I F P I International Federation of Producers of      Phonograms and Videograms

I F P I International Federation of Producers of Phonograms and Videograms

Ring 08-735 97 50 www.ifpi.se
1.0

4 omdömen om I F P I International Federation of Producers of Phonograms and Videograms

Jacob K
Skrev om I F P I International Federation of Producers of Phonograms and Videograms

Ett stort skämt. Ett företag som gör jorden lite tystare och tråkigare att leva på, Tänk om tänk rätt, gör om gör rätt

Livrustning AB
4.8/5 i betyg av 793 omdömen 4.8 av 793 omdömen

Det var en mycket givande utbildning. Nu känner jag att jag vågar rycka in om en person blir akut sjuk. Utbildningsledaren var mycket kunn

Mikael P

Förpestar världen med sina usla inställning till slutkunden. Tänk om de kunde tänka lite mer helhet istället för att enbart försöka stämma alla till tystnad, som de aldrig kommer lyckas med.

Nikke L gillar detta
Per N

Jag håller med Nikke L. Jag rekomenderar att ni håller er så långt ifrån ifpi som möjligt.

Nikke L

Bemötandet av mig som slutkund är under all kritik. Ifpi är så ivriga att ta reda på vad jag gör att de aktivt har arbetat för lagstifning som begränsar min personliga rörlighet på Internet. Det är helt enkelt inte värt det. Ifpi kan inte få annat en ett riktigt uselt betyg av mig.