Inrego AB

Kemistvägen 3, 183 79 Täby — Visa karta

4.0 i betyg av av 4 omdömen

Sedan 20 år tillbaka hjälper vi organisationer att återanvända sin IT-utrustning och att konsumera på ett smartare sätt. Vår mission är att minimera använd IT-utrustnings påverkan på miljön och vår vision att förändra hur IT hanteras i samhället. Inrego är marknadsledande inom återanvändning och livscykelhantering av datorer, mobiler och andra IT-produkter och hjälper organisationer över hela Europa att stärka sitt hållbarhetsarbete.

Hos oss har du alltid 1 års garanti, 30 dagars öppet köp och fri support.

När du köper IT-utrustning av Inrego sparar du pengar, bidrar till ett mer hållbart samhälle och gör en viktig miljöinsats. Att återanvända en dator ger en miljöbesparing på 109 kilo koldioxid jämfört med att köpa nytt och samtidigt minskas förbrukningen av jordens resurser.

En dator från Inrego är grundligt testad genom vårt Test- och rekonditioneringsprogram som omfattar funktionstestning, rekonditionering, dataradering och visuell inspektion.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Inrego AB

• Patrik L

2019-03-28

Patrik L skrev om Inrego AB
    Började dåligt då de missade att jag betalat förskottsfakturan och jag fick vänta 2,5 veckor längre än beräknat. Dock efter att ha vart i kontakt med deras kundservice bad de om ursäkt och kompenserade mig med en bättre dator än den jag beställt som kompensation och budade över den express.

Att göra fel kan alla företag göra men att rätta till felen och arbeta för nöjda kunder är ovanligt. Rekommenderar Inrego efter väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    Inrego AB gillar detta
  • Reco tipsar!
    Mobilfrid AB
    4.7 / 5 i betyg — 752 omdömen
    Badge2020
    "Bytte batteri på iPhone 6s. Snabbt o prisvärt"
  • Mathias H

2017-08-02

Mathias H skrev om Inrego AB
    Snabb frakt, bra service och mycket bra miljö-tänk! Läs mer
  • 2017-03-13

Husse S skrev om Inrego AB
    Gjorde en beställning förra veckan och det gick jätte bra ju! fick min ipad inom 3 dagar och den funkar somden skall! Läs mer
    Inrego AB gillar detta
  • Reco tipsar!
    Hot Help
    4.9 / 5 i betyg — 48 omdömen
    Badge2020
    "En vän i nöden- Så fort jag får problem och ringer HotHelp så får jag svar per omgående, samt proffsig hjälp då jag själv är ganska okunnig"
  • 2011-08-12

Leif R skrev om Inrego AB
    Lägger ut på hemsidan vilka datorer man har till salu, när man då beställer dom kan dom inte levereras då dom, först måste testas att dom fungerar?!?! Borde man inte göra det innan man lägger ut dom till försäljning? Jag väntar 4 dagar efter beställning fortfarande på telefon att dom testat färdigt så jag får mina datorer :(
    Om man skickar datorerna så skall dom packas in stötsäkert och man betalar faktisk fraktkostnad, men om man hämtar så behöver man inte packa alls (jag har alltid fått datorerna "nakna") men man får då betala en hämtavgift, hål i huvudet enligt mig :(

Uppdatering 2011-08-23 Väntar fortfarande efter 15 dagar på samtal att jag kan hämta, sorgligt är bara förnamnet.

Uppdatering nr 2 2011-08-29 Mailade i dag efter 3 veckor och frågade när jag kan hämta och man ringde omgående och sa att det "var nåt som gått fel" men att det gick att hämta direkt. "Att nåt gått fel" är bara förnamnet. När jag senare hämtade två datorer och en skärm fick jag med 2 st nätsladdar och en vga-kabel. Tydligen skall nån av enheterna klara sig utan ström och skärmen som bara har hdmi-kontakter undrar hur dom tänkt att man skall få in vga-kontakten i dom? Nä, sista gången jag handlade därifrån, tyvärr kan man inte ge mindre än 1 i betyg. Absolut botten! Läs mer