Alla kategorier Blommor Skåne Malmö Interflora / Eg-blomman

Friisgatan 3A, 214 21 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Interflora / Eg-blomman

• Rebecca S
    Rebecca S skrev om Interflora / Eg-blomman
    Köpte en födelsedagsbukett här. Frågade försynt om det fanns något fint jag kunde få för 50-60kr och det blev en jättefin bukett som jag lätt hade kunnat gissa det dubbla priset på. Läs mer
  • Klara S
    Klara S skrev om Interflora / Eg-blomman
    Personalen lät mig vänta länge, till sist kommer de ut från personalrummetnär jag stått vid disken ett tag. Då väljer de att svara i telefon istället för att fråga vad jag vill ha hjälp med. Dessutom verkar uppringaren vara någon biträdet verkar känna för hon fortsätter tala i telefon medans jag gick ut, blev affär i en annan butik istället. Läs mer
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Interflora / Eg-blomman
    Jag brukar vända mig till denna blomsterbutik om det är presenter som gäller. Alltid glada personer som arbetar härinne som bemöter dig på ett positvt och serviceinriktat sätt. Många fina arrangemang finnes här av blomuppsättningar. Stället ligger förträffligt till och går inte att missa när du passerar Södra förstadsgatan i Malmö. Billiga krukor säljes här enligt min mening som är fina dessutom. Har ett antal från dom. Butiken får 4/5 "blommor" ;) i betyg. Läs mer