HTH Köksforum Kungens Kurva

Välkommen in för att inspireras hos oss på HTH i Kungens Kurva!

Här kan du botanisera bland rymliga familjekök, kök som extraknäcker som hobbyrum eller kök som garanterat blir festens mittpunkt. Vi skapar kök för alla smaker och behov, men är du på jakt efter ett rymligt och luftigt kök då har du kommit helt rätt. Med hjälp av våra innovativa och kreativa lösningar blir köket praktiskt för det du behöver använda det till!

Besök oss för att få inspiration, eller kanske helt enkelt hitta ditt drömkök!

Läs vad 114 kunder tycker om HTH Köksforum Kungens Kurva 2

2021-12-02
    Jag blir väl bemött, och får hjälp med mina frågor
    2021-11-17
    Fick kontakt med säljare Anja direkt vi kom in. Snabbt och enkelt visade Anja hur produkten fungerade, lådor till 80 garderob. Gjorde beställning, tackade fick reda på leverans datum och fakturan kom innan vi hann hem. Tyvärr innan varan kommit med andra ord,
    Tack Gunilla, för att du tok dig tid att skriva. Snart ska du få ordning på tygen ; )
    //Anja
    2021-11-17
    Öppet, nyfiket och välkomnande bemötande. Tröttnade inte på alla våra frågor, snabb att uppfatta och förstå vad vi önskar och ändra förslag på kök utifrån detta.

Vi beställde vårt nya kök av Anja!
    Tack snälla. Kul att jobba med er. Månge bra middagar ska det blir i nya fina köket... och med rätt tempererat vin ; )
    //Anja
    2021-11-14
    Bra bemötande lätt planera lagom pris ,trevlig personal 👍💐👍
    2021-11-03
    Vi beställde våran rostfria diskbänk från PURUS via HTH i Kungenskurva. Bra bemötande och hantering av ärendet via Erik.
    2021-10-09
    Kanontrevliga Ellinor hjälpte hade grymt bra kundfokus! Jag fick snabb och bra hjälp med det jag behövde. Tummen upp!
    2021-09-27
    kanon! Sebastian fick oss att känna oss trygga i vårt Köks-köp.
    2021-09-26
    Otroligt bra bemötande från Sebastian som jobbar i Kungens kurva. Proffsigt, tillmötesgående och vänligt. Vi köpte garderober :)
    2021-09-03
    Den som blev min personliga säljare var mycket bra. Men de gånger jag kommit in i butiken är det ingen som kommer och frågar om jag behöver hjälp. Mer "kunden i fokus" tack!
    2021-09-03
    Bemöt väldigt bra i första läge, sedan var det svårt att få kontakr och svar på feågor
    2021-07-21
    Väldigt bra bemötande, stor kunskap om utbudet och tog sig tid att visa o förklara.
    Köpte kompletterande lådinredning och snygga barstolar.

Otroligt nöjd och en bra avslutning på dagen
    2021-07-17
    Vänligt och trevligt bemötande
    2021-07-13
    Riktigt dåligt produkt!

Vid leverans är köksdelarna repade och skadade.
    Delar saknas och vitvaror kommer inte som utlovat.
    Snickarna får göra efter justeringar eftersom ritningen inte duger.
    Säljare verkar inte intresserade av att hjälpa till utan skyller ifrån sig.
    Hej Christoffer,
    Det är tråkigt att du inte är nöjd med leveransen av ditt kök och med ritningarna till det. Vi har letat i våra system och kan dessvärre inte hitta dig som kund, men det kanske är beställt i ett annat namn.
    Vi vill ju att du som kund ska vara nöjd med att köpa ett kök av oss och skadade delar i transporten ska ersättas med nya, förseningar av vitvaror är ett problem just nu pga den pandemi som vi drabbats av, men om det aviserats en leverans så ska den givetvis komma enligt avisering.
    Jag ser väldigt gärna att du kontaktar oss i butiken så snart som möjligt så att vi kan rätta till de felaktigheter som uppstått, vi finns på plats vardagar mellan 10 och 18, helger 11 till 16, ring helst på en vardag så att vi kan kontakta berörda aktörer omgående.
    Vi nås på 08-50660710 och ser fram emot ditt samtal
    2021-06-13
    Leverans för 8 veckor sedan, köket är fortfarande är inte komplett.
    Hej Stefan,
    tråkigt att du känner dig så besviken på din köksleverans.
    I de Coronadrabbade tider vi nu har tar det längre tid att få saker avslutade snabbt av förklarliga orsaker. De två transportskadade luckorna är planlagt för utbyte den här veckan och besticksinsatsen till diskmaskinen har vi inte fått leveransbesked på ännu, men återkopplar till dig så fort vi får besked.
    Vi hoppas att du kommer att känna dig ännu nöjdare när de här sakerna blivit åtgärdade och önskar dig en fortsatt skön sommar.
    2021-06-05
    Magisk service med fingertoppskänsla
    2021-06-05
    Köksinredning
    Fick utmärkt hjälp med det och mycket trevligt bemötande till ett bra pris.
    2021-06-02
    Vi köpte köket som liknande ett utställningskök i Kungenskurva.
    Bra bemötande och trevligt att våran säljare kunde danska.
    Förväntningarna var höga och dem mesta om dem föll in rätt.
    Några mindre fel vad gäller el till köksbelysningen som hanterades bra.
    Köket är bra och vi rekommenderar det till alla som hälsar på!
    2021-05-20
    Fick hjälp av Sebastian, är väldigt nöjda! Mycket bra service och har gjort en bra lösning för oss.
    2021-05-13
    Superbra service och otroligt fint kök i ART-serien med deras Shape-ram.
    2021-05-10
    Micke är superproffsig och har kundens bästa i fokus!
    2021-05-08
    Kunnig och hjälpsam personal som gör sitt yttersta för du skall få just ditt drömkök
    Köksbord,proffsigt bemötande ,helnöjd
    2021-05-07
    Köksluckor inhandlades, bra service!
    2021-05-07
    Mycket bra service! Superbra och kunnig säljare som verkligen hjälpt oss och sett våra behov. Nu är i mitt i installationen. Spännande!
    2021-04-26
    Köpte ett kök av er. Det var svårt och tog tid att få exakt prisuppgifter. Även i efterhand var det svårt att utläsa och kude nog skrivas tydligare på fakturor etc. Vi kunde göra olika val (Willa Nordic) i olika priskategorier, men det var väldigt segt att få information av er om huruvida vi låg i avsedd proskategori, över eller under. Bökigt med kommunikation och leverans, det skulle nog underlätta om säljaren/projektledaren från Willa Nordic hjälper till, men där var det mycket tyst. Flera av vitvarorna som fanns för oss att välja på hade hunnit utgå ur sortimentet, vilket vi tyckte var konstigt. Snt borde uppdateras för kunden.
    Hej Maria,
    Vad tråkigt att du känner att det är omständigt och bökigt att beställa kök. Det är en lång process att köpa ett hus och vi är endast ansvariga för en liten del av den (köket). Då det är Willa Nordic som står för prissättningen av de kök som ingår, så är det den vägen som det måste kommuniceras och jag kommer att föra detta vidare till Willa Nordic. Beträffande vitvaror, leverans och otydliga fakturor så är det också en sak mellan dig och husleverantören då det är de som står för vitvaror, leveranser och fakturering.
    Vi hoppas att du trots de problem du upplevt kommer att vara nöjd med dina val och önskar dig all lycka framöver med nytt hus och nytt kök.

2021-04-24
    Nytt kök till vårt landställe. Mycket bra bemötande. Allt fungerade bra förutom ett konstruktionsfel i fabriken på ett av skåpen som gjorde att vi inte kunde montera kylskåpsdörren. Men vi fick hjälp med ny lösning.
    2021-04-22
    Okunniga! Blev hänvisad till andra affärer trots att det var Kungens K som var ansvariga. Begärde offert, beskrev med bilder och mått vad jag behövde. Trodde att säljaren var den kunniga men oj så fel jag hade. Missade att ta med saker jag skrivit i offerten, missade också så enkla saker som beslag och handtag - det borde man kanske påpekat när jag skrev vad jag ville ha. Tog för givet att handtag och gångjärn ingick. SÅ trots bilder mm och säkert hundratals leveranser av samma saker i min kommun så blev det inte helt rätt.
    2021-04-22
    Beställde nytt kök, mycket nöjd med hela processen. HTH synkade allt med hantverkarna som gjorde ett mycket bra jobb, samtliga varor kom levererade i tid och bygget höll sina tidsramar. Mycket nöjd med mer el mindre allt kring vårt nya kök.
    Hej Mats,
    Kul att allt känns bra med köpet, leveransen, servicen och hantverkarna.
    alltid kul med en nöjd kund.
    Njut av ditt nya kök.

2021-04-22
    Verkar duktiga och serviceminded men när de väl fått affären upplever jag att de struntar i om du är nöjd eller inte. Tar inte heller ansvar för fel och anstränger sig inte för att åtgärda det heller utan det blir snarare helt upp till dig som kund
    Färgen på skåpen är dessutom väldigt dålig kvalite så blir färgsläpp på direkten
    Hej Camilla.

Precis som jag tidigare meddelat dig per mail för över en månad sen så har vår snickare försökt nå dig utan framgång. Du har även fått hans direktnr för att kunna boka in en tid för justering av ugnen.
    Du kan ringa mig direkt på 0721629715 så ser vi till att lösa det asap.

Mvh Mikael (butikschef)
    2021-04-22
    Fick hjälp med det jag egentligen ville beställa från webshopen. Ett par delar var skadade vid leverans men fick nya direkt när jag anmälde det.
    Glada att vara till hjälp och bra att det skadade delarna kom snabbt. HTH Köksforum Kungens Kurva
    2021-04-22
    Proffesionellt bemötande, kunnig och tålamod från säljarens sida!
    2021-04-22
    Väldigt nöjd med allt. Säljaren mycket bra på alla sätt. Kunnig, pålitlig och vänlig.
  • Sari M
    skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    2021-04-22
    Anja som vi beställde vårt kök av var jätte duktig och proffesionell.
    2021-04-12
    Mycket bra service, tillmötesgående personal, kunnig och snabb återkoppling!
    2021-04-02
    Köpte VH7 kök. Fin bemötande och bra service.
  • Jack V
    skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    2021-03-22
    Mycket bra service och engagemang av Trixar Micke
    2021-03-22
    Grymt bra personlig service av Erik L!
    2021-02-28
    Jag fick snabbt offert för ett komplett kök, Jag valde er framför en annan leverantör p.g.a. väl bemött, lyhördhet, kvalificerad och er duktiga säljare Anja Sjödahl som hjälpte mig med allt jag bett om, hon gav mig bra utbud av lösningar och information om kostnadsalternativ anpassade till mina behov. Jag varm rekommenderar HTH.
    2021-02-25
    Liten förvaringslösning för sovrum. Väl bemött, personligt möte, god kännedom om produkter och lyhördhet för kund.
    Bra utbud av lösningar och information om kostnadsalternativ anpassade till kundens behov och målbild. Mkt snabb återkoppling och offert.
    2021-02-23
    Komplett kök med maskiner, rivning samt montering av det nya köket.
    Bra och service inriktat bemötande. Bra på att återkomma, har hittils hållt vad ni lovat (köket kommer på Måndag....)
    2021-02-23
    Superbra hjälp vid köp av kök. Anja är en serviceminded, trevlig och tillmötesgående säljare som både var lyhörd för våra idéer och gav oss en mängd nya förslag. Dessutom har HTH’s produkter en massa smarta funktioner. Rekommenderas varmt!
    2021-02-23
    Engagerad och flexibel hjälp att finna rätt kök.
    2020-12-10
    Köpte köksinredning och fick vänlig, proffsoig, kunnig hjälp. supernöjd!
    2020-12-07
    Vi har nu beställt ett komplett kök, vi har blivit extremt bra bemötta. Tack vare er duktiga säljare Mikael Nilsson som har hjälp oss med allt vi har bett om och lite till, så valde vi er framför en annan leverantör.
    Hej Rosé-Marie,
    Tack för din bedömning och vi blir glada över att du känner dig så nöjd med Micke och HTH Kungens Kurva.
    Lycka till och mycket glädje med ditt nya kök.
    2020-12-07
    skickad fram och tillbaka. Långa väntetider på varor av ganska liten omfattning.
    Vi har inte fått våra saker ännu så vi får se. Mellanvägg, hylla, 2 luckor, en egen storlek
    2020-11-23
    Vi köpte kök av HTH för ett antal år sedan. De har alltid varit mycket serviceinriktade och ansvarstagande. Små problem som dykt upp har alltid hanterats utan knot.
    2020-11-17
    Köpte ett stort kök som krävde specialanpassningar. Mikael som hanterade allt visade på ett enormt engagemang - svarade på mail på kvällar och lediga dagar, klart över förväntan.
    2020-11-04
    Supernöjd med all hjälp som Sebastian gav mig för att ge mig mitt drömkök. Heja!
    2020-10-22
    Mycket trevligt bemötande och jättebra service fast att jag bara beställde en bänkskiva. Som dessutom levererades en dag tidigare än aviserat!
    2020-10-13
    Köp av garderob. Säljare väldigt kunnig och vänlig och löste alla frågor. Mycket nöjd är jag!