Alla kategorier Parfym Stockholms län Järfälla International Matador Razor AB

Ålstavägen 12, 177 43 Järfälla — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om International Matador Razor AB

• Ava B
    Ava B skrev om International Matador Razor AB
    För flera år sedan fick jag hem ett paket med rakhyvlar jag inte hade beställt,"Mystique Lady Razor". Företaget som säljer dessa är Christian Hallberg Scandinavia AB, www.chsab.com ( Christian Hallberg är ägare till International Matador AB , som säljer samma produkter) Skickade tillbaka produkterna, försökte kontakta företaget som vägrar svara i telefon eller på mail , och bestred fakturan .Men fick bara fler fakturor och hot om inkassokrav. Företaget vågade dock inte driva det så långt som till inkasso.

Tydligen har det här oseriösa företaget sparat mina personuppgifter för nu har jag blivit uppringd av telefonsäljare upprepade gånger(från tel: 08-501 121 14, talking people callcenter)som försöker sälja dessa rakhyvlar. Jag har mailat det här Matador-företaget att jag inte vill bli uppringd och att de ska ta bort min information , men telefonsäljarna fortsätter att ringa och företaget har inte tagit bort informationen och svarar inte på mail förstås. De struntar blankt i om du finns i nix-registret.

Beställ ingenting från det här företaget!

Ålstavägen 12, 177 43 Järfälla