Alla kategorier Villabesiktning Stockholms län Solna INSPECTIA Sverige AB

INSPECTIA Sverige AB

Pipers Väg 165, 170 73 Solna — Visa karta

Vi på Inspectia är specialister på att upptäcka fel eller risker och rekommendera åtgärder som kan spara dig och din bostad eller arbetsplats mycket pengar och besvär.

Över 30 års erfarenhet av bygg- och kvalitetskontroll samt den senaste teknologin gör att vi kan upptäcka mögel och fukt, värmeläckage eller röta smidigt och enkelt, även innan det brutit ut ordentligt. Det sparar tid och pengar, och kanske hela huset!

Vid en utredning identifierar vi problemområden och rekommenderar åtgärder. Vi är helt oberoende och ser till vår uppdragsgivares (och dennes fastighets) bästa i alla skeden. Eftersom vi har kunskapen tycker vi att vi har ett ansvar att dela med oss av den och vi jobbar gärna långsiktigt och nära med våra kunder.

Kontakta oss för en besiktning eller utredning av din fastighet!
Lör-Sön: 08:30-15:00

Läs vad 6 kunder tycker om INSPECTIA Sverige AB

• Birgitta E
    Birgitta E skrev om INSPECTIA Sverige AB
    Proffsigt och snabb kontakt efter uppringning Flexibla för tidsbokning.Hade bra kunskap om fukt och mögelmätning .Trevlig personal.Kan rekommendera åt andra
  • Stefan E
    Stefan E skrev om INSPECTIA Sverige AB
    Proffsigt bemötande och trevliga. Det tog sitt uppdrag på stort allvar och besiktningen var mycket noggrann
  • Anna E
    Anna E skrev om INSPECTIA Sverige AB
    Från första samtalet är jag mycket nöjd med bemötande och service. Jag ringde runt till olika företag för att få hjälp med besiktning av större fastighet , Inspectia utmärkte sig på alla plan. Tack Homan! Utförandet av besiktningen kändes också mycket proffessionell och priset var acceptabelt.
  • Nima M
    Nima M skrev om INSPECTIA Sverige AB
    Högsta graden av professionalitet och transparens! INSPECITIA Sverige AB skötte sitt jobb utöver förväntan och levererade på alla leverabler. Jag skulle rekommendera Inspecitia till alla som köper någon form av fastighet/bostad.
  • Jesper P
    Jesper P skrev om INSPECTIA Sverige AB
    Vi använde Inspectia för takinspektion i februari 2017. Företaget gav ett seriöst intryck med bra och snabb kommunikation. Inspektionen skedde under ca 2,5 timmar då två inspektörer gick igenom taket och riskområden på övervåningen in- och utvändigt. Under inspektionen var de tydliga och konstruktiva i att peka på eventuella risker och möjliga åtgärder. Två dagar efter inspektionen fick vi en utförlig skriftliga rapport med fotografier, förklarande text, förslag på eventuella åtgärder och faktura. Vi är mycket nöjda med deras arbete.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om INSPECTIA Sverige AB
    Utomordentligt bra service och bemötande, kan varmt rekommendera dem till andra vilket jag redan gjort.
    Fem plus!

Pipers Väg 165, 170 73 Solna