Alla kategorier Kök Stockholms län Huddinge HTH Köksforum Kungens Kurva

HTH Köksforum Kungens Kurva

Geometrivägen 3, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Välkommen in för att inspireras hos oss på HTH i Kungens Kurva!

Här kan du botanisera bland rymliga familjekök, kök som extraknäcker som hobbyrum eller kök som garanterat blir festens mittpunkt. Vi skapar kök för alla smaker och behov, men är du på jakt efter ett rymligt och luftigt kök då har du kommit helt rätt. Med hjälp av våra innovativa och kreativa lösningar blir köket praktiskt för det du behöver använda det till!

Besök oss för att få inspiration, eller kanske helt enkelt hitta ditt drömkök!
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 18 kunder tycker om HTH Köksforum Kungens Kurva

• 2019-06-14

Emeli L skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Köpte kök med installation. Fick en hantverkare som gjorde alldeles för många misstag som sedan inte ersattes på något vis. Dåligt. Läs mer
  • Jenny B

2019-06-14

Jenny B skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Kök,
    Väldigt vänligt
    Var på jakt efter inbyggda pallar i underskåpen. De levererade detta bra.
    Bra service och vilja att hjälpa till Läs mer
  • 2019-06-12

Magnus B skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mycket bra hjälp vid planering och snabb hjälp vid frågor vid montering. Trevlig personal och bemötande. Ganska dyrt dock...
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-12

Anna M skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mycket bra kontakt i butiken. Fick stort förtroende för säljaren.
    Montaget gick ok - vi har efterhand sett att snickare gjort fel så på insidan av en lucka finns fyra hål som är igen målade.
    Många luckor var skadade samt att de var blåsor i målningen på luckorna. Det gjorde att det tog lång tid innan köket blev helt klart. Likaså strulade montaget av skivorna då spisen var felmåttad och man missade en list mot fönstret. Läs mer
  • 2019-06-11

peter f skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Köpte nytt kök bestående av köksstommar ur GDS-serien, bänkskiva i rostfritt, samt ett vitvarupaket. Superproffsig service av säljaren Micke. Att han kunde erbjuda mig en helhetslösning med bänkskiva, stommar och vitvaror med en väldigt hög servicenivå från honom gjorde att jag valde HTH.

Förutom att han guidade mig igenom designprocessen gav han även tips på hur man skulle utforma det bästa köket. Han löste även reklamationer av fraktskador supersmidigt och fanns på telefon när man behövde nå honom. Kunden i fokus helt enkelt! Läs mer
  • 2019-06-10

Rebecka R skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Fick väldigt proffesionellt bemötande av säljaren Mikael som hjälpte oss med precis det vi behövde. Han hittade lösningar på våra problem och inspirerade till olika vägar att gå i vår väg till ett nytt kök. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-06-10

Elin C skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Proffsigt bemötande med massor av kunskap om kök! Läs mer
  • Janne T

2018-03-20

Janne T skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi passerade butiken en dag för vi såg ett kök med snygga luckor som vi fastnade för🤔, tyvärr hann den utgå innan vi var klara för köksbyte men det finns ju andra snygga luckor också 😍, vi hängde i butiken ett flertal gånger och fick alltid den kontakt vi ville, tillslut så blev det dax för oss att starta projektet, vi tog med våra skisser och funderingar och öppnade åter dörren in till butiken, vi visade skisser a å sen efter lite samtal och möten så enades vi om ett det resultatet som nu är monterat o våran lägenhet, resultatet blev precis som vi ville eller kanske t.o.m lite bättre, att springa ut och in i butiken å prata med trevlig personal har hjälpt oss väldigt mycket. Läs mer
  • 2018-03-19

Lotta P skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Vi har fått otroligt bra bemötande och professionell hjälp av Micke på HTH Kungens Kurva. Upplever att Micke har en väldigt bra kunskap om allt som har med kök att göra från stenskivor till maskiner. Kan verkligen rekommendera HTH i Kungens Kurva. Läs mer
  • 2017-12-23

Mary-lou G skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Micke gjorde allt förståligt och ställde upp 24-7.
    Det ända som var lite ögonbrynshöjande var bänkskiveföretaget. Läs mer
  • 2017-12-22

Eva H skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Helt otroligt mycket stöd och hjälp och stöd.
    Toppen Läs mer
  • 2017-12-20

Joakim A skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Supernöjd med HTH Kungens Kurva (Sofiah) samt snickaren Fredrik. Bra från start till mål. Proffsigt, tydligt och ett mycket bra slutresultat. Läs mer
  • 2017-12-20

Stefan S skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Mycket bra av Micke
    Han var orsaken till att jag valde HTH Läs mer
  • 2017-05-15

Tina S skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Superproffsigt bemötande vid första mötet som sedan höll i sig genom processen då vi köpte ett kök med helentrepenad från Mikael på HTH i Kungens Kurva! :-)) //Tina & Magnus Läs mer
  • 2017-04-28

Peter K skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Köksrenovering inklusive köp av vitvaror. Hjälp med allt från planering, leverans och justering av lite fel. Alltid snabba svar och snabbt agerande. Jag rekommenderar HTH i Kungens Kurva till alla som värderar bra service högt! Läs mer
  • 2017-04-27

Andreas J skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Allt bra!
    Supernöjda med vårt nya HTH kök!! Läs mer
  • 2017-04-25

Andreas Å skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva
    Super snyggt kök med fin premiumkänsla. Väldigt trevlig och serviceminded säljare. Thumbs up! Läs mer
  • 2017-04-25

Claudia L skrev om HTH Köksforum Kungens Kurva