Into Music Lund AB

2.8

6 omdömen om Into Music Lund AB

Zid M
Skrev om Into Music Lund AB

Otrevligt kundbemötande. En lång och kraftig man stod i vägen för entrén och flyttade inte på sig när jag skulle in, sedan när han släppte in mig och jag ställde frågor avbröt han mig samt kom med sarkastiska kommentarer. Jag tog sladdarna jag skulle ha och frågade om de hade ett specifikt ljudkort, varpå han skrockade och sa att "sånt skräp säljer inte vi, vill du ha det så får du gå till Kjell och Co". Sedan föreslog han ett annat ljudkort, pekade på en låda på en hylla och sa "Det är väl ungefär tre gånger så dyrt som...

Lars A
Skrev om Into Music Lund AB

Mycket bra butik med trevlig och kunnig personal. Glad att kunna stötta lokala företagare. Detta är Lunds enda musikaffär. Hoppas den får vara kvar.

Johan N
Skrev om Into Music Lund AB

Superbra bemötande och grym utrustning. De kan sina grejer. Rekommenderas varmt!

Per
Skrev om Into Music Lund AB

Dåligt kundbemötande och spydiga kommentarer kan jag vara utan. I lördags gick jag från butiken utan att handla och det var tyvärr inte en engångshändelse, jag har upplevt liknande dålig attityd vid tidigare besök i den butiken. Jag rekommenderar den som har möjlighet att söka sig någon annanstans. Tyvärr finns det dåligt med alternativ i Lund och det är väl den monopolställningen som gör att det kan fortgå. Åk till Malmö!!

Anders A
Skrev om Into Music Lund AB

Småbistert bemötande mot kunder. Det är ok. Men akta dig för att få något fel på det du köpt hos dem. Då blir de riktigt otrevliga. Mitt råd är; Välj någon annan musikaffär även om de ligger långt bort.

Anna S
Skrev om Into Music Lund AB

Mycket trevlig personal som verkar kunna sin sak. De hjälpte även att hitta hyra hos annan leverantör. Det kallar jag service!