House Of Martens AB

2.8

6 omdömen om House Of Martens AB

Johan S
Skrev om House Of Martens AB

Rekomenderas starkt. Har handlat av dem i ett par år och det fungerar bra. Bra arbetskläder.

Erik S
Skrev om House Of Martens AB

Bra produkter till bra pris. Mycket bra bemötande och service. //Erik

Jon E
Skrev om House Of Martens AB

Jag har handlat av bolaget under många år och är fullt nöjd. Trevligt bemötande, bra kvalité och snabba leveranser. Jag rekommenderar andra att göra affärer med House Of Martens

Åsa V
Skrev om House Of Martens AB

OSERIÖST FÖRETAG, instämmer. Gick med på att de skulle få skicka ett par handskar för påtitt, utan kostnad. De skickade 24 stycken OCH debiterade för samtliga inklusive fraktavgift. Håll er undan!

Peter
Skrev om House Of Martens AB

House of Martens! Inte ett seriöst företag. Samma sak har hänt mig. En säljare ringer och smörar och låtsas känna mig. Han erbjöd mig handskar som skulle vara KANON och BILLIGA. Jag avböjde erbjudandet men det kom handskar likt f-rbannat!! Bad nån i växeln att säljaren skulle ringa mig, men inget samtal. Väldigt oproffsigt företag....

Nicklas A
Skrev om House Of Martens AB

De ringde upp och tryckte på mig skor. Jag försökte att få säljaren att förstå att jag inget ville ha. Men det kom skor iallafall. Sen var det omöjligt att få kontakt med säljaren. Inget företag att rekommendera! Håll er undan!