Inredningsrör.se

Inredningsrör.se

Läs vad 270 kunder tycker om Inredningsrör.se 2

2021-09-07
    Lovar blixtsnabba leveranser, min leverans tog sju dagar. Det kallar inte jag blixtsnabbt. Dålig information om vilka delar som bygger extra på längden samt om det krävs inre eller yttre gänga
    2021-09-07
    Bra produkter, fin känsla och hög upplevd kvalitet.

Minus: en monteringsanvisning hade varit bra, tex vad man ska göra om man måste skruva åt hårt pga att fördelar inte är i rätt vinkel i förhållande till varandra.

Minus: när jag ändrade antal på hemsidan vid beställning så ändrades antalet för alla produkter jag la till därefter. Jag blev helt förvirrad och fick i slutändan inte med mig rätt delar hem. Fick beställa en gång till, dyr frakt och väntetid. Jag är ändå rätt bra på att tänka i förväg men det blev ändå fel. ett planeringsverktyg hade gjort saken enklare!
    2021-09-06
    Lätt att beställa. snabb och bra service och leverans.

Jag hade köpt rör för att göra en ledstång till en trapp
    2021-09-03
    Allt har flutit på snabbt och smidigt.
    2021-08-31
    Fantastiskt bra service inkl snabb leverans!
    2021-08-24
    Snygga produkter av hög kvalitet, snabba leveranser och inga problem.
    2021-08-07
    Snabb, bra leverans men bra kvalitet på varorna. Dock minus på färgen. Beställde mässing, men färgen va mer som guld.
    2021-08-05
    Suverän hjälp när jag skrivit fel leveransadress. De anstränger sig det lilla extra.
    2021-07-31
    Enkelt system att bygga med. snabb leverans.
    Jag gjorde en miss i min beställning, då alla delar inte passar så det hade varit en bonus ifall de hade gjort en kontroll fråga, men som sagt det hade varit en bonus.

Jag köpte delar till en hemmabyggd tv-bänk som blev benen till bänken
    2021-07-20
    Snabb och bra leverans av en bra produkt.
    2021-07-19
    Tänk att något så vanligt och trist, toahållare, kan göras så häftigt. supernöjd med vårt inköp
    2021-07-11
    Fina produkter och snabb leverans! Rekommenderar
    2021-07-11
    Alltid enkelt att beställa vad man behöver för sitt inredningsprojekt. Även måttanpassade delar.
    2021-07-01
    Bra webbsida! Bra utbud och rimliga priser. Snabb leverans och bra paketerat. Fin finish på rördelarna! Mycket nöjd!
    2021-06-21
    Superfin service och snabb leverans!
    2021-06-21
    Snabb leverans, trevlig bemötande och lätt att returnera och få nytt.
    2021-06-14
    Snabb leverans, trevligt o proffsigt bemötande! 👍👍
    2021-05-27
    Snabb leverans och fin produkt!!
    2021-05-26
    Köpte delar för att montera ihop själv och fick bra hjälp runt det.

De färdiga produkterna jag köpte höll alla en god design och hög kvalitet.
    2021-05-17
    Köpte rör för att bygga en hylla. Fick bra feedback innan beställning och snabb leverans.
    2021-05-04
    Lätt att beställa, jag fick snabba svar på mina frågor. Missade dock rutan om jag ville att de skulle behandlas innan dom skickades.
    2021-04-03
    Tänkte skicka en bild men vet inte hur?
    Spännande! Skicka den till order@inredningsror.se Inredningsrör.se
    2021-03-25
    Snabb och bra service!
    Kan verkligen rekommenderas.
    2021-03-24
    Rejäla grejer och snabb hantering av beställningen 👍 så nöjd!
    2021-03-17
    Svarta stålrör till svävande hylla över köksö.
    Snabb leverans, bra finish på delarna. Kommer bli snyggt.
    Väldigt snabba svar på tekniska frågor via mail innan beställning.
    2021-03-17
    Allt funkade. Enkelt att beställa och snabb leverans .
    2021-03-16
    Otroligt snabb leverans. Jag missade några detaljer, skickade ett mejl fick komplicerat dagen efter.
    2021-03-15
    Snabb leverans, återvunnet, snyggt! Enda anmärkning att de inte stog nå mått på krokarna, då de såg mindre ut på bilden!
    2021-03-14
    Väldigt fina rör och enkelt montera ihop. Det blev precis så bra som jag tänkt mig. Snabb leverans. Fick även bra mailkontakt så att delarna blev som jag hade tänkt mitt bygge.
    / Eva
    2021-03-13
    Från inredningsrör fick jag proffsiga råd o tips när jag plockade ihop mina egendesignade hyllplan till köket. Det blev hur bra som helst. Fick supersnabba svar o leveransen likaså. Kommer helt klart att beställa, skruva o plocka ihop flera inredningsdetaljer till huset. Toppen bra hemsida med många inspirerande tips o idéer - stort tack !!
    2021-03-09
    Jag har köpt diverse detaljer för att kunna bygga klädstänger, jag blev väldigt nöjda med resultatet.
    Jag hade lite kontakt med kundservice och måste ge 5+ i betyg, snabb service och bra återkoppling på mina funderingar.
    2021-03-08
    Snygga rörkonstruktioner!
    Jag köpte två "konsoler". Tyvärr var den ena inte avvägd så det diffade på 1cm mellan fästena, så det fick bli att palla emellan för att hyllan skulle komma i våg.
    Snabb leverans! Bra!
    2021-03-08
    Helt enkelt supernöjd med mitt köp!
    2021-03-05
    Kul design med valmöjligheter. Trevlig, snabb och lösningsfokuserad service!. Supernöjd med slutresultatet!
    2021-02-19
    upphängningsdetaljer för köksutrustning

ok
    2021-02-15
    Jag köpte två varianter av klädhängare; en stång och ett spjut - jättesnygga!!
    Inga problem att specialanpassa mått efter vårt behov. Snabb och trevlig kommunikation och även snabb leverans.
    Helnöjd med allt - rekommenderas varmt! +++++
    2021-02-14
    Rörbitar
    Allt enligt förväntningarna
    Enda negativa är löjliga kundundersökningar
    2021-02-09
    Köpte svart rakt rör och två väggfäste, skall utgöra fotstöd på vägghängt barbord.
    Snabbt och smidigt att beställa, och superbra att man kan beställa icke standardlängder.
    2021-02-07
    Jag har köpt lösa delar för att göra trappräcken. Det blev hur bra som helst och kontakten med inredningsrör var fantastisk på alla sätt och vis.
    2021-02-07
    Snabb hantering av beställningen, bästa bemötandet av säljaren och varan mötte förväntningarna.
    Jag köpte en klädhängare.
    2021-02-03
    Köpte klädstång som uppfyllde mina förväntningar. Smidig leverans och lätt att montera. Toppbetyg som helhet
    2021-01-30
    Beställde rördelar på kvällen och missade några delar vid min beställning. Mailade morgonen efter då jag ville komplettera och få samleverererat. Inga problem, fick varorna levererade dagen efter.
    Toppbetyg pga grymt bra service och snabb leverans.
    Resultatet blev superbra också, jag är jättenöjd.
    Rekommenderar.
    2021-01-23
    Mycket fina och robusta produkter, snabbt, vänligt och service inriktat bemötande.
    2021-01-22
    Köpte delar till en klädstång i hallen. Det var en väldigt smidig hemsida, tydliga mått angivna och bra bilder och tips. Efter beställning fick jag meddelande om att just min färg var slut men det dröjde inte mer än några dagar innan det skickades. Bra med information, snabb leverans och precis det jag hade beställt! Jättenöjd!
    2021-01-17
    Köpte massa olika rördelar till bygget av min Walk in Closet och som alltid var det toppklass produkter, bra leverans och superb service!
    2021-01-17
    Designade en egen klädställning med inredningsrörs koncept. Hade en del frågor och fick snabba och bra svar via mail. Sedan även en snabb leverans och kontinuerlig information om leveransstatus. Leveransen kom väl föråpackad utan några skador och allt enligt min beställning. Perfekt!
    2021-01-06
    Jag beställde diverse olika rör och tillbehör för ett projekt. De levererade exakt vad jag beställt.
    2020-12-20
    Snabba svar på frågor, snabb leverans och kanonvaror
    2020-12-20
    Köpte ljusstakar som uppskattades väldigt mycket!
    2020-12-18
    Jag fick inte min leverans och meddelade Inredningsrör detta. De skickade nytt på en gång. Allt var snabbt, smidigt och proffsigt.
    Och klädhängaren är fantastiskt snygg!