Alla kategorier Hotell Skåne Båstad Restaurang Sand

Restaurang Sand

Kyrkogatan 2, 269 33 Båstad — Visa karta

SPA, Konferens och Äventyr i avkopplande atmosfär och vacker miljö. På hotellet finns ca tvåhundra bäddar, sjuttonkonferensrum, två kök samt restaurang och bar. Boka på 0431-55 81 00.

Läs vad 5 kunder tycker om Restaurang Sand

• Jill W
    Jill W skrev om Hotel Skansen i Båstad/Svenska Möten
    Mitt favorit hotell! Härlig inredning och otroligt god mat! Firar alltid vår bröllopsdag på hotell skansen!
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Hotel Skansen i Båstad/Svenska Möten
    Ett mycket fint hotell beläget precis vid havet med havsutsikt från de flesta rum. Ligger även mitt bland tennisbanorna och bredvid Pepes Bodega. Nu även ett varmbadhus ute i havet!
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Hotel Skansen i Båstad/Svenska Möten
    Exklusivt och fint hotell med havsutsikt. För tennisälskare är detta ett meck då centercourten ligger beläget vägg i vägg. Bo över en natt, boka för konferenser och/eller njut av hotellets spa.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Hotel Skansen i Båstad/Svenska Möten
    Bästa hotellet i båstad
  • Björn  L
    Björn L skrev om Hotel Skansen i Båstad/Svenska Möten
    Bra ställe med sjukt bra resturang, tyvärr kostar allt skjortan, men kanske som väntat eftersom det är Båstad. Tyvärr är Skansen och resturangen Sand helt befäst med brats under sommarveckorna som garanterat kommer se snett på dig. Bra ställe för dig som har nog med pengar att kunna bada i pluringar.

Kyrkogatan 2, 269 33 Båstad