HTH Köksforum Kungens Kurva

Geometrivägen 3, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Välkommen in för att inspireras hos oss på HTH i Kungens Kurva!

Här kan du botanisera bland rymliga familjekök, kök som extraknäcker som hobbyrum eller kök som garanterat blir festens mittpunkt. Vi skapar kök för alla smaker och behov, men är du på jakt efter ett rymligt och luftigt kök då har du kommit helt rätt. Med hjälp av våra innovativa och kreativa lösningar blir köket praktiskt för det du behöver använda det till!

Besök oss för att få inspiration, eller kanske helt enkelt hitta ditt drömkök!
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 29 kunder tycker om HTH Köksforum Kungens Kurva

• 2019-09-16

Hans A skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mikael har varit fantastiskt serviceminded och ser alltid till att det ska fungera och bli så bra som möjligt för oss. Läs mer
    2019-09-16 Joachim L svarar Hans A
    Hej Hans och tack för ditt fina omdöme.

Har varit jättekul att få hjälpa er att designa samt leverera ert kök.

//Micke
  • 2019-09-04

Douglas D skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mkt bra och professionell hjälp och service Läs mer
    2019-09-04 Joachim L svarar Douglas D
    Hej Douglas, kul att du är nöjd med besöket hos oss.
  • 2019-09-04

Johan S skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Trevligt bemötande och mycket hjälpsam Läs mer
  • 2019-08-30

Åsa L skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Jag beställde luckor till mitt befintliga kök som inte gick att köpa online. Kunnig personal. Bra hjälp på upprepande frågor via mail Läs mer
  • 2019-08-23

Linda F skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mycket proffsig och kunnig personal som gav ett personligt bemötande och hjälpte oss till ett kvalitetskök efter precis våra önskemål. Läs mer
  • 2019-08-12

Jens B skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Professional and quick response
    Understood the needs and requirements of the client
    Tailored the kitchen to the budget
    Good choice of fridge/freezer/dishwasher and fan

Overall a very good experience Läs mer
  • 2019-07-04

Therese o skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi beställde nya luckor samt bänkskiva. Trevligt bemötande av kunnig personal! Har dock inte fått varorna än men tror nog de kommer vara av förväntad god kvalitet. Läs mer
  • 2019-07-02

Susanne F skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi köpte ett kök inkl. montage.
    Bra bemötande med tips och idéer.

Snabb feedback och info.

Det blev jättebra! Läs mer
  • 2019-06-27

Ellen T skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi köpte nytt kök + ny golv, måla.
    Allt gick jätte smidigt. Om det var problem, blev den löst mycket snabbt.
    Mycket nöjd med alla som har jobbar med och hos oss. Läs mer
  • 2019-06-26

Jessica D skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Planerade o köpte helt kök och inredning/skåp i tvättstuga och 3 badrum. Vänligt bemött, men väldigt många missar och slarvfel genom processen vilket innebar förseningar upp mot 8 veckor... Läs mer
  • 2019-06-25

Richard M skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Första gången vi klev in i butiken så tog Christos hand om oss på ett mycket proffsigt sätt. Han lyssnade av oss och visade upp förslag på lösningar baserat på vad vi efterfrågade. Det blev flera besök i butiken och vårt nya midnattsblå kök växte fram. En mycket positiv upplevelse. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-14

Emeli L skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Köpte kök med installation. Fick en hantverkare som gjorde alldeles för många misstag som sedan inte ersattes på något vis. Dåligt. Läs mer
  • Jenny B

2019-06-14

Jenny B skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Kök,
    Väldigt vänligt
    Var på jakt efter inbyggda pallar i underskåpen. De levererade detta bra.
    Bra service och vilja att hjälpa till Läs mer
  • 2019-06-12

Magnus B skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mycket bra hjälp vid planering och snabb hjälp vid frågor vid montering. Trevlig personal och bemötande. Ganska dyrt dock...
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-12

Anna M skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mycket bra kontakt i butiken. Fick stort förtroende för säljaren.
    Montaget gick ok - vi har efterhand sett att snickare gjort fel så på insidan av en lucka finns fyra hål som är igen målade.
    Många luckor var skadade samt att de var blåsor i målningen på luckorna. Det gjorde att det tog lång tid innan köket blev helt klart. Likaså strulade montaget av skivorna då spisen var felmåttad och man missade en list mot fönstret. Läs mer
  • 2019-06-11

peter f skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Köpte nytt kök bestående av köksstommar ur GDS-serien, bänkskiva i rostfritt, samt ett vitvarupaket. Superproffsig service av säljaren Micke. Att han kunde erbjuda mig en helhetslösning med bänkskiva, stommar och vitvaror med en väldigt hög servicenivå från honom gjorde att jag valde HTH.

Förutom att han guidade mig igenom designprocessen gav han även tips på hur man skulle utforma det bästa köket. Han löste även reklamationer av fraktskador supersmidigt och fanns på telefon när man behövde nå honom. Kunden i fokus helt enkelt! Läs mer
  • 2019-06-10

Rebecka R skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Fick väldigt proffesionellt bemötande av säljaren Mikael som hjälpte oss med precis det vi behövde. Han hittade lösningar på våra problem och inspirerade till olika vägar att gå i vår väg till ett nytt kök. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-06-10

Elin C skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Proffsigt bemötande med massor av kunskap om kök! Läs mer
  • Janne T

2018-03-20

Janne T skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi passerade butiken en dag för vi såg ett kök med snygga luckor som vi fastnade för🤔, tyvärr hann den utgå innan vi var klara för köksbyte men det finns ju andra snygga luckor också 😍, vi hängde i butiken ett flertal gånger och fick alltid den kontakt vi ville, tillslut så blev det dax för oss att starta projektet, vi tog med våra skisser och funderingar och öppnade åter dörren in till butiken, vi visade skisser a å sen efter lite samtal och möten så enades vi om ett det resultatet som nu är monterat o våran lägenhet, resultatet blev precis som vi ville eller kanske t.o.m lite bättre, att springa ut och in i butiken å prata med trevlig personal har hjälpt oss väldigt mycket. Läs mer
  • 2018-03-19

Lotta P skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi har fått otroligt bra bemötande och professionell hjälp av Micke på HTH Kungens Kurva. Upplever att Micke har en väldigt bra kunskap om allt som har med kök att göra från stenskivor till maskiner. Kan verkligen rekommendera HTH i Kungens Kurva. Läs mer
  • 2017-12-23

Mary-lou G skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Micke gjorde allt förståligt och ställde upp 24-7.
    Det ända som var lite ögonbrynshöjande var bänkskiveföretaget. Läs mer
  • 2017-12-22

Eva H skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Helt otroligt mycket stöd och hjälp och stöd.
    Toppen Läs mer
  • 2017-12-20

Joakim A skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Supernöjd med HTH Kungens Kurva (Sofiah) samt snickaren Fredrik. Bra från start till mål. Proffsigt, tydligt och ett mycket bra slutresultat. Läs mer
  • 2017-12-20

Stefan S skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mycket bra av Micke
    Han var orsaken till att jag valde HTH Läs mer
  • 2017-05-15

Tina S skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Superproffsigt bemötande vid första mötet som sedan höll i sig genom processen då vi köpte ett kök med helentrepenad från Mikael på HTH i Kungens Kurva! :-)) //Tina & Magnus Läs mer
  • 2017-04-28

Peter K skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Köksrenovering inklusive köp av vitvaror. Hjälp med allt från planering, leverans och justering av lite fel. Alltid snabba svar och snabbt agerande. Jag rekommenderar HTH i Kungens Kurva till alla som värderar bra service högt! Läs mer
  • 2017-04-27

Andreas J skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Allt bra!
    Supernöjda med vårt nya HTH kök!! Läs mer
  • 2017-04-25

Andreas Å skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Super snyggt kök med fin premiumkänsla. Väldigt trevlig och serviceminded säljare. Thumbs up! Läs mer
  • 2017-04-25

Claudia L skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva