ICA Nära Skånsta

3.4 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om ICA Nära Skånsta

• 2019-04-17

Nikolay S skrev om ICA Nära Skånsta
    typisk ICA butik med trångt utrymme, brukar kroppsvisitera (!) tonåringar som handlar i butiken utan tydliga skäl...
    håll dig bort från detta ställe! Läs mer
  • 2009-08-02

Magnus F skrev om ICA Nära Skånsta
    Bra och fräsch närbutik med bemötande och trevlig personal/ägare. Som alla ICA så har de för mycket "egna" varumärken men i övrigt bra sortiment för sin storlek. Vill man ha köttmängd som inte ligger framme så är det bara att säga till så får man hjälp. Läs mer
  • 2009-08-01

Mia D skrev om ICA Nära Skånsta
    Mycket trevlig liten butik som vi gärna besöker trots att vi flyttat. Trevlig personal och god service. Fattas det något så kan man alltid fråga efter det. Läs mer
  • 2008-07-29

Martin W skrev om ICA Nära Skånsta
    En mycket bra liten affär som lyckas få med det man behöver. Läs mer
  • 2008-07-22

Niklas H skrev om ICA Nära Skånsta
    Min närbutik i Åkersberga, det är nära det är trevlig personal och även en del man känner som jobbar där. Vilket gör handlandet till något mer än en jobbig tur till affären det kan faktiskt bli ett rent nöje. Men det är alldra bäst om man glömt handla något då man varit iväg och storhandlat ica har det alltid om man då inte är ute efter jätteovanliga varor. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte