Alla kategorier Mataffär Uppsala Uppsala Ica Supermarket Väst

Flogstavägen 99, 752 72 Uppsala — Visa karta

Läs vad 67 kunder tycker om Ica Supermarket Väst

• Maria E
    Maria E skrev om Ica Supermarket Väst
    BÄST I UPPSALA!!!!! alltid trevlig personal,aldrig omöjliga,TACK TILL ALLA PÅ ICA VÄST
  • Jan T
    Jan T skrev om Ica Supermarket Väst
    Hemtrevlig butik som har fräscha grönsaker och ofta väldigt bra erbjudanden i köttdisken. Superbra att ha detta som postutlämningsställe eftersom de har öppet så sent, men bäst av allt är nog den supertrevliga personalen!
  • Kevin
    Kevin skrev om Ica Supermarket Väst
    Helt klart den bästa Ica-butik jag någonsin besökt. Deras erbjudanden är fantastiska. Jag brukar ta en promenad förbi butiken på kvällarna (sjukt bra öppettider), och även om jag inte ens tänkt handla nåt, så slutar det alltid med att jag gör några riktiga fynd. Dom har alltid klipp på frukt/grönt och färskt kött. Sist jag var där så gjorde jag några riktigt bra klipp som t.ex Västans 5% ost för 29:90 kr/kg, bananer för 9:90 kr/kg, fläskkarre för 29:90 kr/kr och Scan vacuumförpackad Entrecote i bit för 89kr/kg. Denna butik är utan tvekan den mest plånboksvänliga i hela Uppsala. Otroligt bra! REKOMMENDERAS VARMT till alla som bor i flogsta/studentstaden/stenhagen området!
  • Carin H
    Carin H skrev om Ica Supermarket Väst
    Superbra öppettider och stort sortiment. Har ofta riktigt bra erbjudanden, men se upp med datummärkningar och allmän kvalitet på varorna.
  • Fritjof A
    Fritjof A skrev om Ica Supermarket Väst
    Lika barn leka bäst.
    Flogstabarn, ICA Väst.
    Sim V gillar detta
  • Mary
    Mary skrev om Ica Supermarket Väst
    Sjukt bra öppettider och många bra erbjudanden (riktigt billiga varor då). Min favorit-ICA tillsammans med ICA Maxi.
  • Amy
    Amy skrev om Ica Supermarket Väst
    En av de bästa Ica affärerna jag varit på. När jag bodde i Flogsta var detta mitt andra hem. Älskade deras reklamd med "Veckans klipp" där de alltid hade bra rabatter på studentmat såsom pasta, pastasås och Pringles(me like). Helt klart värd en 5:a
  • Melissa C
    Melissa C skrev om Ica Supermarket Väst
    Denna butik är det bästa som någonsin finns i universumet! Höga kvalitet varor med bra priser, härliga öppettiderna som passar studenterna i närheten. Jag bodde i Flogsta under sommaren 2009 och flyttade sedan men besöker ändå butiken även nu! Älskar butiken!
  • Hassan H
    Hassan H skrev om Ica Supermarket Väst
    Bra utbud och nica priser veckans klipp kupong varjwe vecka med underbara priser.
  • Anders E
    Anders E skrev om Ica Supermarket Väst
    Inte för intet kallas denna inrättning för ICA Bäst. Stort, bra priser, i alla fall ok utbut på ekologiskt och det går att handla vegetariskt där. Är kanske den enda anledningen att bo i Flogsta.
  • Rickard M
    Rickard M skrev om Ica Supermarket Väst
    Bästa ICA-butiken. De har alltid billiga och prisvärda erbjudanden för studenter. Dessutom har de öppet väldigt länge. De har dessutom bra produkter för folk som inte äter kött.
  • Moa E
    Moa E skrev om Ica Supermarket Väst
    Vad hittar man inte på Ica Väst? Och att det är öppet mest hela tiden är inte fel det heller! Håll speciellt utkik efter extrapris på kyckling, men se upp för allt för mycket vatten...
  • Johan B
    Johan B skrev om Ica Supermarket Väst
    Jodå, här har vi en butik som heter duga. Med Perfekta öppettider, Billiga priser och trevlig personal slår den enligt mig högst av de Ica-butiker jag hittills har besökt.
  • Daniel
    Daniel skrev om Ica Supermarket Väst
    En butik som verkligen förstått hur vettiga öppettider ser ut. Riktigt bra utbud av varor, trevlig personal, och låga priser. Det ligger en bit utanför stan, men med bil eller cykel blir det hela riktigt värt, speciellt om man passar på att träffa någon kompis i Flogsta när man ändå är där ;)
  • Martin T
    Martin T skrev om Ica Supermarket Väst
    För de som bor centralt så är det lite väl långt att ta sig ut dit, men för de som bor i flogsta är det kanon. Väldigt välsorterad och låga priser. Väldigt trevlig frukt och grönsaksavdelning.
  • Peter M
    Peter M skrev om Ica Supermarket Väst
    Liten hemtrelig butik med det mesta.
    Bra öppettider! Billiga specialerbjudanden och överlag billig mat.
  • Michael H
    Michael H skrev om Ica Supermarket Väst
    Min favorit butik i hela uppsala. Visst man kan tycka att det inte är så stor skillnad på ica och ica, men det är det. ica väst har mycket bra priser (har dock höjt nyligen, snyft) och framförallt ett bra sortiment för alla smaker. Det spelar ingen rol om man är vegitarian eller följer GI Ica v(b)äst är alltid svaret. Ala som är studenter måste handla dä, och alla andra borde.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Ica Supermarket Väst
    Det här måste vara mitt favorit-ica i hela Sverige! Har allt och är otroligt fräscht. Kul kuriosa: det ica i sverige som säljer mest pasta, självklart pga av alla studenterna i närheten!
  • Johannes N
    Johannes N skrev om Ica Supermarket Väst
    Trevlig matbutik, som bär smeknamnet ICA Bäst av en anledning. Det är en liten butik med ett stort utbud för bra priser. Varje students självklara val.
  • Ida M
    Ida M skrev om Ica Supermarket Väst
    Mycket bra butik med utmärkt utbud. Trots att butiken inte är så stor känns det som att det är väldigt billigt. Det absolut bästa med Ica väst måste ändå vara dom fantastiska öppettiderna!
  • Jakob T
    Jakob T skrev om Ica Supermarket Väst
    ICA Väst kallas ofta i folkmun ICA Bäst. Detta eftersom butiken har ett bra läge för de som bor i flogsta och på majklockan. Dessutom har de bra priser och ett bra utbud.
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Ica Supermarket Väst
    Bra utbud för att vara en mindre butik, billig och riktigt generösa öppettider! Många specialerbjudanden är tacksamt för en fattig student!
  • Cristofer K
    Cristofer K skrev om Ica Supermarket Väst
    När kylskåpet står tomt och du känner dig hungrig finns det bara en matbutik att gå till, nämligen Ica Väst! Med bra priser och bra placering är detta en ypperlig butik!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Ica Supermarket Väst
    Räddaren i nöden när hungern faller på. Gillar de skojiga varorna till ypperliga priser
  • Kajsa E
    Kajsa E skrev om Ica Supermarket Väst
    Bästa butiken som alltid har superpriser till vardags som lätt kan ses på prislapparna i butiken. Cyklar hit även fast det är långt ifrån min närmsta matbutik.
  • Joakim P
    Joakim P skrev om Ica Supermarket Väst
    Ica Väst ligger i den studenttäta stadsdelen Flogsta och verkar vara väl medvetna om studenternas närhet. Som student kan man där alltid hitta billig och lättlagad mat!
  • Maria R
    Maria R skrev om Ica Supermarket Väst
    Bra ICA som har vad man behöver, och med tanke på sina öppettider, även när man behöver de. Personalen är trevlig, men svår att hitta. Maten är bra och fräsch, och även priserna är ungefär vad en student har råd med.
  • Sigge K
    Sigge K skrev om Ica Supermarket Väst
    Ica väst är den bästa ica-affären någonsin! De är trevliga i sitt bemötande, de har ett stort utbud av fräsch mat och de har de bästa öppettiderna man kan tänka sig! Priset är bra och ligger nära ett stort studentområde.
  • Anders S
    Anders S skrev om Ica Supermarket Väst
    Liten ICA-butik som kan ha bra priser pga placeringen i studentmeccat Flogsta, öppettiderna kan bara beskrivas som otroligt bra: Stänger halv tolv på natten.
    Bemötandet är väl varken bra eller dåligt, frågar man får man hjälp helt enkelt.
  • Johan
    Johan skrev om Ica Supermarket Väst
    Tyvärr håller jag inte med dem flesta. Otroligt dåligt bemötande av personalen gör att jag sätter dåligt betyg. Samt att deras priser är höga jämfört med ex Maxi.
    Gillar dock öppettiderna.
    2009-08-10 Representant för ICA Supermarket svarar Johan
    Hej Johan
    Väldigt tråkigt att du har fått det bemötandet hos oss.
    Skulle vara snällt av dig,att höra av dig till oss.
    Vore bra för oss att få reda på vad som hände,och även be om ursäkt för det dåliga bemötandet.
    Mvh Bertil/Josef
  • Emma H
    Emma H skrev om Ica Supermarket Väst
    troligtvis en av de bästa matbutikerna för en student. de vet precis vad en student behöver och deras "veckans vara" är alltid ett utmärkt alternativ. Deras öppettider är generösa och varor finns i alla prisklasser.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Ica Supermarket Väst
    Bara genom att öppettider från 08.00 till 23.30 har man fått många studenters välförtjänta toppbetyg. Butiken har bra priser och alltid varor av mycket hög kvalité. Utbudet är också tillfredsställande.
  • Emil P
    Emil P skrev om Ica Supermarket Väst
    Utbudet och priset är givetvis helt ok, men det som är anmärkningsvärt med Ica Väst är i synnerhet deras öppettider, som inte har någon like i hela Uppsala. Att få en plötslig längtan vid kl23 efter fiskpinnar och kunna gå och köpa det är guld värt.
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Ica Supermarket Väst
    Ica Väst är fantastiskt! Nära till hands för de studenter som bor i Flogsta och man tror att det ska bli dyrare med en närbutik men det otroliga är att Ica Väst har samma prisnivå som Ica Maxi, ibland lägre! Slipp långtripper för att storhandla på Ica maxi, Ica Väst är lika bra vilket gör det bättre pga närheten.
  • Maria R
    Maria R skrev om Ica Supermarket Väst
    Håller med de flesta, en bra ica-butik med både bra utbud av varor och bra öppettider. Passar utmärkt för studenter, och speciellt när man under tenta-p kan få ett bra avbrott och köpa det man är sugen på.
  • Josef K
    Josef K skrev om Ica Supermarket Väst
    Riktigt bra ica-butik, definitivt en av de bästa i Sverige. Öppettiderna är slående med 8.00 till 23.30 allt för att passa alla studenter som bor runt om. Omsättningen av varor är stor trots den inte allt för stora butiken vilket gör att det alltid är färskt och ganska billigt.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Ica Supermarket Väst
    Mycket bra matbutik. Billig och bra sortiment. Öppettiderna är de bästa i stan. 08.00- 23.30. Passar perfekt framför allt för oss studenter. Jag tror de flesta som handlat på ica väst med nöje återkommer.
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Ica Supermarket Väst
    Jag skulle vilja rekomendera ica väst. Liten och trevlig affär med ett bra sortiment speciellt. Bra att den ligger nära uppsala störst studentboendekomplex så man kan lätt slinka in om man har bråttom. Öppet tiderna skulle inte kunna vara. Grymma erbjudanden varje vecka.
  • Emil S
    Emil S skrev om Ica Supermarket Väst
    Ica väst är den bästa möjliga närbutiken man kan tänka sig. Öppen tiderna är mycket bra anpassade till studentens vakna tid. Den har även bra utbud av kravmärkta varor. Finns det något negativt så är det att deras lökar inte alltid är perfekta.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Ica Supermarket Väst
    ICA Väst = ICA Bäst, helt klart favoriten i ICA:s förtrollade värld. Till er kan vi gå utan inspiration och gå därifrån men påsar fulla av energikickar.
  • coralie p
    coralie p skrev om Ica Supermarket Väst
    Ica väst är bäst! Som mamma brukar säga. Denna butik är mycket välsorterad och har massor av goda varor till ett bra pris. De har även veckans varor som är lite extra billiga. Perfekt för oss studenter med lite mindre pengar att röra oss med. De har även de längsta öppettiderna i stan. Stänger halv tolv på vardagarna. Vill man hyra film och äta lite chips spontanat är det aldrig för sent.
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Ica Supermarket Väst
    Mycket välsorterad matbutik med massor av goda matvaror. De har allt från ost till mjölk linser och bönor. Det finns massor av chipssorter och till och med dipp. Om man inte vill dippa chips så finns det även gurka och morötter för ett nyttigare alternativ.
  • Ida G
    Ida G skrev om Ica Supermarket Väst
    Jättebra icaaffär med många möjligheter till att handla ekologiskt samt billigt. Det har nästan alltid öppet och hyllorna är alltid välsorterade. Den har trevlig personal och det är lätt att se vilka rabattr som gäller för stunden.
  • Michael H
    Michael H skrev om Ica Supermarket Väst
    Detta är en av uppsalas allra bästa butiker, med bra priser för studenter och en fin avdelning för frukt och grönt. Nu på sensommaren har den dock gått ner sig och håller inte samma klass som tidigare. Butiken har generösa öppettider och ligger nära alla på flogstasidan om ån. Håll utkick efter veckans varor och veckans frukt &grönt då det hjälper dig att hålla din matbudget som student runt ett tusen kronor per månad.
  • Björn N
    Björn N skrev om Ica Supermarket Väst
    Bor man som student i flogsta har man fördelen att bo nära en riktig mataffär. På ica väst har de ett stort utbud varor och de har inte högre priser än normala ica affärer. De har eget bageri och ett bra grönssakssortiment. De är helt enkelt en bra affär för dig som handlar några gånger i veckan men inte vill betala smålivspriser.
    Maria R gillar detta
  • Kenny P
    Kenny P skrev om Ica Supermarket Väst
    Behöver man handla in lite extra mat eller är bara panikt godis eller snussugen vid 22 tiden så är det svårt att hitta en öpen butik med bra priser. Men då tar man den lilla längre svängen till Ica väst (kortare om man väl bor i floggan), maten är billigare, öppetiderna är super! (23:30 varje dag har jag för mig)
    Kan dom inte öppna ett Ica centralt eller nåt vid studentvägen/studentstaden :)
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Ica Supermarket Väst
    En ica affär som ligger en bit från centrum men det kan vara värt trippen dit. Det är väldigt bra priser och ett bra utbud. Frukten är fräsch och god. Personalen är neutral. Jag åker gärna hit och storhandlar.
  • Louise A
    Louise A skrev om Ica Supermarket Väst
    Denna ICA-butik har mycket generösa öppettider och ett bra läge i förhållande till sina priser. Trevlig miljö att strosa runt i och trevlig personal. Bra ”över-disk-shopping” med varor av bästa kvalité.
  • Johanna
    Johanna skrev om Ica Supermarket Väst
    Denna ICA-butik har det mesta man vill ha. De har öppet ända till 23.30 alla dagar. De har även mycket för studenter, med bra priser och med trevlig och kunnig personal. Fräsch lokal med ett mycket bra utbud.
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Ica Supermarket Väst
    Har mycket bra öppettider och det är en butik anpassad för studenter. Detta märks även på deras utbud som är något studentanpassat. Har inte så stort charkutbud men har bra priser på pasta och annan ”studentmat”.

Flogstavägen 99, 752 72 Uppsala