Alla kategorier Mataffär Stockholms län Österåker ICA Supermarket Favoriten

ICA Supermarket Favoriten

Muskötvägen 28, 184 60 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Vi-butikerna. Vår hemsida är som alltid fylld med matglädje, och allt det som Vi har att erbjuda dig som är kund hos oss. Vi-handlarna i samverkan för större mångfald!

Läs vad 3 kunder tycker om ICA Supermarket Favoriten

• lotta s
    lotta s skrev om ICA Supermarket Favoriten
    Mycket bättre när Claes hade det!! Då fanns det personal där!! Nu finns det knappt några på golvet & dom i kassan frågade mig varje gång, vad heter denna grönsak??, morot eller vad?! Skandal att bara satsa på ungdomar UTAN erfarenhet!! Vill dom bara spara in på personal kostnad?? Nu är det en annan butik för mig där det finns 100% service!!
  • Coach E
    Coach E skrev om ICA Supermarket Favoriten
    Riktigt trevlig affär som man verkligen mår bra av att handla i. Att jag inte ger högsta betyg beror på att priserna inte är de bästa. Heter numera Favoriten - Hemköp.
  • Claire S
    Claire S skrev om ICA Supermarket Favoriten
    En väldigt trevlig affär med bra upplägg och väldigt trevlig personal. Frukt och grönt avdelningen är alltid fräsh och man kan hitta allt man behöver i butiken, även bygg- , trädgårds- och hushålls prylar eftersom matbutiken och järnia avdelningen sitter ihop.

Muskötvägen 28, 184 60 Åkersberga