Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Hornstulls Strand Etablissement AB

Hornstulls Strand Etablissement AB

Hornstulls Strand 9, 117 39 Stockholm — Visa karta

En mötesplats, restaurang, brunch, bar, konsert – och klubbscen vid Hornstulls Strand 4. Hjärtligt välkommen!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Hornstulls Strand Etablissement AB

• Christofer L
    Christofer L skrev om Hornstulls Strand Etablissement AB
    Stökigt ställe med mycket fylla. Oerhört otrevlig personal, som högst ovilligt plockade fram nattmenyn med en riktigt snorkig och nedlåtande attityd.
  • Christofer L
    Christofer L skrev om Hornstulls Strand Etablissement AB
  • Britta B
    Britta B skrev om Hornstulls Strand Etablissement AB
    Sjukt sur service. Vi beställde det som fnns på nattmenyn med svar "Köket har stängt, vi har bara nattmeny". "Ok, vad finns på natt menyn?" Får nattmenyn. Beställer samma sak vi beställde första gången.
  • Simon D
    Simon D skrev om Hornstulls Strand Etablissement AB
    Restaurangen har jättegod mat men baren/klubben är lite för ung för min smak.

Hornstulls Strand 9, 117 39 Stockholm