HTH Köksforum Kungens Kurva

• BadgeFiveYears
4.5
Llama 08-506 607 10 Compartir

About company

Välkommen in för att inspireras hos oss på HTH i Kungens Kurva! Här kan du botanisera bland rymliga familjekök, kök som extraknäcker som hobbyrum eller kök som garanterat blir festens mittpunkt. Vi skapar kök för alla smaker och behov, men är du på jakt efter ett rymligt och luftigt kök då har du kommit helt rätt. Med hjälp...

163 omdömen om HTH Köksforum Kungens Kurva

Sedan starten hos Reco 2017

Thomas O
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Väldigt bra bemötande och mycket bra hjälp från dem!

Ulf G
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Väldigt hjälpsamma! Tog sig tid att lösa mitt ärende/problem.

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Tack Ulf, vi blir alltid glada när vi kan lösa våra kunders önskemål. Trevlig påsk!

Jens Ö
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Trevlig och kunnig personal, bra bemötande. Sälj på en bra nivå.

Tack Jens. Kommer bli ett supersnyggt kök. // JE

Johan W
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Kunnig personal och trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda med vårt val av leverantör.

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Tack för att du tok dig tid att skriva. Så trevligt att jobba med er. //Anja

Tim S
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Bra bemötande och kunnig planerare.

Tack Tim. Jättekul att få hjälpa er. // JE

Lena N
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Trevligt bemötande snabb återkoppling rekommenderas å de varmaste

Jimmy T
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Mycket trevliga & hjälpsamma! Fick snabb hjälp på plats att rita upp ett nytt kök & support under hela vägen med allt.

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Hej Jimmy. Tack för omdömmet. Bra lösning ni valde. Kommer bli snyggt och luftigt.. och kul att laga mat i nya kökat ; ) //Anja

Anders G
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Vill dela med mig av min sämsta köpupplevelse någonsin, så att alla är medvetna om vad man ger sig in i som kund hos HTH. Jag valde ett lackerat kök med granitskivor. När det kommer till lackeringen, så är det mycket skador från produktionen och frakten, reklamerade de flesta fronter 3 ggr med samma resultat. Ni kan även se det på de lackerade utställningsköken i butiken, då de är bättrade med lackstift efteråt (som följer med vid leveransen pga. alla skador). Fick aldrig någon kompensation för alla skador, då fronterna...

Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Hej Anders, Jag vet att du är besviken på hur din köksaffär har hanterats. Vid ett köksmontage kan det uppstå komplikationer och det är alltid vår intention att lösa dessa så snabbt och smidigt som möjligt. Det kan då medföra att man får ta emot extra leveranser vilket medför omak för dig som kund. Monteringen av ditt kök utfördes av dig och en del av montörer som du anlitat och vissa lösningar är lite speciella och inte fackmässigt utförda. Det medför att det blir svårt att åtgärda skador och annat som uppstått vid leverans...

Erik Thure L
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

En verksamhet utan större fokus på vare sigkundens perspektiv eller sittvarumärke. Utveckla eller avveckla!!

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Hej Erik, Jag är otroligt ledsen att vi inte kunde motsvara dina förväntningar på din köpupplevelse och för att kunna bli bättre vill jag gärna att du kontaktar mig så vi kan reda ut vad som gått snett. Du når oss på 08-50660710. Joachim Återförsäljare HTH Kungens Kurva

Manne
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Jättetrevlig personal som hjälpte mig med det jag behövde ha till mitt kök.

Tack. Och du kommer troligen få leverans tidigare än beräknat. God Jul //Anja

Helene T
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Bra och snabb service som alltid!

Henrik N
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Köpte 2 kompletta nya kök. HTH Kungens Kurva var väldigt hjälpsamma och tillmötesgående! Gav goda råd och tips hela vägen. Väldigt smidig affär utan krångel!

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Hej Henrik, Tack för bra samarbete och att du tok dig tid att skriva. Det blev en jätte fin lösning på båda kök. //Anja

Isabell R
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Vi flyttade in i ett nybyggt hus med HTH-kök och HTH-möbler. Vi ville utöka inredningen och bestämde oss därför för att ta in en offert på HTH-möbler. Allt fungerade utmärkt! Offerten kom snabbt, omhändertagandet och supporten var perfekt. Tack så mycket! Isabell

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Hej Isabell. Tack för fina omdömet. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.//Fredrik

Robert G
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Mycket bra och professionellt.

Tack för omdömet Robert. Hoppas dottern kommer bli nöjd med köket. //Micke

Nadja Z
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Hej, vi beställde några köksskåp att användas till en arbetsplats. Var mycket nöjda med bemötande och fick bra hjälp från säljaren.

Morten D
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Fantastiskt fin butik, med många härliga kök. Extra plus till den trevliga personalen.

Thomas K
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Vi är mycket nöjd med bemötande och deras kunskaper. De vågar stå på sig att motivera varför flera av våra idéer inte skulle bli en bra lösning. De förklarade varför deras idé skulle bli bättre. Och billigare. Så köpet känns 100% tryggt och vi är supernöjda. Vi har parallellt pratat med flera andra kökstillverkare och HTH kändes absolut bäst. Rekommenderar varmt!

Tack för ditt fina omdöme Thomas. Köket kommer bli kanonfint!:) //Micke

Thorsten K
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Sebastian var alltid tillgänglig och mycket angelägen att hjälpa oss i alla lägen!

Anneli W
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Jättebra och inkännande service. Flexibilitet och effektivitet. Vackert inköpt kök med hög kvalitet. Köket ska levereras i slutet på maj och så här lpngt är vi väldigt nöjda.

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Hej Så kul att jobba med er. Vilken skilland det blev. Önskar man kunde lägga in bilder här. Vi ses efter semestern. //Anja

Tom B
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Proffsigt bemötande, mycket snyggt kök!

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Tack för fint omdömme Tom. Köket blev ju precis som du skriver, väldigt snyggt!:) //Micke

Ent A
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Snabb och tydlig offert, dessutom är Mikael i Kungenskurva trevlig!

Linda G
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Toppen. Vi köpte en köksfläkt med extern motor och dialogen sköttes över mail, mycket smidigt när tiden inte räcker till för fysiska besök.

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Alltid kul att få hjälpa till. Jag lärde mig själv lite mer om fläktar samtidigt ;) // JE

Thomas L
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Positivt och engagerat bemötande. Motsvarade väl våra förväntningar. Nytt kök.

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Tack för ditt fina omdöme Thomas. Har varit ett nöje att hjälpa dig med ditt kök.:) //Micke

Marcus G
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Gick bara till butiken för att samla inspiration inför stundande byte av bänkskiva. Mötes av en bra balans mellan att kunna ställa frågor och lämnas i fred när man går runt. Alltid positivt med de säljare som kan hantera den balansen. Fick tips om showroom i stan för att kunna se mer, och väldigt snabbt och trevligt bemötande när vi gick vidare till att få offert. Snabbt, smidigt och trevligt.

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Tack för omdömmet Marcus. Hoppas ni kommer trivas med den nya bäbkskivan.:) //Micke

Rasmus G
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Mycket proffesionellt bemötande från start och precis som vi önskade med många egna idéer och bra lösningar. Anja på HTH Kungens Kurva har varit fenomenal och prickat in precis det vi ville ha. Stort tack!

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Tack snälla för fina orden 😊 Så kul att få vara med att göra erat kök med alla coola lösningar. Tack för beställningen. //Anja

Henrik F
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Behövde inte boka tid, fixade allt på en gång!

JOHAN E
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Var inne två gånger och bad om offert men de återkom ej. Man ska också veta om att HTH är egna kontor runt om i Stockholm. Så jag frågade om priset på ett skåp. Fick ett pris. Sedan 1 vecka senare kostade samma skåp ca 2000kr mer. Ringde då till ett annat Hth kontor i Stockholm och fick ett tredje billigare pris. Kanske bara är kungenskurva som beter sig på det sättet men så blev min upplevelse av Hth kungenskurva i alla fall.

Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Matts P

Personalen var väldigt hjälpsamma

Nenad D
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Mycket bra service och väldigt bra och utvecklat professionalitet

Gunilla P
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Mycket trevlig och lösningsorienterad personal som snabbt återkopplat och svarat på alla frågor och önskemål.

Niklas E
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Vänligt och tillmötesgående bemötande. Fantastiska ritningar som visar hur nya köket kommer se ut i verkligheten. Långt bättre än vad konkurrenterna presterade.

Tack Niklas. Det var jättekul att få hjälpa till att ta fram ert drömkök. // JE

Börje Ö
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Bra bemötande i Kungens Kurva, men slutbetyget vet man först efter leverans. Vår tidigare erfarenhet av HTH är inte alls bra. Helt enkelt dålig kvalitet på köksskåpen, både betr. ytbehandling (flagar) och mekanik (krånglar, stänger inte riktigt, trög). Har Puustelli i ett annat kök som t o m är äldre, men betydligt bättre i de flesta avseenden. Denna gång valde vi HTH för att komplettera ett kök som vi inte valt själva. Vi skulle hellre valt ett annat fabrikat.

Stefan N
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Jag köpte en Thermex-fläkt via HTH-kök. Hade varit hos Elgiganten innan och dom var som fågelholkar när jag ville beställa en köksfläkt till min lägenhet som dom inte hade på sin web-sida. Åkta till HTH istället. Fick jättebra hjälp av Anja. Efter beställningen hade jag lite frågor och dom svarade alltid när jag ringde. Ett plus att det gick att lägga till delar till ordern och betala med Swish (utan att åka dit eller strula med faktura mm). Det strulade lite med leveransen (mitt fel) men det löst dom också jättebra. Pålitliga...

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Hej Stefan. Tack för att du tok dig tid att skriva. Glad att du blev nöjd. Tack för bra samarbete ; ) //Anja

Ulla T
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Positivt bemötande med bra information o stöd under hela processen.

Martin S
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Bra bemötande och mycket proffsig hantering. Man känner att man får den hjälp man behöver och även med ideer som man inte hade innan. Har tidigare köpt kök och nu blev det badrumsmöbler. Att komma tillbaks innebär högsta betyg.

Tack snälla. Kul att jobba med er igen. //Anja

Steven D
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Blev mycket bra bemött. HTH levde upp till våra förväntningar. Köpte nytt kök.

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Tack för att jag fick vara med att göra erat nya snygga kök. Många bra middagar kommer det blir i fina nya köket. Tack för beställningen. //Anja

Andreas N
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Får alltid bra hjälp och snabb hantering!!

Lee B
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Blev ej bemött, fick själv påminna flertal ggr och eftersöka det jag beställt. Hade tyvärr inte så höga förväntningar då jag fick beställa en blindfront som gått sönder pga att säljare ej vart tydlig i montering till snickare. Är det infräst handtag så måste en sådan front fästas med vinklebeslag men det ville sälajren ej ta på sig och jag fick vänta i över 5 månader på ny fron som jag också fick betala själv trots att säljaren gjort fel. RIKTIGT dåligt. Kommer aldrig nånsin rekommendera HTH till någon.

Maykel C
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Vi köpte ett kök och fick hjälp av Mikael Nilsson. Vilken fantastisk professionell och serviceminded person! Högsta klass från första kontakt! Vi hade från början ett knepigt case med mycket höga förväntningar, HTH och framförallt Mikael, överträffade dem! Jag rekommenderar alla som ska bygga nytt kök att välja HTH och ta kontakt med Mikael, vi kommer garanterat göra det igen.

Ove W
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Vänlingt bemötande. Kunniga. Förstående.

Jan-olof J
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Trevligt och proffesionellt bemötande. Vi fick bra idéer och smarta lösningar presenterade för oss. Vi köpte ett komplett nytt kök med installation. Nu gäller det bara att allt flyter på med installation och leverans av köket och vitvaror.

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Tack. Kul att få jobba med er. Snart kommer köket vara på plats och ni kan njuta sommaren. Tack för beställningen. //Anja

Anja L
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Utmärkt bemötande Köpte ett helt kök samt insats av auktoriserade hantverkare

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Tack Anja, Du kommer ha en skönt nytt och praktisk kök inom kort. Tack för din beställning. //Anja

Abraham N
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Tack Mikael Nilsson för mycket bra service!

Terése B
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Köpt vårt drömkök av Anja, toppen service och väldigt trevligt och proffsigt bemötande.

Svar från HTH Köksforum Kungens Kurva

Tack snälla Terése. Ni kommer få det så fint! Skicka gärna bilder når det är klart. Kul att få vara med att förverkliga erna köksdröm. //Anja

Cecilia H
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Blev uppmärksammad direkt när jag kom in, trevlig personal.

Stig S
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Kök till fjällstuga. Affären genomfördes mycket snabbt och enkelt. Utmärkt återkoppling på lösningar och frågor. HTH har även lovat oväntad snabb leverans.

Lena G
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Köpt hallgarderob m skjutdörrar. Lugnt o vänligt bemötande. Snabb återkoppling.

Michael E
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Hej, Jag hade ett HTH kök sedan tidigare men var inte på något sätt bestämd att det skulle bli ett sådant igen. Men jag gillade det jag såg hos HTH och Sebastian Eskilsson på HTH Kungens Kurva gjorde ett mycket bra jobb. Kunnig, förstod vad jag/vi ville ha och lagom pushig så att han rörde processen framåt. Fem stjärnor till honom och jag hoppas hans chefer läser detta och ger honom en fin bonus! Jag köpte ett ART kök.

Erik H
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Vi har blivit väl bemötta på ett engagerat och professionellt sätt. Efter att ha tittat på många olika kök ( och tvättstuga) så kom vi fram till att Hth hade det mest stilrena köket som passade vår smak (Nordic Spirit Natur Ek). Vidare har vi fått hjälp med kontakt till erfarna hantverkare som kan montera allt på plats. Priset är högt så vi hoppas att det möter våra förväntningar när köket är färdiginstallerat och klart.

Thomas G
Escribió sobre HTH Köksforum Kungens Kurva

Jag blir väl bemött, och får hjälp med mina frågor