KB Hotel Oden

KB Hotel Oden

Ring 070-995 05 77 www.hoteloden.se
4.2

Välkommen till Hotel Oden, det vänliga hotellet med den positiva atmosfären och rimliga rumspriser! Vi har ett centralt läge vid Odenplan, med alla kommunikationer på gångavstånd, tunnelbana, bussar och pendeltåg. Hotellet har hög komfort och gästfrihet.

5 omdömen om KB Hotel Oden

Martin D
Skrev om KB Hotel Oden

Bodde på Hotel Oden i 2 nätter dåjag flyttade ner till Sthlm. Otroligt skön stämning, väldigt stora och sköna rum, centralt och bra personal. Kan inte annat än rekommendera detta till alla som vill bo billigt och centralt i sthlm.

Goa G gillar detta
Linnea L
Skrev om KB Hotel Oden

Jätte bra läge, super trevlig personal. Fick bo i en av de ny designade rummen, jätte fina och anourlunda. Kommer tillbaka.

Annika T
Skrev om KB Hotel Oden

Världens bästa personal och bra läge, nära tunnelbana och bussar!

Johan W
Skrev om KB Hotel Oden

Supertrevlig personal och bra läge, kan man begöra något mer!!

Joakim L
Skrev om KB Hotel Oden

Jag bodde här en natt då jag höll på att måla om i lägenheten, fick höra att det skulle vara någorlunda billigt med förhållandevis bra service och bra rum, så gick jag hit. Jag fick inte känslan av att jag bodde på ett hotell, det var mer som att jag gick in i någons lägenhet! Det upplevde jag som ett stort plus, är man i stan för att springa på en massa ärenden och göra saker så rekommenderar jag verkligen Hotel Oden. Blev väldigt trevligt bemött och jag ser verkligen ingen anledning till att betala det dubbla, nu verkar dom ju även ha fått in Widescreen tv också, hit kommer jag igen.

Lena M och 2 andra gillar detta