Karl Lindholm Invest AB - Ica Supermarket

1.0

4 omdömen om Karl Lindholm Invest AB - Ica Supermarket

Kristoffer C
Skrev om Karl Lindholm Invest AB - Ica Supermarket

Rekommenderar inte detta Ica. Skulle köpa färdiga mat från disken men detta person brydde sig inte om sina kunder. Väntade och väntade. Han istället pratade telefonen minst 10 min. Det är själva röra i butiken. Nej tack.

Britt L
Skrev om Karl Lindholm Invest AB - Ica Supermarket

Hej Ica, ett äldre par som varit kunder i decennier vill underkänna er fiskdisk. Känns inte fräscht. köp av krabba nyss katastrofalt. Såldes som nypackad färsk men måste varit fryst. Luktade illa vid öppnandet. Den delades av personalen men borde ha bytts till bättre. Illasmakande, oätlig. Reklamation, er Oskar tog samtalet, bra hanterat, lovade dubbel ersättning. Men butiken ersatte bara summan, skulle ha tagit med det ruttna innehållet för att få den utlovade kompensationen. Vill att ni ska veta hur det kan gå till.

Kristoffer F
Skrev om Karl Lindholm Invest AB - Ica Supermarket

Världens kanske otrevligaste butik med världens kanske otrevligaste personal! Blir liksom Camilla irriterad varje gång jag tvingas gå hit och handla. Inte nog med att de är sjukt dyra för det mesta, butiken är dessutom trång och fruktansvärt dåligt planerad. Men det värsta är ändå personalen, och då framförallt "Baren-tjejen", (som var med i Baren en gång i tiden), och en mörkhårig kille, som båda tycks ha jobbat där för länge. Har vid flera tillfällen hört både dem och andra snacka skit öppet om kunder som varit inne tidigare,...

Camilla
Skrev om Karl Lindholm Invest AB - Ica Supermarket

Jag blir irriterad varje gång jag tvingas handla här – den här butiken har trist utbud, knixig och trång layout. De har alltid för få kassor öppna så det är så gott som alltid kö oavsett tid på dygnet. Dessutom är det en av de dyraste mataffärerna i Stockholm.