Alla kategorier Mattor Kalmar Kalmar IKEA

Bilbyggarvägen 6, 393 56 Kalmar — Visa karta

Läs vad 19 kunder tycker om IKEA

• Andreas I
    Andreas I skrev om IKEA
    Nybyggt IKEA-varuhus som enligt mig är bland de bättre, det kanske beror på att det är nytt och personalen verkligen vill visa vad man går för. Läget precis bredvid E22 och innan bron till Öland är väldigt smart också oavsett om man kommer utsocknes ifrån och vill köpa hem något eller kanske köpa med ngt till sommarstugan på ön.
  • johan k
    johan k skrev om IKEA
    Mycket bra!
    Har hittat många fina möbler här och man får alltid hjälp och service om man undrar något.
  • Christoffer  W
    Christoffer W skrev om IKEA
    här finns allt man kan önska sig. bra möbler till bra priser. studenternas paradis när man ska flytta hemifrån. det är lätt att frakta och lätt att bygga ihop möblerna och ser snyggt ut också. kan det bli bättre?
  • Talla A
    Talla A skrev om IKEA
    På ikea kan jag hitta möbler och inrednings prylar hela min lägenhet och ändå spara pengar. Jag gillar deras breda sortiment och att man kan hitta saker som är riktigt billiga och sånt som kan vara lite mer exklusivt. Dom har även väldigt bra förvarings produkter som är snygga och bra.
  • Frida N
    Frida N skrev om IKEA
    IKEA är perfekt för alla. Finns massa olika att välja mellan, både i färg, form och pris, vad man än ska ha. Här finns allt från soffor till vaser till ljushållare till glödlampor. Hjälpsam personal. Dessutom har de även supergod mat i restaurangdelen.
  • Paulina
    Paulina skrev om IKEA
    IKEA är alltid IKEA. Trevlig personal, det går fort i kassorna och bra utbud.
  • Cecilia Å
    Cecilia Å skrev om IKEA
    Alltid samma trevliga personal. Det går fort i kassorna. Ute i butiken finns det mycket hjälp att få. Smart, studentvänligt och hemtrevligt.
  • johan s
    johan s skrev om IKEA
    Ikea är ett superbra företag som verkligen vet var de står. Alla gillar IKEA, dels för priset men också för att de alldra flesta av deras varor håller väldigt hög kvalitet. Att det sen också finns superbilliga alternativ med lägre kvalitet är också ett väldigt bra val. Dessutom älksar jag deras korv md bröd, jag vågar inte tänka på vad den innehåller men den är verkligen supergod. Värt ett besök nästan bara därför.
  • Emma A
    Emma A skrev om IKEA
    IKEA är det självklart bästa alternativet för heminredning för personer med begränsad ekonomi såsom studenter. Jag tycker att IKEA i Kalmar är välorganiserat och inspirerande. Personalen är trevlig och tillmötesgående.
  • Hanny W
    Hanny W skrev om IKEA
    Ikea i Kalmar är bra organiserat och har ordning och reda på sina saker. Personalen är alltid trevlig och hjälpsam.
  • Elin K
    Elin K skrev om IKEA
    IKEA har alltid bra saker till bra priser men just denna affären är något extra. Personalen hjälper gärna till, lokalerna är bra planerade och det är lätt att hitta vad man söker även på tag-själv lagret. Skulle det man söker mot förmodan inte finnas här ringer de runt till andra affärer runt om för att du ska kunna få ta hem det du sökt.
  • Cecilia  G
    Cecilia G skrev om IKEA
    Ikea Kalmar är ett nybyggt och välplanerat Ikea med stort utbud och framförallt bra priser och personal!
  • Emma M
    Emma M skrev om IKEA
    IKEA i Kalmar är nybyggt och det märks verkligen. Allt är välplanerat och välorganiserat och allt är prydligt uppradat. Du finner alltid vad du söker. Jag behöver väl inte säg att det är billigt, såsom på alla andra ikea varuhus. Restaurangen får ett stort plus! mycket genomtämkt! Personalen är kunnig och trevliga vilket naturligtvis även det är ett stort plus. Mitt favorit-ikea helt klart!
  • Maja L
    Maja L skrev om IKEA
    Ett mycket bra IKEA! allt är genomtänkt och välplacerat. Det är rätt så nybyggt så det är fräscht och fint. Rätt så stort med. Ikea är ju helt underbart i sig och det här är nog ett av Sveriges bästa! Restaurangen är också fin och bra mat. Och om man är sugen på en burgare finns det Burgerking precis bredvid, vilket jag uppskattar stort=) Personalen verkar himla glada och trevliga, iallafall de jag har mött. Väldigt bra med femkronorskorv och glass som de har precis vid utgången.
  • Emma S
    Emma S skrev om IKEA
    IKEA i Kalmar är ett välplanerat IKEA. Man följer avdelningarna på ett smidigt sätt och kommer sedan till Tag-själv-lagret där alla hyllor är på samma ställe, i vissa IKEA-varuhus ligger tag-själv-lagret på två olika plan vilket kan krångla till allting. Restaurangen är även stor och luftig och man hittar alltid en plats. Där är även personalen trevlig. IKEA i Kalmar har även bara ett plan vilket gör att man hittar allting på samma våning utan att behöva ta hissen, trappan eller liknande.
    Björn W gillar detta
  • carolina l
    carolina l skrev om IKEA
    ikea i kalmar ligger mycket bra utmed motorvägen. de har ett stortutbud och man får mycket inspiration när man går där inne. det är lätt att hitta och deras resturang är mycket bra. de har nya och morderna möbler som alltid känns rätt!
  • sandra j
    sandra j skrev om IKEA
    Ikea i kalmar är en av de nyaste ikeavaruhusen i sverige ch de märks verkligen när man är och handlar där. Det är nytt och fräsht coh lätt att hitta de man letar efter. Trevlig personal och man får med sig en massa bra tipps och idéer hem när man åker därifrån!
  • Caroline Nilsson N
    Caroline Nilsson N skrev om IKEA
    känns större än det är, ikeafavoriten
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om IKEA
    Ja vad kan man säga. Ikea i Kalmar är bra serviceinriktat och det finns alltid människor att fråga och man kan få hjälp. Visserligen är det mycket självhjälp på Ikea, men mänsklig hjälp är ovärderlig. Bra och fin fyndhörna har dom också, den blir bättre och bättre för varje gång. I restaurangen är det snabb och trevlig service, och alltid himla god sallad! Det finns oftast allt man ska ha, men ibland kan det ju faktiskt vara så att det tar helt slut och så tar det en evinnerlig evighet innan de kommer in nytt igen, trots att de har erbjudande på de hela veckan, så finns de kanske inte så mycket av den varan lager redan vid start. Kan vara lite dåligt tycker jag!

Bilbyggarvägen 6, 393 56 Kalmar