Alla kategorier Kapitalförvaltning Stockholms län Botkyrka Hot Wok Café Kungsholmen

Hot Wok Café Kungsholmen

Norrbyvretsvägen 27, 147 63 Uttran — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Hot Wok Café Kungsholmen

• Martin
    Martin skrev om Hot Wok Café Kungsholmen
    Stabilt, glöm inte HWC om Mamadou har lång kö.
  • Lukasz L
    Lukasz L skrev om Hot Wok Café Kungsholmen
    En riktig klassiker. Stället ser precis likadant ut idag som det gjorde när det öppnade, menyn likaså. Den här restaurangen är originalet.

Wokarna finns i en mängd olika varianter med ris, glasnudlar, äggnudlar som bas. Portionerna är verkligen jättestora. Är man lite lagom hungrig och vill köpa med sig hem kan man lätt dela på en normal portion. Är man mer hungrig tar man en stor. Priserna är väldigt bra och du går inte därifrån hungrig.

Personalen är väldigt uppmärksamma på allergier och liknande. Säger du till om något så ser de till att din rätt blir tillagad utan risk för några allergiska chocker.

Barnvagnar är inga problem, och de gör snabbt om en vanlig stol till barnstol när du sätter dig.

Grönsakerna i wokarna känns alltid fräscha och krispiga. Ska jag tipsa om en rätt, testa "Original Hot Wok Thundering Chicken", en helt röd tandoorimarinerad kycklingwok.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Hot Wok Café Kungsholmen
    Bästa wok stället jag har ätit på myckeett gootttt
  • Ningjing C
    Ningjing C skrev om Hot Wok Café Kungsholmen
    Tasty wok!!!!!!! I ordered Bull (black pepper biff with vegetables), a little spicy and delicious! The staff are friendly too ~~ I ask them about the recipe and will try by myself probably :D
    Tobias B gillar detta
  • Anna I
    Anna I skrev om Hot Wok Café Kungsholmen
    Bästa woken! Bra priser, jätteportioner och väldigt trevlig personal.
    Fly Lice a la singapore och Jumping Jack Fläsk är mina favoriter!
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Hot Wok Café Kungsholmen
    Wow, sanslöst bra wok! De flesta wok-ställen i Stockholm jag besökt för-preppar (min gissning) så pass mycket att alla grönsaker blivit sorgligt mjuka när de väl når tallrikarna. Resultatet blir homogen mat utan textur.

Så icke på Hot Wok Café! Här krispar det ordentligt i den wokade blomkålen. Riset perfekt. Kycklingen mör (men klar) och med bra smak.
    Tobias B gillar detta
  • Johan E
    Johan E skrev om Hot Wok Café Kungsholmen
    Väldigt god lunch Wok med bra råvaror och generösa portioner. Personalen är trevlig och det går relativt snabbt att få sin mat. Finns platser men man bör vara i god tid vid lunchens rusningstid.
  • -
    - skrev om Hot Wok Café Kungsholmen
    JÄTTE JÄTTE god mat! Var här och åt lunch med jobbet en dag och jag måste bara gå hit igen väldigt snart. Jag åt deras Pepper Beef och den var helt underbar! Det var riktigt, riktigt gott. Personalen var trevlig, priserna var överkommliga och vi fick maten fort. Resturangen är riktigt tufft inredd! Helt klart värt ett besök. Jag kan rekommendera den här resturangen varmt till alla som gillar asiatisk mat.
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Hot Wok Café Kungsholmen
    Riktigt mysig kinakrog med skön inredning och trevlig personal. Här får man otroligt stora portioner för väldigt blygsamma summor. Dock svårt att få platser vissa luncher. Rekommenderas ett besök./Jonas

Norrbyvretsvägen 27, 147 63 Uttran