HTH Köksforum Kungens Kurva

Geometrivägen 3, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Välkommen in för att inspireras hos oss på HTH i Kungens Kurva!

Här kan du botanisera bland rymliga familjekök, kök som extraknäcker som hobbyrum eller kök som garanterat blir festens mittpunkt. Vi skapar kök för alla smaker och behov, men är du på jakt efter ett rymligt och luftigt kök då har du kommit helt rätt. Med hjälp av våra innovativa och kreativa lösningar blir köket praktiskt för det du behöver använda det till!

Besök oss för att få inspiration, eller kanske helt enkelt hitta ditt drömkök!
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 66 kunder tycker om HTH Köksforum Kungens Kurva

• 2020-10-22

Sara S skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mycket trevligt bemötande och jättebra service fast att jag bara beställde en bänkskiva. Som dessutom levererades en dag tidigare än aviserat! Läs mer
  • 2020-10-13

Thomas T skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Köp av garderob. Säljare väldigt kunnig och vänlig och löste alla frågor. Mycket nöjd är jag! Läs mer
  • 2020-10-06

Anna V skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Köpte kök. Fick snabb, bra och kunnig hjälp.
    Bra service. Läs mer
  • 2020-09-14

Mikael H skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Nytt kök.
    Köksdesignern visade mycket god lyhördhet för bara de våra behov och budget.
    Kom med bra tips och idéer. Läs mer
  • 2020-09-06

Margareta L skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Köpt ett kök av en mkt bra och engagerad, men inte påflugen säljare. Mer än nöjd Läs mer
  • 2020-08-31

Gülüzar K skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    jag köpte ugn, häll, fläktkåpa samt kyl/frys. det var ett spontant besök, jag ville egentligen se varorna i deras utställningskök. Jag kunde både se varorna samt beställa från de. Det var guld värd för mig att kunna köpa alla delar från ett och samma ställe. Anja som hjälpte till med valen var oerhört kunnig och proffsig, kunde svara på alla mina frågor utan att tveka. Bemötandet, kunskapen samt den tiden de lade ner var oerhört uppskattat från min sida. Läs mer
    Joachim L gillar detta
  • 2020-08-24

Ole P skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Beställd ny kök, förstklassig service och fått excellent service når gått genom önskemål. Läs mer
  • 2020-08-24

Ann-Charlotte E skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Bra service. Tydligt upplägg, inga oklarheter. Läs mer
  • 2020-06-25

Karin M skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mitt andra HTH-kök, det första 2011 beställdes från HTH Odenplan och allt fungerade bra. Beställde denna gång från Bredden och Kungens Kurva, stora problem med leveranser i form av felleveranser, dubbla leveranser, leveranser som aldrig dök upp trots flera aviseringar i omgångar. Micron fick jag 3 st aviseringar om, men den dök inte upp och ingen info lämnades. Felbeställde en standardstomme som ej fick returneras på några villkor. Skrev till ansvarig för butiken, men fick inget svar förrän HTH i Danmark sett min recension på Trustpilot. Får heller inga svar från säljaren. Blivit lovad ett muntligt avdrag på 1200 kr, ett belopp som sedan inte drogs av på fakturan. Bestred fakturan, men inget svar på det heller. Blev lovad två gåvor i ersättning som "plåster på såren" efter allt strul, gåvor som efter flera månader fortfarande inte har kommit. Det krävs mycket innan mitt tålamod är passerat, men HTH har lycktats denna gång. Aldrig mer HTH. Läs mer
    2020-06-29 Joachim L svarar Karin M
    Hej Karin,
    Jag beklagar att du känner dig så missnöjd med leveransen av ditt kök.
    Jag har i mitt mail till dig den 25/5-20 förtydligat det som Erik berättat vid köpet att det kunde förekomma delleveranser av delar till köket, framför allt gällande vitvaruleveranser.
    Tyvärr ställer Covid-19 till det med leveranserna från Tyskland och vi fick av vår leverantör felaktiga besked om när leveransen skulle ske.
    den stomme som du beställt fel kan inte returneras vilket du själv kunde konstatera i det köpekontrakt som du skrev under vid köptillfället.
    Det avdrag som du referat till har dragits av men ej tydligt redovisats på fakturan, vilket jag beklagar. Du fick även ett erbjudande om en grytkastrull vilket du tackade nej till med hänvisning till att du inte behövde en sådan.

Vill du så kontaktar du mig så sätter vi oss ner med ansvarig säljare och reder ut allt och försöker få dig mer nöjd.

Joachim Lindberg, VD HTH Kungens Kurva
  • 2020-06-20

Berna L skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Har beställt kök. Direkt, punktlig kontakt och uppföljning. Inlyssnande på våra önskemål och behov och väldigt problemlösningsoroenterad. Fantastiskt bra samarbete med Anja som var vår kontakt. Läs mer
  • 2020-06-01

Kerstin L skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Köpte ett nytt kök av Sebastian i Kungens Kurva. Vi blev väldigt väl bemötta och han ställde upp och svarade på alla frågor och anpassade köket precis som vi ville ha det. Läs mer
  • 2020-05-23

Joel Z skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Bra service och förslag till kökslösningar. väldigt bra personal Läs mer
  • 2020-05-05

Karin H skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Beställde en bänkskiva.Blev väldigt trevlig bemött,och jag tycker verkligen de levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-05-05

Jenny H skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi köpte nya köksluckor. Trevligt och hjälpsamt bemötande. De levde upp till förväntningarna. Vita luckor med ram. Efter några mejl fram och tillbaka lades beställningen. Lyckorna har inte kommit ännu så jag vet ju inte än om det blir rätt. Läs mer
  • 2020-04-13

Ulf E skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mycket bra hjälp av Anja att plocka ihop ett kök som passade oss, snabba svar på frågor och hjälp att reda ut problem som uppstod vi leverans av vitvaror. Rekommenderas starkt. Läs mer

Christer A skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    HTH har en stor representativ utställning och vi fick väldigt bra hjälp av säljaren Mikael som lyssnade in våra behov och tog fram rätt produkter. Mikael har hela tiden gett oss den bästa servicens och agerat pro aktivt, tänkt till. Konkurrenterna är inte i närheten. Hoppas det är på samma sätt till köket är på plats. Läs mer

Elisabeth M skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Köpt 2 st kök. Blev mycket vänligt och proffsigt bemötta av Sebastian. Upplever er som en bra och stabil leverantör med bra utbud för alla smaker och plånböcker. Läs mer

Ulrik R skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Badrumskommod
    Personligt väl bemött direkt och kompetent rådgivning.
    Offert mejlad inom en dag, vänlig påminnelse.
    Fick en kopp kaffe vid andra besöket och säljaren hänvisade korrekt och respektfullt till kollegan som ursprungligen gjorde offerten. kollegan ringde dagen efter och skickade en uppdaterad och justerad offert samma dag.
    Blev sedemera ett köp😃 Läs mer
  • 2020-03-20

Pirjo M skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    En komplettering av befintlig kök, en vitrinskåp.
    Väl bemött av försäljaren.
    Dessutom en trevlig snickare som utförde arbetet. Läs mer

Leif & skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Bra bemötande av säljare i butik tog tid på sig och visa oss köket med detaljer. Som gammal hantverkare gillar jag det . Men däremot så är jag besviken på dom som ska montera köket att kosta på sig ett telefonsamtal är inte för mycket begärt och höra av sig . All heder åt personalen i butiken för visat intresse och bemötande . Läs mer

Niklas H skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mycket professionella och trevliga. Läs mer

Betom A skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Sofiah du har haft så mycket tålamod med oss. En riktigt duktig och service inriktad säljare som har tagit alla våra jobbiga ändringar på bästa sätt. Vi är så nöjda med dig 👌🏻 Läs mer
  • 2020-01-21

Henrik A skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Jag fick hjälp direkt utav en mycket trevlig säljare när jag skulle köpa en blandare. Vi hade ett trevligt samtal medans jag betalade - enda nackdelen var att HTH inte accepterar American Express. Tack för ett trevligt besök hos er! Läs mer
  • 2020-01-10

Marie S skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi har köpt kök och fått fantastiskt bra bemötande och service, stor tack Micke Läs mer
  • Jessica C

2019-12-20

Jessica C skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Ett stort och fint kök!
    Anja var väldigt kunnig, initierad och proffsig. Läs mer
  • 2019-12-13

Toss T skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Proffsigt och trevligt bemötande! Som kund uppskattar man bra service Läs mer
  • 2019-11-27

Stefan A skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Komplett kök beställt av Mikael, inkl handikappanpassning. Mycket professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-22

Lia L skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Jag köpte kök, allt var hanterat Professionellt. Väldigt nöjd.
    Stort tack till Anja. Läs mer
  • 2019-11-20

Rosa L skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Jag fick snabb hjälp när jag behövde beställa en reservdel.
    Tack för det ! Läs mer
  • 2019-11-10

Anna T skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Beställde precis mitt tredje kök hos HTH och det andra i butiken i Kungens Kurva. Hög kvalitet på säljare och köket gör valet enkelt. Suverän service gör att jag återkommer. Läs mer
  • 2019-11-04

Robert M skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Köpte kök, blev bemött med kunskap och stor flexibilitet. Mina förväntningar infriades. Läs mer
  • Karl-Olof L

2019-11-04

Karl-Olof L skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi sökte nya överskåp till köket i platta paket. Blev trevligt bemött och fick den hjälp vi behövde.
    Nu ser vi fram emot att leveransen blir lika bra. Läs mer
  • 2019-10-24

Rami Q skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi gjorde en totalrenovering av hela vår lägenhet och bytte plats på köket då vi önskade en öppen planlösning mellan kök och vardagsrum. Vi besökte samtliga köksleverantörer (Ballingslöv, Marbodal, IKEA, Kvik och Puustelli) men kände att HTH hade den bästa och snyggaste lösningen för ett pris som gick ihop med vår totalbudget. Micke på HTH Kungens Kurva har hjälpt oss oerhört mycket och varit extremt professionell. Det kan nog vara den mest hjälpsamma, förtroendeingivande, lösningsorienterade och effektiva personen vi hade kontakt med under hela vår omfattande renovering (säkerligen totalt 20 involverade personer under hela renoveringen). Nu efter att ha nyttjat vårt nya kök i ett par månader känner vi att valet var helt rätt! Bra kvalité och Mickes planlösning som vi trivs med, mycket bra! Återigen tack för all hjälp och om vi framöver behöver ett nytt kök, då vet vi vem vi ringer! Läs mer
  • 2019-10-23

Simone K skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi har köpt ett nytt kök. Upplevelsen har varit allt igenom professionell. Bea support, bra tips och idéer Läs mer
  • 2019-10-23

Per W skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Kök och garderober, bra bemötande och bra service även vid en del krångel och ändringar. Läs mer
  • HANI J

2019-10-21

HANI J skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Butiken i sig hade inga problem, men beställningen och monteringsanvisningarna är under all kritik. Om ni är sugna på ett alternativ till IKEA som har samma enkla beställnings- och monteringsflöde, look elsewhere. På HTH är det superlätt att felbeställa, manualen är en tjock hög med papper som känns förvirrande och osammanhängande, och supporten tyvärr lite undermålig. Läs mer
    2019-10-21 Joachim L svarar HANI J
    Hej Hani,
    Tack för din åsikt och jättetråkigt att du fått problem med din beställning. Det låter som om du beställt på nätet och inte fått den support du önskar.
    Jag tar detta vidare till berörda så att vi kan bli bättre framöver. Har du några frågor gällande monteringen så tveka inte att slå oss en signal så hjälper vi dig.
    Ha en bra dag,

Joachim
  • 2019-10-21

Camilla & skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Kök, snabb service, jätte bra säljare, Läs mer
  • 2019-09-16

Hans A skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mikael har varit fantastiskt serviceminded och ser alltid till att det ska fungera och bli så bra som möjligt för oss. Läs mer
    2019-09-16 Joachim L svarar Hans A
    Hej Hans och tack för ditt fina omdöme.

Har varit jättekul att få hjälpa er att designa samt leverera ert kök.

//Micke
  • 2019-09-04

Douglas D skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mkt bra och professionell hjälp och service Läs mer
    2019-09-04 Joachim L svarar Douglas D
    Hej Douglas, kul att du är nöjd med besöket hos oss.
  • 2019-09-04

Johan S skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Trevligt bemötande och mycket hjälpsam Läs mer
  • 2019-08-30

Åsa L skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Jag beställde luckor till mitt befintliga kök som inte gick att köpa online. Kunnig personal. Bra hjälp på upprepande frågor via mail Läs mer
  • 2019-08-23

Linda F skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mycket proffsig och kunnig personal som gav ett personligt bemötande och hjälpte oss till ett kvalitetskök efter precis våra önskemål. Läs mer
  • 2019-08-12

Jens B skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Professional and quick response
    Understood the needs and requirements of the client
    Tailored the kitchen to the budget
    Good choice of fridge/freezer/dishwasher and fan

Overall a very good experience Läs mer
  • 2019-07-04

Therese o skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi beställde nya luckor samt bänkskiva. Trevligt bemötande av kunnig personal! Har dock inte fått varorna än men tror nog de kommer vara av förväntad god kvalitet. Läs mer
  • 2019-07-02

Susanne F skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi köpte ett kök inkl. montage.
    Bra bemötande med tips och idéer.

Snabb feedback och info.

Det blev jättebra! Läs mer
  • 2019-06-27

Ellen T skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi köpte nytt kök + ny golv, måla.
    Allt gick jätte smidigt. Om det var problem, blev den löst mycket snabbt.
    Mycket nöjd med alla som har jobbar med och hos oss. Läs mer
  • 2019-06-26

Jessica D skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Planerade o köpte helt kök och inredning/skåp i tvättstuga och 3 badrum. Vänligt bemött, men väldigt många missar och slarvfel genom processen vilket innebar förseningar upp mot 8 veckor... Läs mer
  • 2019-06-25

Richard M skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Första gången vi klev in i butiken så tog Christos hand om oss på ett mycket proffsigt sätt. Han lyssnade av oss och visade upp förslag på lösningar baserat på vad vi efterfrågade. Det blev flera besök i butiken och vårt nya midnattsblå kök växte fram. En mycket positiv upplevelse. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-14

Emeli L skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Köpte kök med installation. Fick en hantverkare som gjorde alldeles för många misstag som sedan inte ersattes på något vis. Dåligt. Läs mer
  • Jenny B

2019-06-14

Jenny B skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Kök,
    Väldigt vänligt
    Var på jakt efter inbyggda pallar i underskåpen. De levererade detta bra.
    Bra service och vilja att hjälpa till Läs mer

Geometrivägen 3, 141 75 Kungens kurva