Alla kategorier Mattor Västernorrland Sundsvall Ikea Sundsvall

Ikea Sundsvall

Gesällvägen 1, 857 53 Sundsvall — Visa karta

IKEA möbler, inredning, sovrum, vardagsrum, kök, sängar, heminredning

Läs vad 6 kunder tycker om Ikea Sundsvall

• emma o
    emma o skrev om Ikea Sundsvall
    IKEA är perfekt för alla. Finns massa olika att välja mellan, både i färg, form och pris, vad man än ska ha. Här finns allt från soffor till vaser till ljushållare till glödlampor. Hjälpsam personal. Dessutom har de även supergod mat i restaurangdelen Läs mer
  • Elina S
    Elina S skrev om Ikea Sundsvall
    Jag skulle vilja rekomendera IKEA:s resturang i Sundsvall. Perfekt resturang för barn! Dom har allt man kan önska!
    Och riktigt gott är det också.... Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Ikea Sundsvall
    Jag köpte en stol här en vacker augistidag. Nu är det januari och jag har fortfarande fina minnen utav mitt besök den där augistidagen. Man kan nog säga att utan stolen hade jag nog inte ens kunnat skriva på denna sida, utan hade förmodligen fått kramp och pina. Läs mer
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Ikea Sundsvall
    En mycket bra företag med bra service, kunnig personal, stort sortiment och bra priser. Den nya butiken i sundsvall är inget undantag. det mesta håller riktigt hög klass och servicen är ofta mycket bra. Läs mer
  • Diana S
    Diana S skrev om Ikea Sundsvall
  • Anna T
    Anna T skrev om Ikea Sundsvall
    IKEA är alltid IKEA, men just detta IKEA har en mycket märklig planlösning. Gör det inte helt lätt att följa det "naturliga" spåret. Läs mer