Alla kategorier Postorder Dalarna Mora Inredningsrör.se

Lasarettsvägen 32, 792 51 Mora — Visa karta

Läs vad 63 kunder tycker om Inredningsrör.se

• 2019-01-21

Jan J skrev om Inredningsrör.se
    Gjorde min första beställning i slutet av nov -18 och upptäckte att jag betällt fel efter 30 min, mejlade då direkt och bad om ändring - svar kom direkt, det var inga problem att ändra ordern via mejl. Beställningen skickades redan dagen efter :).
    Blev sedan mer eller mindre besatt av att bygga ihop inredning m.h.a. inredningsrör. Har lagt 2 beställningar till och det är alltid snabba svar och snabb och korrekt leverans.
    Har nu byggt ihop ett vinställ, stor vägglampa och en lampa till. Kan varmt rekommendera företaget och planerar redan nästa köp. Läs mer
  • 2019-01-21

Kristian N skrev om Inredningsrör.se
    Köpte rör och rördelar. Blev mycket bra bemött! Läs mer
  • Anna N

2019-01-20

Anna N skrev om Inredningsrör.se
    Klädställning till sonen. Dock funkade inte leveranstider ingen så bra men det löste sig ändå. Bra produkt! Läs mer
  • 2019-01-17

Jimmy O skrev om Inredningsrör.se
    Service, kundfokuserat, proffs, leverans Läs mer
  • 2019-01-17

Hanna B skrev om Inredningsrör.se
    Köpte kopparrör, allt gick fort och beställningen kom inom två dagar. Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-12-09

Göran M skrev om Inredningsrör.se
    Jag har vid många tillfällen handlat diverse produkter från företaget. Det som slog mig vid min första kontakt med Inredningsrör var deras oerhört snabba leverans och vänliga bemötande. Jag har aldrig blivit besviken på det jag handlat eller servicen. Detta gör att jag å det varmaste kan rekommendera Inredningsrör till alla som är intresserade av deras produkter.
    Sammanfattningsvis kan jag bara säga: Av 5* ger jag dem 6*
    Göran i Gbg Läs mer
  • 2018-12-05

Jane L skrev om Inredningsrör.se
    Bra hjälp med att hitta rätt antal delar för en exakt längd. Snabb och trevlig service. Och resultatet blev perfekt! Läs mer
  • 2018-11-30

Maria B skrev om Inredningsrör.se
    Snabb leverans och ursnygga produkter🙏🏻 Läs mer
  • 2018-11-29

Silvia M skrev om Inredningsrör.se
    Jag köpte en klädhängare i rörform och fick så bra service! Snabba, personliga och väldigt hjälpsamma:) Läs mer
  • Jennie R

2018-11-29

Jennie R skrev om Inredningsrör.se
    Oerhört hjälpsamma, snabb service. Läs mer
  • 2018-11-27

Eva O skrev om Inredningsrör.se
    Jag beställde en vara, den kom efter en dag. Tyvärr ångrade jag mig men det var inte några problem alls att returnera. Pengarna fick jag tillbaka på mitt konto så snart returen hade registrerats hos inredningsrör.
    Det är så smärtfritt och enkelt det ska gå till! Läs mer
  • Elena A

2018-11-20

Elena A skrev om Inredningsrör.se
    Jag beställde rör till att bygga en lampa i köket.
    De levererades väldigt snabbt, inom två eller tre dagar.

Vid leverans upptäckte jag att jag beställt två rör i fel storlek och fick genast byta dem, lika snabb och smidig leverans denna gång, samt ett trevligt bemötande och enkel process för att skicka tillbaka de rör som blivit fel.

Rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • 2018-11-04

Jonas L skrev om Inredningsrör.se
    Köpte en hylla 30x70cm med 3/4” rörfäste.
    Beställning, betalning och leverans gick hur smidigt som helst. Plus i kanten till han/hon som emballerat paketet. Rejält inplastat med bubbelplast, packfilm och tape!
    Då jag älskar industriell design blev jag glad att jag hittade hemsidan som innehåller ett rikligt utbud över vad jag gillar och vill ha i hemmet.
    Är det något negativt jag har att säga så är vissa av produkterna i dyraste laget, men jag kommer garanterat handla hos Inredningsrör igen. Läs mer
  • 2018-10-31

Pernilla W skrev om Inredningsrör.se
    Klädupphängning
    Har inte varit i kontakt med företaget direkt, bestllde det jag behövde på nätet. Visste redan vad jag köpte då jag köpt från detta företag tidigare. Enda nackdelen är att jag tycker att delarna är lite dyra... Läs mer
  • 2018-10-24

Jessica M skrev om Inredningsrör.se
    Köpte handdukshängare, vilken fungerade utmärkt att hänga lampor i!
    Lika nöjda med kopparfästena!
    Snabb leverans!

Vi är väldigt nöjda o kan med varm hand rekommendera inredningsrör! Läs mer
  • 2018-10-18

Ulf P skrev om Inredningsrör.se
    Köpte rör till en klädstång.
    Mycket snabb leverans och snygga varor som var väl paketerade. Läs mer
  • 2018-10-14

Tania N skrev om Inredningsrör.se
    Köpte handduksrör, snyggt & lätt att montera. Bra snabb leverans! Läs mer
  • 2018-09-30

Sonny P skrev om Inredningsrör.se
    Jag testade att köpa en del rör för att se vad man kan göra med dom, stora möjligheter dock till stor prislapp Läs mer
  • 2018-09-28

Patrik L skrev om Inredningsrör.se
    Köpte några rör-kopplingar.
    En del blev fel, dock skickades en sak samma dag utan problem och inga krav på mig att skicka tillbaka den felaktiga. Bra hanterat! Läs mer
  • 2018-09-26

Stefan E skrev om Inredningsrör.se
    Köpte rör och beslag. Otroligt snabb leverans. Läs mer
  • 2018-09-22

Annica W skrev om Inredningsrör.se
    Snabb återkoppling på frågor och snabb leverans Läs mer
  • 2018-09-20

Thomas C skrev om Inredningsrör.se
    Allt var jätte bra.
    Tyvärr var hyllan lite sne. Läs mer
  • 2018-09-18

Mårten W skrev om Inredningsrör.se
    Bra snabb leverans. Dessvärre var ett rör skadat i änden, något jag kan fixa själv eftersom jag behöver kapa det något ändå. Detta samt prisbilden drar ner betyget. Läs mer
  • 2018-09-18

Anette C skrev om Inredningsrör.se
    Mycket snabb leverans och supernöjd med mina handdukshängare som jag har satt upp i sovrummet och använder som herrbetjänt. Supersnyggt 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 Läs mer
  • Jonas S

2018-09-05

Jonas S skrev om Inredningsrör.se
    Köpte järnrör. Hög kvalitet. Snabb leverans. Bra att man kan betala på faktura. Precis som en nätbutik ska vara. Inget krångel. Läs mer
  • 2018-09-04

Mats Ö skrev om Inredningsrör.se
    Snabba hjälpsamma & smidiga. Vi va jättestruliga men fick varor snabbt.

Kan bara säga Keep upp the good work! Läs mer
  • 2018-08-31

Malin S skrev om Inredningsrör.se
    Fina saker, men kundservice va mindre bra. Efter mail kontakt och bekräftande, skickade ni ändå varan fel. Läs mer
  • Liselott S

Fanny B skrev om Inredningsrör.se
    Suverän kundtjänst! Tillmötesgående och snabba svar, rekommenderas! Läs mer
  • 2018-07-29

Per H skrev om Inredningsrör.se
    Köpte rör för att bygga klädställning.
    Bra hemsida, lätt att beställa.
    En del av klädställningen är en sluten fyrkant, och den vet jag inte hur man skruvar ihop, eftersom de sista rören alltid då gängar motsatt, och det går då inte att skruva ihop ordentligt. Hur gör man - om det går?
    Per Håvik Läs mer
  • Enrico F

2018-07-22

Enrico F skrev om Inredningsrör.se
    Köpte en bokhylla ut vattenrör passade perfekt och jätte snabb leverans Läs mer
  • 2018-07-18

Daniel R skrev om Inredningsrör.se
    Tydlig hemsida, enkelt att beställa. Svarar snabbt på frågor via e-post och skickar varorna snabbt. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-07-17

Karin S skrev om Inredningsrör.se
    Enkelt, självinstruerande med variationsmöjligheter och en ASCOOL slutslutprodukt! Läs mer
  • 2018-07-03

Anders C skrev om Inredningsrör.se
    Beställde fristående klädhängare på nätet. Visste vad jag var ute efter, alltså en klädhängare, men ville gärna ha en sådan som sticker ut från mängden. Efter att ha surfat runt en del hittade jag siten, även om det tog ett tag. Söker man på "klädhängare", så kommer "Inredningsrör" rätt långt ned i listan. Så man kan nog säga att det var rätt slumpartat att jag hittade det jag var ute efter. Det som drev mig vidare att söka var att jag inte ville ha en konventionell fristående klädhängare. "Vanliga" klädhängare finns det gott om.
    Siten är bra, tycker jag, tydliga bilder och bra presentation.Utmärkt service, snabbt och effektivt och absolut inget att klaga på. Jag är väldigt förtjust i deras industridesign.
    Sammanfattningsvis en utmärkt köpupplevelse och jag kommer säkerligen att återvända nu när jag vet att de finns. Att använda "rör" är en briljant idé. Däremot kanske de skulle försöka att komma lite högre upp i Googles söklista?
    Allt gott,
    Anders Läs mer
  • 2018-06-25

Angelica L skrev om Inredningsrör.se
    Det är när det krånglar som man märker kundandan. Fick en leverans som inte riktigt passade och mailade bilder samt en beskrivning av problemet till företaget. Fick svar bara ett par timmar därefter om att de ersätter alla rör som inte passade med nya och att jag dessutom kunde behålla de gamla utan kostnad. Inget krångel, bara bästa serviceanda ut i fingerspetsarna!

Kommer definitivt att handla här igen! Läs mer
  • Karin W

2018-06-19

Karin W skrev om Inredningsrör.se
    Jag köpte ett handduks ställ och satte i taket framför kaminen i stugan. Supersnyggt och praktiskt att hänga blöta skidkläder på. SÅ nöjd! Läs mer
  • 2018-06-12

Annika P skrev om Inredningsrör.se
    Köpte en klädställning, den motsvarade mina förväntningar på alla sätt!
    Snabb leverans, trevligt bemötande vid kontakt! Läs mer
  • Simon R

2018-06-05

Simon R skrev om Inredningsrör.se
    Hade varit najs med någon typ sketch up funktion Läs mer
  • 2018-05-31

David R skrev om Inredningsrör.se
    Håller vad de lovar; Bra kvalitet och snabb leverans! Läs mer

Lennart S skrev om Inredningsrör.se
    Beställde kopparrör och kopplingar. Allt fungerade snabbt och brs Läs mer

Jesper E skrev om Inredningsrör.se
    Jag beställde varor från inredningsrör.se och när jag fick varorna så var det fel på en utav produkterna. Jag kontaktade dem om detta och de skickade genast ett nytt exemplar. Jag är nöjd med varorna och kundservices. Läs mer

Henrik S skrev om Inredningsrör.se
    Superservice och kontakt! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-05-24

Marcus H skrev om Inredningsrör.se
    Köpte väggfästen för kopparrör som jag är otroligt nöjd med. Något dyra för det man får, men kunde inte hitta liknande någon annanstans än här.
    Snabb och smidig leverans vid beställning.
    Rekommenderas varmt för inköp och inspiration. Läs mer
  • Rose-Marie L

2018-05-24

Rose-Marie L skrev om Inredningsrör.se
    Jag hade en idé om vad jag ville göra men visste inte riktigt hur jag skulle få till det. Inga problem efter att ha kontaktat Inredningsrör.se som snabbt och proffsigt hjälpte mig med rätt delar så jag kunde sätta ihop min hatthylla. Den blev verkligen bra. Tack Inredningsrör.se Läs mer
  • 2018-05-23

Peter K skrev om Inredningsrör.se
    bra priser och riktigt snygga proodukter. Läs mer
  • 2018-05-23

Daniel S skrev om Inredningsrör.se
    Överpris. Annars ok. Fraktavgift känns 2003. Enkel beställning och relativt snabbt leverans Läs mer
  • 2018-05-21

Johan B skrev om Inredningsrör.se
    Köpte en lampa till sängbordet och den blev fantastiskt fin, personen jag pratade med på telefon var mycket trevlig och kunde direkt hjälpa till med mina funderingar om produkten. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Henrik R

2018-05-19

Henrik R skrev om Inredningsrör.se
    Jag köpte en klädställning via hemsidan. Snabb leverans och monteringen var smidig. Läs mer
  • 2018-05-18

Robin A skrev om Inredningsrör.se
    Bra service och snygga rör! Jag köpte bordslampan wolfram Läs mer
  • 2018-05-18

Peter B skrev om Inredningsrör.se
    Trevligt bemötande. Köpt måttanpassad lampa. Levde verkligen upp till förväntningar både vad det gäller anpassning och leverans. Läs mer

Lasarettsvägen 32, 792 51 Mora