Läs vad 7 kunder tycker om J byggpartner AB 2

2021-09-30
    Fick hjälp med målnings arbeten. Mycke nöjd med bemötande och slutresultat!
    Hej Charlie, Tack för omdömet, välkommen åter när det är dags för undervåningen.

Hälsningar alla på J byggpartner AB
  • 2021-09-17
    Väldigt nöjda med renoveringen av vår lägenhet. Bra kommunikation genom hela renoveringen och arbetet utfört enligt tidplan.

Kan varmt rekommendera J byggpartner!
    Hej Victor
    Kul att ni är nöjda, alltid tacksamt att arbeta med kunder som er!

• 2021-09-17
    Vi kan verkligen rekommendera J byggpartner.

Fungerat bra genom hela processen när vi byggde om i vår lägenhet.

Projektledaren var lyhörd för våra förslag och mån om ett gott slutresultat.

Projektet flöt på smärtfritt och de var klara en dag före utsatt slutdatum.

Lite ändringar från vår sida under byggnationen men det löste J byggpartner utan problem.

Bra bemötande och ett gott slutresultat! Rekommenderas!
    Hej Andreas , kul att ni är nöjda och att vi kunde hjälpa till att förbättra planlösningen.
    Ses när det är dags att ta tag i golvet!

2021-09-16
    Professionellt och seriöst byggföretag. Bra kommunikation under hela processen. Supernöjd och kan rekommendera alla att välja J byggpartner!
    Hej Malin
    Tack för rekommendationen, det uppskattas!

2021-09-16
    Otroligt proffsiga från början till slut!
    Stor eloge till Joakim som förverkligade våra drömmar!
    Hej Felix
    Stort tack för det fina omdömet, vi är också väldigt nöjda med resultatet

2021-09-16
    De genomförde en köksrenovering (rivning av befintligt kök, nya stommar, vitvaror, kakel, bredspackling och målning) och vi är mycket nöjda med resultatet. De höll tidsplanen och var lätta att kommunicera med. Var flexibla kring våra önskemål.
    Hej Amanda

Kul att ni är nöjda med både resultatet och kommunikationen, köket är superfint!

2021-09-16
    Fick hjälp med att renovera en lägenhet som innefattade flytt av kök, golvläggning cirka 90 kvm, målning av väggar och tak samt snickerier och montering av av garderober.

Valde mellan fem andra byggbolag med det slutade med att jag anlitade J byggpartner vilket jag är väldigt glad för!
    Kommunikationen var bra under hela processen och arbetet blev precis som jag hade föreställt mig!

Jag kommer garanterat att anlita dom igen för kommande projekt. Stort tack till Jocke och alla snickare på J byggpartner som såg till att jag fick ett hem att trivas i.
    Hej Christian

Med en väl förberedd plan som du hade kunde vi inte göra annat än uppnå topp resultat.
    Då ses vi när det är dags nästa gång!