Alla kategorier Affär Gävleborg Hudiksvall House Of Martens AB

Granebovägen 3, 824 31 Hudiksvall — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om House Of Martens AB

• Johan S
    Johan S skrev om House Of Martens AB
    Rekomenderas starkt. Har handlat av dem i ett par år och det fungerar bra. Bra arbetskläder.
  • Erik S
    Erik S skrev om House Of Martens AB
    Bra produkter till bra pris. Mycket bra bemötande och service. //Erik
  • Jon E
    Jon E skrev om House Of Martens AB
    Jag har handlat av bolaget under många år och är fullt nöjd. Trevligt bemötande, bra kvalité och snabba leveranser. Jag rekommenderar andra att göra affärer med House Of Martens
  • Åsa V
    Åsa V skrev om House Of Martens AB
    OSERIÖST FÖRETAG, instämmer. Gick med på att de skulle få skicka ett par handskar för påtitt, utan kostnad. De skickade 24 stycken OCH debiterade för samtliga inklusive fraktavgift.
    Håll er undan!
  • Peter
    Peter skrev om House Of Martens AB
    House of Martens!
    Inte ett seriöst företag. Samma sak har hänt mig. En säljare ringer och smörar och låtsas känna mig. Han erbjöd mig handskar som skulle vara KANON och BILLIGA. Jag avböjde erbjudandet men det kom handskar likt f-rbannat!! Bad nån i växeln att säljaren skulle ringa mig, men inget samtal. Väldigt oproffsigt företag....
  • Nicklas A
    Nicklas A skrev om House Of Martens AB
    De ringde upp och tryckte på mig skor.
    Jag försökte att få säljaren att förstå att jag inget ville ha.
    Men det kom skor iallafall.
    Sen var det omöjligt att få kontakt med säljaren.
    Inget företag att rekommendera!
    Håll er undan!
    2009-05-08 Representant för House of Marten svarar Nicklas A
    Bäste Nicklas A,
    Tråkigt att läsa ditt inlägg. Vi har sökt igenom vårat system och finner ingen Nicklas som handlat skor senste 1,5året?
    Vi sätter kundservice mycket högt och är mån om att komma i kontakt med dig så att vi kan lösa detta. Växeln är öppen 9-15 varje vardag 0650-485800, mail info@houseofmartens.se. Ring eller maila så får du kontakt! Mvh House of Martens AB

Granebovägen 3, 824 31 Hudiksvall