Alla kategorier Marknadsundersökning Stockholms län Sundbyberg Intervjubolaget - IMRI AB

Intervjubolaget - IMRI AB

Prästgårdsgatan 1, 172 32 Sundbyberg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Intervjubolaget - IMRI AB

• Knuth A
    Knuth A skrev om Intervjubolaget - IMRI AB
    Detta verkar vara ett marknadsundersökningsföretag, vilket generellt har en etta eller -1.

Efter att ha blivit uppringd så kontaktade jag företaget och förklarade att jag inte ville få fler samtal från dom och att jag förmodligen inte ens tillhörde deras målgrupp.

Döm om min förvåning när jag får svar ganska omgående, utan sms-språk och förtäckta förolämpningar, att de plockat bort mig.

Så:
    Betyg för genre: -1
    Betyg inom genre: 5
  • tlhIngan H
    tlhIngan H skrev om Intervjubolaget - IMRI AB
    När det stod klart att ingen i huset tillhörde målgruppen lade hon som ringde helt enkelt på luren, utan ens så mycket som ett "Hej då och tack för din tid!"
    Hon var väl inte direkt otrevlig, men när någon ringer hem till mig förväntar jag mig att de skall vara artigare än så.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Intervjubolaget - IMRI AB
    Blivit uppringd "slumpmässigt" av detta företag fyra gånger under tre följande kvällar, som vill att jag ska testa en nytt snusmärke.

Att jag är med i Nix spelar ingen roll tycker de för de vill inte sälja något och de ringer "helt slumpmässigt".

Google ger info att många jobbar hemifrån och att även de som jobbar i företagets lokaler inte får nån större information av företaget vad de ska säga eller bära sig åt.

Prästgårdsgatan 1, 172 32 Sundbyberg