Alla kategorier Gym Östergötland Norrköping If Friskis & Svettis Norrköping

Ståthögavägen 48, 602 23 Norrköping — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om If Friskis & Svettis Norrköping

• Alexander F
    Alexander F skrev om If Friskis & Svettis Norrköping
    Har inte varit medlem här sen maj -2011 då jag har flyttat men med tanke på priset man betalade för ett helår så skulle jag vilja ge det ett riktigt högt betyg, helt klart det billigaste alternativet i stadskärnan med ett ok utbud på grejer.

Det som drar ner betygen är att det ofta var väldigt mycket folk som nyttjade utrustningen som fanns så man fick ofta vänta en stund eller anpassa träningsschemat. Utbudet är inte heller det största men har dock hört att de gjort om lite sedan jag var medlem så är möjligt att det har ändrat sig.
  • gubbluren n
    gubbluren n skrev om If Friskis & Svettis Norrköping
    Trevlig personal. Men dumt att dom som ska använda löpbanden för konditionsträning endast får stanna på bandet i 10 minuter om det är kö. Motionärer kan värma upp med allt, men om man ska jogga för att träna kondition så är löpbandet det enda som kan användes. Dom måste ändra det här! Många användare går inn med utomhussko, inte bra. Det samma med dom som tränar utan sko, ohygienisk! Et annat hygienproblem är alla dom som dricker direkt från vattenkranan, dom måste stoppas! Annars et gym som nyligen har byggt nya snygga areal, hyffsad med maskiner och fria vikter. Kan va lite kö under tiden när det är som mest människor, men det går ganska bra. Priset kan konkurrera med andra gym, hyffsad bra. Kan rekkomanderas.

Ståthögavägen 48, 602 23 Norrköping