Hylte Jakt & Lantman AB

Hylte Jakt & Lantman AB

3 omdömen om Hylte Jakt & Lantman AB

Patrik S
Skrev om Hylte Jakt & Lantman AB

Skrev först ett negativt omdöme, men rätt ska vara rätt och det var inte Hyltes fel att min grejer inte kom fram till mig utan det var postsnor som sabbade allt. Efter denna erfarenhet kan jag bara säga att grabbarna på Hylte Jakt och Lantmanna gjorde allt i deras makt för att rätta till felen som postsnor åsamkade dem. Det krävdes att de skickade mina saker 3 gånger för att de skulle komma fram . Saker kan gå fel och jag kan med varm hand garantera att grabbarna på Hylte gör allt för att man som kund ska känna sig nöjd i slutänden .

Erik Andreas T
Skrev om Hylte Jakt & Lantman AB

Säga vad man vill om Hyltes support, men den är helt suverän. De svarar på både mejl och i telefon, samt är aldrig otrevliga eller ifrågasätter kunden. Jag köpte en kamera som slutade att fungera. Skickade tillbaks den, fick den åter och det var lika dant. Då fick jag en ny, utan vidare. Hylte har absolut mig som kund även i fortsättningen.

Patrik S gillar detta
Anders D
Skrev om Hylte Jakt & Lantman AB

Vilket kanon ställe! Bra priser och har aldrig någonsin varit med om en så otroligt bra kundservice som dom har både via mail och telefon. Otroligt trevliga och hjälpsamma med allt. Kommer absolut handla av dom fler gånger. Rekommenderas!

Patrik S gillar detta