Interflora / Eg-blomman

2.5

4 omdömen om Interflora / Eg-blomman

Stefan W
Skrev om Interflora / Eg-blomman

Inge blommor har levererats, ingen ursäkt och eller återbetalning. Inte heller ett nytt försöka att göra rätt utan ett kort och hånfullt mail från kundtjänst. Bland det värsta jag varit med om. Kommer aldrig handla här igen och jag rekommenderar ingen att göra det

Svar från Interflora / Eg-blomman

Hej Stefan. Detta är via interflora som beställningen är gjord till England? På vår sida står det att den blivit levererad och vi har kontaktat interflora flertal tillfällen via mail och telefon och de lovat att återkomma, men efter många om men fick svar att inteflora Stockholm att något blivit fel att den blivit levererad fel i England, så de krediterade ordern. Tycker att det är också väldigt dåligt att ni ej fick någon ersättning för att den ej kom fram utan bara pengarna tillbaka. Tycker ni ska kontakta interflora och...

Rebecca S
Skrev om Interflora / Eg-blomman

Köpte en födelsedagsbukett här. Frågade försynt om det fanns något fint jag kunde få för 50-60kr och det blev en jättefin bukett som jag lätt hade kunnat gissa det dubbla priset på.

Klara S
Skrev om Interflora / Eg-blomman

Personalen lät mig vänta länge, till sist kommer de ut från personalrummetnär jag stått vid disken ett tag. Då väljer de att svara i telefon istället för att fråga vad jag vill ha hjälp med. Dessutom verkar uppringaren vara någon biträdet verkar känna för hon fortsätter tala i telefon medans jag gick ut, blev affär i en annan butik istället.

Kerstin A
Skrev om Interflora / Eg-blomman

Jag brukar vända mig till denna blomsterbutik om det är presenter som gäller. Alltid glada personer som arbetar härinne som bemöter dig på ett positvt och serviceinriktat sätt. Många fina arrangemang finnes här av blomuppsättningar. Stället ligger förträffligt till och går inte att missa när du passerar Södra förstadsgatan i Malmö. Billiga krukor säljes här enligt min mening som är fina dessutom. Har ett antal från dom. Butiken får 4/5 "blommor" ;) i betyg.