HTH Köksforum Kungens Kurva

Välkommen in för att inspireras hos oss på HTH i Kungens Kurva!

Här kan du botanisera bland rymliga familjekök, kök som extraknäcker som hobbyrum eller kök som garanterat blir festens mittpunkt. Vi skapar kök för alla smaker och behov, men är du på jakt efter ett rymligt och luftigt kök då har du kommit helt rätt. Med hjälp av våra innovativa och kreativa lösningar blir köket praktiskt för det du behöver använda det till!

Besök oss för att få inspiration, eller kanske helt enkelt hitta ditt drömkök!

Läs vad 134 kunder tycker om HTH Köksforum Kungens Kurva 2

2022-10-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig och lösningsorienterad personal som snabbt återkopplat och svarat på alla frågor och önskemål.
  • Niklas E
    2022-10-28 Verifierad kund
    Vänligt och tillmötesgående bemötande. Fantastiska ritningar som visar hur nya köket kommer se ut i verkligheten. Långt bättre än vad konkurrenterna presterade.
    Tack Niklas. Det var jättekul att få hjälpa till att ta fram ert drömkök. // JE HTH Köksforum Kungens Kurva
    2022-10-03 Verifierad kund
    Bra bemötande i Kungens Kurva, men slutbetyget vet man först efter leverans.
    Vår tidigare erfarenhet av HTH är inte alls bra. Helt enkelt dålig kvalitet på köksskåpen, både betr. ytbehandling (flagar) och mekanik (krånglar, stänger inte riktigt, trög). Har Puustelli i ett annat kök som t o m är äldre, men betydligt bättre i de flesta avseenden.
    Denna gång valde vi HTH för att komplettera ett kök som vi inte valt själva. Vi skulle hellre valt ett annat fabrikat.
    2022-10-01 Verifierad kund
    Jag köpte en Thermex-fläkt via HTH-kök. Hade varit hos Elgiganten innan och dom var som fågelholkar när jag ville beställa en köksfläkt till min lägenhet som dom inte hade på sin web-sida. Åkta till HTH istället. Fick jättebra hjälp av Anja. Efter beställningen hade jag lite frågor och dom svarade alltid när jag ringde. Ett plus att det gick att lägga till delar till ordern och betala med Swish (utan att åka dit eller strula med faktura mm). Det strulade lite med leveransen (mitt fel) men det löst dom också jättebra. Pålitliga och snabba skulle jag sammanfatta det som. Kommer att åka dit först nästa gång jag skall göra något som har med kök att göra. //Stefan
    2022-09-28 Verifierad kund
    Positivt bemötande med bra information o stöd under hela processen.
    2022-09-18 Verifierad kund
    Bra bemötande och mycket proffsig hantering. Man känner att man får den hjälp man behöver och även med ideer som man inte hade innan. Har tidigare köpt kök och nu blev det badrumsmöbler. Att komma tillbaks innebär högsta betyg.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött. HTH levde upp till våra förväntningar.
    Köpte nytt kök.
  • Andreas N
    2022-07-09 Verifierad kund
    Får alltid bra hjälp och snabb hantering!!
    2022-06-10 Verifierad kund
    Blev ej bemött, fick själv påminna flertal ggr och eftersöka det jag beställt.
    Hade tyvärr inte så höga förväntningar då jag fick beställa en blindfront som gått sönder pga att säljare ej vart tydlig i montering till snickare.
    Är det infräst handtag så måste en sådan front fästas med vinklebeslag men det ville sälajren ej ta på sig och jag fick vänta i över 5 månader på ny fron som jag också fick betala själv trots att säljaren gjort fel.
    RIKTIGT dåligt. Kommer aldrig nånsin rekommendera HTH till någon.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Vi köpte ett kök och fick hjälp av Mikael Nilsson. Vilken fantastisk professionell och serviceminded person! Högsta klass från första kontakt!

Vi hade från början ett knepigt case med mycket höga förväntningar, HTH och framförallt Mikael, överträffade dem!

Jag rekommenderar alla som ska bygga nytt kök att välja HTH och ta kontakt med Mikael, vi kommer garanterat göra det igen.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Vänlingt bemötande.
    Kunniga.
    Förstående.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Vi fick bra idéer och smarta lösningar presenterade för oss. Vi köpte ett komplett nytt kök med installation. Nu gäller det bara att allt flyter på med installation och leverans av köket och vitvaror.
    Tack. Kul att få jobba med er. Snart kommer köket vara på plats och ni kan njuta sommaren.
    Tack för beställningen. //Anja
    2022-05-02 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande

Köpte ett helt kök samt insats av auktoriserade hantverkare
    Tack Anja,
    Du kommer ha en skönt nytt och praktisk kök inom kort.
    Tack för din beställning. //Anja
    2022-03-30 Verifierad kund
    Tack Mikael Nilsson för mycket bra service!
    2022-03-29 Verifierad kund
    Köpt vårt drömkök av Anja, toppen service och väldigt trevligt och proffsigt bemötande.
    Tack snälla Terése.
    Ni kommer få det så fint! Skicka gärna bilder når det är klart.
    Kul att få vara med att förverkliga erna köksdröm. //Anja
    2022-03-28 Verifierad kund
    Blev uppmärksammad direkt när jag kom in, trevlig personal.
    2022-03-27 Verifierad kund
    Kök till fjällstuga.
    Affären genomfördes mycket snabbt och enkelt.
    Utmärkt återkoppling på lösningar och frågor.
    HTH har även lovat oväntad snabb leverans.
    2022-02-07 Verifierad kund
    Köpt hallgarderob m skjutdörrar. Lugnt o vänligt bemötande. Snabb återkoppling.
    2021-12-30 Verifierad kund
    Hej, Jag hade ett HTH kök sedan tidigare men var inte på något sätt bestämd att det skulle bli ett sådant igen. Men jag gillade det jag såg hos HTH och Sebastian Eskilsson på HTH Kungens Kurva gjorde ett mycket bra jobb. Kunnig, förstod vad jag/vi ville ha och lagom pushig så att han rörde processen framåt. Fem stjärnor till honom och jag hoppas hans chefer läser detta och ger honom en fin bonus!

Jag köpte ett ART kök.
    2021-12-15 Verifierad kund
    Vi har blivit väl bemötta på ett engagerat och professionellt sätt.
    Efter att ha tittat på många olika kök ( och tvättstuga) så kom vi fram till att Hth hade det mest stilrena köket som passade vår smak (Nordic Spirit Natur Ek). Vidare har vi fått hjälp med kontakt till erfarna hantverkare som kan montera allt på plats.
    Priset är högt så vi hoppas att det möter våra förväntningar när köket är färdiginstallerat och klart.
    2021-12-02 Verifierad kund
    Jag blir väl bemött, och får hjälp med mina frågor
    2021-11-17 Verifierad kund
    Fick kontakt med säljare Anja direkt vi kom in. Snabbt och enkelt visade Anja hur produkten fungerade, lådor till 80 garderob. Gjorde beställning, tackade fick reda på leverans datum och fakturan kom innan vi hann hem. Tyvärr innan varan kommit med andra ord,
    Tack Gunilla, för att du tok dig tid att skriva. Snart ska du få ordning på tygen ; )
    //Anja
    2021-11-17 Verifierad kund
    Öppet, nyfiket och välkomnande bemötande. Tröttnade inte på alla våra frågor, snabb att uppfatta och förstå vad vi önskar och ändra förslag på kök utifrån detta.

Vi beställde vårt nya kök av Anja!
    Tack snälla. Kul att jobba med er. Månge bra middagar ska det blir i nya fina köket... och med rätt tempererat vin ; )
    //Anja
    2021-11-14 Verifierad kund
    Bra bemötande lätt planera lagom pris ,trevlig personal 👍💐👍
    2021-11-03 Verifierad kund
    Vi beställde våran rostfria diskbänk från PURUS via HTH i Kungenskurva. Bra bemötande och hantering av ärendet via Erik.
    2021-10-09 Verifierad kund
    Kanontrevliga Ellinor hjälpte hade grymt bra kundfokus! Jag fick snabb och bra hjälp med det jag behövde. Tummen upp!
    2021-09-27 Verifierad kund
    kanon! Sebastian fick oss att känna oss trygga i vårt Köks-köp.
    2021-09-26 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande från Sebastian som jobbar i Kungens kurva. Proffsigt, tillmötesgående och vänligt. Vi köpte garderober :)
    2021-09-03 Verifierad kund
    Den som blev min personliga säljare var mycket bra. Men de gånger jag kommit in i butiken är det ingen som kommer och frågar om jag behöver hjälp. Mer "kunden i fokus" tack!
    2021-09-03 Verifierad kund
    Bemöt väldigt bra i första läge, sedan var det svårt att få kontakr och svar på feågor
    2021-07-21 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, stor kunskap om utbudet och tog sig tid att visa o förklara.
    Köpte kompletterande lådinredning och snygga barstolar.

Otroligt nöjd och en bra avslutning på dagen
    2021-07-17 Verifierad kund
    Vänligt och trevligt bemötande
    2021-07-13 Spontant omdöme
    Riktigt dåligt produkt!

Vid leverans är köksdelarna repade och skadade.
    Delar saknas och vitvaror kommer inte som utlovat.
    Snickarna får göra efter justeringar eftersom ritningen inte duger.
    Säljare verkar inte intresserade av att hjälpa till utan skyller ifrån sig.
    Hej Christoffer,
    Det är tråkigt att du inte är nöjd med leveransen av ditt kök och med ritningarna till det. Vi har letat i våra system och kan dessvärre inte hitta dig som kund, men det kanske är beställt i ett annat namn.
    Vi vill ju att du som kund ska vara nöjd med att köpa ett kök av oss och skadade delar i transporten ska ersättas med nya, förseningar av vitvaror är ett problem just nu pga den pandemi som vi drabbats av, men om det aviserats en leverans så ska den givetvis komma enligt avisering.
    Jag ser väldigt gärna att du kontaktar oss i butiken så snart som möjligt så att vi kan rätta till de felaktigheter som uppstått, vi finns på plats vardagar mellan 10 och 18, helger 11 till 16, ring helst på en vardag så att vi kan kontakta berörda aktörer omgående.
    Vi nås på 08-50660710 och ser fram emot ditt samtal
    2021-06-13 Verifierad kund
    Leverans för 8 veckor sedan, köket är fortfarande är inte komplett.
    Hej Stefan,
    tråkigt att du känner dig så besviken på din köksleverans.
    I de Coronadrabbade tider vi nu har tar det längre tid att få saker avslutade snabbt av förklarliga orsaker. De två transportskadade luckorna är planlagt för utbyte den här veckan och besticksinsatsen till diskmaskinen har vi inte fått leveransbesked på ännu, men återkopplar till dig så fort vi får besked.
    Vi hoppas att du kommer att känna dig ännu nöjdare när de här sakerna blivit åtgärdade och önskar dig en fortsatt skön sommar.
    2021-06-05 Verifierad kund
    Magisk service med fingertoppskänsla
    2021-06-05 Verifierad kund
    Köksinredning
    Fick utmärkt hjälp med det och mycket trevligt bemötande till ett bra pris.
    2021-06-02 Verifierad kund
    Vi köpte köket som liknande ett utställningskök i Kungenskurva.
    Bra bemötande och trevligt att våran säljare kunde danska.
    Förväntningarna var höga och dem mesta om dem föll in rätt.
    Några mindre fel vad gäller el till köksbelysningen som hanterades bra.
    Köket är bra och vi rekommenderar det till alla som hälsar på!
    2021-05-20 Verifierad kund
    Fick hjälp av Sebastian, är väldigt nöjda! Mycket bra service och har gjort en bra lösning för oss.
    2021-05-13 Verifierad kund
    Superbra service och otroligt fint kök i ART-serien med deras Shape-ram.
    2021-05-10 Verifierad kund
    Micke är superproffsig och har kundens bästa i fokus!
    2021-05-08 Verifierad kund
    Kunnig och hjälpsam personal som gör sitt yttersta för du skall få just ditt drömkök
    Köksbord,proffsigt bemötande ,helnöjd
    2021-05-07 Verifierad kund
    Köksluckor inhandlades, bra service!
    2021-05-07 Verifierad kund
    Mycket bra service! Superbra och kunnig säljare som verkligen hjälpt oss och sett våra behov. Nu är i mitt i installationen. Spännande!
    2021-04-26 Verifierad kund
    Köpte ett kök av er. Det var svårt och tog tid att få exakt prisuppgifter. Även i efterhand var det svårt att utläsa och kude nog skrivas tydligare på fakturor etc. Vi kunde göra olika val (Willa Nordic) i olika priskategorier, men det var väldigt segt att få information av er om huruvida vi låg i avsedd proskategori, över eller under. Bökigt med kommunikation och leverans, det skulle nog underlätta om säljaren/projektledaren från Willa Nordic hjälper till, men där var det mycket tyst. Flera av vitvarorna som fanns för oss att välja på hade hunnit utgå ur sortimentet, vilket vi tyckte var konstigt. Snt borde uppdateras för kunden.
    Hej Maria,
    Vad tråkigt att du känner att det är omständigt och bökigt att beställa kök. Det är en lång process att köpa ett hus och vi är endast ansvariga för en liten del av den (köket). Då det är Willa Nordic som står för prissättningen av de kök som ingår, så är det den vägen som det måste kommuniceras och jag kommer att föra detta vidare till Willa Nordic. Beträffande vitvaror, leverans och otydliga fakturor så är det också en sak mellan dig och husleverantören då det är de som står för vitvaror, leveranser och fakturering.
    Vi hoppas att du trots de problem du upplevt kommer att vara nöjd med dina val och önskar dig all lycka framöver med nytt hus och nytt kök.

2021-04-24 Verifierad kund
    Nytt kök till vårt landställe. Mycket bra bemötande. Allt fungerade bra förutom ett konstruktionsfel i fabriken på ett av skåpen som gjorde att vi inte kunde montera kylskåpsdörren. Men vi fick hjälp med ny lösning.
  • Lena N
    2021-04-22 Verifierad kund
    Okunniga! Blev hänvisad till andra affärer trots att det var Kungens K som var ansvariga. Begärde offert, beskrev med bilder och mått vad jag behövde. Trodde att säljaren var den kunniga men oj så fel jag hade. Missade att ta med saker jag skrivit i offerten, missade också så enkla saker som beslag och handtag - det borde man kanske påpekat när jag skrev vad jag ville ha. Tog för givet att handtag och gångjärn ingick. SÅ trots bilder mm och säkert hundratals leveranser av samma saker i min kommun så blev det inte helt rätt.
    2021-04-22 Verifierad kund
    Beställde nytt kök, mycket nöjd med hela processen. HTH synkade allt med hantverkarna som gjorde ett mycket bra jobb, samtliga varor kom levererade i tid och bygget höll sina tidsramar. Mycket nöjd med mer el mindre allt kring vårt nya kök.
    Hej Mats,
    Kul att allt känns bra med köpet, leveransen, servicen och hantverkarna.
    alltid kul med en nöjd kund.
    Njut av ditt nya kök.

2021-04-22 Verifierad kund
    Verkar duktiga och serviceminded men när de väl fått affären upplever jag att de struntar i om du är nöjd eller inte. Tar inte heller ansvar för fel och anstränger sig inte för att åtgärda det heller utan det blir snarare helt upp till dig som kund
    Färgen på skåpen är dessutom väldigt dålig kvalite så blir färgsläpp på direkten
    Hej Camilla.

Precis som jag tidigare meddelat dig per mail för över en månad sen så har vår snickare försökt nå dig utan framgång. Du har även fått hans direktnr för att kunna boka in en tid för justering av ugnen.
    Du kan ringa mig direkt på 0721629715 så ser vi till att lösa det asap.

Mvh Mikael (butikschef)
    2021-04-22 Verifierad kund
    Fick hjälp med det jag egentligen ville beställa från webshopen. Ett par delar var skadade vid leverans men fick nya direkt när jag anmälde det.
    Glada att vara till hjälp och bra att det skadade delarna kom snabbt. HTH Köksforum Kungens Kurva