HTH Köksforum Kungens Kurva

HTH Köksforum Kungens Kurva

Välkommen in för att inspireras hos oss på HTH i Kungens Kurva!

Här kan du botanisera bland rymliga familjekök, kök som extraknäcker som hobbyrum eller kök som garanterat blir festens mittpunkt. Vi skapar kök för alla smaker och behov, men är du på jakt efter ett rymligt och luftigt kök då har du kommit helt rätt. Med hjälp av våra innovativa och kreativa lösningar blir köket praktiskt för det du behöver använda det till!

Besök oss för att få inspiration, eller kanske helt enkelt hitta ditt drömkök!

Läs vad 90 kunder tycker om HTH Köksforum Kungens Kurva 2

2021-04-26
    Köpte ett kök av er. Det var svårt och tog tid att få exakt prisuppgifter. Även i efterhand var det svårt att utläsa och kude nog skrivas tydligare på fakturor etc. Vi kunde göra olika val (Willa Nordic) i olika priskategorier, men det var väldigt segt att få information av er om huruvida vi låg i avsedd proskategori, över eller under. Bökigt med kommunikation och leverans, det skulle nog underlätta om säljaren/projektledaren från Willa Nordic hjälper till, men där var det mycket tyst. Flera av vitvarorna som fanns för oss att välja på hade hunnit utgå ur sortimentet, vilket vi tyckte var konstigt. Snt borde uppdateras för kunden.
    Hej Maria, Vad tråkigt att du känner att det är omständigt och bökigt att beställa kök. Det är en lång process att köpa ett hus och vi är endast ansvariga för en liten del av den (köket). Då det är Willa Nordic som står för prissättningen av de kök som ingår, så är det den vägen som det måste kommuniceras och jag kommer att föra detta vidare till Willa Nordic. Beträffande vitvaror, leverans och otydliga fakturor så är det också en sak mellan dig och husleverantören då det är de som står för vitvaror, leveranser och fakturering. Vi hoppas att du trots de problem du upplevt kommer att vara nöjd med dina val och önskar dig all lycka framöver med nytt hus och nytt kök. Joachim HTH Köksforum Kungens Kurva
    2021-04-24
    Nytt kök till vårt landställe. Mycket bra bemötande. Allt fungerade bra förutom ett konstruktionsfel i fabriken på ett av skåpen som gjorde att vi inte kunde montera kylskåpsdörren. Men vi fick hjälp med ny lösning.
    2021-04-22
    Okunniga! Blev hänvisad till andra affärer trots att det var Kungens K som var ansvariga. Begärde offert, beskrev med bilder och mått vad jag behövde. Trodde att säljaren var den kunniga men oj så fel jag hade. Missade att ta med saker jag skrivit i offerten, missade också så enkla saker som beslag och handtag - det borde man kanske påpekat när jag skrev vad jag ville ha. Tog för givet att handtag och gångjärn ingick. SÅ trots bilder mm och säkert hundratals leveranser av samma saker i min kommun så blev det inte helt rätt.
    2021-04-22
    Beställde nytt kök, mycket nöjd med hela processen. HTH synkade allt med hantverkarna som gjorde ett mycket bra jobb, samtliga varor kom levererade i tid och bygget höll sina tidsramar. Mycket nöjd med mer el mindre allt kring vårt nya kök.
    Hej Mats, Kul att allt känns bra med köpet, leveransen, servicen och hantverkarna. alltid kul med en nöjd kund. Njut av ditt nya kök. Joachim HTH Köksforum Kungens Kurva
    2021-04-22
    Verkar duktiga och serviceminded men när de väl fått affären upplever jag att de struntar i om du är nöjd eller inte. Tar inte heller ansvar för fel och anstränger sig inte för att åtgärda det heller utan det blir snarare helt upp till dig som kund
    Färgen på skåpen är dessutom väldigt dålig kvalite så blir färgsläpp på direkten
    Hej Camilla. Precis som jag tidigare meddelat dig per mail för över en månad sen så har vår snickare försökt nå dig utan framgång. Du har även fått hans direktnr för att kunna boka in en tid för justering av ugnen. Du kan ringa mig direkt på 0721629715 så ser vi till att lösa det asap. Mvh Mikael (butikschef) HTH Köksforum Kungens Kurva
    2021-04-22
    Fick hjälp med det jag egentligen ville beställa från webshopen. Ett par delar var skadade vid leverans men fick nya direkt när jag anmälde det.
    Glada att vara till hjälp och bra att det skadade delarna kom snabbt. HTH Köksforum Kungens Kurva
    2021-04-22
    Proffesionellt bemötande, kunnig och tålamod från säljarens sida!
    2021-04-22
    Väldigt nöjd med allt. Säljaren mycket bra på alla sätt. Kunnig, pålitlig och vänlig.
  • Sari M
    2021-04-22
    Anja som vi beställde vårt kök av var jätte duktig och proffesionell.
    2021-04-12
    Mycket bra service, tillmötesgående personal, kunnig och snabb återkoppling!
    2021-04-02
    Köpte VH7 kök. Fin bemötande och bra service.
  • Jack V
    2021-03-22
    Mycket bra service och engagemang av Trixar Micke
    2021-03-22
    Grymt bra personlig service av Erik L!
    2021-02-28
    Jag fick snabbt offert för ett komplett kök, Jag valde er framför en annan leverantör p.g.a. väl bemött, lyhördhet, kvalificerad och er duktiga säljare Anja Sjödahl som hjälpte mig med allt jag bett om, hon gav mig bra utbud av lösningar och information om kostnadsalternativ anpassade till mina behov. Jag varm rekommenderar HTH.
    2021-02-25
    Liten förvaringslösning för sovrum. Väl bemött, personligt möte, god kännedom om produkter och lyhördhet för kund.
    Bra utbud av lösningar och information om kostnadsalternativ anpassade till kundens behov och målbild. Mkt snabb återkoppling och offert.
    2021-02-23
    Komplett kök med maskiner, rivning samt montering av det nya köket.
    Bra och service inriktat bemötande. Bra på att återkomma, har hittils hållt vad ni lovat (köket kommer på Måndag....)
    2021-02-23
    Superbra hjälp vid köp av kök. Anja är en serviceminded, trevlig och tillmötesgående säljare som både var lyhörd för våra idéer och gav oss en mängd nya förslag. Dessutom har HTH’s produkter en massa smarta funktioner. Rekommenderas varmt!
    2021-02-23
    Engagerad och flexibel hjälp att finna rätt kök.
    2020-12-10
    Köpte köksinredning och fick vänlig, proffsoig, kunnig hjälp. supernöjd!
    2020-12-07
    Vi har nu beställt ett komplett kök, vi har blivit extremt bra bemötta. Tack vare er duktiga säljare Mikael Nilsson som har hjälp oss med allt vi har bett om och lite till, så valde vi er framför en annan leverantör.
    Hej Rosé-Marie, Tack för din bedömning och vi blir glada över att du känner dig så nöjd med Micke och HTH Kungens Kurva. Lycka till och mycket glädje med ditt nya kök. Joachim HTH Köksforum Kungens Kurva
    2020-12-07
    skickad fram och tillbaka. Långa väntetider på varor av ganska liten omfattning.
    Vi har inte fått våra saker ännu så vi får se. Mellanvägg, hylla, 2 luckor, en egen storlek
    2020-11-23
    Vi köpte kök av HTH för ett antal år sedan. De har alltid varit mycket serviceinriktade och ansvarstagande. Små problem som dykt upp har alltid hanterats utan knot.
    2020-11-17
    Köpte ett stort kök som krävde specialanpassningar. Mikael som hanterade allt visade på ett enormt engagemang - svarade på mail på kvällar och lediga dagar, klart över förväntan.
    2020-11-04
    Supernöjd med all hjälp som Sebastian gav mig för att ge mig mitt drömkök. Heja!
    2020-10-22
    Mycket trevligt bemötande och jättebra service fast att jag bara beställde en bänkskiva. Som dessutom levererades en dag tidigare än aviserat!
    2020-10-13
    Köp av garderob. Säljare väldigt kunnig och vänlig och löste alla frågor. Mycket nöjd är jag!
    2020-10-06
    Köpte kök. Fick snabb, bra och kunnig hjälp.
    Bra service.
    2020-09-14
    Nytt kök.
    Köksdesignern visade mycket god lyhördhet för bara de våra behov och budget.
    Kom med bra tips och idéer.
    2020-09-06
    Köpt ett kök av en mkt bra och engagerad, men inte påflugen säljare. Mer än nöjd
    2020-08-31
    jag köpte ugn, häll, fläktkåpa samt kyl/frys. det var ett spontant besök, jag ville egentligen se varorna i deras utställningskök. Jag kunde både se varorna samt beställa från de. Det var guld värd för mig att kunna köpa alla delar från ett och samma ställe. Anja som hjälpte till med valen var oerhört kunnig och proffsig, kunde svara på alla mina frågor utan att tveka. Bemötandet, kunskapen samt den tiden de lade ner var oerhört uppskattat från min sida.
    2020-08-24
    Beställd ny kök, förstklassig service och fått excellent service når gått genom önskemål.
    2020-08-24
    Bra service. Tydligt upplägg, inga oklarheter.
    2020-06-25
    Mitt andra HTH-kök, det första 2011 beställdes från HTH Odenplan och allt fungerade bra. Beställde denna gång från Bredden och Kungens Kurva, stora problem med leveranser i form av felleveranser, dubbla leveranser, leveranser som aldrig dök upp trots flera aviseringar i omgångar. Micron fick jag 3 st aviseringar om, men den dök inte upp och ingen info lämnades. Felbeställde en standardstomme som ej fick returneras på några villkor. Skrev till ansvarig för butiken, men fick inget svar förrän HTH i Danmark sett min recension på Trustpilot. Får heller inga svar från säljaren. Blivit lovad ett muntligt avdrag på 1200 kr, ett belopp som sedan inte drogs av på fakturan. Bestred fakturan, men inget svar på det heller. Blev lovad två gåvor i ersättning som "plåster på såren" efter allt strul, gåvor som efter flera månader fortfarande inte har kommit. Det krävs mycket innan mitt tålamod är passerat, men HTH har lycktats denna gång. Aldrig mer HTH.
    Hej Karin, Jag beklagar att du känner dig så missnöjd med leveransen av ditt kök. Jag har i mitt mail till dig den 25/5-20 förtydligat det som Erik berättat vid köpet att det kunde förekomma delleveranser av delar till köket, framför allt gällande vitvaruleveranser. Tyvärr ställer Covid-19 till det med leveranserna från Tyskland och vi fick av vår leverantör felaktiga besked om när leveransen skulle ske. den stomme som du beställt fel kan inte returneras vilket du själv kunde konstatera i det köpekontrakt som du skrev under vid köptillfället. Det avdrag som du referat till har dragits av men ej tydligt redovisats på fakturan, vilket jag beklagar. Du fick även ett erbjudande om en grytkastrull vilket du tackade nej till med hänvisning till att du inte behövde en sådan. Vill du så kontaktar du mig så sätter vi oss ner med ansvarig säljare och reder ut allt och försöker få dig mer nöjd. Joachim Lindberg, VD HTH Kungens Kurva HTH Köksforum Kungens Kurva
    2020-06-20
    Har beställt kök. Direkt, punktlig kontakt och uppföljning. Inlyssnande på våra önskemål och behov och väldigt problemlösningsoroenterad. Fantastiskt bra samarbete med Anja som var vår kontakt.
    2020-06-01
    Köpte ett nytt kök av Sebastian i Kungens Kurva. Vi blev väldigt väl bemötta och han ställde upp och svarade på alla frågor och anpassade köket precis som vi ville ha det.
    2020-05-23
    Bra service och förslag till kökslösningar. väldigt bra personal
    2020-05-05
    Beställde en bänkskiva.Blev väldigt trevlig bemött,och jag tycker verkligen de levde upp till mina förväntningar.
    2020-05-05
    Vi köpte nya köksluckor. Trevligt och hjälpsamt bemötande. De levde upp till förväntningarna. Vita luckor med ram. Efter några mejl fram och tillbaka lades beställningen. Lyckorna har inte kommit ännu så jag vet ju inte än om det blir rätt.
    2020-04-13
    Mycket bra hjälp av Anja att plocka ihop ett kök som passade oss, snabba svar på frågor och hjälp att reda ut problem som uppstod vi leverans av vitvaror. Rekommenderas starkt.
    2020-03-31
    HTH har en stor representativ utställning och vi fick väldigt bra hjälp av säljaren Mikael som lyssnade in våra behov och tog fram rätt produkter. Mikael har hela tiden gett oss den bästa servicens och agerat pro aktivt, tänkt till. Konkurrenterna är inte i närheten. Hoppas det är på samma sätt till köket är på plats.
    2020-03-31
    Köpt 2 st kök. Blev mycket vänligt och proffsigt bemötta av Sebastian. Upplever er som en bra och stabil leverantör med bra utbud för alla smaker och plånböcker.
    Badrumskommod
    Personligt väl bemött direkt och kompetent rådgivning.
    Offert mejlad inom en dag, vänlig påminnelse.
    Fick en kopp kaffe vid andra besöket och säljaren hänvisade korrekt och respektfullt till kollegan som ursprungligen gjorde offerten. kollegan ringde dagen efter och skickade en uppdaterad och justerad offert samma dag.
    Blev sedemera ett köp😃
    2020-03-20
    En komplettering av befintlig kök, en vitrinskåp.
    Väl bemött av försäljaren.
    Dessutom en trevlig snickare som utförde arbetet.
    2020-03-12
    Bra bemötande av säljare i butik tog tid på sig och visa oss köket med detaljer. Som gammal hantverkare gillar jag det . Men däremot så är jag besviken på dom som ska montera köket att kosta på sig ett telefonsamtal är inte för mycket begärt och höra av sig . All heder åt personalen i butiken för visat intresse och bemötande .
    2020-03-12
    Mycket professionella och trevliga.
    2020-03-12
    Sofiah du har haft så mycket tålamod med oss. En riktigt duktig och service inriktad säljare som har tagit alla våra jobbiga ändringar på bästa sätt. Vi är så nöjda med dig 👌🏻
    2020-01-21
    Jag fick hjälp direkt utav en mycket trevlig säljare när jag skulle köpa en blandare. Vi hade ett trevligt samtal medans jag betalade - enda nackdelen var att HTH inte accepterar American Express. Tack för ett trevligt besök hos er!
    2020-01-10
    Vi har köpt kök och fått fantastiskt bra bemötande och service, stor tack Micke
  • Jessica C
    2019-12-20
    Ett stort och fint kök!
    Anja var väldigt kunnig, initierad och proffsig.
    2019-12-13
    Proffsigt och trevligt bemötande! Som kund uppskattar man bra service