Hundakademin AB

Hundakademin AB

www.hundakademin.com
  • BadgeTwoYears

Hundakademin erbjuder hundkurser, enskilda konsultationer och hunddagis - med inriktning på familjehunden! Hundakademin tror på hundens förmåga att lära sig. Dem erbjuder även kurser och utbildningar för dig som vill att du och din hund skall bli ett fantastiskt team! Dem utbildar instruktörer, hunddagispersonal samt specialtränar...

59 omdömen om Hundakademin AB

Christina W
Skrev om Hundakademin AB

Trevligt bemötande , glada instruktörer som bemödar sig om att jag och min valp. hänger med . Vill att hunden skall gå i koppel utan att dra , stanna vid tillsägelse , Kunna gå lös och komma vid inkallning och kunna gå förbi mötande hundar.

Emma B
Skrev om Hundakademin AB

Mycket bra information och redskap för att öva med vår valp på hemmaplan

Sara Rebecca Maria L
Skrev om Hundakademin AB

Ledsamt med en kursgård som fortfarande är inne på spåret att man måste ”rycka” vett i hundarna med inövad snärtteknik ”så att man får önskad effekt redan första gången, du vill ha en undergiven hund som respons till din snärt. Kedja runt halsen är att föredra här och säger du nej tack till att låna (och sen helst köpa i deras shop) får du syrliga kommentarer till svar som tydligt indikerar att du inte väljer rätt. Nej, vi avbröt deltagandet på kursen och tänker välja den väg som de andra kursarrangörerna vi kontaktat erbjuder...

Svar från Hundakademin AB

Hej Rebecca, På Hundakademin har vi alltid hundens bästa i fokus. Många hundar lider, både psykiskt och fysiskt, av att dra i kopplet oavsett om dem har halsband eller sele. Koppeldragande skapar stress och frustration vilket ofta mynnar ut i att hunden kan börja göra utfall mot andra hundar, är svår att få kontakt med och får svårt att lära olika övningar. Att korrekt använda en halskedja (vilket inte alls ska åsamka hunden någon form av smärta) gör att man kan kommunicera med hunden och stoppa dragandet precis när...

Malin Linnéa H
Skrev om Hundakademin AB

Instruktörer som var engagerade i varje enskild hund och ägare. Tips och kunskap, skräddarsydd för varje valps personlighet, som inte går att ta till sig via böcker eller sociala medier. Instruktörerna lyssnade in hur jag vill att min valp ska fungera och vilka utmaningar som vi kommer ställas inför och anpassade kursens innehåll för det. Vi har lärt oss att både uppmuntra hunden att göra rätt och visat oss hur och när vi ska sätta gränser. Jag anser att en kurs som denna är absolut nödvändig för ett hundägarskap, för ett bra och hållbart liv tillsammans med hund i en familj

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord! Så fint att se er träna och utvecklas tillsammans som ett team!

Lena S
Skrev om Hundakademin AB

Proffsigt , omtänksamma ledare .

Svar från Hundakademin AB

Tack Lena för dina fina ord! Vi är så glada att ni tränar hos oss och att få följa er resa :)

Nathalie S
Skrev om Hundakademin AB

Superfint bemötande och väldigt kunnig personal! Vi är väldigt imponerade.

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord! Vi ser fram emot att ses på kurser framöver :)

Catarina S
Skrev om Hundakademin AB

Instruktörerna var så trevliga, kunniga och hjälpsamma. Kom hem med en ny o lydigare hund

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Catarina! Vi ser fram emot att träffas på fler kurser framöver och få följa er resa <3

Jan Einar C
Skrev om Hundakademin AB

Mycket kompetent handledning. Fått en betydligt bättre kommunikation och relation till min hund.

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina ord Jan! Ni jobbade på så fint under kursen, hoppas att vi ses snart igen! :)

Victoria M
Skrev om Hundakademin AB

Kunniga inspirerande å positiva tränare som får mej att vilja lära mej mera om min hund.

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Victoria! Vi är glada över att få följa och coacha er vidare!

Anna B
Skrev om Hundakademin AB

Hundakademin är helt fantastiska. Alla hundar och hundmänniskor borde gå in en kurs där. Tänk vad mycket som skulle bli bättre då i vår omgivning av hundar.

Svar från Hundakademin AB

Tack Anna för dina fina ord! Det värmer att läsa! Ni jobbar så fint under kurserna och det är en fröjd att få följa er utveckling!

Linnea D
Skrev om Hundakademin AB

Kunnig personal, bra kurser! Väldigt lärorikt och du får en förståelse i hundens språk och kan därmed få ett bättre liv och samspel med din livskamrat

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Linnea! Ser fram emot att träffa er på fler kurser framöver och få coacha er vidare, ni är så duktiga!

Marcus H
Skrev om Hundakademin AB

Bra utbildning och stor kunskap kring utbildning av hundar och dess ägare.

Svar från Hundakademin AB

Tack Marcus för dina fina ord! Det värmer att läsa om din upplevelse av Hundakademin, vi vill verkligen alltid ge det där "extra"!

Eva N
Skrev om Hundakademin AB

Mycket fint bemötande från samtlig personal på Hundakademin. Jag hade inte haft en hund med det självförtroende och glädje om det inte vore för den professionella hjälp och coachning som jag fått via dem. Vi har gått flera kurser och tagit privatlektioner. Under kommande år kommer vi tillbaka till Hundakademin och uppdaterar oss i samarbetet mellan hund och människa.

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Eva! Ni har verkligen utvecklats till ett toppenteam och det är en fröjd att se er tillsammans! Vi ser fram emot att få fortsätta coacha och inspirera er ❤

Christina Y
Skrev om Hundakademin AB

Hunddagis: Pålitligt. Kunnig, trevlig och engagerad personal. Dyrt. Kurser: Hel ok, ibland för mycket prat och för lite praktisk träning.

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Christina! Vi är unika med att all vår personal är utbildade inom hund samt anställda med kollektivavtal, det är vi stolta över! :)

Madelen N
Skrev om Hundakademin AB

Inkännande, varma och kompetenta ledare. Jag rekommenderar kursen duktig valp steg 1 till valpägare.

Svar från Hundakademin AB

Tack Madelen för din fina recension! :) Ni jobbade på så fint! Vi ser fram emot att träffa dig och B mer framöver!

Elisabeth E
Skrev om Hundakademin AB

Trevlig och välutbildad personal. Kurserna är välplanerade och varje ekipage får den vägledning som behövs för att nå ett lyckat resultat med en glad och motiverad hund och matte.. Valde Hundakademin för att deras kursutbud passade mig för att nå de mål jag har med mina hundar på vägen till att bli en duktig och lycklig hund..Har köpt årskort . Kommer fortsätta att anlita Hundakademin både med min 4 åriga hund och 5 månaders valp.

Svar från Hundakademin AB

Tack Elisabeth för dina fina ord! Ni är fantastiska, du och dina två hundar! ❤ Så roligt att få coacha er och ser fram emot att ses mer framöver!

Solveig L
Skrev om Hundakademin AB

Jag har gått många kurser med våra hundar och alltid tyckt att kurserna varit genomgående bra och mycket lärorika. Kunniga instruktörer och aldrig fler deltagare än att alla hinns med. Uppskattar mycket att det alltid har gått bra att ringa och få goda råd. Skulle säga att det dom inte vet på Hundakademin det är inte värt att veta. Så glad att jag fick vetskap om Hundakademin och kunnat utveckla mej som hundägare där.

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Solveig! Det värmer att läsa, vi vill verkligen alltid ge det där "extra"! ❤ Är tacksamma och glada över att få coacha er oavsett vad det gäller, vardag som aktivering!

Emma F
Skrev om Hundakademin AB

Varje kurs jag varit på hos hundakademin har varit jättebra. Alltid intressant innehåll och duktiga instruktörer som ser min hund och mitt behov.

Svar från Hundakademin AB

Tack Emma, det värmer att läsa! Ni jobbar på så fint under kurserna, ställer bra frågor och är engagerad, en ynnest att få coacha er!

Ulrica H
Skrev om Hundakademin AB

De är fantastiska. Vår hund går på dagis i Lindome svårt att hitta ett bättre dagis! Vi går på kurser och föreläsningar. De är kunniga tålmodiga och hjälpsamma. Lyssnar men ställer också krav på oss som hundägare och hjälper oss att bli bättre som team med vår hund. Både han och vi har utvecklats. Med deras hjälp kan vi nå hur långt vi vill men det krävs mycket träning och tålamod.

Svar från Hundakademin AB

Tack Ulrica för din fina recension! ❤ Det är inte alltid lätt att ta över en hund med "bagage" men vilken fin utveckling ni gjort tillsammans! Vi är så glada att få ha F på vårt dagis och att få coacha er på kurser!

Marie O
Skrev om Hundakademin AB

Har en lång relation till företaget och ar alltid känt mig bra bemött. Har en trygghet i att lämna min hund dagligen hos dem. Har egentligen bara ett par incidenter som har varit av mindre lyckad hantering. Går kurser och är supernöjd - bra stöd.

Svar från Hundakademin AB

Tack Marie för din fina recension! Vi är så glada att ni tränar hos oss och att få följa er resa, både genom dagis och kurser! ❤

Ingela K
Skrev om Hundakademin AB

Bra och tydlig pedagogik genomgående. Bra i strukturer. Personlig coachning och roliga kurser.

Svar från Hundakademin AB

Tack Ingela för dina fina ord! Vi är så glada att ni tränar hos oss och att få följa er resa :)

Sandra L
Skrev om Hundakademin AB

Väldigt nöjd med all hjälp jag fått av Jennifer, hon är så tydlig och duktig. Alla andra är också väldigt trevliga o hjälpsamma.

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord Sandra! Så roligt att höra om din upplevelse av Hundakademin och om Jennifer, vars kurser du gått! :)

Hanna W
Skrev om Hundakademin AB

Mycket nöjda med servicen och tiden hos Hundakademin.

Tack för dina fina ord Hanna! ❤

Karin H
Skrev om Hundakademin AB

Alltid proffsigt bemött. Skönt att alla instruktörer "säger samma sak" även om de säger det på olika sätt. Gillar verkligen att ni tar med er vardagslydnaden ut i verkligheten. Det ger så klart en viss nytta att öva på apellplan också men det ät ju på Avenyn de stora utmaningarna kommer. Så ett väldigt bra kursutbud och det känns verkligen som att alla instruktörer vet vad de pratar om.

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord Karin! Vi är så glada att du uppskattar våra kurser och utbildningar, det är en fröjd att få följa din och Ms resa. Ni tar er ständigt an nya utmaningar och har tagit stora kliv i både er relation men också i träningen! :)

Katrin J
Skrev om Hundakademin AB

Bemötande: Jag känner mig alltid så välkommen och både jag och min hund får så mycket uppmärksamhet. Det känns alltid som att ”komma hem” då vi kommer till kursen. Även då jag kontaktar Hundakademin får jag snabbt ett trevligt svar och de ger mig både tios och förslag på mina frågor. Min förväntningar första gången: Jag hade gått på kurser på andra ställen innan så tänkte väl stt det skulle vara något liknande men inte. Det blev såå mycket bättre så det går inte ens att jämföra Hundakademin med någon annan. Hundakademin...

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina recension Katrin! Det värmer att läsa om din upplevelse av Hundakademin, vi vill verkligen alltid ge det där "extra"! Du, J och F är så duktiga och det är en ynnest att få coacha er till nya nivåer! ❤

Inger Anna-Karin G
Skrev om Hundakademin AB

Jag har tillsammans med min hund gått på många olika kurser hos Hundakademin. De är otroligt professionella och har hjälp mig och min hund att få många roliga stunder ihop, kunna gå med min hund på härliga promenader där vi litar på varandra, få en lugn och harmonisk hund och lära mig förstå hundspråk så man kan förebygga eventuella problem som kan uppstå i vardagen.

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord Anna-Karin! Ni är ett toppenteam och det är så underbart att få träffa er på kurser, vilken resa ni har gjort!

Karin L
Skrev om Hundakademin AB

Hundakademin är ett helt fantastiskt dagis med mycket engagerade och kompetenta ledare. Deras servicenivå är på topp, alltid trevliga, serviceminded och informativa. Det kan vara att när jag hämtar min hund säga -" Alice klor är klippta idag", "ha en fin kväll". När det är kö och flera som ska hämta vänder de sig alltid till nästa person i kön och säger "Alice kommer strax" eller jag kommer strax ut med Alice". Deras utbildningar är tydliga, samma metodik som de tillämpar inne på dagis. Man kan gå hur många som helst! Jag...

Svar från Hundakademin AB

Tack Karin för din underbara recension! Vi är så glada att få ha Alice på dagis hos oss, ni är helt fantastiska! Det värmer att läsa om din upplevelse av Hundakademin, det är precis så vi vill att man ska känna när man har sin hund på våra dagis/hundhotell eller kommer på kurs! ❤

Therese L
Skrev om Hundakademin AB

Min hund och jag gick många kurser på Hundakademin under valp och unghundstiden. Alla ledare vi mötte var proffsiga och kunniga inom ett brett spektrum. De var tillmötesgående och ärliga och bjöd på sig själva och sina hundar. Så småningom valde jag att utbilda min hund till social tjänstehund på Hundakademin. Vi fick en gedigen utbildning med höga krav samtidigt som det var fantastiskt roligt! Jag såg fram emot varje tillfälle. Även om vi nu är ett färdigutbildat social tjänstehundsteam så fortsätter vi att gå kurser. Dels...

Svar från Hundakademin AB

Tack Therese för din underbara recension! Den värmer att läsa, det är precis så vi vill att man ska känna när man är hos oss! Vi vet att ni gör och kommer att göra en otrolig skillnad för så många i ert jobb som Social tjänstehundsekipage. Särskilt nu när N kan trä ringpyramiden! ;) Alltid lika glad när era namn står på deltagarlistan för en kurs! Vilken ynnest att ha fått följa er resa till där ni är idag och att få fortsätta coacha er, ge er ny inspiration och alla dessa härliga skratt! :)

Lotte H
Skrev om Hundakademin AB

Gennem 2 år fulgte jeg kurser og fik enetimer på Hundakademine - siden flyttede jeg tilbage til Danmark - da var Cilla blevet to år og havde taget svart som Duktig Hund. Den grundtræning, som blev lagt under disse to første to år har give mig en tryg, glad og lydig hund som uden problemer kan gå frit og som stadig elsker de aktiveringslege, som indgik i træningen. Især vil jeg fremhæve Jenny Johansen som en super-kompetent og inspirerende lærer.

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Lotte! Vi saknar er så och hoppas att ni hälsar på när ni kommer till Sverige! Vilken underbar resa att få följa dig och Cilla från valp till vuxen :)

Katrine N
Skrev om Hundakademin AB

Resan jag och min hund har fått göra med och via Hundakademin är helt otrolig och full av minnen och lärdomar som jag tar med mig resten av livet. Bandet som min hund och Jag har idag förgyller varje dag. Och både hon och jag har fått utvecklas personligt och tillsammans. Dem som jobbar på Hundakademin är inlysnande, tillmötesgående och otroligt duktiga.

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Katrine, den värmer! Vi är så glada över att få vara med på er resa både genom dagis, kurser och utbildningar, ni är ett toppenteam!

Pia S
Skrev om Hundakademin AB

Jag blev bemött på ett välkommet och proffesionellt sätt. Kursen kändes välplanerad och genomtänkt. Vi fick individuell hjälp utifrån behov Jag förväntade mig att få hjälp med hur jag skulle jobba med min hund för att förbättra min kontakt och det fick jag Jag köpte ett halsband Gick valp 1 och har redan anmält mig till valp 2 Trevligt att de hade med egna hundar och visade på dem hur vi skulle göra. Har alltid haft hund och har gått många kurser. Det de gick igenom om skötsel kunde jag redan men det gjorde inget. Det får man räkna med om man går en valpkurs

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Pia! Vad roligt att höra om din upplevelse! :) Precis som du nämner kan vissa saker bli lite repetition om man har gått valpkurs tidigare. Vår upplevelse, precis som du nämner, är att man ändå får ut mycket av kurserna! Vi försöker alltid att lägga oss på individuell nivå för att man ska känna att man kommer framåt i både träning och vardag. :)

Monica S
Skrev om Hundakademin AB

Både jag och Rufus trivs i Säve. En trygghet att få ha Rufus där om dagarna. //Monica

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord Monica! Vi är så glada att få ha Rufus på dagis och att ni trivs hos oss! :)

Angela J
Skrev om Hundakademin AB

Trevlig, kunnig och engagerad personal. Härliga ytor att ströva fritt på. Bra med många kurser och föreläsningar och sudotjänsyet. Min hund ser ut att alltid vara glad när hon kommer till dagis.jag köper dagis, kloklippning och kurser. Ända minustecknet är att när jag som förstagångsgundögare gick valpkurs så hade det varit bra att man fick veta att det finns olika skolor inom hundvärlden och att de stod för en av dem. De tv tog ett tag för mig att inse och sedan välja den skola som passade oss. Men hunden och jag stortrivs med dagiset

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Angela! Vi har tagit med oss din feedback till våra kurser, vi strävar alltid efter att vara tydliga och att man jobbar på ett sätt som känns rätt! :) Vi är så glada att ha E på dagis och håller med om att hon trivs väldigt bra, både med friheten och med alla aktiviteter blandat med soffmys!

Anna R
Skrev om Hundakademin AB

Så duktiga instruktörer som utstrålar glädje och att de älskar hundar! Jag har gått flera kurser hos Hundakademin och jag kan - utan tvekan - säga att det är tack vare dem som jag har så trevliga hundar idag. Jag lärde mig att samspelet med hunden (och lydnaden) inte ska sitta i kopplet, vilket var en ögonöppnare för mig, som gärna använde kopplet som styrmedel. Det förändrade hela mitt sätt att vara med hunden. Instruktörerna är förebilder när de har med sig sina egna fantastiska hundar på kurserna, och visar vad man kan...

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Anna, det värmer att läsa! Vi är så stolta över att få vara en del av ditt hundliv och det är glädjande att se hur långt ni har kommit och hur fantastisk relation du och dina hundar fått till varandra! :)

Jenny W
Skrev om Hundakademin AB

Vi har varit kunder i tre år och har vår hund på dagiset i Säve samt är även taxi-/ och hundhotellkunder - sammantaget är vi väldigt, väldigt nöjda! Jättetrevlig, pålitlig, kompetent, positiv och proffsig personal som alltid ställer upp och hittar lösningar. Dessutom alltid tydlig, rak och bra kommunikation! Vår hund är superförtjust i personalen i Säve!

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Jenny! Vi är så glada att få ha "lilla" C på dagis i Säve och att få träffa er på kurser regelbundet - ni gör så fint jobb tillsammans!

Linda E
Skrev om Hundakademin AB

Såå glad att jag fick tips om att gå kurs med min hund här! Har så mycket kul med tillsammans min hund då vi fått så bra hjälp.

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord Linda! Vi är också glada över att ni hittade hit och att vi fått följa er resa genom både kurser och dagis!

Catarina B
Skrev om Hundakademin AB

Jag förväntade mig att mina hundar skulle känna sig glada och trygga och det gjorde de verkligen. Själv kände jag mig alltid sedd, viktig. Egentligen var det en slump att jag kom till Hundakademien eftersom jag behövde någon som kunde vara med mina hundar under dagen. Detta var ju längesedan så min upplevelse baseras på den personal som jobbade då

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Catarina! Vi saknar er och era hundar väldigt mycket och är så glada över att ha fått vara en del av er vardag under så lång tid! :)

Katarina J
Skrev om Hundakademin AB

Hej! Jag tycker att det är bra och tydlig information om vad kurserna innehåller samt uppföljning av kurserna. Engagerade ledare som verkligen vill lära ut. Kan rekommendera!

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord! Ser fram emot att se er på fler kurser, ni är verkligen ett härligt team att jobba med! :)

Jessica J
Skrev om Hundakademin AB

Min hund trivs så himla bra på hunddagiset och vi har gått massa roliga och lärorika kurser under åren. Min hund har varit ganska osäker men tack vare Hundakademin har han vuxit som individ och känns nu mycket tryggare och lugnare i sig själv.

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension! Lilla O har verkligen gjort en häftig resa tillsammans med dig, håller med om att han både vuxit som individ och ni som team! :)

Marianne A
Skrev om Hundakademin AB

Jag älskar Hundakademin ! Trevlig och kunnig personal. Alltid gott bemötande. Kurserna är mycket givande och lärorika för både hundarna och matte/husse ! Förstår.man inte något moment får man snabbt hjälp av kunniga ledare . Alla kurser bygger på mjuka inlärningsmetoder . Kan inte nog rekommendera Hundakedemin ! Toppen kurser , underbart hunddagis och framför allt kunnig och underbar personal som alltid sätter hundarnas bästa i fokus !

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord! Det har varit en ynnest att ha er som dagiskund och som deltagare på våra kurser, hoppas att vi ses framöver!

Ingrid L
Skrev om Hundakademin AB

Alla instruktörer är oerhört duktiga och vill alltid hundens bästa. Många bra kurser med massor av grymma tips. Rekommenderar verkligen hundakademin!

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord Ingrid! Det är en ynnest att få följa er på kurserna och se hur ni som team utvecklas från gång till gång, ni är fantastiska!

Anna E
Skrev om Hundakademin AB

Fantastiskt roliga Duktig Hund-kurser med diplomering: roligt och lärorikt att blanda aktivering och vardagslydnad och att successivt försvåra nivå för nivå så att vi lär oss tillsammans som ett team vovven och jag. Alla kurser vi gått har varit roliga och väldigt bra upplägg: Freestyle, Rallylydnad, nosewirk, personapår mm mm: Jättekul!

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord Anna! Ni är så duktiga och det är fantastiskt att få följa er resa!

Annica O
Skrev om Hundakademin AB

Härlig energi av Proffsiga hundinstruktörer .Finns alltid tid för diskussion när man stöter på funderingar kring sin hund .Bra utbud av kurser ex vardagslydnad freestyle nosework både hund o ägare utvecklas.Finns även möjlighet att boka privatlektion.Det finns inga problem utan möjligheter.

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Annica! Ni tränar så fint mellan kurstillfällena - är en ynnest att få följa er resa!

Angelique R
Skrev om Hundakademin AB

Flisa och jag känner oss trygga hos Hundakademin, vi får bra råd och stöd i vår kommunikation. Det är skönt att veta att varje dag som jag är på jobbet får Flisa berikning och sällskap.

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord Angelique! Vi är så glada att ha Flisa på vårt dagis och att se ditt engagemang med kurser, ni är ett fantastiskt team!

Maja E
Skrev om Hundakademin AB

Bra på alla sätt. Kunniga instruktörer som anpassade träning för just vårt behov som hund/ägare.

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord! Så roligt att träffa er på kurser och se ditt fina jobb med E!

Maria A
Skrev om Hundakademin AB

Professionellt bemötande. Tydlig information inför kursstart och sammanfattning via mejl efter varje kurstillfällen. Motsvarade alla förväntningar. Jag har gått på kurser på Hundakademin under 19 år och har alltid varit nöjd. Har även haft hund på dagiset.

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord Maria! Vi är så glada att få vara en stor del i ditt hundägande med både dagis (förr) och kurser! Alltid lika roligt att se ditt engagemang och hur duktiga ni är!

Mia K
Skrev om Hundakademin AB

Roliga kurser med kunniga instruktörer Min hund trivs och har meningsfulla dagar på hunddagis i Säve

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Mia! Vi är så glada att ha T hos oss på dagiset i Säve och lika trevligt varje gång att träffa er på kurs!

Peter S
Skrev om Hundakademin AB

Hade en jätte trevlig helg på valpkursen och kom hem med massa ny kunskap och insikter tack vara grymma instruktörer.

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Peter! Ni jobbade på så fint under kursen!

Madeleine B
Skrev om Hundakademin AB

Jag och min Fralla Diesel har gått på olika kurser hos Hundakademin sen Diesel va valp och vi har inga planer på att sluta :) Det finns alltid nytt att lära och det finns inget roligare än en kursdag! Vi har alltid fått svårighetsgrad anpassad efter vart vi är i vår träning och vi får den hjälpen just vi behöver. Så glad att jag hittat hit !

Svar från Hundakademin AB

Tack för dina fina ord Madeleine! Det är en ynnest att få följa er resa och du har gjort ett så fint jobb med Diesel!

Johan K
Skrev om Hundakademin AB

Ordning och reda. Bra och trevlig personal. Min hund gillar att gå till jobbet varje dag!

Svar från Hundakademin AB

Tack för din fina recension Johan! Vi är så glada att få ta emot M varje morgon på dagis (jobbet)!