Är det här ditt företag? Aktivera din företagsprofil
Integrerad Närpsykiatri Malmö AB

Integrerad Närpsykiatri Malmö AB

Omdömen totalt
1
Snittbetyg
2.0
Skriv ett omdöme

1 omdömen om Integrerad Närpsykiatri Malmö AB

Visar 1 omdömen med 2.0 i snittbetyg
Ann Elisabeth S
Skrev om Integrerad Närpsykiatri Malmö AB

Det är mycket tråkigt Hund på mottagningen som tar upp nästan hela rummet Stressigt hämtar in väntande patient innan avtalad tid Så man inte hinner förbereda sig eventuellt besöka toalett För familjära. Nervös dagar före besök och besviken flera dagar efter Skämtar om ovidkommande händelser Låtsas vara kompis Kommenterar mycket utseendet Och nedlåtande om eventuella partners Som att personenerna är intensiv eller narcissist uppskrämmande Skapar dåliga vibrationer Sista besöket önskade jag besöket tillsammans med kurator... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen