INTRO Homestyling & Interior

INTRO Homestyling & Interior

Vi är stylister och inredningsarkitekter som brinner för det vi gör och vi är personligt engagerade i varje projekt, ned till minsta detalj!

I portfolion har vi, förutom många fina sålda hem, även inredning av offentliga utrymmen såsom restauranger, caféer och kontor.

Vårt mål är alltid att få nöjda, återkommande kunder och sedan 2004 har vi byggt upp ett nätverk av mäklare och privatpersoner i Göteborgsområdet som anlitar oss regelbundet.

Ska du sälja din bostad, men har redan flyttat möbler och inredning? På INTRO har vi ett stort urval av möbler och inredningsdetaljer som vi hyr ut, stylat och klart, för fotografering och visning. Välkommen!

Läs vad 209 kunder tycker om INTRO Homestyling & Interior 2

2022-11-09 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Intro. Emma skapade en väldigt inbjudande och varm känsla i hemmet inför försäljning av min lägenhet.
    2022-11-07 Insamlad av företaget
    Lätta & trevliga att samarbeta med, visar omtanke & flexibilitet för våra behov som barnfamilj boendes i lgh inför fotografering. Toppenresultat!
    2022-11-04 Insamlad av företaget
    Basic styling var mycket bra utfört. Det var glädjande att våra möbler var använda, det gav möjligheten att känna igen sig.
    2022-10-11 Insamlad av företaget
    Trevliga människor Emma superstylist . Jag är verkligen nöjd med resultatet. Rekommenderas varmt av mig
    Ewa Styfberg
    2022-09-25 Insamlad av företaget
    Jättefin och respektfull styling av vår mammas hus inför försäljning. Vi kände oss helt trygga med Lovisa, hennes bemötande och kunnighet. Vi blev supernöjda med allt!
  • Mikael J
    2022-09-22 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och stylingen blev jättebra! Dödsboet har aldrig varit så snyggt :)
    2022-09-22 Insamlad av företaget
    Använde Emma som stylist nu när jag ska sälja min lägenhet, hennes arbete var över alla förväntningar!
    2022-09-22 Insamlad av företaget
    Mycket proffesionella men även anpassningsbara.
  • Kien D
    2022-09-14 Insamlad av företaget
    Emma är mycket samarbetsvillig. Tack vare hennes konstnärliga talang kombinerad med en varm hemkänsla har hon gjort vårt hus till ett varmt, charmigt och modernt hem. Tack så mycket.
    2022-09-07 Insamlad av företaget
    Lyhördhet, trevligt bemötande och en riktigt proffsig inredningsstylist är min erfarenhet av Intros Anna Burno.

Stylingen och de vackra bllderna i bostadsannonsen gör mig sugen på att behålla mitt objekt!
    2022-06-14 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Anna och hennes kollega på Intro i samband med försäljning av vårt hus. Jag är supernöjd med resultatet. Är väldigt imponerad av hur proffsigt de var. Jag hade aldrig lyckats med detta själv så jag är väldigt tacksam för att de fick vårt hus att se toppen ut inför fotograferingen och visningen.
    2022-04-14 Spontant omdöme
    Vill ni ha en perfekt homestyling och ett bemötande i världsklass välj denna firma och stylisten Elin!
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    En mycket lyhörd,glad och proffsig stylist vid namn Lovisa gjorde ett utmärkt jobb med lägenheten i centrum.Tusen tack!
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Är supernöjd med allt!! Supertrevligt möte och kunde inte varit mer nöjd med resultatet!
    2022-01-19 Insamlad av företaget
    Anette Blomqvist stajlade vår lägenhet inför försäljning.Hon gjorde ett fint arbete och var noggrannn med både helhet och detaljer. Kontakter i samband med detta gick smidigt. Kan varmt rekommendera Anette till den säljare som vill ha det lilla extra.
    2022-01-19 Insamlad av företaget
    Bemötandet var proffsigt och hon kom direkt med idéer på mötet till vad hon skulle skapa. Idéerna lät väldigt bra och vi bestämde oss för en full styling. Priset var ok till en första anblick, men resultatet var fantastiskt!
    Lägenheten blev över förväntan! Och jag var super nöjd med hela hanteringen av ärendet. Det var värt varenda krona!
    Lägenheten blev såld på förhandsvisningen till rekord pris! Kanon jobb!
    Rekommenderas starkt!
    2021-10-25 Insamlad av företaget
    De har ställt upp tidsmässigt, kvalitetsmässigt! Jätteduktiga tack alla !!
    2021-10-19 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, har fått snabb återkoppling på Mail och sms.
    Överträffade mina förväntningar med stylingen!! Har varit väldigt nöjd med allt.
    2021-08-06 Insamlad av företaget
    Elin hade ett väldigt trevligt bemötande. Jag kände mig trygg med att lägga mitt hem i hennes händer. Jag är mycket nöjd med slutresultatet, och kan verkligen rekommendera hennes tjänster.
    2021-08-05 Insamlad av företaget
    Vi har haft Lovisas hjälp att styla fyrarummare i centrala Göteborg, rekommenderad av mäklare på Lundins. Trevligt och proffsigt bemötande från början till slut.
    Vi känner oss helt nöjda med uppdragets genomförande.
    Tack Lovisa!
    Carin & Ingmar
    2021-06-26 Insamlad av företaget
    Ett glatt bemötande med positiv energi. Lägenheten stylades på ett kreativt och fantasifullt sätt med utgångspunkt i vår befintliga inredning, tillfördes färg och mycket växter. Resultatet blev härligt och ombonat. Vi fick stort intresse för visning av lägenheten och fick sålt fort till ett bra pris. Köpte basstyling av Intro.
    2021-06-24 Insamlad av företaget
    Vi hade hjälp av Ann-Louise som inredde vårt hus, hon skapade en helt magisk stämning i huset och gjorde så att allt blev så otroligt snyggt! Hon tog verkligen fram det bästa utav huset! Vi är så otroligt nöjda! Ett riktigt proffs 🙌👌🏻
    Skulle verkligen rekommendera henne och Intro!
    2021-06-22 Insamlad av företaget
    De gjorde en mycket fin och bra styling av vår lägenhet inför försäljning. Anpassade efter stilen som fanns och höll sig tidstypisk vilket gav ett bra helhetsintryck.
  • Ulrika J
    2021-06-04 Insamlad av företaget
    Känsla proffession flexibilitet snabba grymma helt enkelt!
    Kommer def att rek till vänner å Annlouise var. Top of the line!
    Hälsningar Ulrika Takterassen Vasastan
    2021-06-01 Insamlad av företaget
    Bra att ha att göra med. Lyhörda.
    2021-05-27 Insamlad av företaget
    Vi köpte styling, bas.
    Resultatet blev otroligt bra. Intro uppvisade en fantastisk kreativitet och professionalism.
    Vi är supernöjda!
    2021-04-16 Insamlad av företaget
    Jag anlitade INTRO för styling inför försäljningen av min lägenhet. Jag fick ett gott intryck då Ann-Louise, som jag hade kontakt med, var tydlig i sin bedömning av lägenhetens fördelar och nackdelar. Hon kom även med förslag och lösningar som jag är övertygad om bidrog till lägenhetens dragningskraft när annonsen låg ute.

Sammanfattningsvis skulle jag säga att INTRO arbetar på ett professionellt och tillmötesgående sätt. Jag kan utan tvekan rekommenderar dem!
    2021-04-16 Insamlad av företaget
    Vi har fått hjälp med total styling av en lägenhet inför försäljning. Vill verkligen rekommendera INTRO för ett positivt samarbete. Kunniga, trevliga och snabba i processen med hög kvalite på leveransen. Lägenheten blev mycket finare än vad vi hade förväntat och lägenheten såldes mycket snabbt. Köparen fick en tydlig vision om hur den kunde inredas och bli jättefin. Bilderna var också jättefina och visa på möjligheterna.
    2021-04-16 Insamlad av företaget
    Vi beställde styling inför försäljning av lägenheten. Blev så mycket finare än man någonsin kunnat tro. Blev verkligen en styling utöver det vanliga! Supertrevlig personal, bra kommunikation och tydliga :) rekommenderar varmt!
    2021-04-02 Insamlad av företaget
    Vänlig o rak bemötande.väntade inte alls så omfattande styling. Det var överraskning att se hur annorlunda lgh blev med mina egna grejor i stylistens händer. Placering av tavlorna toppen. Jag hade köpt fotostyling paket.
    2021-03-31 Insamlad av företaget
    Inredningstjänst inför försäljning av lägenhet. Vi har blivit jätte bra bemötta och fått fin service och hjälp. Vi är super nöjda med inredningen. Över våran förvänta. Så denna firma rekommenderas varmt. Mvh Lena och Linda
    2021-03-20 Insamlad av företaget
    Tempo och finess rekommenderas
    2021-03-18 Insamlad av företaget
    Ann-Louise Sjölund stylade min lägenhet inför försäljning och gjorde det strålande. Hon var trevlig, tydlig och kompetent, jag är mer än nöjd.
    2021-03-11 Insamlad av företaget
    Styling inför visning av lgh.
    Jättefint jobb! Lätt att kommunicera, snabba svar! Bra samarbete m mäklare.
    2021-03-09 Insamlad av företaget
    Stylingen av vår lägenhet inför försäljning var supersmidig och resultatet var över all förväntan! Kan varmt rekommenderas.
    2021-03-09 Insamlad av företaget
    Fick en fantastiskt fin näst intill totalomgjord lägenhet som inte såg ut som allt annat som låg uppe på hemnet. Tvivlar inte på att detta bidrog starkt till det stora intresse och den snabba försäljningen min bostadsrätt sedan fick.
    Processen var smidig och stylisten väldigt trevlig.
    Rekommenderas!
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    Köpte styling av min lägenhet i Slättadamm. Stylingen blev jättesnygg; faktiskt över all förväntan! Emma gjorde ett bra jobb. Lägenheten såldes därefter snabbt och elegant för ett bra pris. Jag är helt nöjd!
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    Jag köpte styling till min lägenhet och de gjorde ett fantastiskt bra jobb på bars ett par dagar.
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    Vi tog hjälp av INTRO när vi skulle fotografera vår lägenhet inför en kommande försäljning. Hjälpen vi fick var noggrann med tydliga direktiv och resultatet var perfekt! Lägenheten kändes modern, lugn och hemtrevlig med en riktig wow-känsla!

Vi skulle rekommendera alla att ta hjälp av INTRO :)
    2021-03-03 Insamlad av företaget
    Emma gjorde ett fantastiskt jobb och vi fick en ”wow-känsla” när vi kom hem. Rekommenderar verkligen Intro interior.
    2021-02-28 Insamlad av företaget
    Köpte en hel styling och fick ett bra bemötande. Det blev skitsnyggt och lägenheten såldes på två veckor.
  • David N
    2021-02-25 Spontant omdöme
    Emma hjälpte mig verkligen att få min lägenhet att blomma ut!
  • ANNA E
    2021-02-23 Spontant omdöme
    Vi är verkligen nöjda med stylingen av vår lägenhet! Tack Emma!
    2021-02-18 Spontant omdöme
    Lovisa Svensson hjälpte oss med styling av vår lägenhet inför försäljning. Hon är fantastisk på att styla och se detaljer. Vår lägenhet har aldrig upplevts luftigare, mysigare eller snyggare för den delen. Sålde rekord i brf och det tackat vi hennes styling tackar för!
    2021-02-02 Spontant omdöme
    Det här var alldeles fantastiskt att få hjälp med stylingen vid försäljningen av vårt hus av dessa makalösa inredare, Anna och Ann-Louise på Intro. De fick vårt hem och våra ting att lysa, skapade harmoni och balans i färgsättning och inredning med mattor, textilier och övriga inredningsdetaljer. En ögonöppnare blev det, man blir ju lätt hemmablind och det har varit så roligt att se sitt hem förvandlas under dessa dagar.
    Vi hade nog inte haft så många besök på Hemnet om vi inte anlitat deras hjälp, nu tickar besöksräknaren stadigt uppåt i rask takt och vår mäklare har fullt upp med hugade spekulanter.
    Stort och innerligt Tack!
  • EMMA H
    2021-02-01 Spontant omdöme
    Ann-Louise som stylade vår lägenhet gjorde ett fantastiskt jobb. Vi kom hem till ett helt nytt hem som var ombonat in i minsta detalj. Vi hade endast valt bas och blev förvånade över hur stor skillnad det blev. Vill även berömma planeringen och kommunikationen som fungerade utomordentligt bra!
    2021-01-18 Spontant omdöme
    Vi var väldigt nöjda med vad Emma och hennes kollegor gjorde i vår lägenhet på Skillnadsgatan. Det var en smakfull styling som känns personlig, vilket vi var väldigt nöjda med!
    2020-11-15 Insamlad av företaget
    Ann-Louise på Intro stylade nedervåningen på vårt hus inför försäljning och vi blev grymt nöjda!🤩 Hon är otroligt tillmötesgående, hjälpsam och proffsig! I sin styling lyckades hon framhäva husets hjärta och själ från sin bästa sida - med en kombination av våra möbler, deras och inredning som fick interiör att magiskt harmonisera. Vi fick även ovärderliga tips till vår egen styling av ovanvåningen. Blev en galet lyckad försäljning. Rekommenderas starkt!!!🌸
    2020-10-16 Insamlad av företaget
    styling inför försäljning av lägenhet
    2020-10-01 Spontant omdöme
    Super nöjda! Anna B på Intro gjorde ett grymt bra jobb! Lyhörd, kunnig, proffsig, och enorm service-anda gjorde att vi var 100 % nöjda. Hon lyssnade in våra önskemål, kom med egna förslag, och höjde utseendet på vår bostadsrätt. Vi kommer anlita henne/INTRO igen - garanterat!!!

Vi var nervösa innan att stylisten skulle göra om vårt hem till något vi inte kände oss bekväma med. Men tvärtom - vi fick ett hem som vi älskar så mycket att vi knappt vill sälja längre.
    Anna B var dessutom tydlig i sin kommunikation, vilket vi uppskattade enormt. Inget velande eller otydlighet, raka rör så vi förstod och visste vad som behövdes göra.
    Vi fick en åtgärdslista som vi följde. När vi ville köpa in något nytt så kollade vi med stylisten som gav oss råd (detta var enormt uppskattat av oss). Sen hade Anna B fingertoppskänsla på dagen D när det skulle fotas. Hela tiden flyttade hon runt saker så att möbler, konst och inredning kom till sin bästa plats! Hon hade stenkoll på vad som funkar på bilder och vad som inte funkar när det skall fotas.
    Wow säger jag bara... det där är Talang!

Vi rekommenderar Intro - varmt och helhjärtat!