ICA Supermarket Fridhemsplan

2.0

4 omdömen om ICA Supermarket Fridhemsplan

Jan-Erik B
Skrev om ICA Supermarket Fridhemsplan

Usel mathantering speciellt sommartid men även resten av året. Vet inte hur många gånger jag fått gå tillbaka med varor som passerat utgångsdatum. Många gånger har varor varit mögliga trots att dom inte passerat utgångsdatum (något är fel i hanteringen och påfyllningen på hyllorna. Bemötandet av framför allt ägaren har alltid varit svalt och knappt ursäktande utan mer skeptiskt och besvärat, ingen ansats till att kolla upp eller ta bort resten av varorna som från hyllan. De låter nästa kund glatt ta av samma mögliga batch. Ica borde ha mer stolthet och kolla upp denna handlare och butik.

Lisa J
Skrev om ICA Supermarket Fridhemsplan

Jag har aldrig blivit så illa behandlad och kränkt som jag blivit på Ica Supermarket fridhemsplan De säljer mig en vara, mjölk, som är otjänlig att dricka och när jag går tillbaka till butiken blir jag så otrevligt bemött att jag aldrig varit med om något liknande. ICA Supermarket Fridhemsplan vägrade kompensera mig för den dåliga mjölken trots att jag hade kvitto, de tvingade mig att gå hem och hämta alla fem liter. Därefter vägra de ersätta mig motsvarande vara eller kompensation för att ni sålt otjänliga varor. När...

ANDREAS I
Skrev om ICA Supermarket Fridhemsplan

Helt okej ICA-affär som jag hamnat i ett par gånger. I området finns en mängd stora matbutiker men på ICA Supermarket Fridhemsplan går det mycket snabbare eftersom att butiken inte är så stor. Jag gillar speciellt en ofta fräsch grönsaksdisk.

Oscar C
Skrev om ICA Supermarket Fridhemsplan

En fantastiskt välsorterad och renommerad butik, centralt belägen på Kungsholmen. Här hittar man faktiskt det mesta man kan tänkas behöva, oavsett om det är för en grå vardag, en mysig hemmakväll eller för en solig grillfest ute i Rålambshovsparken.