Husdiagnostik & Solsäker

Husdiagnostik & Solsäker

besiktningsolceller.se
  • BadgeThreeYears

Husdiagnostik & Solsäker erbjuder husbesiktningar respektive besiktning av solceller så du kan skapa ett fantastiskt hem. Ett hus i taget jobbar vi för ett hållbarare småhussverige, för alla. Besök oss på https://husdiagnostik.se och https://besiktningsolceller.se för att ta del av våra erbjudanden och se alla tjänster. Husdiagnostik...

51 omdömen om Husdiagnostik & Solsäker

Sedan starten hos Reco 2021

Peter N
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Väldigt bra genomgång på plats samt ett mycket proffsigt och utförligt besiktningsprotokoll.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Vad härligt att få läsa ditt omdöme. Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Vi är glada att du uppskattade vårt utlåtande, vi är ju vad vi vet ensamma om att ge så mycket information. Nu önskar vi er många fina stunder i nya huset och hoppas ni kommer trivas i ert nya hem.

Hultén A
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

1.Mycket bra och trevligt bemötande:) 2.Alla mina förväntningar:) 3.Världsklass:)

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Det är lätt att göra ett bra jobb när man har fantastiska kunder. Tack för att ni anlitade oss, ni har en mycket fin solcellsanläggning som vi hoppas kommer ge er mycket glädje framöver. Både godis och solenergi är gott ; )

Carina H
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Slutbesiktning av solcellsanläggning. Mycket trevligt bemötande och proffsig besiktning som var över förväntan.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Vi tackar och bockar för er fina återkoppling. Det var en kul besiktning och det gick ju bra trots att det var lite högt att klättra upp. Selen och linan kom väl till pass :-) Nu håller vi tummarna för fint väder med god elproduktion hos er.

Sara H
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Superproffsig hjälp! Vi gjorde en köparbesiktning eftersom vi tyckte besiktningsprotokollet från besiktningen säljaren beställt inte var särskilt detaljerad. Fick ett väldigt tydligt och pedagogiskt protokoll efteråt.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Så kul att få läsa Sara, tack för din feedback. Vi är jätteglada att du tycker vår besiktning och utlåtandet gjorde skillnad. Nu önskar vi er många fina stunder i nya huset.

Bengt A
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Besiktning av solcellsinstallation på tak, där besiktningen fungerade utmärkt o allt övrigt gick smidigt o enkelt. Helt enkelt nöjd!

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Trevligt att få höra att vi kunde leverera enligt förväntningarna. Tack för din återkoppling. Nu önskar vi dig fina, soliga dagar framåt så din produktion kommer igång ordentligt. Soliga hälsningar från oss.

Fredrik S
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Enbart positiva intryck från första kontakt till genomförande. Kan varmt rekomendera

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och för den fina feedback du ger. Det var ett mycket trevligt uppdrag och vi är glada att vi fick hjälpa er. Allt gott från oss på Solsäker!

Lars N
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Bemötandet och utförandet av en slutbesiktning av en solcellsanläggning var mycket bra och kunnigt av den tekniker som besökte oss och gjorde besiktningen. Rekommenderas varmt.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Kul att få läsa Lars, tack så mycket. Din entreprenör har även ringt och pratat mer med oss för att förstå hur han ska lösa felen vi noterade. Tror det kommer bli bra i slutänden. Önskar er mycket sol och god produktion framöver.

Stefan T
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Fantastiskt bemötande från förfrågan till slutrapport. Mycket kunniga och proffsiga.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Vi båda tackar och bockar för din fina återkoppling. Solpaneler på markställning är trevligt att besikta, i alla fall när det inte regnar ;-) Med gott krut i era paneler kommer ni förhoppningsvis få mycket glädje av anläggningen framöver. Solsäkra hälsningar från oss!

Lars L
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Mycket professionell och seriös, kan starkt rekommendera

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Vad kul att få läsa, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Lycka till med solcellsanläggningen och hoppas du får mycket glädje av den.

Åsa N
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Oerhört proffsig och kunnig besiktningsman. Daniel var oerhört noggrann och vi kände verkligen att vi kunde lita på vad han gick igenom vid besiktning och han tog sig tid att förklara. Tuff mot entreprenören, gick igenom alla iakttagelser på ett väldigt bra sätt, ifrågasatte och kunde visa exakt var i regelverket han hänvisade till. Jättenöjd, kan verkligen rekommendera ⭐⭐⭐⭐⭐

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack snälla för din fantastiska recension. Det var en rolig solcellsbesiktning att få göra, speciellt när det blev lite detektivarbete att reda ut hur det var kopplat ihop med entreprenören. Lycka till med er solcellsanläggning och elproduktion framåt. Allt gott!

Heléne G
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Jag kan rekommendera Husdiagnostik! Daniel från Husdiagnostik som gjorde en statusbesiktning/byggteknisk besiktning gav ett mycket seriöst och påläst intryck. Besiktningsprotokollet kom efter någon dag som utlovat!

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Jättekul att höra Heléne. Stort tack för din feedback, den är uppskattad. Nu hoppas vi allt går vägen med ditt altanbygge.

Carl-Henrik A
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Saklig och noggrann genomgång. Positivt att besiktning kunde ske med kort varsel.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Härligt att du är nöjd med vår insats. Vi är glada att vi fick hjälpa till att besikta din nya solcellsanläggning.

Ola W
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Gjorde en slutbesiktning av solpaneler med Solsäker. Besiktningspersonen var noggrann och mån om att kommunicera det han gjorde med mig (beställaren) och med entrepenören som också deltog. Protokollet skickades kort efteråt. Är fullt nöjd med Solsäkers insats och kan rekommendera dem.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack för ditt omdöme och kul att höra att vi kunde leverera enligt förväntningarna. Önskar dig många soldagar framöver så din anläggningen kommer till bra nytta.

Christer J
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Väldigt bra bemött av alla inblandade väldigt noggrann och professionell besiktning av solcellsanläggning gällande montage/elsäkerhet/dokumentation, flera fel upptäcktes gällande både el och montage, bra att ha denna besiktning att luta sig mot när jag tar kontakt med entreprenören.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Det är alltid roligt att få höra när våra besiktningar gör skillnad. Tack för att du tog dig tid att ge oss denna fina feedback. Kul också att entreprenören tar sitt ansvar och rättar till felen så snabbt. Vi önskar dig många fina soltimmar framöver.

Anna Christina S
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Vi är mycket nöjda! Väl genomförd besiktning både vad gäller själva undersökningen och pedagogiska förklaringar av resultat och risker. God lyhördhet för våra behov under besiktningen, de lyssnade verkligen på vad vi var ute efter!

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Fantastiskt kul att vi kunde matcha era önskningar så bra och tack för ditt härliga omdöme. Varma lyckönskningar till sommarstugan från oss, den ligger otroligt vackert där vid vattnet.

Ingvar E
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Blev bekymrad då jag inte fick svar tillbaka. Efter en vecka tvingades jag ringa och därefter var kontakten utmärkt Besiktningen sköttes mycket professionellt av Daniel och hans protokollt var mycket omfattande. När jag ville komplettera innehållet så utfördes det på direkten. Min och Daniels uppfattning i olika sakfrågor stämde väl överens. Hoppas nu att protokollet kan stödja mig i framtida besvärsärende.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Stort tack för din återkoppling Ingvar. Det var mycket olyckligt att ditt mejl hamnade i skräpposten så vi inte såg det. Framåt försöker vi ha som rutin att kolla skräpmappen regelbundet så ingen annan ska behöva vänta på svar på samma sätt. Vi är tacksamma för din förståelse och att du ändå gav oss chansen att hjälpa dig. Kul att det slutade med ett uppskattat uppdrag trots allt. Nu hoppas vi ärendet löser sig på bästa sätt för dig.

Birger D
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

HD fick i uppdrag att göra en inspektion av fastigheten ( 2v vånings prästgård ifrån ca 1800) inför en bodelning, som underlag tilll mäklarna. Daniel som kom ut och gjorde inspektionen var noggrann, metodisk, och tålmodig. Jag fick i detalj förklarat vad olika brister etc innebar i kontext av risker, regelverk och renoveringsbehov. Han gjorde intryck på mig att vara kunnig och erfaren. (inte så lätta att hitta folk som förstår sig på den här typen av äldre hus!). Rekommenderar starkt, är mycket imponerad.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack så mycket, det är jättekul att få kunder som ni som är intresserade, vänliga och noggranna. Vi önskar dig och sönerna fortsatt många glada stunder i prästgården. Allt gott!

Markus B
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Snabb återkoppling och trevligt bemötande och genomförd besiktning där jag kunde vara med och ställa frågor längs vägen. Toppen!

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Varmt tack för ditt omdöme Markus. Vi är jättetacksamma att du tog dig tid att skriva en rad. Daniel hälsar och önskar lycka till med nya huset.

Saliem Z
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Den var ju bra, lätt att nå de.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Trevligt att höra. Lycka till nu när ni flyttar till en ny stad och allt.

Lars B
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Proffsigt, vänligt och punktligt.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension och hoppas husköpet löste sig på bästa sätt för dig med tanke på de tråkiga upptäckterna vi gjorde.

Karin L
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Snabb service och tydlig kommunikation, med bra prismodell och snabb bokning. Beställde tak- och fasadbesiktning för att kunna planera och prioritera kommande arbeten. Inspektionen kändes grundlig och jag fick ett mycket trevligt bemötande och pedagogisk genomgång av Daniel. Protokollet kom snabbt efter besiktningen och var mycket tydligt utformat!

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Vilken konstruktiv och härlig recension, stort tack Karin! Kul att vi fick till ett bra uppdrag för era behov och att ni uppskattade både det muntliga och skriftliga utlåtandet. Det är alltid roligt att få hjälpa till när man får en kund som vill ta hand om sitt nuvarande hus. Allt gott!

Peter W
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Mycket professionell och pedagogisk genomgang + rapport.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Vi är glada att vi fick hjälpa dig och att du tycker vårt utlåtande gjorde skillnad. Stort lycka till med ert hus framöver och tack för din recension.

Angad S

Bra och professionellt bemötande

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Kul att höra! Tack för din feedback!

Björn K
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Bra bemötande och service! Fick tid fastän det var fullbokat. Bra och informativt under besiktning. Proffs!

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Varmt tack för ditt omdöme Björn. Vi försöker alltid prioritera husköpare där vi vet att flera parter är inblandade och tiden är knapp. Vi önskar er många fina stunder i nya huset.

Trygve B
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Jag beställde takbesiktning med fuktkontroll. Jag blev professionellt bemött, och fick goda råd och ett utförligt protokoll. Jag är nöjd med tjänsten.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Härligt att du är nöjd och stort tack för recensionen. Det är spännande med solceller, vi hoppas allt går bra när det blir dags.

Joel M
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

We hired Husdiagnostik after buying a summer house that had not been inspected before. We bought it from a friend, so the inspection was more about our plans, rather than the price. Husdiagnostik was able to do the inspection a few days later! The inspection was very thorough and Daniel was very friendly. Everything was explained as we went around watching (in English and Swedish!), and we got to ask all of the questions we had on our minds. It can be a bit nerve-wracking to hear things about your house that are not ideal,...

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

It was a pleasure helping you! Daniel sends his best regards and says interested customers that want to learn are the most fun to work with so thank you for being a great customer. We also especially want to thank you for the valuable feedback that you sent us both here and by email. Hope you have many wonderful times in your new summer house!

Anette D
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Vi fick snabbt en tid för besiktning av taket på vår villa och bemötandet var utmärkt. Vi är mycket nöjda.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack för återkopplingen, den är uppskattad! Hoppas allt går väl med solcellsinstallationen när det blir dags.

Gustaf T
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Mycket proffsigt och trevligt bemötande! Gedigen besiktning till bra pris, rekommenderas!

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Kul att vi fick hjälpa dig och tack för dina snälla ord. Hoppas du kommer trivas i nya huset!

Christer Å
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Fantastiskt benötande av Kim och även bra utförd besiktning.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Vad härligt att få läsa dina fina ord. Jättekul för personalen i vårt Kontaktcenter att få se ditt härliga omdöme om deras jobb. Tack!

Niels G
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Daniel Östervall (medlem i SBR) gjorde vår överlåtelsebesiktning och hjälpte oss som köpare av en villa. Vi är mycket tacksamma för hans insats. Han var mycket kunnig och skrev ett mycket noggrant och tydligt protokoll. Leverans skedde redan dagen efter. Stort tack för ett bra jobb!!

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Vad underbart att få läsa din recension och tack för att du tog dig tid att lämna den. Önskar er en härlig tid i nya hemmet.

Daniel S
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Funkade kanon. Snabbt på plats och snabb leverans. Svarade på alla frågor så man förstod!

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack för din fina återkoppling. Det var ett nöje att få hjälpa dig. Lycka till med nya huset!

Tomas L
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Daniel var mycket noggrann. Lyhörd för massor av frågor.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack för ditt fina omdöme Tomas! Vi hoppas ni känner er trygga med husköpet och får en fin tid i ert nya hem framöver.

Staffan L
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Jag är helt nöjd med snabb respons och väl genomförd besiktning.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Roligt att höra att din Skadeutredning blev bra. Vi tackar och bockar för din återkoppling.

Erling W
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Jag fick ett bra bemötande. Besiktningen var noggrann och jag fick bra muntlig beskrivning av vad allt innebar, hur stora risker drt kunde innebära samt vilka åtgärder som bör vidtas. Rekommenderas!

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack för förtroendet att vi fick hjälpa er och för din återkoppling Erling, den är uppskattad! Omdömen från våra kunder är guld värda, både de bra och dåliga. Båda kan ju visa på hur vi arbetar som du själv nämnde vid besiktningen. Hoppas ni kommer trivas i nya huset.

Angelina H
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

House inspection in connection with buying a house, which included overall inspection, moisture, electricity and water connection inspection. Very happy with the service. Very knowledgeable professional, who could explain everything in English as well, which was very helpful. Detailed report after inspection followed with clear pictures. Worth every penny and gives you a peace of mind, especially when investing in a house.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Thank you kindly for your review. We are really happy we got the chance to help you when buying your new home. Thank you again and the best of luck to you!

Yazmine K
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Bemötandet man fick var exceptionellt från början till sluta. Otroligt hjälpsam och trevlig receptionist. Besiktningsmannen var super noggrann, trevlig, lyhörd och ärlig. Jag beställde en nivå tre besiktning av hus med extra tillval av radonmätning. Jag var ute i sista sekund men ändå kunde husdiagnostik tillhanda hålla en besiktningsman på mindre än ett dygns varsel. Dom får 5/5 stjärnor av mig. Tusen tack all hjälp. Jag kan verkligen rekommendera er varmt.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack för din fina återkoppling. Fantastiskt kul att få läsa och vi är glada att vi lyckades få till en tid så vi kunde hjälpa dig. Stort lycka till med nya huset!

Sara S
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Husdiagnostik hjälpte oss med besiktning av en fastighet vi skulle köpa. Det dök upp fel och brister som säljarens besiktning inte hade tagit med. Tack vare Daniels noggrannhet upptäcktes dessa brister. Vi valde att häva köpet, när vi sedan hittade nytt hus anlitade vi Husdiagnostik igen såklart. Lika noggrann och informativ var Daniel även denna gång och husköpet blev av :) Kan varmt rekommendera Husdiagnostik

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Vad underbart att få läsa din recension och att du tog dig tid att lämna den. Vi är mycket glada att vi fick förtroendet att hjälpa er och att ni till slut hittade drömhuset.

Lennart L
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Bra bemötande. Kunnig, såg det som verkligen kunde vara problem och nämnde det som borde åtgärdas. Lagom nitisk. Trevlig mot säljarna också. Kan rekommendera Daniel

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Kul att höra Lennart. Önskar er stort lycka till med nya huset, det låg verkligen fantastiskt.

Lars-Gunnar H
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Alla "fel" som er anställda hittade var icke relevanta utan bara för att ingen skulle klandra er efteråt. Studien gjordes inte för mig eller den tilltänkta köparen utan att ni skulle klara er från senare stämningar mm. Jag är mycket besviken på er och betala er 9000 kr för denna beskrivning är helt bortkastade pengar.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Hej Lars-Gunnar, vad tråkigt att läsa att du inte är nöjd. Tyvärr är det många husägare som blir förvånade över vad som kommer fram när en överlåtelsebesiktning görs. Därför är det bra att göra en besiktning tidigt så man hinner åtgärda fel man inte vill sälja huset med innan en köpare blir inblandad. Det finns ingen anledning för oss att skriva upp fel som saknar betydelse. Har felen ingen betydelse kan ingen lida skada av dem och då finns det ju inget att stämma oss för heller. Du får jättegärna höra av dig till oss så...

Jeanette C
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Mycket trevligt bemötande när jag med extremt kort varsel behövde boka en överlåtelsebesikning. De fixade allt, och tjänsten utfördes mycket noggrant!

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Härligt att du är nöjd och stort tack för recensionen.

Daniel P
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Proffsigt utfört med fokus på rätt saker och tydlig kommunikation.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Kul att få höra. Vi är glada att vi fick hjälpa till med elkontrollen i ert nya hus. Tack för din recension!

Åsa L
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Vi blev mkt väl bemötta & det kändes personligt & professionellt . Våra förväntningar var lägre än det vi fick. Vi fick mkt mer ! Sammanställningen var lättläst & lätt att förstå. Inga krusiduller . Det som krävde åtgärder blev väl beskrivet så vi lätt kunde åtgärda & likaså med ev framtida risker . Vi känner oss mkt trygga med vår kommande husförsäljningen efter att Husdiagnostik varit här .

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack för din fina återkoppling och att du tog dig tid att lämna en recension. Det var ett nöje att få hjälpa er förbereda huset och att få träffa era härliga hundar. Vi önskar så klart stort lycka till med försäljningen framöver.

Angelica B
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Vi köpte en besiktning av ett hus med källare i Västerås. Killen som kom var väldigt noggrann och utförde jobbet exemplariskt. Tack vare hans noggrannhet så valde vi att häva husköpet. På mail fick vi sen protokollet, även det var väldigt noggrann ifyllt. Kan varmt rekommendera detta företag för besiktning av hus. 10/10 i betyg och vi kommer absolut anlita dem igen! Tack!

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack själv! Väldigt kul att få höra att ni fick hjälp av besiktningen och att ni gillar utformningen av våra utlåtanden. Hoppas ni hittar drömhuset snart och självklart hjälper vi gärna till igen när det blir dax.

Frida S
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Har inget att klaga på! Trevligt bemötande och god kundservice. Fixade en tid åt oss med kort varsel och skötte besiktningen med god kompetens. Kändes tryggt och vi kommer garanterat att anlita Husdiagnostik igen om behov uppstår.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack Frida. Det känns jätteroligt att du är nöjd med vår insats och självklart är du varmt välkommen när du behöver hjälp nästa gång.

Kejwan H
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

trevligt bemötande och jobbet utfördes med noggranhet och profossionellt.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack så mycket för din recension Kejwan. Hoppas allt gått bra med nya huset.

Natalia T
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Fick ett trevligt bemötande och besiktningsmannen var noggrann och det gick att få svar på alla frågor vi hade kring husets skick. Bra med fast pris.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack för din fina återkoppling. Det var ett nöje att få hjälpa dig med såväl husbesiktning, kontroller och åtgärdsplan. Hoppas allt löst sig bra med huset, det är inte alltid lätt att fixa med ett K-märkt hus.

Cecilia M
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Hej, hade gärna velat få tydligare information av typ av besiktningsman. Vi fick en överlåtelse i stället för en entreprenör besiktningsman. Jag berättade från början våra enorma problem med firman och att vi planerade för att säga upp dem. Däremot berättade vi för Daniel att hans första besiktningsrapport var en väckarklocka för oss och det var det som kunde orientera oss bäst och vägen att ta. Den andra rapporten hade inte samma skärpa men ändå helt ok.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Hej och tack för din feedback Cecilia. Det är alltid tokigt när det blir missförstånd. Som Daniel berättade när ni pratades vid på telefon sista gången, så är han utbildad och godkänd att utföra både överlåtelsebesiktningar och entreprenadbesiktningar. Haken var snarare att entreprenören inte ville godta besiktningsresultatet, trots att deras egen anlitade besiktare bekräftade att det Daniel tagit upp var korrekt. Vi förstår att det finns detaljer ni velat ha med i det andra utlåtandet, men för att vara opartisk och rättvis...

Elisabeth S
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

OK ...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Tack för återkopplingen på din takbesiktning Elisabeth.

Jesper V
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Kompetent och trevlig personal, snabba och noggranna.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Stort tack att du tog dig tid att lämna en recension Jesper.

Julie L
Skrev om Husdiagnostik & Solsäker

Husdiagnostik hjälpte oss att anlita en besiktningsman med kort varsel. Besiktningsmannen var seriös och noggran och gav ett mycket professionellt intryck. Väldigt nöjda kunder.

Svar från Husdiagnostik & Solsäker

Kul att vi fick hjälpa er och tack för dina snälla ord.