Alla kategorier Konsulter Stockholms län Solna I F P I International Federation of Producers of Phonograms and Videograms

I F P I International Federation of Producers of Phonograms and Videograms

Birger Jarlsgatan 55, 111 45 Stockholm — Visa karta

Konsulter nära I F P I International Federation of Producers of Phonograms and Videograms:

Drottninggatan 97, STOCKHOLM
Vi erbjuder smarta helhetslösningar för fastigheter med postboxar, porttelefoner... Läs mer ›
Francisco O:
Vid beställning av varor har kontakten vart proffisionell och riktigt. Tack DinBox!

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Läs vad 4 kunder tycker om I F P I International Federation of Producers of Phonograms and Videograms

• Jacob K
    Jacob K skrev om I F P I International Federation of Producers of Phonograms and Videograms
    Ett stort skämt. Ett företag som gör jorden lite tystare och tråkigare att leva på, Tänk om tänk rätt, gör om gör rätt
  • Mikael P
    Mikael P skrev om I F P I International Federation of Producers of Phonograms and Videograms
    Förpestar världen med sina usla inställning till slutkunden. Tänk om de kunde tänka lite mer helhet istället för att enbart försöka stämma alla till tystnad, som de aldrig kommer lyckas med.
    Nikke L gillar detta
  • Per N
    Per N skrev om I F P I International Federation of Producers of Phonograms and Videograms
    Jag håller med Nikke L.
    Jag rekomenderar att ni håller er så långt ifrån ifpi som möjligt.
  • Nikke L
    Nikke L skrev om I F P I International Federation of Producers of Phonograms and Videograms
    Bemötandet av mig som slutkund är under all kritik. Ifpi är så ivriga att ta reda på vad jag gör att de aktivt har arbetat för lagstifning som begränsar min personliga rörlighet på Internet.

Det är helt enkelt inte värt det. Ifpi kan inte få annat en ett riktigt uselt betyg av mig.

Birger Jarlsgatan 55, 111 45 Stockholm