ICA Supermarket Fridhemsplan

Ändra min profil

Läs vad 3 kunder tycker om ICA Supermarket Fridhemsplan

• Lisa J
    Lisa J skrev om ICA Supermarket Fridhemsplan
    Jag har aldrig blivit så illa behandlad och kränkt som jag blivit på Ica Supermarket fridhemsplan
    De säljer mig en vara, mjölk, som är otjänlig att dricka och när jag går tillbaka till butiken blir jag så otrevligt bemött att jag aldrig varit med om något liknande. ICA Supermarket Fridhemsplan vägrade kompensera mig för den dåliga mjölken trots att jag hade kvitto, de tvingade mig att gå hem och hämta alla fem liter. Därefter vägra de ersätta mig motsvarande vara eller kompensation för att ni sålt otjänliga varor. När jag sa att jag ville bli kompenserad vägrade personalen och var enormt otrevliga. De slängde åt mig pengarna och sa att jag fick skylla mig själv för att jag handlat hos er. Ville jag ha kompensation så fick jag ta med chefen som skulle komma imorgon, då bad jag att få "chefens" telefonnummer men det vägrade personalen att lämna ut.

Jag har alltid känt mig trygg att handla på ICA för där behandlar man kunderna med respekt.
    Tyvärr kommer jag aldrig mer att våga sätta min fot på ICA Supermarket Fridhemsplan igen om inte personalen lär sig att behandla kunder på ett värdigt sätt.
  • Andreas I
    Andreas I skrev om ICA Supermarket Fridhemsplan
    Helt okej ICA-affär som jag hamnat i ett par gånger. I området finns en mängd stora matbutiker men på ICA Supermarket Fridhemsplan går det mycket snabbare eftersom att butiken inte är så stor. Jag gillar speciellt en ofta fräsch grönsaksdisk.
  • Oscar C
    Oscar C skrev om ICA Supermarket Fridhemsplan
    En fantastiskt välsorterad och renommerad butik, centralt belägen på Kungsholmen. Här hittar man faktiskt det mesta man kan tänkas behöva, oavsett om det är för en grå vardag, en mysig hemmakväll eller för en solig grillfest ute i Rålambshovsparken.