Skrev om
Integrerad Närpsykiatri Malmö AB
Det är mycket tråkigt Hund på mottagningen som tar upp nästan hela rummet Stressigt hämtar in väntande patient innan avtalad tid Så man inte hinner förbereda sig eventuellt besöka toalett För familjära. Nervös dagar före besök och besviken flera dagar efter Skämtar om ovidkommande händelser Låtsas vara kompis Kommenterar mycket utseendet Och nedlåtande om eventuella partners Som att personenerna är intensiv eller narcissist uppskrämmande Skapar dåliga vibrationer Sista besöket önskade jag besöket tillsammans med kurator...