INSPECTIA Sverige AB

INSPECTIA Sverige AB

Ring 08-122 101 75 inspectia.se

Vi på Inspectia är specialister på att upptäcka fel eller risker och rekommendera åtgärder som kan spara dig och din bostad eller arbetsplats mycket pengar och besvär. Över 30 års erfarenhet av bygg- och kvalitetskontroll samt den senaste teknologin gör att vi kan upptäcka mögel och fukt, värmeläckage eller röta smidigt och...

6 omdömen om INSPECTIA Sverige AB

Birgitta E
Skrev om INSPECTIA Sverige AB

Proffsigt och snabb kontakt efter uppringning Flexibla för tidsbokning.Hade bra kunskap om fukt och mögelmätning .Trevlig personal.Kan rekommendera åt andra

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Stefan E
Skrev om INSPECTIA Sverige AB

Proffsigt bemötande och trevliga. Det tog sitt uppdrag på stort allvar och besiktningen var mycket noggrann

Anna E
Skrev om INSPECTIA Sverige AB

Från första samtalet är jag mycket nöjd med bemötande och service. Jag ringde runt till olika företag för att få hjälp med besiktning av större fastighet , Inspectia utmärkte sig på alla plan. Tack Homan! Utförandet av besiktningen kändes också mycket proffessionell och priset var acceptabelt.

Nima M
Skrev om INSPECTIA Sverige AB

Högsta graden av professionalitet och transparens! INSPECITIA Sverige AB skötte sitt jobb utöver förväntan och levererade på alla leverabler. Jag skulle rekommendera Inspecitia till alla som köper någon form av fastighet/bostad.

Jesper P
Skrev om INSPECTIA Sverige AB

Vi använde Inspectia för takinspektion i februari 2017. Företaget gav ett seriöst intryck med bra och snabb kommunikation. Inspektionen skedde under ca 2,5 timmar då två inspektörer gick igenom taket och riskområden på övervåningen in- och utvändigt. Under inspektionen var de tydliga och konstruktiva i att peka på eventuella risker och möjliga åtgärder. Två dagar efter inspektionen fick vi en utförlig skriftliga rapport med fotografier, förklarande text, förslag på eventuella åtgärder och faktura. Vi är mycket nöjda med deras arbete.

Marcus N
Skrev om INSPECTIA Sverige AB

Utomordentligt bra service och bemötande, kan varmt rekommendera dem till andra vilket jag redan gjort. Fem plus!