Läs vad 228 kunder tycker om Inredningsrör.se 2

• 2021-01-23
    Mycket fina och robusta produkter, snabbt, vänligt och service inriktat bemötande.
  • 2021-01-22
    Köpte delar till en klädstång i hallen. Det var en väldigt smidig hemsida, tydliga mått angivna och bra bilder och tips. Efter beställning fick jag meddelande om att just min färg var slut men det dröjde inte mer än några dagar innan det skickades. Bra med information, snabb leverans och precis det jag hade beställt! Jättenöjd!
  • 2021-01-17
    Köpte massa olika rördelar till bygget av min Walk in Closet och som alltid var det toppklass produkter, bra leverans och superb service!
  • 2021-01-17
    Designade en egen klädställning med inredningsrörs koncept. Hade en del frågor och fick snabba och bra svar via mail. Sedan även en snabb leverans och kontinuerlig information om leveransstatus. Leveransen kom väl föråpackad utan några skador och allt enligt min beställning. Perfekt!
  • 2021-01-06
    Jag beställde diverse olika rör och tillbehör för ett projekt. De levererade exakt vad jag beställt.
  • 2020-12-20
    Snabba svar på frågor, snabb leverans och kanonvaror
  • 2020-12-20
    Köpte ljusstakar som uppskattades väldigt mycket!
  • 2020-12-18
    Jag fick inte min leverans och meddelade Inredningsrör detta. De skickade nytt på en gång. Allt var snabbt, smidigt och proffsigt.
    Och klädhängaren är fantastiskt snygg!
  • 2020-12-12
    Snabbt smidigt och enkelt.

Kul idé med att skapa en butik med industriellt Steampunktema

Jag är jättenöjd
  • 2020-12-12
    Hej , jag köpte en Adventsljusstake som jag gav bort i invignings present till ett VVS företag som jag hjälpt att färdigställa inredningen till. Ljusstaken var, super snyggt gjord gedigen , riktigt roligt att ge bort något så fint , blev väldigt uppskattad.

Jag har haft mailkontakt med Inredningsrör.se o har blivit fint bemött , vilket garanterat gjorde att jag valde min produkt , vilket också gav fler inköp då vi färdigställde ett kapprum och behövde komplettera med lösa produkter. Kul , kanske hittat en ny samarbetspartner ?:)

Ulrica Green
    M2 Interiör
  • 2020-12-06
    Vi byggde en klädhängare till hallen. Det blev så fräckt. Svarta stålrör i olika längder , där en gick ut från väggen och nästa ner från taket. Det behövdes 2 väggfäste och en böj.
    Vi är supernöjda med kvaliten och har gett tips tilk kompisar.
  • 2020-12-02
    Köpte enkel klädstång. Fick snabb och bra hjälp. Allt kom på ett par dagar. Verkligen massiv kvalitet.
  • 2020-12-01
    Bra service, guidning och trevlig personal
  • 2020-11-29
    Jag fick jättebra och proffsig hjälp med att designa min egen klädställning. Snabba mailsvar och supersnabb leverans med förklaring till hur allt skulle monteras ihop. Är så nöjd och kan verkligen rekommendera Inredningsrör!
  • 2020-11-27
    Jag är van att få snabba leveranser men denna sista har fortfarande inte dykt upp.
    Jag förstår att saker kan ta slut men skicka gärna info om senare leverans så slipper man undra var det tog vägen.
  • 2020-11-26
    Supertrevligt bemötande. Snabb och enkel affär. Snabb leverans. Supernöjd kund😀
  • 2020-11-24
    Hög kvalitet på produkterna. Perfekt snabb och personlig service.
  • 2020-11-22
    Köpte special rör och egen design av klädstång. Anpassade den mellan vägg i hörn och loft golvet.stången hängde över en byrå och lite till. Ovanför byrån hänger man skjortor o blusar mm. Efter byrån kan man hänga långt som klänning mm.
    Att anpassa och stång och fästen med förgreningar var det den bästa lösningen att köpa ifrån inredningsrör. Mycket smidiga Tarja med att göra. Vi är mycket nöjda.
    Fick info med leveransen hela vägen.
  • 2020-11-20
    Köpte ett trappräcke. Fungerade jättebra.
  • 2020-11-18
    Jag beställde väggfäste, fot, stålrör, T-rör, böj 45 grader, plugg utvändig och plugg invändig i stålgrått för tillverkning av hushållsrullehållare samt klädhängare. Min beställning blev snabbt hanterad och levererad två dagar därefter.
    Två pluggar reklamerades och ersättningspluggar kom påföljande dag. Riktigt bra och snabb hantering vid både beställning och reklamation. Min hushållsrullehållare och min klädhängare är klockrenadetaljer i hemmet numera.

Inredningsrör.se är en pålitlig leverantör och jag rekommenderar dem varmt.
    //Nicklas
    Nicklas L
  • 2020-11-17
    Vi behövde en lång stång för att sätta upp mellan två väggar och var oroliga över att inte hitta något som var tillräckligt stadigt. Men det blev perfekt när vi kombinerade ett rör av standardstorlek och ett måttbeställt rör, både stadigt och snyggt. Det var lätt att göra beställningen på hemsidan och smidigt att få det levererat.
  • 2020-11-10
    Köpte rör som uppfyllde mina förväntningar. Synd att inte skruvar följde med som var anpassade efter vägfästet.
    NINA P
  • 2020-11-02
    Mycket nöjd med Inredningsrör. Tog kontakt med kundtjänst då leveransen kommit på villovägar. Responsen var blixtsnabb och jag fick direkt hjälp med att lösa problemet. Även en liten miss i paketeringen löste de snabbt och generöst. Så, en kvick och trevlig support ger full pott och att varorna dessutom levde mer än väl upp till förväntningarna ger extra plus i kanten.
  • 2020-11-02
    Har en finn och lät försåtlig webb sida, där man får bra information om deras produkter.
  • 2020-10-31
    Mycket enkelt, smart & snygg design och upplevelse.
  • 2020-10-28
    Hade redan deras klädställning så denna hatthylla passade perfekt. Mycket nöjd.
  • 2020-10-23
    Snabb leverans och röret jag köpte lyfte hela vår hall! Jättesnyggt!
  • 2020-10-15
    Snabb leverans och prisvärda, superfina rördelar till min "steampunk-gardinstång".
  • 2020-10-13
    Mycket bra snabb leverans
    Delarna ser mycket bra ut
  • 2020-10-08
    Snabb leverans och varorna motsvarade förväntningarna. Har nu en supersnygg ledstång i trappan! 👍🏻😃
  • 2020-10-02
    Snabb service och leverans.

Bra grejer, anoassningsbart system med rör i olika längder och lätt stt kombinera till önskat utseende
  • 2020-09-30
    Snabb leverans. Bra kvalitet på sakerna
  • 2020-09-23
    Vi köpte en klädställning och är Jättenöjd!
    Det blir definitivt fler inköp härifrån !
  • 2020-09-18
    Bra service, snabb leverans. Har inte öppnat paketet ännu, så vet ej hur skicket är.
  • 2020-09-18
    Oslagbar snabb service i support och leverans!

Beställde stålrör i speciallängd sent onsdag kväll och fick meddelande om att jag hade paket att hämta redan på fredag förmiddag.

Hade ett flertal frågor i samband med min beställning och alla mail besvarades inom en timme.
  • 2020-09-17
    Snabba och såvitt jag kan utröna både snyggt och prisvärt!!
    Dock tycker jag att ni skall göra något åt er telefon.
    Satt 2 gånger som nummer 1 i kön, ena gången 20 min andra gången 5 min. Till sist mailade jag. Vart då uppringd av en mycket trevlig och kompetent kille!!!
    Ni hade fått 4,5 om det inte var för telefon. 5 existerar bara i en perfekt värld!!😀😀
    Matz L
  • 2020-09-01
    Vi köpte från er till vårt tidigare hus och kände att vi var så nöjda med konceptet att vi även nu till vårt nya hus ville göra ett liknande system👍
  • 2020-09-01
    Köpte stålrör som ben till en egensnickrad byrå, passade perfekt👌

+Snabb leverans
  • 2020-08-28
    Snabb leverans och riktigt bra produkter.
  • 2020-08-19
    Jag köpte rörkopplingar och vägg och golv fästen till en klädhängare jag ska bygga. Resterande material rör och kopplingar köpte jag på en VVS - firma då de hade betydligt billigare pris.

Snygga varor
    Bra idéer och lösningar.
    Bra service.
    Snabb leverans
    Men mycket dyrt.
  • 2020-08-18
    Bra produkter och snabba leveranser!
  • 2020-08-17
    Bra urval, och lätt att knåpa ihop egna rörkombinationer.
    Tyvärr så har jag i dagsläget ännu inte fått mina grejer trots att det är mer än två veckor sen jag beställde.
    Hade två rör på "specialmått", och det framkommer tydligt att beställningen då kommer att ta längre tid, men nu har det gått väääldigt mycket mer "längre tid" än förväntat för att kapa två rör.
  • 2020-08-10
    Otroligt snabb leverans av den vara jag beställde!
  • 2020-08-05
    Köpte en salig blandning av rör i olika längde, böjjar och fästen. Allt levererades snygg, prydligt och snabbt.
  • 2020-08-03
    Har inte fått leveransen (2 veckor) pga. semester. De svarar på förfrågan men kan inte ge ett tydligt svar om NÄR.
  • 2020-08-02
    Gardinfästen, precis vad jag var ute efter och snabb leverans.
  • 2020-07-28
    Snabb leverans och rejäla prylar
  • 2020-07-27
    Köpte rördelar för montering av egen handdukskrok och toalettpappershållare.
    Snabb leverans
    Mycket nöjd
  • 2020-07-26
    Snabb leverans, bra finish på produkterna
  • 2020-07-19
    bra kundbemötande