Alla kategorier Postorder Dalarna Mora Inredningsrör.se

Lasarettsvägen 32, 792 51 Mora — Visa karta

Läs vad 82 kunder tycker om Inredningsrör.se

• 2019-04-17

Susan D skrev om Inredningsrör.se
    Jag köpte rör att göra klädstång av och fick då hjälp med att välja längd på rören. Blev mycket bra! Läs mer
  • 2019-04-17

Schröder U skrev om Inredningsrör.se
    Bra service och snabba leveranser Läs mer
  • Susanne S

2019-04-09

Susanne S skrev om Inredningsrör.se
    Snygga och framför allt ovanliga inredningsprodukter. Väldigt snabb frakt. Läs mer
  • 2019-04-07

Hannelore W skrev om Inredningsrör.se
    Jätte fina inredningsdetaljer i koppar, toapappershållare till väggen och stående samt hållare för hushållspapper. Ger en lite mer unik och rejäl känsla i hemmet. Superfina helt enkelt. Läs mer
  • Susanne L

2019-04-06

Susanne L skrev om Inredningsrör.se
    Köpte två konsoler till en drivvedshylla jag hittat. Blev supersnyggt. Snabb leverans och hela företaget känns familjärt och pålitligt. Läs mer
  • 2019-04-01

Amanda K skrev om Inredningsrör.se
    Fantastisk service!! Jag hade många frågor och ville ha hjälp med specifika mått. Jag fick snabba svar och lösningar och kan varmt rekommendera Inredningsrör till andra! Läs mer
  • 2019-03-31

Magnus B skrev om Inredningsrör.se
    Snabb leverans av rören och snabb respons vid fråga.
    Levererades två dagar efter beställning! Läs mer
  • Lina S

2019-03-29

Lina S skrev om Inredningsrör.se
    Köpte en klädställning som passar väldigt bra i vårt sovrum! Läs mer
  • Johan L

2019-03-29

Johan L skrev om Inredningsrör.se
    Extremt snabb leverans! Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-03-27

Evelina S skrev om Inredningsrör.se
    Jag köpte inredningsrör för att göra min egna lampstång. Jag är supernöjd och allt har funkat prima! Läs mer
  • 2019-03-14

Sofia H skrev om Inredningsrör.se
    Snabb leverans, rören var precis som jag förväntat mig. Toppenfina Läs mer
  • 2019-03-02

Johan L skrev om Inredningsrör.se
    Extremt snabb leverans! Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-02-20

Emma K skrev om Inredningsrör.se
    Beställde rör och material för att kunna göra en ljusstake på vägg. Fick leverans oerhört snabbt och tillfredställande. Och de ting som levererades var tillfredställande. Tack! Läs mer
  • 2019-02-19

Dominic C skrev om Inredningsrör.se
    Köpte stålrör och fästen samt olika delar till ett hemmaprojekt. Vi byggde en stor hylla med hjälp av rör och gamla plankor samt en gardinstång.
    Mycket trevligt bemötande och snabba svar per mejl. Snabb leverans ända hem.
    Företaget levde upp till alla våra förväntningar. Alla delar vi beställt fanns med och allt passade som hand i handsken.
    Vi kan verkligen rekommendera inredningar. Läs mer
  • 2019-02-19

Billy B skrev om Inredningsrör.se
    Snabb leverans o snygga hyllfästen Läs mer
  • 2019-02-17

Helena S skrev om Inredningsrör.se
    Allt gick fort och lätt. Köpte delar till egenkomponerad klädställning som blev precis som vi tänkt oss. Läs mer
  • 2019-02-03

Thomas B skrev om Inredningsrör.se
    Hej, jag är supernöjd, vi beställde kopparrör till att bygga en klädstång till vår hall. Alla grejer levererades redan två dagar efter beställning, allt var helt och rent och inget saknades. Vi limmade ihop grejerna och satte upp stången dagen efter, ser superproffsigt ut trots att vi inte alls är i närheten av att vara hantverkare. All info vi behövde och alla saker fanns på hemsidan, vi behövde inte komplettera köpet med något från någon annan butik. Väldigt praktiskt att få alla rör uppsågade också, 5 av 5 helt klart! Läs mer
  • 2019-01-27

Fredrik P skrev om Inredningsrör.se
    Snabba leveranser, väldigt hjälpsamma samt roliga produkter att jobba med. Läs mer
  • Jonas L

2019-01-24

Jonas L skrev om Inredningsrör.se
    Fantastiskt snabb leverans. Enkelt att montera. Fin patina på delarna (men ha inte finkläderna på när ni monterar ;) Läs mer
  • 2019-01-21

Jan J skrev om Inredningsrör.se
    Gjorde min första beställning i slutet av nov -18 och upptäckte att jag betällt fel efter 30 min, mejlade då direkt och bad om ändring - svar kom direkt, det var inga problem att ändra ordern via mejl. Beställningen skickades redan dagen efter :).
    Blev sedan mer eller mindre besatt av att bygga ihop inredning m.h.a. inredningsrör. Har lagt 2 beställningar till och det är alltid snabba svar och snabb och korrekt leverans.
    Har nu byggt ihop ett vinställ, stor vägglampa och en lampa till. Kan varmt rekommendera företaget och planerar redan nästa köp. Läs mer
  • 2019-01-21

Kristian N skrev om Inredningsrör.se
    Köpte rör och rördelar. Blev mycket bra bemött! Läs mer
  • Anna N

2019-01-20

Anna N skrev om Inredningsrör.se
    Klädställning till sonen. Dock funkade inte leveranstider ingen så bra men det löste sig ändå. Bra produkt! Läs mer
  • 2019-01-17

Jimmy O skrev om Inredningsrör.se
    Service, kundfokuserat, proffs, leverans Läs mer
  • 2019-01-17

Hanna B skrev om Inredningsrör.se
    Köpte kopparrör, allt gick fort och beställningen kom inom två dagar. Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-12-09

Göran M skrev om Inredningsrör.se
    Jag har vid många tillfällen handlat diverse produkter från företaget. Det som slog mig vid min första kontakt med Inredningsrör var deras oerhört snabba leverans och vänliga bemötande. Jag har aldrig blivit besviken på det jag handlat eller servicen. Detta gör att jag å det varmaste kan rekommendera Inredningsrör till alla som är intresserade av deras produkter.
    Sammanfattningsvis kan jag bara säga: Av 5* ger jag dem 6*
    Göran i Gbg Läs mer
  • 2018-12-05

Jane L skrev om Inredningsrör.se
    Bra hjälp med att hitta rätt antal delar för en exakt längd. Snabb och trevlig service. Och resultatet blev perfekt! Läs mer
  • 2018-11-30

Maria B skrev om Inredningsrör.se
    Snabb leverans och ursnygga produkter🙏🏻 Läs mer
  • 2018-11-29

Silvia M skrev om Inredningsrör.se
    Jag köpte en klädhängare i rörform och fick så bra service! Snabba, personliga och väldigt hjälpsamma:) Läs mer
  • Jennie R

2018-11-29

Jennie R skrev om Inredningsrör.se
    Oerhört hjälpsamma, snabb service. Läs mer
  • 2018-11-27

Eva O skrev om Inredningsrör.se
    Jag beställde en vara, den kom efter en dag. Tyvärr ångrade jag mig men det var inte några problem alls att returnera. Pengarna fick jag tillbaka på mitt konto så snart returen hade registrerats hos inredningsrör.
    Det är så smärtfritt och enkelt det ska gå till! Läs mer
  • Elena A

2018-11-20

Elena A skrev om Inredningsrör.se
    Jag beställde rör till att bygga en lampa i köket.
    De levererades väldigt snabbt, inom två eller tre dagar.

Vid leverans upptäckte jag att jag beställt två rör i fel storlek och fick genast byta dem, lika snabb och smidig leverans denna gång, samt ett trevligt bemötande och enkel process för att skicka tillbaka de rör som blivit fel.

Rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • 2018-11-04

Jonas L skrev om Inredningsrör.se
    Köpte en hylla 30x70cm med 3/4” rörfäste.
    Beställning, betalning och leverans gick hur smidigt som helst. Plus i kanten till han/hon som emballerat paketet. Rejält inplastat med bubbelplast, packfilm och tape!
    Då jag älskar industriell design blev jag glad att jag hittade hemsidan som innehåller ett rikligt utbud över vad jag gillar och vill ha i hemmet.
    Är det något negativt jag har att säga så är vissa av produkterna i dyraste laget, men jag kommer garanterat handla hos Inredningsrör igen. Läs mer
  • 2018-10-31

Pernilla W skrev om Inredningsrör.se
    Klädupphängning
    Har inte varit i kontakt med företaget direkt, bestllde det jag behövde på nätet. Visste redan vad jag köpte då jag köpt från detta företag tidigare. Enda nackdelen är att jag tycker att delarna är lite dyra... Läs mer
  • 2018-10-24

Jessica M skrev om Inredningsrör.se
    Köpte handdukshängare, vilken fungerade utmärkt att hänga lampor i!
    Lika nöjda med kopparfästena!
    Snabb leverans!

Vi är väldigt nöjda o kan med varm hand rekommendera inredningsrör! Läs mer
  • 2018-10-18

Ulf P skrev om Inredningsrör.se
    Köpte rör till en klädstång.
    Mycket snabb leverans och snygga varor som var väl paketerade. Läs mer
  • 2018-10-14

Tania N skrev om Inredningsrör.se
    Köpte handduksrör, snyggt & lätt att montera. Bra snabb leverans! Läs mer
  • 2018-09-30

Sonny P skrev om Inredningsrör.se
    Jag testade att köpa en del rör för att se vad man kan göra med dom, stora möjligheter dock till stor prislapp Läs mer
  • 2018-09-28

Patrik L skrev om Inredningsrör.se
    Köpte några rör-kopplingar.
    En del blev fel, dock skickades en sak samma dag utan problem och inga krav på mig att skicka tillbaka den felaktiga. Bra hanterat! Läs mer
  • 2018-09-26

Stefan E skrev om Inredningsrör.se
    Köpte rör och beslag. Otroligt snabb leverans. Läs mer
  • 2018-09-22

Annica W skrev om Inredningsrör.se
    Snabb återkoppling på frågor och snabb leverans Läs mer
  • 2018-09-20

Thomas C skrev om Inredningsrör.se
    Allt var jätte bra.
    Tyvärr var hyllan lite sne. Läs mer
  • 2018-09-18

Mårten W skrev om Inredningsrör.se
    Bra snabb leverans. Dessvärre var ett rör skadat i änden, något jag kan fixa själv eftersom jag behöver kapa det något ändå. Detta samt prisbilden drar ner betyget. Läs mer
  • 2018-09-18

Anette C skrev om Inredningsrör.se
    Mycket snabb leverans och supernöjd med mina handdukshängare som jag har satt upp i sovrummet och använder som herrbetjänt. Supersnyggt 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 Läs mer
  • Jonas S

2018-09-05

Jonas S skrev om Inredningsrör.se
    Köpte järnrör. Hög kvalitet. Snabb leverans. Bra att man kan betala på faktura. Precis som en nätbutik ska vara. Inget krångel. Läs mer
  • 2018-09-04

Mats Ö skrev om Inredningsrör.se
    Snabba hjälpsamma & smidiga. Vi va jättestruliga men fick varor snabbt.

Kan bara säga Keep upp the good work! Läs mer
  • 2018-08-31

Malin S skrev om Inredningsrör.se
    Fina saker, men kundservice va mindre bra. Efter mail kontakt och bekräftande, skickade ni ändå varan fel. Läs mer
  • Liselott S

Fanny B skrev om Inredningsrör.se
    Suverän kundtjänst! Tillmötesgående och snabba svar, rekommenderas! Läs mer
  • 2018-07-29

Per H skrev om Inredningsrör.se
    Köpte rör för att bygga klädställning.
    Bra hemsida, lätt att beställa.
    En del av klädställningen är en sluten fyrkant, och den vet jag inte hur man skruvar ihop, eftersom de sista rören alltid då gängar motsatt, och det går då inte att skruva ihop ordentligt. Hur gör man - om det går?
    Per Håvik Läs mer
  • Enrico F

2018-07-22

Enrico F skrev om Inredningsrör.se
    Köpte en bokhylla ut vattenrör passade perfekt och jätte snabb leverans Läs mer

Lasarettsvägen 32, 792 51 Mora