Alla kategorier Arkitekt Västmanland Västerås I.K.A Byggkonsult AB

I.K.A Byggkonsult AB

Flottiljgatan 49, 721 31 Västerås — Visa karta

Varmt välkommen till S.C Hus & Energikonsult. Vi erbjuder allt från bygglovsritningar, energibalansberäkning, VVS-ritningar, elritningar och ventilation. Har ni planer på att bygga nytt är ni varmt välkomna till vårt kontor på Flottijgatan 49 i Västerås. Självklart anpassar vi huset efter dina önslemål och behov. Vi vänder oss till entreprenörer och privatpersoner som bygger småhus. Vi fixar de handlingar och ritningar som ni behöver för att komma igång med ert projekt. Detta gäller både tillbyggnationer och nybyggnationer. Vi hjälper er att göra så att kommunikationen blir lättare och risken för fel minskar.

Läs vad 12 kunder tycker om I.K.A Byggkonsult AB

• 2018-11-24

Alf W skrev om I.K.A Byggkonsult AB
    GNB Byggkonsult AB beställde VVS bedömning och ritningar till ett villabygge. Allt utfört mycket professionellt och noga. Kontakten utmärkt! Läs mer
  • 2018-11-23

Paola H skrev om I.K.A Byggkonsult AB
    Vi beställde installationsritningar för ett flerfamiljshus,

Vi fick bra och snabb hjälp och ritningarna har efter lite korrigering blivit bra.

Kan rekommendera honom till andra! Läs mer
  • 2018-01-30

David R skrev om I.K.A Byggkonsult AB
    Bra snabb service, god tillgänglighet och bra resultat. Läs mer
  • 2018-01-03

Anders H skrev om I.K.A Byggkonsult AB
    Även om det var ett litet uppdrag så har jag blivit seriöst bemött, leverans i rimlig tid, lätt att ha en bra dialog både via e-post och vid möte. Läs mer
  • 2018-01-03

Henrik L skrev om I.K.A Byggkonsult AB
    Snabb och tydlig kommunikation och väldigt snabbt utfört uppdrag, som exakt motsvarade förväntningarna. Mycket bra! Läs mer
  • 2017-10-12

Olle L skrev om I.K.A Byggkonsult AB
    VVS ritningar, Bra underlag för upphandling. 3D hjälper i planeringen av projektet. Tydlig och responsiv kommunikation. Läs mer
  • 2017-10-11

Jukka O skrev om I.K.A Byggkonsult AB
    Fick profesionellt bemötande både med ventilation och VVS handlingar .
    Hjälpte oss akut med Ventilations handlingar, snabb service :-) Läs mer
  • Mohammad V

2017-03-27

Mohammad V skrev om I.K.A Byggkonsult AB
    VVS & Ventilation:
    - Bra & snabba respons.
    - Bra priser
    - Ofta behövs revidering (bättre att vara mera noggrann för att minimera erlagt arbete och fel konstruktion) Läs mer
  • 2017-03-25

Jan-erik K skrev om I.K.A Byggkonsult AB
    Bemötande, mycket bra.
    Ritningar, El, Vent. och ventilation samt energi beräkning
    Sören Chroft är väldigt sak kunnig och ett bra bollplank. Läs mer
  • Erling J

2017-03-25

Erling J skrev om I.K.A Byggkonsult AB
    Sören har hela tiden varit mycket tillmötesgående och lyhörd för våra behov samt önskemål. I samband med att vi projekterar vårt nya hus så har Sören kommit med förslag och rekommendationer på lösningar som tillgodoser våra önskemål. Sören har alltid svarat och återkopplat inom ett par timmar eller senast dagen efter. Det känns tryggt att samarbeta med Sören då han tar fullt ansvar för sin prestation. Dessutom har Sören erfarenhet och förståelse för att projektet utvecklas över tiden och tar flexibelt hand om de utmaningar som dyker upp i samband med tillval och ev ersättningsprodukter t ex värmepump och FTX. Läs mer
  • 2016-09-18

Buster D skrev om I.K.A Byggkonsult AB
    S.C Hus & Energikonsult har levererat energibalansberäkningar till oss, alltid snabbt och mycket professionellt. Läs mer
  • 2016-09-15

David Y skrev om I.K.A Byggkonsult AB
    Snabba och lätta att få kontakt med. Läs mer

Flottiljgatan 49, 721 31 Västerås