Alla kategorier Mattor Jönköping Jönköping Ikea A 6 Jönköping

Kompanigatan 3, 553 05 Jönköping — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Ikea A 6 Jönköping

• Kristofer R
    Kristofer R skrev om Ikea A 6 Jönköping
    Trevligt och bra - som alla andra IKEA-varuhus, ungefär.
  • Mattias Klaesson M
    Mattias Klaesson M skrev om Ikea A 6 Jönköping
    Riktigt stor möbelaffär som verkligen har allt man behöver till hemmet. Priserna är förmånliga men lite jobbigt att man behöver montera ihop möblerna själv.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Ikea A 6 Jönköping
    Riktigt stor och trevlig affär med allt från lampor till hela badrum med bra priser. Sedan att det ibland fattas en sruv eller två får man leva med så priserna är riktigt bra och gör att man kan hålla det modernt hemma.
  • maria a
    maria a skrev om Ikea A 6 Jönköping
    IKEA i Jönköping är bra, bättre än i Göteborg tycker jag. Personalen kunde vara mer hjälpsam dock.
  • Sanna
    Sanna skrev om Ikea A 6 Jönköping
    Finns som på alla Ikea bra grejer. Men har flera gånger stött på okunnig personal i Jönköping. Och flera gånger lovar de saker som de inte håller. Att en viss vara ska komma in, datum osv. Har haft stora problem med att det de säger i slut ändan inte gäller. Men ska man bara köpa saker som de har på lagret så är det inga problem.
  • Diana T
    Diana T skrev om Ikea A 6 Jönköping
    Om man ska flytta eller om man bara vill förnya hemmet lite, så är IKEA det bästa alternativet. De har allt!! Priserna är också bra, och möblerna är riktigt fina. Handlar ofta där. Har precis inrett hela min lägenhet med möbler från IKEA.
  • Ebba S
    Ebba S skrev om Ikea A 6 Jönköping
    Älskar IKEA! De har alltid nåt för alla. Det är billigt, enkelt och snabbt. Gillar att man får bygga lite själv.
  • Markus C
    Markus C skrev om Ikea A 6 Jönköping
    Självklara och ohotade favoriten för alla oss hobby-heminredare. Gigantiskt utbud, fina priser. Restaurangen rekomenderas också, där finns det möjligheter att göra riktiga fynd när klockan börjar bli mycket!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Ikea A 6 Jönköping
    Ja, som de flesta Ikea så är det proppat med grejjer. Men det är alltid kul att gå där. Dock måste jag säga att jag förstår inte alls den uformingen som är på Ikea i Jönköping. Det är långa trappor överallt, och man får ta hissen om man man inte har möjlighet att gå. Det bästa had eju varit om det var så att man kunde få går runt hela utan upp och ner och hit och dit. Sen måste man verkligen glo på pilarna på golvet för annars skulle man tappa bort sig helt! Nä, bättre Ikea har jag sett.

Kompanigatan 3, 553 05 Jönköping