Alla kategorier Mataffär Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Ica Nära Dalastan

Ica Nära Dalastan

Frejgatan 52, 113 26 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Ica Nära Dalastan

• Falsk I
    Falsk I skrev om Ica Nära Dalastan
    Finns en hel del problem med butiken.
    Först och främst så är den jätteliten och obekväm att handla i, stackars de som måste hålla på och packa upp varor på hyllorna där. För det andra är priserna riktigt höga och tyvärr är kvalitén på deras grönsaker hemsk då man ofta hittar ruttna varor. Skulle handla rosor hos dem på mors dag en gång (hade inte riktigt tiden att köpa annanstans) och det som hände dagen efter är att de vissnade vilket inte ska hända. Jag råder er att inte handla kött, blommor eller grönsaker där. Det finns flera större och bättre livsmedelsbutiker med större utbud i närheten som t.ex. Coop och Hemköp.
  • Elina E
    Elina E skrev om Ica Nära Dalastan
    Liten butik som är svår att hitta i. De försöker ha mycket saker i sitt utbud vilket gör att man oftast inte hittar rätt. Ofta får man fråga personalen var sakerna finns. Handlar bara här om jag vet att jag inte hinner förbi någon annan.
  • Nils v
    Nils v skrev om Ica Nära Dalastan
    En ganska liten och sliten ICA-butik med standardutbud. Sedan Posten började leverera paket hit har butiken försämrats något då det nu svämmar över av paket och brev i kassan. Dessutom måste kassören ständigt leta paket, vilket skapar långa köer.

Frejgatan 52, 113 26 Stockholm