelt att handla. Hade inga förväntningar eftersom det var första ggn. Mycket positivt handlande, fort leverans tydlig faktura, positivt. Ingvar A Köpte hör app. Batterier.

Birgitta H
Skrev om Hörcentralen.se

Trevligt bemötande! Snabb leverans av beställda artiklar. Det är enkelt för kunden att beställa rätt varor.

Tomas U
Skrev om Hörcentralen.se

Bra sortiment och snabbservice.

Nina A
Skrev om Hörcentralen.se

Beställde batterier och mikrofoner till höreapparaten. Gick otroligt fort att få det och bra produkter. Kan varmt rekommendera Hörcentralen

Patricio A
Skrev om Hörcentralen.se

Jag tycker att ni har bra priser och allt funkar bra på hemsidan. Men det som inte funkar allts är att man kan INTE välja leverans sätt! Det är VÄLDIGT OLYCKLIGT att ni inte ger kunderna en möjlighet att välja leverans typ / sätt! Det handlar att vi jobbar och kan INTE VARA hemma HELA tiden och vänta på en leverans. Därför det bästa är att vi kunder hämtar på ombud våra inköpt. Dessutom har ni endast PostNord som är det sämsta leverantör!! Jag är i andra ord besviken då jag har fortfarande INTE fått det jag köpte!

Lars G
Skrev om Hörcentralen.se

Bra priser o snabba leveranser

Anna L
Skrev om Hörcentralen.se

kan inte svara mer än att jag gjorde min beställning den 3 juni och har fortfarande inte fått in leverans.

Anita J
Skrev om Hörcentralen.se

Snabbt o bra pris o rätt ner i brevlådan

Jan Å
Skrev om Hörcentralen.se

Bra produkter och snabb leverans

Mikael K
Skrev om Hörcentralen.se

Har bara fått fakturan men ingen produkt ännu