Alla kategorier Postorder Dalarna Mora Inredningsrör.se

Inredningsrör.se

Lasarettsvägen 32, 792 51 Mora — Visa karta

Läs vad 51 kunder tycker om Inredningsrör.se

• Jonas L skrev om Inredningsrör.se
    Köpte en hylla 30x70cm med 3/4” rörfäste.
    Beställning, betalning och leverans gick hur smidigt som helst. Plus i kanten till han/hon som emballerat paketet. Rejält inplastat med bubbelplast, packfilm och tape!
    Då jag älskar industriell design blev jag glad att jag hittade hemsidan som innehåller ett rikligt utbud över vad jag gillar och vill ha i hemmet.
    Är det något negativt jag har att säga så är vissa av produkterna i dyraste laget, men jag kommer garanterat handla hos Inredningsrör igen. Läs mer
  • Pernilla W skrev om Inredningsrör.se
    Klädupphängning
    Har inte varit i kontakt med företaget direkt, bestllde det jag behövde på nätet. Visste redan vad jag köpte då jag köpt från detta företag tidigare. Enda nackdelen är att jag tycker att delarna är lite dyra... Läs mer
  • Jessica M skrev om Inredningsrör.se
    Köpte handdukshängare, vilken fungerade utmärkt att hänga lampor i!
    Lika nöjda med kopparfästena!
    Snabb leverans!

Vi är väldigt nöjda o kan med varm hand rekommendera inredningsrör! Läs mer
  • Ulf P skrev om Inredningsrör.se
    Köpte rör till en klädstång.
    Mycket snabb leverans och snygga varor som var väl paketerade. Läs mer
  • Tania N skrev om Inredningsrör.se
    Köpte handduksrör, snyggt & lätt att montera. Bra snabb leverans! Läs mer
  • Sonny P skrev om Inredningsrör.se
    Jag testade att köpa en del rör för att se vad man kan göra med dom, stora möjligheter dock till stor prislapp Läs mer
  • Patrik L skrev om Inredningsrör.se
    Köpte några rör-kopplingar.
    En del blev fel, dock skickades en sak samma dag utan problem och inga krav på mig att skicka tillbaka den felaktiga. Bra hanterat! Läs mer
  • Stefan E skrev om Inredningsrör.se
    Köpte rör och beslag. Otroligt snabb leverans. Läs mer
  • Annica W skrev om Inredningsrör.se
    Snabb återkoppling på frågor och snabb leverans Läs mer
  • Thomas C skrev om Inredningsrör.se
    Allt var jätte bra.
    Tyvärr var hyllan lite sne. Läs mer
  • Mårten W skrev om Inredningsrör.se
    Bra snabb leverans. Dessvärre var ett rör skadat i änden, något jag kan fixa själv eftersom jag behöver kapa det något ändå. Detta samt prisbilden drar ner betyget. Läs mer
  • Anette C skrev om Inredningsrör.se
    Mycket snabb leverans och supernöjd med mina handdukshängare som jag har satt upp i sovrummet och använder som herrbetjänt. Supersnyggt 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Inredningsrör.se
    Köpte järnrör. Hög kvalitet. Snabb leverans. Bra att man kan betala på faktura. Precis som en nätbutik ska vara. Inget krångel. Läs mer
  • Mats Ö skrev om Inredningsrör.se
    Snabba hjälpsamma & smidiga. Vi va jättestruliga men fick varor snabbt.

Kan bara säga Keep upp the good work! Läs mer
  • Malin S skrev om Inredningsrör.se
    Fina saker, men kundservice va mindre bra. Efter mail kontakt och bekräftande, skickade ni ändå varan fel. Läs mer
  • Liselott S
    Liselott S skrev om Inredningsrör.se
    Snabb leverns
    Motsvarar beskrivningen Läs mer
  • Fanny B skrev om Inredningsrör.se
    Suverän kundtjänst! Tillmötesgående och snabba svar, rekommenderas! Läs mer
  • Per H skrev om Inredningsrör.se
    Köpte rör för att bygga klädställning.
    Bra hemsida, lätt att beställa.
    En del av klädställningen är en sluten fyrkant, och den vet jag inte hur man skruvar ihop, eftersom de sista rören alltid då gängar motsatt, och det går då inte att skruva ihop ordentligt. Hur gör man - om det går?
    Per Håvik Läs mer
  • Enrico F
    Enrico F skrev om Inredningsrör.se
    Köpte en bokhylla ut vattenrör passade perfekt och jätte snabb leverans Läs mer
  • Daniel R skrev om Inredningsrör.se
    Tydlig hemsida, enkelt att beställa. Svarar snabbt på frågor via e-post och skickar varorna snabbt. Mycket nöjd. Läs mer
  • Karin S skrev om Inredningsrör.se
    Enkelt, självinstruerande med variationsmöjligheter och en ASCOOL slutslutprodukt! Läs mer
  • Anders C skrev om Inredningsrör.se
    Beställde fristående klädhängare på nätet. Visste vad jag var ute efter, alltså en klädhängare, men ville gärna ha en sådan som sticker ut från mängden. Efter att ha surfat runt en del hittade jag siten, även om det tog ett tag. Söker man på "klädhängare", så kommer "Inredningsrör" rätt långt ned i listan. Så man kan nog säga att det var rätt slumpartat att jag hittade det jag var ute efter. Det som drev mig vidare att söka var att jag inte ville ha en konventionell fristående klädhängare. "Vanliga" klädhängare finns det gott om.
    Siten är bra, tycker jag, tydliga bilder och bra presentation.Utmärkt service, snabbt och effektivt och absolut inget att klaga på. Jag är väldigt förtjust i deras industridesign.
    Sammanfattningsvis en utmärkt köpupplevelse och jag kommer säkerligen att återvända nu när jag vet att de finns. Att använda "rör" är en briljant idé. Däremot kanske de skulle försöka att komma lite högre upp i Googles söklista?
    Allt gott,
    Anders Läs mer
  • Angelica L skrev om Inredningsrör.se
    Det är när det krånglar som man märker kundandan. Fick en leverans som inte riktigt passade och mailade bilder samt en beskrivning av problemet till företaget. Fick svar bara ett par timmar därefter om att de ersätter alla rör som inte passade med nya och att jag dessutom kunde behålla de gamla utan kostnad. Inget krångel, bara bästa serviceanda ut i fingerspetsarna!

Kommer definitivt att handla här igen! Läs mer
  • Karin W
    Karin W skrev om Inredningsrör.se
    Jag köpte ett handduks ställ och satte i taket framför kaminen i stugan. Supersnyggt och praktiskt att hänga blöta skidkläder på. SÅ nöjd! Läs mer
  • Annika P skrev om Inredningsrör.se
    Köpte en klädställning, den motsvarade mina förväntningar på alla sätt!
    Snabb leverans, trevligt bemötande vid kontakt! Läs mer
  • Simon R
    Simon R skrev om Inredningsrör.se
    Hade varit najs med någon typ sketch up funktion Läs mer
  • David R skrev om Inredningsrör.se
    Håller vad de lovar; Bra kvalitet och snabb leverans! Läs mer
  • Lennart S skrev om Inredningsrör.se
    Beställde kopparrör och kopplingar. Allt fungerade snabbt och brs Läs mer
  • Jesper E skrev om Inredningsrör.se
    Jag beställde varor från inredningsrör.se och när jag fick varorna så var det fel på en utav produkterna. Jag kontaktade dem om detta och de skickade genast ett nytt exemplar. Jag är nöjd med varorna och kundservices. Läs mer
  • Henrik S skrev om Inredningsrör.se
    Superservice och kontakt! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Marcus H skrev om Inredningsrör.se
    Köpte väggfästen för kopparrör som jag är otroligt nöjd med. Något dyra för det man får, men kunde inte hitta liknande någon annanstans än här.
    Snabb och smidig leverans vid beställning.
    Rekommenderas varmt för inköp och inspiration. Läs mer
  • Rose-Marie L
    Rose-Marie L skrev om Inredningsrör.se
    Jag hade en idé om vad jag ville göra men visste inte riktigt hur jag skulle få till det. Inga problem efter att ha kontaktat Inredningsrör.se som snabbt och proffsigt hjälpte mig med rätt delar så jag kunde sätta ihop min hatthylla. Den blev verkligen bra. Tack Inredningsrör.se Läs mer
  • Peter K skrev om Inredningsrör.se
    bra priser och riktigt snygga proodukter. Läs mer
  • Daniel S skrev om Inredningsrör.se
    Överpris. Annars ok. Fraktavgift känns 2003. Enkel beställning och relativt snabbt leverans Läs mer
  • Johan B skrev om Inredningsrör.se
    Köpte en lampa till sängbordet och den blev fantastiskt fin, personen jag pratade med på telefon var mycket trevlig och kunde direkt hjälpa till med mina funderingar om produkten. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Inredningsrör.se
    Jag köpte en klädställning via hemsidan. Snabb leverans och monteringen var smidig. Läs mer
  • Robin A skrev om Inredningsrör.se
    Bra service och snygga rör! Jag köpte bordslampan wolfram Läs mer
  • Peter B skrev om Inredningsrör.se
    Trevligt bemötande. Köpt måttanpassad lampa. Levde verkligen upp till förväntningar både vad det gäller anpassning och leverans. Läs mer
  • Henrik j skrev om Inredningsrör.se
    Ett bra bemötande med trevlig och kunnig personal Läs mer
  • Martin N skrev om Inredningsrör.se
    Helt fantastisk service! Svarar omedelbart och rejäla rör som berör levereras med omtanke! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Inredningsrör.se
    Fantastisk service, köpte ett bord till vardagsrummet som används varje dag. Dessutom var priset riktigt konkurrenskraftigt! Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Inredningsrör.se
    Gedigen kvalitet, bra finish, kreativa lösningar! Fantastiskt personal med bra service! Läs mer
  • Dennis M
    Dennis M skrev om Inredningsrör.se
    Köpte en klädställning. Riktig kvalitetskänsla, väldigt stabil, snabb leverans och kläderna har aldrig hängt snyggare 😃 Läs mer
  • Joakim K skrev om Inredningsrör.se
    Kanon bra service!, svarade snabbt på frågor! Läs mer
  • Jerk S skrev om Inredningsrör.se
    Snabb leverans, produkter som upplevde förväntningarna och väldigt bra bemötande!

Köpte en stång med väggfästen som används som klädhängare. Läs mer
  • Gunnar K skrev om Inredningsrör.se
    Köpte en roligoch intressant toarullshållare. Har inget att klaga på. Perfekt på alla sätt. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Fanny Z
    Fanny Z skrev om Inredningsrör.se
    Köpte kopparrör och olika kopparrördelar för att bygga ett soffbord (https://www.instagram.com/createaholic/) och är supernöjd! Har redan rekommenderat flera som hört av sig på Instagram och undrat varifrån jag fått mina koppargrejer.
    Tack! Läs mer
  • Nathalie G skrev om Inredningsrör.se
    Mycket synd att halva gängorna syns när man skruvar ihop sakerna. Hade gärna sett att man sluppit slipsågen......
    Men mycket bra service och bemötande! Läs mer
  • Malin J skrev om Inredningsrör.se
    Köpte lösa rör delar.
    Blev väldigt bra bemött av företaget.
    Vissa delar var inte tillräckligt gängade så det gick ej att skruva ihop dom i bott Läs mer
  • Göran M skrev om Inredningsrör.se
    Jag har köpt flera olika varor vid flera tillfällen då jag har ett flertal projekt som jag bygger på.
    Bemötandet från företaget är mycket personligt och proffesionellt. Bra kommunikation och blixtsnabba leveranser.
    När jag handlade första gången hade jag inga speciella förväntningar men i och med det fantastiska bemötandet som jag fick och får så kan jag bara säga att detta företag ligger mig varmt om hjärtat.
    Jag vill ge företaget mina varmaste rekommendationer.
    Skall jag betygsätta Inredningsrör.se på en skala 1-10 så måste det bli en 11.
    Mvh / Göran Läs mer

Lasarettsvägen 32, 792 51 Mora