Alla kategorier Mataffär Stockholms län Stockholm Kungsholmen ICA Supermarket

Kungsholmstorg 12, 112 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om ICA Supermarket

• Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om ICA Supermarket
    Världens kanske otrevligaste butik med världens kanske otrevligaste personal!
    Blir liksom Camilla irriterad varje gång jag tvingas gå hit och handla. Inte nog med att de är sjukt dyra för det mesta, butiken är dessutom trång och fruktansvärt dåligt planerad. Men det värsta är ändå personalen, och då framförallt "Baren-tjejen", (som var med i Baren en gång i tiden), och en mörkhårig kille, som båda tycks ha jobbat där för länge. Har vid flera tillfällen hört både dem och andra snacka skit öppet om kunder som varit inne tidigare, och själv fått kommentarer som "Neeej, kom inte och stör nu", när man vill gå förbi medan de står och visar varandra något på sina mobiler.
    UNDVIK SÅ LÅNGT DET BARA GÅR!!!!
  • Camilla
    Camilla skrev om ICA Supermarket
    Jag blir irriterad varje gång jag tvingas handla här – den här butiken har trist utbud, knixig och trång layout. De har alltid för få kassor öppna så det är så gott som alltid kö oavsett tid på dygnet. Dessutom är det en av de dyraste mataffärerna i Stockholm.

Kungsholmstorg 12, 112 21 Stockholm