Hyllinge Solkraft AB

Hyllinge Solkraft AB

www.hyllingesolkraft.se
  • Badge2023

Hyllinge Solkraft - din guide till solenergins framtid. Vi är inte bara experter, vi är passionerade pionjärer som strävar efter att omvandla din ekonomi genom solens obegränsade kraft. Med oss är din investering skyddad - full garanti på alla installationer och material vi levererar. Vi skapar solcellsanläggningar av högsta...

45 omdömen om Hyllinge Solkraft AB

Ulf C
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Trevliga o till mötes gående samt service vänliga

Fredrik H
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Från första besöket till färdig anläggning, helt perfekt. Ett kanon företag som håller vad vi har kommit överens om. Ett företag som jag kan rekommendera.

Odai T
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Snabb leverans och montering till ett bra pris. Jag är jättenöjd!

Krister R
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Bemötandet från Hyllinge Solkraft var i en klass för sig själv. Har aldrig varit med om ett företag som är så noga med att hålla kontakten under hela jobbet. Från att jag accepterade offerten så tog det en och en halv månad till solpanelerna var på plats och började producera el. Bra montörer och elektriker som var lätta att prata med. Det var över förväntan,, trodde att det skulle ta längre tid. För att sammanfatta min upplevelse med Hyllinge Solkraft. Fem stjärnor utan tvekan.

Ulf A
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

En firma som lever upp till det utlovade, all eloge till snabb t montage och driftsättning av anläggningen. Enligt mig en bra och jordnära aktör på solcellsmarknaden. där det hittills är lätt med att få svar och hjälp med frågor som finns av ny anläggning. Ulf

Thomas P
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Vi har nyligen fått monterat solpaneler och laddbox av Hyllinge Solkraft och är supernöjda med både bemötande och utfört arbete. Nu ser vi framemot många soltimmar. Thomas och Sofia

Roger R
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Snabbt,smidigt och sakligt. Otroligt snabb och ändå proffsig installation och kommunikationen under hela processen har fungerat okej. *Jag har ej efterkontrollerat eller besiktigat anläggningen och ej kört den på full kapacitet då den installerades och sattes i drift i december ,vill därför tillägga att mitt omdöme är baserat med de förutsättningarna.

Nensi R
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Beställde solceller i slutet av september och första veckan i november var allt klart och vi kunde börja använda dem. Nermin som var vår kontaktperson gjorde ett utmärkt arbete, jag rekommenderar verkligen detta företag.

Bomannen A

Bra Info och snabbt utförande

Gitte N
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Jag kände mig trygg med Hyllinge Solkraft, som levererade ett jättebra jobb - men på ett par punktar fallerade de fullständigt. Från det att Göran var här och tog upplysningar, så han kunde lämna en offert och till jobbet var klart, så har jag hela tiden efterfrågat "utbildning" alternativt information på svenska - och i min brevlåda - om anläggningens alla delar, hur de fungerar och vad jag kan utläsa av alla siffror jag får fram på mätaren. Vilket jag fick lovning på från allra första början. Jag fick flera hundra sidor...

Kenneth E
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Snabba, responsiva och väldigt kundorienterande, inte alls som den stora draken på marknaden. Hjälp med bygglovsansökan och tog fram en lösning som fungerade för mig trots kommunens märkliga krav. Installationen påbörjades så snart bygglov var klart och avslutades inom några få dagar med minimalt spill av trasiga tegelpannor. Slutpriset blev bättre än hos stora draken. Bonus för europeiska paneler, växelriktaren är dock lite besvärlig att förstå hur man ska konfigurera för optimal användning, främst beroende på att mjukvaran...

Asmir K
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Absolute snabbaste respons, förslag på utformning av anläggningen och utförande utan anmärkning. Starkaste rekomendationer för Hyllinge Solkraft.

Jonas L
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Från dag ett var det en bra tydlig dialog med Hyllinge Solkraft och de lyssnade på vad jag ville, med min nya installation av min solcellsanläggning. Mina förväntningar var att jag skulle få rätt information och svar från kunniga säljare, installatörer och systemansvariga. Hyllinge Solkraft har verkligen levererat och jag är väldigt nöjd. Min anläggning består av Denim N-Type TOPCon 420 solceller, Huawei Växlare/batteripaket Sun 2000-10KTL -M1 10kw och Huawei Smart Charger 22kW/32A. Tackar Hyllinge Solkraft för ett trygt och bra köp av min anläggning.

Carina L
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Trevliga medarbetare hela vägen, kom på utsatt tid, hörde av sig och informerade, rimligt pris på solceller

Eva G
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Jag fick ett mycket sympatiskt och trovärdigt bemötande. Fick en utförlig offert som var lätt att förstå Installerade solceller och har haft det i några veckor . Jag kan inte bedöma redan i dagsläget om det har varit en bra investering och det får framtiden utvisa .

Sven-Erik J
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Trevligt bemötande, arbetet utfördes med hög kompetens av kunnigt yrkesfolk

Mats E
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Vi såg deras annons på Instagram, i och för sig stod det att vi skulle få våra solpaneler uppsatta innan 8 veckor men det tog i själva verket 5 månader pga den långa väntetiden från Öresundskrafts godkännande, sånt borde de nog tänkt på innan man skriver en sådan säljande annons. När de väl kunde sätta upp solcellerna gick allt som smort. Bra jobbat!

Vedad C
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Jag kan verkligen rekommendera Hyllinge Solkraft. Suverän service och snabb installation! Personalen är kunniga, professionella och otroligt hjälpsamma. De gjorde verkligen det lilla extra för att underlätta för oss. Och alltid med ett leende på läpparna. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Hyllinge Solkraft eftersom jobbet utfördes i hög kvalitet, snabbt och professionellt.

Ulf L
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Lokalt företag som hade bra pris och som jag upplevde som kunniga till skillnad från övriga offertlämnare.

Christoffer M
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Mycket bra bemötande. Snabba leveranser, mycket tjänstvilliga om eller när det uppstår fel eller frågor. Rekommenderas starkt.

Christer D
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Bara posivt vad det gäller anbud, och utförande allt gick blixtsnabbt

Camilla B
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Samtliga vid hade kontakt med på Hyllinge Solkraft (Nermin, Göran, Martin bl a) var oerhört trevliga, tillmötesgående och lösningsorienterade på alla sätt. Från första start har Nermin varit noga med att svara på frågor, följa upp tveksamheter och fullfölja allt som lovats. Allt har gått smidigt och vi är väldigt nöjda! Vi rekommenderar företaget varmt.

Lars M
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Mycket bra bemötande hela vägen från offertbeställning till igångsättande. Mycket snabb montering av panelerna och växelriktare, dock inte helt klanderfritt tidsmässigt efter elektrikerns arbete och till igångsättning, men efter lite kontakter med E.ON och Hyllinge Solkraft löste det sig snabbt. Hittills är jag nöjd med hela anläggningen.

Per B
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Fantastiskt bemötande. Alltid hjälpsamma och svarar på telefon och mail på en gång om man har frågor. Installerar dessutom väldigt fort jämfört med andra. Fick min anläggning på 2 månader och då var 5 veckor beroende på Öresundskrafts handläggningstid.

Sören J
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Snabbt och proffsigt. Levererar som lovat och i rätt tid.

Mario M
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Håller vad man kommer överens Håller tider noggrann jätte nöjd

David E
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Allt från första mötet till uppstart har varit jättebra. Det enda som varit ett minus är att jag blev lovad en anläggning inom 8 veckor men det tog längre tid än så pga att det tog tid för Öresundskraft att godkänna föranmälan. Förstår att det inte är hyllinge solkrafts fel men då ska man inte heller ge löfte som man behöver bryta.

Mladen C

Vänliga, tillmötesgående, professionella!

Svar från Hyllinge Solkraft AB

Stort tack för ditt omdöme Mladen. Mot bakgrund av takskada och besvär för dig så är det väldigt generöst!

Joanna R
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Allt gick smidigt o snabbt. Jag är nöjd

Waila A
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Insatsen av företagets ledning är exceptionell. Det finns få företag med liknande teamwork och så montering av solceller. Man kan lita på företagets löften.

Per W
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Bemötandet var proffsigt och tydligt. Man var intresserade av mina synpunkter och kunde svara på mina frågor. Mina förväntningar var höga och företaget levde upp till dem dels när det gällde förberedelserna, dels när det gällde monteringen och sedan när det gällde uppstart och uppföljning. Min upplevelse var att man uppfyllde mina krav precis som vi kommit överens om. Montörerna var noggranna och lämnade gården i samma skick som det var när man kom. Vi har fått uppsatt 22 paneler och kalkylen verkar stämma. Absolut inga problem ännu.

Bengt o
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Bra bemötande förutom oklart med antal celler Men snyggt och proffsigt monterat bra service Lätt att få tag i per telefon . Monterar inte allt innan de har allt och det gör att anläggningen kan besiktigats och startas på kort tid. Kan rekommendera detta företag. //Bego

Gösta C
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Jättebra bemött av företaget. Jag har mycket stort förtroende för dem. Mycket bra projektledare. Håller utlovade tider. Jag köpte solceller och kan verkligen rekommendera Hyllinge solkraft AB till andra Mvh Gösta Cyrén Flyinge.

Rasmus S
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Proffsigt och snabbt! Från start till mål!

Magnus O
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Mycket bra bemötande och snabba att sätta upp solceller. Mycket nöjd med min solcellsanläggning. Den fungerar utmärkt. Magnus.

Liselott B
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Proffsiga, trevliga kom på utsatt tid. Gjorde ett toppenjobb när vi fick våra solceller monterade och installerade. Kan varmt rekommendera dem.

John P
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Riktigt duktiga montörer samt all kontakt med dom var helt perfekt. Kan verkligen rekommenderas

Per B
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Ett professionellt företag. Enkelt och snabbt att få en offert med leverans tid på bara timmar efter att diskuterat tekniskt vad man vill ha. Efter order så blir verklig leveranstid kortare än utlovat vilket är ovanligt och väldigt uppskattat. Smidig och snabb installation av ett solcellbatteri där allt fungerar direkt vid uppstart. Helt klart ett företag att rekommendera att ha att göra med.

Joakim H
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Mycket proffsigt bemötande. Kunde svara på alla frågor och levererade tom innan den tid som utlovats. Installationen gick fort och smärtfritt. Kan verkligen rekommendera Hyllinge SOlkraft.

Pero L

Bra service Alltid till hands

Patrik N
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Köpte komplett solcellsanläggning av Hyllinge Solkraft. Proffsigt bemötande. Snabb hantering och mycket fin installation.

Peeter M
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Seriös firma som lyssnar in kunden och gör ett mycket fint jobb.

Eva W
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Utomordentligt proffsigt från offert till färdigställande. Jag är såååå nöjd och har rekommenderat företaget till andra i närheten.

Björn E
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Mycket bra bemötande och trevliga personer på plats vid installation

Lars K
Skrev om Hyllinge Solkraft AB

Kunniga, service minded, pålitliga och snabb leverans.