Alla kategorier Kök Stockholms län Huddinge HTH Köksforum Kungens Kurva

HTH Köksforum Kungens Kurva

Geometrivägen 3, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Välkommen in för att inspireras hos oss på HTH i Kungens Kurva!

Här kan du botanisera bland rymliga familjekök, kök som extraknäcker som hobbyrum eller kök som garanterat blir festens mittpunkt. Vi skapar kök för alla smaker och behov, men är du på jakt efter ett rymligt och luftigt kök då har du kommit helt rätt. Med hjälp av våra innovativa och kreativa lösningar blir köket praktiskt för det du behöver använda det till!

Besök oss för att få inspiration, eller kanske helt enkelt hitta ditt drömkök!
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 11 kunder tycker om HTH Köksforum Kungens Kurva

• Janne T
    Janne T skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi passerade butiken en dag för vi såg ett kök med snygga luckor som vi fastnade för🤔, tyvärr hann den utgå innan vi var klara för köksbyte men det finns ju andra snygga luckor också 😍, vi hängde i butiken ett flertal gånger och fick alltid den kontakt vi ville, tillslut så blev det dax för oss att starta projektet, vi tog med våra skisser och funderingar och öppnade åter dörren in till butiken, vi visade skisser a å sen efter lite samtal och möten så enades vi om ett det resultatet som nu är monterat o våran lägenhet, resultatet blev precis som vi ville eller kanske t.o.m lite bättre, att springa ut och in i butiken å prata med trevlig personal har hjälpt oss väldigt mycket. Läs mer
  • Lotta P
    Lotta P skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi har fått otroligt bra bemötande och professionell hjälp av Micke på HTH Kungens Kurva. Upplever att Micke har en väldigt bra kunskap om allt som har med kök att göra från stenskivor till maskiner. Kan verkligen rekommendera HTH i Kungens Kurva. Läs mer
  • Mary-lou G
    Mary-lou G skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Micke gjorde allt förståligt och ställde upp 24-7.
    Det ända som var lite ögonbrynshöjande var bänkskiveföretaget. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Helt otroligt mycket stöd och hjälp och stöd.
    Toppen Läs mer
  • Joakim A
    Joakim A skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Supernöjd med HTH Kungens Kurva (Sofiah) samt snickaren Fredrik. Bra från start till mål. Proffsigt, tydligt och ett mycket bra slutresultat. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mycket bra av Micke
    Han var orsaken till att jag valde HTH Läs mer
  • Tina S
    Tina S skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Superproffsigt bemötande vid första mötet som sedan höll i sig genom processen då vi köpte ett kök med helentrepenad från Mikael på HTH i Kungens Kurva! :-)) //Tina & Magnus Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Köksrenovering inklusive köp av vitvaror. Hjälp med allt från planering, leverans och justering av lite fel. Alltid snabba svar och snabbt agerande. Jag rekommenderar HTH i Kungens Kurva till alla som värderar bra service högt! Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Allt bra!
    Supernöjda med vårt nya HTH kök!! Läs mer
  • Andreas Å
    Andreas Å skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Super snyggt kök med fin premiumkänsla. Väldigt trevlig och serviceminded säljare. Thumbs up! Läs mer
  • Claudia L
    Claudia L skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva