ICA Supermarket Baronen

1.4

7 omdömen om ICA Supermarket Baronen

SUZANA H
Skrev om ICA Supermarket Baronen

Mycket höga priser!! Ofräscha grönsaker som säljs till fullt pris, smutsigt, särskild matkorgen är mycket smutsig och verkar aldrig rengöras! Arrogant och okunnig personal... Numera handlar jag mer och mer på Lidl, fräscha ekologiska grönsaker dessutom mycket billigare än Ica även Konsum på odenplan är mycket bra, mycket fräschare och renare och trevlig personal.

Håkan H
Skrev om ICA Supermarket Baronen

Jag har inte bott i området mer än ett halvår, men har redan tröttnat. Trött och oengagerad personal, dyra varor, och jag vet inte hur många gånger jag hittat varor där datumet passerats med råge och ännu mer. Dessutom skickar de ut erbjudanden som inte finns. Handla för mer än 2000:- före det datumet så får du det och det. Man handlar för minst den dubbla summan, men något erbjudande finns inte. När man mejlar och frågar varför, får man inget svar. ICA Baronen 0 poäng.

Patrik S
Skrev om ICA Supermarket Baronen

Otroligt trångt. Dyra varor och seg personal på morgonen. SÄNK PRISET! 76 kr för fryst taco-kyckling? Kostar 35 på Maxi.

Andreas E
Skrev om ICA Supermarket Baronen

Butiken har nu slagit in väggen till angränsande lokal och det är nu inte lika trångt som förr. Utbudet har ökat och det finns onekligen en hel del smarriga saker, men man anar att den som beställer inte har koll eftersom butiken ofta har så kallat "17 produkter från Scan"-utbud. Kvar är den lågbegåvade och påfallande ohjälpsamma personalen som inte har koll på något, vare sig det gäller utbud eller innehåll. De tycks vara anställda för sitt utseende. Jag har flera gånger frågat efter produkter och får varje gång till...

Stina O
Skrev om ICA Supermarket Baronen

Rekommenderar inte. Jag bor i samma kvarter, är för lat för att gå längre än till Baronen, men nu räcker det. Jag håller fullständigt med Jonas H. Baronen - skulle kunna vara en toppenbutik, men är SÅ dålig. ALLT! (Utom läget, för oss.) Var finns den ansvarige butikschefen? Finns det en chef! Baronen skadar varumärket Ica, vet dom inte om hur det står till på detta ofräscha ställe?

ALEXANDER M
Skrev om ICA Supermarket Baronen

Håller med Jonas H men fattar inte riktigt varför blev det betyg "2" det borde vara "1" - dåligt bemötande av personal (om man hittar nån) samt mkt trångt

Jonas H
Skrev om ICA Supermarket Baronen

Om ICA Baronen kan man skriva följande. För många produkter, för lite utrymme och för lite personal. Att medlemmar ur den kvinnliga yngre personalen verkar mer intresserade av sina mobiltelefoner än att ta hand om kunder i kö gör det inte roligare att handla där. Att det är för litet utrymme och för många kunder gör att det blir väldigt trångt. Händer ibland att man hittar produkter där bäst-före-datum passerats med ett par månader. MÅNADER. Kommer ihåg en gång när jag lämnade produkten till kassapersonalen och nästa dag...