Ingardin

Ingardin

ingardin.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Ingardin! Vi på Ingardin skapar vackra miljöer till både hem och företag genom måttsydda kvalitetsgardiner och solskydd. Vi arbetar med full-service lösningar där vi hjälper dig med allt från rådgivning & textilval till montering & upphängning. Genom personliga konsultationer på plats hos er kan vi tillsammans...

111 omdömen om Ingardin

Olivia S
Skrev om Ingardin

Fick utmärkt service av gänget på Ingardin. De var snabba, proffsiga och levererade kvalitet! Rekommenderar!

Stephanie L
Skrev om Ingardin

Otroligt bra upplevelse, de var snabba, proffisiga och resultatet blev helt fantastiskt till ett rimligt pris. Kommer köpa gardiner av dem igen.

Jessica V
Skrev om Ingardin

Professionell och snabb service. Fokus på det kunden önskar. Erbjuder hjälp och råd vid behov. Personalen som hängde gardinerna var trevliga och väldigt kunniga! Kan starkt rekommendera Ingardin. Med vänlig hälsning, nöjd kund

Sara B
Skrev om Ingardin

Super proffsiga och service inriktade! Gjort ett otroligt fint jobb! Resultatet kunde absolut inte bli bättre! Bäst!

JENNYFER A
Skrev om Ingardin

Fantastiskt service. Snabbt svar och fick göra en specialbeställning efter mina behov. Äntligen fått gardiner jag behöver efter 3 års letande, provande, beställa/hänga upp / returnera. Snabb leverans Värt varje krona

Maila A
Skrev om Ingardin

Så nöjd med allt super trevliga och snabba från beställning till uppsättning

Jeanette
Skrev om Ingardin

Extremt professionella och duktiga på det dom gör! Jag är väldigt kräsen men dom levde upp till alla förväntningar och mer. Mitt hus har fått ett sånt extremt lyft och känns så harmoniskt och fint hemma. Vill ni ha lyxiga måttbeställda gardiner så finns det inget annat företag att välja kontakta INGARDIN. Dom vet EXAKT vad dom håller på med 5/5 ⭐️⭐️⭐️ alla dagar.. Tveka inte boka idag!

Kimia R
Skrev om Ingardin

Bäst service, bäst kvalite på tyg allt var 10/10. Mycket nöjd kund och kommer fortsätta rekommendera till alla jag känner.

Albin A
Skrev om Ingardin

Super super duktiga, kan varmt rekommendera.

Victoria S
Skrev om Ingardin

Snabb återkoppling, bra leveranstid och väldigt fina gardiner💫✨

Mattias M
Skrev om Ingardin

Företag som är seriösa och vill kundens bästa. Jag blev super nöjd över mina gardiner och servicen är kanon! :)

Marielle L
Skrev om Ingardin

Fantastisk!! Jag är så nöjd och glad. Det gick smidigt och superbra! Mina gardiner är väldigt fina!

Vanja A
Skrev om Ingardin

Mycket bra upplevelse från vårt första möte med Ingardin. Resultatet blev fantastiskt, bättre än vi kunde föreställa oss. Kontoret fick ett rejält lyft!

Royne Z
Skrev om Ingardin

Proffesionellt bemötande från första telefonsamtalet till avslutat jobb. Resultatet blev fantastiskt. Vi hade mycket höga förväntningar - men Ingardin leverade trots det till och med över förväntan. Rekommenderas !

Cecilia N
Skrev om Ingardin

Kan verkligen rekommendera Ingardin! Proffsigt i både bemötande, kunnande och utförande. Fem av fem helt enkelt! 🌟🌟🌟🌟🌟

Adrian B
Skrev om Ingardin

Allt bra från början till slut

Cecilia D
Skrev om Ingardin

Jättenöjd med Ingardin. Trevligt bemötande och snabb leverans. Resultatet blev lyxiga gardiner i alla rum.

Malin H
Skrev om Ingardin

Jag är supernöjd med ingardin.se Kan verkligen rekommendera alla att beställa sina gardiner och skenor via ingardin.se • Snabb att svara på frågor via mejl. • Smidigt att beställa med tygprover. • Jättebra guide på hemsidan så det är lätt att själv mäta ut och beställa gardiner efter ens egna mått. •Jättefin kvalité på mörkläggningsgardinerna. • Snabb leverans, fick mina gardiner på endast 2,5 veckor (hade räknat med 5-6 veckor) • Enkel montering av gardinskenorna med alla tillbehör inkluderat. • Gardinerna var...

Ingardin A gillar detta
Firas M
Skrev om Ingardin

Vill bara säga super bra material och service och väldigt duktiga.

Tvrb A
Skrev om Ingardin

Grymma, trevliga och profisionella från första minut

Gustav B
Skrev om Ingardin

Otroligt proffsigt bemötande från start till mål! Vi var på jakt efter ett företag som kunde hjälpa oss med att rådge och installera gardiner i vår nya hem och fastnade för Ingardin efter att ha varit i kontakt med flera andra bolag. Ingardin har de klart finaste gardinerna och Adem erbjuder förstklassig service. Han gav oss flera värdefulla tips kring färgval och hur gardinerna skulle sättas upp på bästa sätt i varje rum. En stor fördel att få rådgivning av samma person som utför installationen då kontakten blir personlig...

David H
Skrev om Ingardin

Proffsigt och snyggt! Bra och snabb service, hög kvalitet på gardiner och uppsättning

Edona K
Skrev om Ingardin

Är så nöjd med mina gardiner! Super proffsiga och allt gick så smidigt och så fort! Resultatet blev helt fantastiskt! Tusen tack, rekommenderar varmt!

Brazer B
Skrev om Ingardin

Vi har anlitat InGardin vid flera kommersiella projekt och de är en utav våra leverantörer som är absolut smidigast att ha göra med. Proffsigt bemötande med en klar tidsplan från första mötet med måttagning till det snabba ledtider och smidig montering. Jag är även väldigt imponerad av deras förmåga att lösa svåra utmaningar vid komplexa projekt.

Jessica F
Skrev om Ingardin

Bra och snabb service. Fina gardiner och proffsigt utfört.

Armina P
Skrev om Ingardin

Jag hade blivit rekommenderad av en kompis och hade väldigt höga förväntningar. Jag är super nöjd med den service jag fått och det fina resultatet. Adem från Ingagardin var så trevlig och professionell. Han lyssnade in på mina önskemål och verkligen lyckades fånga precis den känsla jag efterfrågade :)

Stephanie S
Skrev om Ingardin

Hittade bolaget på TikTok och tog kontakt via Instagram. Otrolig duktiga och professionella, kom även tillbaka dagen efter då jag ville göra ändringar i efterhand! Det hela kunde inte ha varit smidigare! Rekommenderas stärkt!

Annika B
Skrev om Ingardin

Vi anlitade Ingardin för att hjälpa oss med vårt vardagsrum och sovrum. Vi hade idéer på vad vi ville ha men fick inte ihop helheten. Ingardin guidade oss professionellt från första stund tills gardinerna var uppe. De kom med tips och smakråd och förklarade tydligt effekten av de olika valen. Vi är jättenöjda med bra och snabb service!

Annika H
Skrev om Ingardin

Vi fick ett professionellt men ändå personligt bemötande av Adem. Vid möte på plats i lägenheten fick vi bra tips och hjälp med färger och material. Leveransschemat hölls enligt överenskommelse. Uppsättning av gardinstänger och gardiner gjordes snyggt och killarna städade efter sig. Resultatet var bättre än förväntat. Kan varmt rekommendera Ingardin och Adem./ Annika och Lars-Gunnar

Alan M
Skrev om Ingardin

Väldigt fina gardiner och 10/10 på både kvalitén och monteringstjänsten. Dem är verkligen experter inom sitt område. Jag blev imponerad av gardinernas höga kvalitet. Rekommenderar starkt!

Abraham W
Skrev om Ingardin

Otroligt bra utbud, väldigt bra service och snabb hantering! Kan starkt rekommendera Ingardin!

Asil M
Skrev om Ingardin

Bästa Servic jag har fixat gardiner i hela huset och jag är jätte nöjd 🌹dem tänker på små detaljer positiva människor och väldigt trevliga . Tack för fantastisk jobb . 🌹

Marie F
Skrev om Ingardin

Kan varmt rekommendera Ingardin, mycket proffsigt bemötande och trevligt möte på plats.. Gardinerna monterades med skenor och hade måttanpassats till perfektion. Allt blev rätt ✅ Tyget i gardinerna är i jättefin kvalitet, dessutom stryks gardinerna på plats innan upphängning. Detta är ett proffs jobb, Ingardin vet vad de håller på med. Alla borde ha Ingardin i sitt hem ❤️ Supernöjd 🥰 Marie

Serkan C
Skrev om Ingardin

Väldigt professionella lyhörda och väldigt lätt att ha med att göra! Alla våra önskemål blev uppfyllda!

Piali S
Skrev om Ingardin

Professionellt bemötande och montering av gardiner .

Chefens A
Skrev om Ingardin

Professionell och kunnig i sitt område.

Shahba S
Skrev om Ingardin

Bra service och snyggt resultat!

Macken A
Skrev om Ingardin

Proffsionalitet från A till Ö. Förutom grymt bra kvalitetschef finish så även extremt serviceinriktade. När jag inte kunde ses på en vardag för så föreslog de helgen. Stort stort tack

Besa V
Skrev om Ingardin

Vi köpte linnegardiner och resultatet blev över förväntan. Proffesionell och kunnig som ger bra tips och råd. Servicen var 10/10 och det var verkligen lätt att kommunicera och komma överens. Rekommenderar starkt till alla!

Shene D
Skrev om Ingardin

WOW vilken konst och makeoverIngardin skapar med deras gardiner. Bemötandet, kunskapen, servicen, leveransen - allt har varit 10/10 från start till slut. Rekommenderar de varmt!

Linda N

Bra service, supersnyggt resultat

Fredrik F
Skrev om Ingardin

Fantastiskt duktiga killar som levererar en service i toppklass, slutresultatet blev bättre än väntat. Rekommenderas starkt!

Dzenita Z
Skrev om Ingardin

Perfektion på alla sätt. Snygga gardiner och grymt service. När gardiner var på plats var det en wow känsla. Vi kan starkt rekommendera dem!

Izabela M
Skrev om Ingardin

Professionellt förhållningssätt mot kunden. Kunnig inom område , ger bra tips och råd. Bra på att svara snabbt ifall man undrar nåt under väntetiden på beställningen. Är väldigt nöjd !

Yordanos A
Skrev om Ingardin

Jag är jätte nöjd så rekommenderar till mina kompisar

Åsa I
Skrev om Ingardin

Trevligt bemötande och proffsigt från början till slut. Resultatet blev över förväntan, både de tunna linnegardinerna och mörkläggningsgardinerna! Kan varmt rekommendera andra att använda sig av Ingardin.

Diogo S
Skrev om Ingardin

Adem was very supportive since the beginning of the process. Easy to reach also and quick to reply. When installing the curtains, Adem and his brother were very careful with cleaning and took attention to detail. The service was well personalized. Strongly recommended!

Fanny D
Skrev om Ingardin

Är supernöjd med gardinerna 10/10! Mycket hjälpsamma och professionella! Rekommenderar starkt!

Ninos S
Skrev om Ingardin

Vi anlitade Ingardin för att vi tröttnade på våra lameller, vi ville ha något mer modernt o vackert. Utförandet blev fantastiskt och vi blev väldigt imponerande av både arbetet samt bemötandet. Vi kan starkt rekommendera Ingardin, de är pålitliga, professionella och håller vad den lovar.

Ly N
Skrev om Ingardin

Kan varmt rekommendera Adem för konsultation och hans professionella hjälp från början till slut. Vi är supernöjda med slutresultatet!