Alla kategorier Parfymaffär Skåne Malmö Instyle Hair & Beauty Sweden

Möllevångsgatan 27B, 214 20 Malmö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Instyle Hair & Beauty Sweden

• Paula
    Paula skrev om Instyle Hair & Beauty Sweden
    Bemötandet på salongen var jätte bra, jag fick hjälp direkt, dom har allt från hårprodukter, kosmetik, nagelförlängning till riktigt kvalitets hår, stämningen i salongen var jätte bra, vekligen en fin salong! mycket prisvärda produkter och stort urval, är helnöjd! ser framn emot att komma tillbax;)
  • Maja M
    Maja M skrev om Instyle Hair & Beauty Sweden
    Flätar rastaflätor här med jämna mellanrum. Alltid tillmötesgående, effektiva och professionella. Och ett fantastiskt utbud av löshår. Jag kan varmt rekommendera ett besök på Instyle.
  • t
    t skrev om Instyle Hair & Beauty Sweden
    Världens bästa! Fick jättebra hjälp med att välja ut rätt färg och dagen efter flätade jag i håret på salongen. Tjejen som gjorde det var jättesnäll och jätteduktig, det blev så bra!!! Är verkligen nöjd o rekommenderar det till alla :)
  • Linda S
    Linda S skrev om Instyle Hair & Beauty Sweden
    Instyle Hair & Beauty har ett stort utbud av produkter och löshår, superkvalité med mycket bra priser. Jag köper bara mina produkter och löshår där eftersom jag vet att dom har bästa kvalité. Man får alltid bra bemötande, råd och hjälp av personalen som verkligen kan sin sak. Rekommenderar alla att gå dit och köpa löshår och andra produkter. Är supernöjd;)!...
    sabina e gillar detta
  • Anya L
    Anya L skrev om Instyle Hair & Beauty Sweden
    Här finns ett stort utbud av löshår och andra produkter men tyvärr är det mycket dyrare än sina största konkurrenter vilket ju är ganska dumt. Personalen borde ha mer kunskap om produkterna de säljer och framför allt olika färger som passar kundens egna hår, annars kan det bli en ganska stor skillnad på löshåret och ens egna hår.
    Så - sänk priserna och ha utbildad personal med öga för färger!

Möllevångsgatan 27B, 214 20 Malmö