Isolerab

Isolerab

www.isolerab.se
  • BadgeFourYears
4.3

Välkommen till Isolerab och den trygga vägen till lägre energikostnader och ett friskare inomhusklimat! Med tusentals utförda installationer i ryggen erbjuder vi dig som kund isolering och frånluftsventilation i världsklass! Isolerab AB grundandes 2011 och har sedan dess hjälpt villaägare. Vi erbjuder våra tjänster till privatpersoner...

877 omdömen om Isolerab

Sedan starten hos Reco 2020

Carina D
Skrev om Isolerab

Trevlig säljare som efter besiktning av vind gick igenom och förklarade vad han ansåg behövde åtgärdas, landgång och isolering. Kändes tryggt och ärligt, försökte inte sälja in något vi inte var i behov av! Bra kontakt innan de kom och utförde överenskommet arbete samt att de kom på utlovad tid.

Staffan J
Skrev om Isolerab

Tydlig information om vad det innebär, trevligt bemötande av personal, smidig installation och planen följdes till pricka.

Ihle Å
Skrev om Isolerab

Mycket snabba jobb, både saneringen och isolerings jobbet.. Nu är det bara och vänta på resultatet av energi vinsten.

Lars E

vBRA BEMÖTANDE VÄL UTFÖRT ARBETE REKOMMENDERS

Lennart S
Skrev om Isolerab

Vi har mögelbehandlat. Satt in ventilation och isolerat. Allt har rullat på väldigt bra. Mycket roliga och trevliga tjejer ock killar. Som helhet mycket 👍 Sedan får vi se i vinter om isolering gjort nytta! MVH. Lennart o Maud.

Lars K
Skrev om Isolerab

Trevliga killar har gjort ett brra jobb

Therese G
Skrev om Isolerab

Trevligt och kunnat bemötande. Snabbt utfört arbete.

Mikael E
Skrev om Isolerab

Jag tycker helt enkelt att allt har funkat jättebra. Tack! Hälsningar Micke E Åkersberga

First-Name L

Har inte fått det färdigt installerat ännu

Rolf W
Skrev om Isolerab

Fick besök av representant/försäljare från ISOLERAB. Besöket resulterade i best av tilläggsisolerlng av vindsvåning till fast pris..Fick efter en tid info om när arbetet skulle genomföras. Isoleringen genomfördes på exakt den tidpunkt som hade bestämts och genomfördes på ett raskt och yrkesskickligt sätt.och kan rekommenderas..

Patrik B
Skrev om Isolerab

Allt runt beställningen har skötts på ett bra sätt

Göran Å
Skrev om Isolerab

Ett mycket bra bemötande. Det blev som vi hade förväntat oss. Ett fantastiskt bra arbete av isolerab. Isolerade våran vind.

Stig K
Skrev om Isolerab

Trevligt bemötande. Bra jobb Löste uppkomna problem på ett bra sätt.

Carina V
Skrev om Isolerab

Allt har fungerat bra. Alla som varit här har varit trevliga.

Bo W
Skrev om Isolerab

Bemötande var positivt Förväntningarna levde upp till vad vi hoppades på upplevelsen var mycket positivt vi köpte ventilation

Conny M
Skrev om Isolerab

Enkelt, ödmjukt och smidigt. Snabbt å professionellt

Gunnar K
Skrev om Isolerab

Bra bemötande av alla personer från företaget. Förväntar oss att det skall vara så välgjort som det verkar, påverka inomhusklimatet positivt så att vi kan känna det. Särskilt vid höga och låga temperaturer utomhus. Naturligtvis också minska uppvärmningskostnaderna. Vi har köpt mögelbehandling, Tilläggsisolering på vind med landgång. Kritiken gäller att man skall bestämma sig fort för att få ett lägre pris.Prisskillnaden var ganska stor för samma jobb. Visserligen var det om vi förstått rätt när det blev när andra arbeten...

Ankica S
Skrev om Isolerab

Bemötande var bra, trevlig personal och jobbar bra. Sedan får vi se om det håller vad de har lovat.

Majt A

Mycket trevligt och proffesionellt! Helt förväntat! Tilläggsisolering av tak

Lennart C
Skrev om Isolerab

Bra kontakt och skickliga utförare

Susanne A
Skrev om Isolerab

Killarna som var här var trevliga och väldigt effektiva. Vi är mycket nöjda.

Karin Å
Skrev om Isolerab

Trevlig, jobbet är bra gjort antar jag. Kan ju inte veta säkert förrän om ett år. Men de var för mycket på och stressar en till att fatta ett snabbt beslut på stående fot. Förstår att vissa kan känna sig pressade och tackar ja för snabbt utan att hinna tänka igenom det hela.

Klas T
Skrev om Isolerab

Jobbet flöt på bra. Utförarna var duktiga och trevliga

Maud Å
Skrev om Isolerab

ok bemötande ok isolering vind. ni "glömde" att ens grovstäda. ni hade bara sopborste och -skyffel!

Krister J
Skrev om Isolerab

Hej det har bara gått två dagar än så länge det är svårt att ha ömdöme. Men dom som var här och installera var trevligt och hjälpsamma. //Krister

Mats A
Skrev om Isolerab

Otroligt bra bemötande av installation personalen.snyggt och professionellt utfört arbete. Försäljaren var också trevlig med ett väl smort munläder.det enda negativa var priset som var oförskämt högt 60000 kr för 10+2 timmars jobb och material för uppskattningsvis 15000+resor 12 mil. Min installation bestod av c-bask och mögelsanering

Karl Anders Mattias K

Bjuder på gratis besiktning för att sen stressa och pressa en till att spontant beställa föreslagna åtgärder direkt. Riktigt oseriöst. Hade hellre betalat för besiktningen!

Billy E gillar detta
Ingvar G
Skrev om Isolerab

Alla tre moment vi hade beställt fungerade jätte bra snabbt och hur bra som helst . mögelbehandling, ventilation och isolering, mycket trevliga arbetare

Anders B
Skrev om Isolerab

Bra jobbar allt och fint ser på vind och jag är mycket nöjd.

Anders P
Skrev om Isolerab

Svårt att få dom att göra klart

Kent E
Skrev om Isolerab

Vi blev väldigt bra bemötta. Vi hade bra förväntningar efter att besiktningsmannen varit här. Vår upplevelse var att dom var väldigt effektiva o noga. Isolering av vind

Suzanne A
Skrev om Isolerab

Trevligt bemötande av försäljare och hantverkare. De höll sin tidsplan och lätta att få kontakt med vid frågor om skötsel

Per-Åke N
Skrev om Isolerab

Trevligt och kunnigt bemötande genom hela arbetsprocessen. Snabbt genomförande. Mögel sanering första veckan, ventilations installation vecka 2 och elinkoppling vecka 3. Det vi i början upplevde negativt var att vi vid inspektions tillfället var "tvungen" att fatta beslut för att få ett lägre pris. För övrigt mycket nöjda nu när allt är klart.

Karianne B
Skrev om Isolerab

Isolering på vinden. Har vitmögel och för välisolerad pga nya fönster så värmen gick rakt upp på vinden.

Sven-Erik G
Skrev om Isolerab

Gediget arbete av medarbetarna på Isolerab AB!

Peter B
Skrev om Isolerab

Bokade mögel bekämpning, ventilation och tilläggsisolering efter dörrknackning (som jag egentligen inte gillar). Allt fungerade bra med trevligt bemötande hela vägen. Man kom på bokade tider och gjorde ett snyggt jobb.

Ulf H
Skrev om Isolerab

Bra och snabbt arbete. Gillar egentligen inte att ni knackar dörr men gick bra denna gången

Malgorzata E

Jo, utmärkt och snabbt utfört. Snabbt och enkelt!

Kristina D
Skrev om Isolerab

Jag är nöjd med bemötandet. Trevlig personal. Kom när tiden var bokad. Mögelbekämpning., ventilation och isolering. . Allt fungerade.

Elisabeth W
Skrev om Isolerab

Jag köpte tilläggsisolering, ventilation och mögelbehandling. Känner mig delvis lurad. Har missat att säljaren inte skrev mögelbehandling in avtalet, trots att det var möglet på vinden som betonades. Kommer inte rekommendera firman till personer jag känner

Lars-Göran F

Allt har fungerat till punkt och pricka. Jag är belåten med allt bemötande.

Jan K
Skrev om Isolerab

Bra bemött, mögel bekämpning, tilläggsisolering

Persson S
Skrev om Isolerab

Filip som var och kollade var noga med att beskriva och förklara så att vi förstod vad som behövde göras, mycket bra. Kevin som sprutade mot möglet gjorde också ett bra jobb. Dom två som utförde isoleringen var bra och positiva. Jobbet utfördes snabbt så det märktes att dom var proffs. Stefan Pehrsson Parkvägen 2 81576 Söderfors

Elaine L
Skrev om Isolerab

Jag har bara positivt att säga. Trevliga killar och jobbet kan jag inte utsäga mig om för det har jag inte kollat men det är säkert perfekt. Snabbt gick det också. Kan rekommenderas.

Per-Arne B
Skrev om Isolerab

Trevligt personal som har gjort ett bra jobb.

Kjell A
Skrev om Isolerab

Efter många om och men med ändrade tider, folk som inte behövdes och folk som glömde och till sist kom mycket stressade blev det helt okej nån kompensation vore bra

Micke A
Skrev om Isolerab

Bra bemötande hela vägen. Beställde sanering,ventilation och isolering. Duktiga och trevlig personal. Lite besviken på att kontrakt och faktura inte är bättre specificerad med material och arbete.

Billy J
Skrev om Isolerab

Bra utfört arbete o mkt trevliga människor hos er

Jorma R
Skrev om Isolerab

Bemötandet var bra Jag förväntade mig inget speciellt så jag avvaktar Själva jobbet gick bra men utförandet när man lovade komma stämde inte. Jag köpte mögel sanering och lösull isolering mm.

Micael R
Skrev om Isolerab

Bra säljare med bra presentation. Hantverkare som gjorde ett snyggt jobb och passade tiderna!