Alla kategorier Försäkringsbolag Stockholms län Solna Ica Försäkring AB

Ica Försäkring AB

Svetsarvägen 16, 171 41 Solna — Visa karta

ICA Försäkring är en ny uppstickare på den svenska försäkringsmarknaden. Vi erbjuder riktigt bra försäkringar - de allra flesta är topprankade av Konsumenternas Försäkringsbyrå - till ett bra pris. Hos oss kan du bland annat köpa bilförsäkring, hemförsäkring, husförsäkring, olycksfallsförsäkring, båtförsäkring, hund- och kattförsäkring, husvagns- och släpvagnsförsäkring och MC-försäkring.

Välkommen till Sveriges nya försäkringsbolag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2 kunder tycker om Ica Försäkring AB

• Joacim A
    Joacim A skrev om Ica Försäkring AB
    Passa er för ica försäkring, Har olycksfalls försäkring fick en kundvagn över foten, bruten tå, tappad nagel och förstörd sko kan inte gå på 4 veckor, fick inte en krona av försäkringen. Är väl ändå per definition olycksfall. Tar gärna emot premie men betalar inte ut något om du skadar dig! Läs mer
  • Fadi J
    Fadi J skrev om Ica Försäkring AB
    Aldrig mer, Jag har tecknat bilförsäkring hos dom via nätet, och sedan så fick jag en jätte försenad faktura under semester tiden och då var jag redan bortrest, och fakturan blev naturligtvis obetald pga att jag bortrest. och sedan när jag kom tillbaka från semester så upptäcker jag att de har redan tagit bort försäkringen, helt oseriöst, Jag har pratat med de och förklarat detta, men inget har hänt. jag har frågat om de kunde skicka deras fakturor via mail men de sa att tyvärr de kunde inte göra det. ALDRIG MER ICA FÖRSÄKRING! Läs mer

Box 11251, 10061, Stockholm