Indiska Magasinet

3.5

4 omdömen om Indiska Magasinet

Anna R
Skrev om Indiska Magasinet

Brett sortiment både bland kläder och porslin. Mycket hjälpsam och tillmötesgående personal!

Daniel B
Skrev om Indiska Magasinet

Inte min stil alla gånger men här finns mycket i en relativt välorganiserad butik. Tyvärr tog de bort barnkläderna och satsade mer på "mode". En liten miss enligt mig. Inredningsmässigt finns hur mycket småplock som helst till lågt pris. Vill du ha något stilrent ska du nog gå nån annanstans dock.

Clara E
Skrev om Indiska Magasinet

På indiska hittar du allt från kläder, smycken och inredning. Jag älskar övervåningen och kan inte få nog av alla mysiga kuddar som finns att köpa där! Det kryllar av örhängen och halsband och om man har en femtiolapp över kan man alltid hitta nåt litet fynd som får en på gott humör!

Emma A
Skrev om Indiska Magasinet

Indiskabutiken på Kungsgatan är stor, den är fördelad på två plan. Butiken är luftig och har stora ytor så man slipper trängas. Jag går ofta in dit på väg hem från föreläsningar då skyltförnstret alltid lockar med nya, fina kläder och accessoarer. Bra priser och lite annorlunda varor. Inredningsavdelningen är otroligt bra och har ett stort utbud av fina saker till bra priser. Flera provrum, man behöver oftast inte köa.