Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Skövde Hundskolorna.se

Hundskolorna.se

Ventilvägen 4, 541 34 Skövde — Visa karta

Välkommen till Hundskolorna!

Kunskap. Förståelse. Samarbete. Det är våra tre ledord som vår filosofi bygger på. Vi bedriver hundutbildningar i hela Sverige och växer oss allt större. Alla våra hundtränare har lång erfarenhet både inom hundutbildning och hundpsykologi. Vi erbjuder allt mellan valpkurser och grundkurser till lydnadskurser, aktiveringskurser och kurser inom problembeteenden. Dessutom anordnar vi massor av tävlingar och aktiviteter som agility.

Vi strävar alltid efter att våra utbildningar ska leda till en djupare kontakt med och förståelse för din hund. Kontakta oss så hjälper vi dig.

Läs vad 23 kunder tycker om Hundskolorna.se

• 2019-01-07

Sara K skrev om Hundskolorna.se
    trevliga och luftiga lokaler med kunnig instruktör som ser till varje individuellt ekipage. kanske i dyrast laget för att man ska utnyttja hallen så mycket som man skulle önska. men toppen att det finns färdiga baner att tillgå. Läs mer
  • Kristina E

2018-12-28

Kristina E skrev om Hundskolorna.se
    Vi gick valpkurs. Mycket bra och kunnig instruktör. Fick alltid hjälp med frågor. Gina hade tid för oss alla vilket kändes mycket bra.
    Innan lokalerna var helt klara var det lite jobbigt med ljudet men när det blev klart blev det mycket bättre. Längtar efter att gå ny kurs hos dem. Tack för en underbar höst. Läs mer
  • 2018-12-28

Hanna L skrev om Hundskolorna.se
    Duktiga instruktörer som ser vad din hund behöver för att känna sig trygg i träningen. De tar sig tid att hjälpa alla deltagare. Läs mer
  • 2018-12-25

Ulrika W skrev om Hundskolorna.se
    Jag gick en Noseworkkurs som motsvarade mina förväntningar. Den var till och med bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Den gav mig och min hund många tillfällen att på olika sätt träna in doften och jag fick många uppslag till egen träning. Vi var lagom många på kursen och man lär sig genom att titta på andra. Jag rekommenderar Hundskolorna till andra hundägare som är sugna på att gå kurs. Läs mer
  • 2018-12-24

Margareta N skrev om Hundskolorna.se
    Valpagility kurs. Bra bemötande. Fick en bra grund för valpen och Bra tips för framtida utbildning/träning. Läs mer
  • 2018-12-24

Kerstin L skrev om Hundskolorna.se
    Kurs i kantarellsök. Professionellt bemötande. Min hund lärde sig att leta trattkantarell och det var min förväntning. Roligt samarbete med motiverad hund. Läs mer
  • 2018-12-23

Emmelie K skrev om Hundskolorna.se
    Gick valpkurs och är så nöjd. Bra bemötande och dom såg alla deltagare och gav alla lika mycket tid och hjälp Läs mer
  • 2018-12-21

Birgitta V skrev om Hundskolorna.se
    Deltagit i nybörjarkurs i Nosework.
    Kursen har varit mycket givande och kursledaren har varit mycket kunnig. Saknade utesök och fordonssök men det berodde troligen på årstid regn och kyla.
    Jag kommer att delta i fortsättningskursen efter nyår och har anmält mig och hunden till doftprov i hopp om att klara det i mellandagarna Läs mer
  • 2018-12-21

Nellie S skrev om Hundskolorna.se
    Bra med teori men kunde tycka att det blev en aning för mycket snack och visa med egen hund. Just för att det kändes som att man själv fick nästintill bara praktiskt 10 min sammanlagt på varje tillfälle. Läs mer
  • Susanne C

2018-05-30

Susanne C skrev om Hundskolorna.se
    Alltid lika trevligt bemötande av toppeninstruktörer som är fantastiskt duktiga. Roliga kurser och inspirationsdagar, samt trevliga fredagsmys med träning och mat efteråt. Läs mer
  • 2018-05-20

Anton Ö skrev om Hundskolorna.se
    Bra instruktör (Gina)
    Gillade upplägget med kursen med 2veckor i mellan så man han öva ordentligt Läs mer
  • 2018-05-19

Hannele S skrev om Hundskolorna.se
    Har gått flera kurser och är väldigt nöjd med instruktörerna som arbetar på samma sätt som jag tränar min hund, med positiv förstärkning och inga hårda ord eller korrigeringar. Kommer fortsätta gå kurs hos dom i framtiden. Läs mer
  • 2018-05-18

Anna A skrev om Hundskolorna.se
    Har gått två agility kurser. De har varit väldigt bra. Jag har lärt mej massor. Läs mer
  • 2018-03-15

Monika K skrev om Hundskolorna.se
    Trevligt bemötande och bra agilityfortsättningskurs.
    Både hunden och jag utvecklades och kan fortsätta träna på egen hand. Läs mer
  • 2018-03-14

Ann H skrev om Hundskolorna.se
    Jag har gått kurser och fått privat hjälp med min hund. Bemötandet har varit proffsigt och positivt. Jag har fått den hjälp jag behövt och företaget har levt upp till mina förväntningar. Jag och min hund lär oss mycket och har dessutom väldigt roligt på Hundskolorna! Läs mer

Mona P skrev om Hundskolorna.se
    Proffsig kunnig instruktör o bra utrustade lokaler. Läs mer

Carola H skrev om Hundskolorna.se
    Roliga och intresssnta kurser. Trevlig och välutbildad personal och ett bra bemötande. Läs mer

Erica W skrev om Hundskolorna.se
    Varit på några kurser som alla varit utmärkt uppstyrda, bra och kunnig instruktör. Lärorikt och roligt Läs mer

Linda L skrev om Hundskolorna.se
    Agilitykurser har jag köpt. Snabba med svar och trevliga. Hade mer förväntningar på fortsättningskursen att den innehålla grunderna i balanshindren som gunga, a-hinder, balansen och däcket. Läs mer

Linda L skrev om Hundskolorna.se
    Professionella instruktörer och bra bemötande. Läs mer

Erica R skrev om Hundskolorna.se
    Jag är jättenöjd med min kurs hos hundskolorna. Var lite trevande i början men det har bara gått från klarhet till klarhet. Har hafft en mycket bra upplevelse. Läs mer

Per T skrev om Hundskolorna.se
    Jag tycker att de har betett sig dåligt mot mig som hundägare. På fel grunder hävde hon att jag hade en stressad och nervös hund det har vi inte. Hon påstod att vi köpt hunden av en oseriösuppfödare helt tagit i luften. Hon pratar förmycket av tiden av kursen. Jag har bytt till en mycket bättre och trevligare och roligare kurs på Hund Arenan. Läs mer

Berit W skrev om Hundskolorna.se
    Det har varit ett stort nöje för både mig o min hund att gå kurs hos Hundskolan. Man får ett mycket positivt emottagande och råd efter våra behov och förutsättningar. Jag har lärt mig mycket som jag använder dagligen för att få bra kontakt å nöje både vid promenad o hemma inomhus. Läs mer

Ventilvägen 4, 541 34 Skövde