Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Lunda Hydmos Industriteknik

Hydmos Industriteknik

Domnarvsgatan 31, 163 53 Spånga — Visa karta

Vi konstruerar och tillverkar hydraulsystem, provtryckningsutrustningar samt gasanläggningar. Vår nisch ligger i höga tryck i kombination med kunnandet i reglering av dem med hjälp av styrsystem. Vi har ägnat åt oss detta sedan tidigt 80-tal.

HYDMOS Industriteknik AB är ett fristående familjeägt bolag som ägnar sig åt fluidteknologi. Vi tillverkar allt från de enklaste hydraulaggregat till avancerade maskiner för fyllning, provtryckning och utmattningsprovning med de flesta gaser och/eller vätskor.

Till vår hjälp har vi några agenturer varifrån vi hämtar komponenterna. Med dessa bygger vi våra system anpassade i nära samarbete med dig som kund.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Hydmos Industriteknik:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 5 kunder tycker om Hydmos Industriteknik

• Jan J
    Jan J skrev om Hydmos Industriteknik
    Hög kompetens och kunskapsnivå!
  • Ingemar S
    Ingemar S skrev om Hydmos Industriteknik
    Hydmos är alltid vänlig och hjälpsamma

Jag har köpt en del specialutrustning för vatten med höga tryck, under upphandlingarna har Hydmos alltid varit tillmötesgående när det gäller de krav jag ställt på maskinen, maskinerna har uppfyllt den förväntade funktionen vid leverans.

Hydmos har alltid varit snabba på att hjälpa till då det varit problem.
  • Björn H
    Björn H skrev om Hydmos Industriteknik
    I mina kontakter med Hydmos har bemötandet varit utmärkt. Vi har haft Hydmos som leverantör av hydraulutrustningar avsedda att användas inom stålverksindustrin. Produkterna har uppfyllt våra krav och förväntningar.
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Hydmos Industriteknik
    Inköp av Haskel pumpsystem. Mycket kunnig och hjälpsam personal med gedigen erfarenhet i branschen.
  • Jan S
    Jan S skrev om Hydmos Industriteknik
    Bemötandet från Hydmos personal är mycket bra och givande. Flera system har vi köpt där vi tillsammans arbetat på för att hitta den bästa möjliga lösningen till ett ekonomiskt bra pris.

Vi köper högtrycksboostrar, oftast i kompletta system som är färdiga att enbart montera och komma igång med våra egna existerande eller nya system

Domnarvsgatan 31, 163 53 Spånga