Interior Ideas Sweden AB

Interior Ideas Sweden AB

Ring 076-250 33 40 www.interiorideas.se

I N T E R I O R I D E A S . S E Inredningstjänster för hem och företag Vi utför olika typer av inredningsuppdrag, inredningshjälp inför att inreda ditt hem, Homestyling inför försäljning och skräddarsyr inredningstjänster för olika typer av företag ex.byggfirmor, fotografer och mäklare. Vi finns i Helsingborg och Malmö, utför uppdrag i hela Skåne. Hör gärna av dig med ditt projekt!

10 omdömen om Interior Ideas Sweden AB

Johanna L
Skrev om Interior Ideas Sweden AB

Med stort engagemang och känsla för detaljerna tog sig Karin an vårt projekt. Hon fångade verkligen vem vi är och vad vi önskade oss i vårt hem! Vi är så himla nöjda och tacksamma över hennes fina arbete tillsammans med oss. Rekommenderar henne varmt!

Sven Å
Skrev om Interior Ideas Sweden AB

Är väldigt nöjd med Interior Ideas. Trevligt bemötande och professionellt utförd home styling som bidrog till en snabb försäljning av min lägenhet. Företaget levde upp till och överträffade mina förväntningar, så kan bara ge mina varmaste rekommendationer.

Charlotte S
Skrev om Interior Ideas Sweden AB

Trevligt och professionellt bemötande. Styling mötte förväntan och lite därtill. Rekommenderas starkt!

Tatiana A
Skrev om Interior Ideas Sweden AB

Excelent service, everything was perfect, it the expectations and beyond. I am very satisfied. I strongly recommend it!!

Ana-maria R
Skrev om Interior Ideas Sweden AB

Karin som driver Interior Ideas gav oss ett jättebra bemötande. Hon är proffsig, lyhörd och engagerad. Resultatet av vår renovering och styling blev högt över förväntan och vårt hem har fått en helhet som vi aldrig kunnat skapa själva. Kan varmt rekommendera Interior Ideas för stora och små projekt!

Goran S
Skrev om Interior Ideas Sweden AB

Strålande service och engagemang från början till slut

Fredrik Ö
Skrev om Interior Ideas Sweden AB

Toppen-homestyling inför visning, rekommenderas varmt!

Sungjoo Y

Very professional Customer oriented mind Very positive Always on time

Adam A
Skrev om Interior Ideas Sweden AB

Mycket proffsigt företag. Gör det lila extra trots att priset var överenskommet på förhand. Mycket nöjd med min stylist. Stylisten gjorde ett superjobb. Var i tid till alla möten, var lätt att ha kontakt med och lämnade snyggt och rent efter sig. Kan varmt rekommendera detta företag. Värt sitt pris!

Martin A
Skrev om Interior Ideas Sweden AB

Kanonföretag! Har använt dem flera ggr genom åren och de är både duktiga och snabba. Kan verkligen rekommenderas!