Alla kategorier Dator Stockholms län Täby Inrego AB

Inrego AB

Kemistvägen 3, 183 79 Täby — Visa karta

Begagnade datorer med garanti. Inrego har sedan 1995 sålt rekonditionerade märkesdatorer och tillbehör med garanti. Hos oss kan du hitta en billig och bra dator som passar just dina behov.
Årstavägen 29, 12052, Stockholm
Datorreparation.se
Anders N:
Mycket trevligt bemötande och kompetent personal. Väldigt snabb reparation och bra meddelande när den var klar. Går nåt annat sönder så komm...

Läs vad 1 kund tycker om Inrego AB

• Leif R
    Leif R skrev om Inrego AB
    Lägger ut på hemsidan vilka datorer man har till salu, när man då beställer dom kan dom inte levereras då dom, först måste testas att dom fungerar?!?! Borde man inte göra det innan man lägger ut dom till försäljning? Jag väntar 4 dagar efter beställning fortfarande på telefon att dom testat färdigt så jag får mina datorer :(
    Om man skickar datorerna så skall dom packas in stötsäkert och man betalar faktisk fraktkostnad, men om man hämtar så behöver man inte packa alls (jag har alltid fått datorerna "nakna") men man får då betala en hämtavgift, hål i huvudet enligt mig :(

Uppdatering 2011-08-23 Väntar fortfarande efter 15 dagar på samtal att jag kan hämta, sorgligt är bara förnamnet.

Uppdatering nr 2 2011-08-29 Mailade i dag efter 3 veckor och frågade när jag kan hämta och man ringde omgående och sa att det "var nåt som gått fel" men att det gick att hämta direkt. "Att nåt gått fel" är bara förnamnet. När jag senare hämtade två datorer och en skärm fick jag med 2 st nätsladdar och en vga-kabel. Tydligen skall nån av enheterna klara sig utan ström och skärmen som bara har hdmi-kontakter undrar hur dom tänkt att man skall få in vga-kontakten i dom? Nä, sista gången jag handlade därifrån, tyvärr kan man inte ge mindre än 1 i betyg. Absolut botten!

Kemistvägen 3, 183 79 Täby