Alla kategorier Mataffär Stockholms län Norrtälje ICA Kvantum Flygfyren

• Ludwig K
    Ludwig K skrev om ICA Kvantum Flygfyren
  • Per-Erik S
    Per-Erik S skrev om ICA Kvantum Flygfyren
    bra sortiment och prisvärda produkter.
    det går snabbt och enkelt att handla här. väldigt lätt att hitta i butiken osv.
  • Patrik L
    Patrik L skrev om ICA Kvantum Flygfyren
    Flygfyren är ju den butik jag väljer att åka till när jag ska storhandla. Trevlig personal och lätt att hitta det man söker.
  • Kalle J
    Kalle J skrev om ICA Kvantum Flygfyren
    Klart den bästa butiken i Norra Stockholm! Synd att den inte ligger närheten av Täby, skulle vilja handla varje dag på Flygfyren. Bra priser och en underbar personal.
  • M
    M skrev om ICA Kvantum Flygfyren
    att trängas med semesterfirande stockholmare och betjänas av trötta sommarjobbande tonåringar är inte så hemskt som det låter, det vägs upp av ett brett sortiment med fräscha produkter och effektiviserad självscanning

hur det är vintertid kan jag dock inte uttala mig om.
  • Johanna T
    Johanna T skrev om ICA Kvantum Flygfyren
    Jag skulle vilja rekomendera ica flygfyren. Stor och trevlig affär med ett bra sortiment speciellt på fisk, bröd och annan plocka mat.Det är även bra med egen kundtjänst. Får 20kronor om man upptäcker fel på kvittot. Dock kan köerna lätt bli lite långa men då finns ju självbetjäning.
  • Anna L
    Anna L skrev om ICA Kvantum Flygfyren
    Den trevliga personalen på ICA Flygfyren är trevliga och de finns alltid till hands i den relativt stora butiken. De har ett brett sortiment där man kan hitta allt mellan himmel och jord som man kan tänkas behöva ha. Saknas något man behöver mot förmodan så finns kunnig personal till hands för att hjälpa till och lägga in en beställning för att man ska kunna få sin produkt inom ett par dagar
  • Emma S
    Emma S skrev om ICA Kvantum Flygfyren
    Flygfyren är en väldigt bra mataffär för den som vill kunna hitta allting på ett och samma ställe. I caféet kan man köpa korv med bröd för fem kronor styck vilket är en väldigt bra start på en storhandling. Då slipper man gå hungrig. Stormarknaden är sedan bra planerad med olika avdelningar och det är fräscht i hela lokalen. Affären avslutas sedan med avdelningar som böcker, media och leksaker - det finns helt enkelt någonting att göra för hela familjen på Flygfyren!

Gustaf Adolfs Väg 55, 761 42 Norrtälje