Ordil AB - Hot Wok Café Kungsholmen

4.0

9 omdömen om Ordil AB - Hot Wok Café Kungsholmen

Martin
Skrev om Ordil AB - Hot Wok Café Kungsholmen

Stabilt, glöm inte HWC om Mamadou har lång kö.

Lukasz L
Skrev om Ordil AB - Hot Wok Café Kungsholmen

En riktig klassiker. Stället ser precis likadant ut idag som det gjorde när det öppnade, menyn likaså. Den här restaurangen är originalet. Wokarna finns i en mängd olika varianter med ris, glasnudlar, äggnudlar som bas. Portionerna är verkligen jättestora. Är man lite lagom hungrig och vill köpa med sig hem kan man lätt dela på en normal portion. Är man mer hungrig tar man en stor. Priserna är väldigt bra och du går inte därifrån hungrig. Personalen är väldigt uppmärksamma på allergier och liknande. Säger du till om...

Daniel H
Skrev om Ordil AB - Hot Wok Café Kungsholmen

Bästa wok stället jag har ätit på myckeett gootttt

Ningjing C
Skrev om Ordil AB - Hot Wok Café Kungsholmen

Tasty wok!!!!!!! I ordered Bull (black pepper biff with vegetables), a little spicy and delicious! The staff are friendly too ~~ I ask them about the recipe and will try by myself probably :D

Tobias B gillar detta
Anna I
Skrev om Ordil AB - Hot Wok Café Kungsholmen

Bästa woken! Bra priser, jätteportioner och väldigt trevlig personal. Fly Lice a la singapore och Jumping Jack Fläsk är mina favoriter!

Tobias H
Skrev om Ordil AB - Hot Wok Café Kungsholmen

Wow, sanslöst bra wok! De flesta wok-ställen i Stockholm jag besökt för-preppar (min gissning) så pass mycket att alla grönsaker blivit sorgligt mjuka när de väl når tallrikarna. Resultatet blir homogen mat utan textur. Så icke på Hot Wok Café! Här krispar det ordentligt i den wokade blomkålen. Riset perfekt. Kycklingen mör (men klar) och med bra smak.

Tobias B gillar detta
Johan E
Skrev om Ordil AB - Hot Wok Café Kungsholmen

Väldigt god lunch Wok med bra råvaror och generösa portioner. Personalen är trevlig och det går relativt snabbt att få sin mat. Finns platser men man bör vara i god tid vid lunchens rusningstid.

Madelene R
Skrev om Ordil AB - Hot Wok Café Kungsholmen

JÄTTE JÄTTE god mat! Var här och åt lunch med jobbet en dag och jag måste bara gå hit igen väldigt snart. Jag åt deras Pepper Beef och den var helt underbar! Det var riktigt, riktigt gott. Personalen var trevlig, priserna var överkommliga och vi fick maten fort. Resturangen är riktigt tufft inredd! Helt klart värt ett besök. Jag kan rekommendera den här resturangen varmt till alla som gillar asiatisk mat.

Jonas F
Skrev om Ordil AB - Hot Wok Café Kungsholmen

Riktigt mysig kinakrog med skön inredning och trevlig personal. Här får man otroligt stora portioner för väldigt blygsamma summor. Dock svårt att få platser vissa luncher. Rekommenderas ett besök./Jonas