Hydmos Industriteknik

Hydmos Industriteknik

Ring 08-795 52 60 www.hydmos.se

Vi konstruerar och tillverkar hydraulsystem, provtryckningsutrustningar samt gasanläggningar. Vår nisch ligger i höga tryck i kombination med kunnandet i reglering av dem med hjälp av styrsystem. Vi har ägnat åt oss detta sedan tidigt 80-tal. HYDMOS Industriteknik AB är ett fristående familjeägt bolag som ägnar sig åt fluidteknologi....

5 omdömen om Hydmos Industriteknik

Jan J
Skrev om Hydmos Industriteknik

Hög kompetens och kunskapsnivå!

Ingemar S
Skrev om Hydmos Industriteknik

Hydmos är alltid vänlig och hjälpsamma Jag har köpt en del specialutrustning för vatten med höga tryck, under upphandlingarna har Hydmos alltid varit tillmötesgående när det gäller de krav jag ställt på maskinen, maskinerna har uppfyllt den förväntade funktionen vid leverans. Hydmos har alltid varit snabba på att hjälpa till då det varit problem.

Björn H
Skrev om Hydmos Industriteknik

I mina kontakter med Hydmos har bemötandet varit utmärkt. Vi har haft Hydmos som leverantör av hydraulutrustningar avsedda att användas inom stålverksindustrin. Produkterna har uppfyllt våra krav och förväntningar.

Niclas L
Skrev om Hydmos Industriteknik

Inköp av Haskel pumpsystem. Mycket kunnig och hjälpsam personal med gedigen erfarenhet i branschen.

Jan S
Skrev om Hydmos Industriteknik

Bemötandet från Hydmos personal är mycket bra och givande. Flera system har vi köpt där vi tillsammans arbetat på för att hitta den bästa möjliga lösningen till ett ekonomiskt bra pris. Vi köper högtrycksboostrar, oftast i kompletta system som är färdiga att enbart montera och komma igång med våra egna existerande eller nya system