Alla kategorier Hotell Halland Varberg Hotell Gästis

Borgmästaregatan 1, 432 41 Varberg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Hotell Gästis

• Esther
    Esther skrev om Hotell Gästis
    Hotellet och spat med sitt Lenintema är helt fantastiskt! Trevlig personal och fräscht i spat.

Lunchen var ok men de annonserar att den serveras till 14:30 men redan vid 14 täcker de över maten med plast och plockar undan redskapen för att ta mat med, vilket känns tråkigt och ogästvänligt. Salladsbuffén var tråkiga standardsallader och sillen som ställts i buffén sa personalen att jag inte fick ta av då det "var till kvällen". Dåligt att ställa fram mat under lunchtid som man inte får ta av. Inte riktigt värt sitt pris även om huvudrätten var god.

Massagen på spat var inte mer än medioker. Hade beställt en specialmassage där det stod att det skulle vara extra fokus på huvud och skalp, men det var inte mer än en "vanlig" genomgång av hela kroppen. Massören verkade visserligen utbildad och kunde handgreppen men det var inte bättre än vad man kan förvänta sig av studenter under utbildning på Axelsons. Välj nåt annat ställe för massage!
  • K
    K skrev om Hotell Gästis
    Visst hotellet är fräscht.. men jag har mycket svårt för att bo i marxistiskt-leninstiskt inspirerat hotell.. visste dessvärre inte om detta när jag bokade. Blir inget återbesök av mig

Borgmästaregatan 1, 432 41 Varberg