J byggpartner AB

J byggpartner AB

www.jbyggpartner.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till J byggpartner AB! Är det dags att sätta din egen prägel på ditt hem? Att renovera är mer än att bara betala för en hantverkare som ska göra jobbet. Vi vill att du ska känna att du har fått en personlig rådgivare inom byggbranschen som kan hjälpa dig på vägen mot ett nytt och fint hem. Oavsett om det handlar...

44 omdömen om J byggpartner AB

Sedan starten hos Reco 2021

Emma J
Skrev om J byggpartner AB

Bra kommunikation med kontinuerlig uppdatering. Allt utfördes i tid.

Per Olle A
Skrev om J byggpartner AB

Vi blev verkligen supernöjda! Utöver att själva arbetet blev rätt utfört så var det en stor och avgörande skillnad mellan denna byggfirma och andra: Kommunikationen! Vi hade flera olika medarbetare från Jbyggpartner hos oss (snickare, målare, projektledare m m) och ALLA var väldigt kommunikativa, service minded och lätta att förstå. De tog ansvar för helheten och vi kände oss trygga och förstådda.

Svar från J byggpartner AB

Hej Olle Kul att ni är nöjda med helheten Tack för omdömet!

ALEXANDRA W
Skrev om J byggpartner AB

Jag är så nöjd med Jocke och gänget på J byggpartner, alla extremt trevliga att ha och göra med. De har renoverat kök, slipat/laserat golv, målat, satt upp stuckaturer och platsbyggt en garderob. Allt har skötts otroligt bra, snabb kommunikation och alltid med kundens bästa i fokus. Tidsramar har hållits (och även gått snabbare än tänkt) samt varit väldigt flexibla med att möjliggöra min inflytt så jag slapp dubbla boendekostnader. Och resultatet är så bra! (jag har renoverat 4 lägenheter och varit med om det mesta). Kan varmt rekommendera.

Tack Alexandra för de mycket fina orden Mvh Joakim

Jon Elias H
Skrev om J byggpartner AB

Joakim är strukturerad, effektiv och alltid i tid. Väldigt trevlig i alla lägen, även när det blir lite stressigt. Helt ärligt, äkta toppklass från första till sista dagen av projektet.

Svar från J byggpartner AB

Tack! Njut av erat superfina hem så hoppas vi att vi ses när det är dags nästa gång Mvh Joakim j byggpartner

Klara J
Skrev om J byggpartner AB

Väldiga, proffsiga, tillmötesgående och positiva. Arbetet är fint utfört i minsta detalj. Så nöjd!

Svar från J byggpartner AB

Hej Klara Kul att ni är nöjda! köket blev supermysigt :) Hälsningar alla på j byggpartner

Catharina B
Skrev om J byggpartner AB

Mycket enkla, duktiga och smidiga att ha att göra med i vår badrumsrenovering. Bra kommunikation, allt gjordes enligt tidsplan, offerten hölls, bra dokumentation och inget skräp eller byggsäckar som glömdes. Bra att bolla med och de löste allt på ett smidigt sätt. Jag skulle definitivt anlita dem igen och rekommenderar dem varmt för en trygg renoveringsprocess!

Svar från J byggpartner AB

Hej Catharina, kul att du är nöjd och tack för ett bra samarbete. Då ses vi när det är dags igen. Mvh

Kim Håkan Leif S
Skrev om J byggpartner AB

Hittade j byggpartner här på reco. Fick en tydlig offert med fast pris. Renoveringen gällde kök med tillhörande ytskikt och golv. Trevliga snickare som höll rent efter sig, vilket var väldigt uppskattat då vi bodde hemma under projektet. Rekommenderas !

Tack för omdömet, verkligen kul att höra! Mvh Joakim /jbyggpartner

First-Name L
Skrev om J byggpartner AB

Mycket nöjd samt bra kund kontakt!

Svar från J byggpartner AB

Hej Viktor ! Tack för omdömet kul att du är nöjd med kundkontakten då det är en viktig del för oss. Mvh Joakim

Cecilia Maria H
Skrev om J byggpartner AB

Fick tips om J byggpartner via Renomate och anlitade dem för ytskiktsrenovering i den lägenhet vi just köpt (väggar, lister, tak mm). Mycket smidig process och trevligt bemötande, vi fick kontinuerliga uppdateringar via whatsapp där vi kunde följa hur det gick. De hjälpte oss till och med att köpa mer golv när det saknades 0,5 kvadratmeter och vi inte hade möjlighet att komma iväg till bygghandeln. Jobbet blev proffsigt gjort och vi är mycket nöjda, skulle rekommendera dem till alla för liknande jobb!

Hej Cecilia kul att höra. Ha de så bra i er nya lägenhet Mvh Joakim & co

Catharina M
Skrev om J byggpartner AB

Jag kan varmt rekommendera J byggpartner AB. Förutom att vara tillgänglig och svara snabbt kunde jag bolla estetiska frågor och få väldigt bra vägledning. Jag är nöjd med slutresultatet och kommer att vända mig till J byggpartner AB vid framtida renoveringsbehov.

Svar från J byggpartner AB

Hej Catharina tack för omdömet. Då ses vi igen när det är dags för något nytt! Mvh Joakim

Christina S
Skrev om J byggpartner AB

Vi anlitade J byggpartner för en omfattande renovering av vår lägenhet. Vi blev bemötta professionellt och uppskattade med den nogrannhet som allt arbete har utförts inom den tidsram som vi kommit överens om.. Upplevde även en tydlig och rak kommunikation när vi hade önskemål och ändringar. Vår kontaktperson Joakim var effektiv och lösningsorientrrad.. Vi kommer anlita J Byggpartner igen och kan utan tvivel varmt rekommendera dom till alla.

Svar från J byggpartner AB

Hej Christina! Kul att ni är nöjda med eran renovering. Då ses vi när det är dags igen Mvh Joakim byggpartner

Jonas H
Skrev om J byggpartner AB

Vi sökte en byggfirma som kunde ta sig an vår köksrenovering under sommaren, de flesta tackade nej pga semester men Jbyggpartner tog sig gärna an uppdraget. Vi lämnade lägenheten i fyra veckor och kunde sedan komma hem till ett finfint nytt kök. God dialog genom hela processen och smidigt när vi gjort ändringar eller hittat detaljer som vi vill korrigera. Jbyggpartner är bra att ha att göra med och gjorde ett strålande jobb hos oss. Rekommenderas!

Svar från J byggpartner AB

Hej Jonas, tack så mkt för de fina omdömet. Ni var super enkla att jobba med ni med. Tack för oss så ses vi nästa gång. Mvh Joakim/ j byggpartner

Joakim B
Skrev om J byggpartner AB

Vi kom i kontakt med J Byggpartner via IKEAs lista över samarbetspartners. Vi hade en annan firma på besök, men valde Jocke trots ett något högre anbud, då vi fick stort förtroende för honom. Tidsplanen höll relativt väl trots att vi adderade några tilläggsarbeten, kommunikationen med Jocke fungerade mycket bra, främst genom Whatsapp. Kvaliten på arbetet höll hög kvalité, hantverkarna var väldigt ordningsamma, skyddade golv och gjorde vad de kunde för att minimera dammspridning. Vi tyckte att de alltid var trevliga, den...

Svar från J byggpartner AB

Tjena tack för omdömet Erat kök ligger på topp 10 i år. Super snyggt och bra samarbete med er som kunder. Vi tackar och bockar och ses nästa gång. Hälsningar J & co

Frida M
Skrev om J byggpartner AB

Supernöjda med vårt nya kök, nya golv och målning! Joakim har varit otrolig tillgänglig (t o m när vi satt på Ikea för planering kom snabba svar så vi snabbt kom vidare). Grannarna har berömt ordningen på byggavfallet och de trevliga hantverkarna. Vi kommer då aldrig välja någon annan i våra framtida projekt!

Svar från J byggpartner AB

Hej Frida tack för omdömet. Vi ser fram emot nästa etapp när det är dags! Allt gott /Joakim

Ulrika I
Skrev om J byggpartner AB

Otroligt nöjd efter ert jobb med att fixa min altan med staket och belysning. Superfint jobb! Dessutom bra kommunikation, tidsplanen stämde på pricken och ni förstod vad som var viktigt för mig. Toppbetyg från mig!

Svar från J byggpartner AB

Hej Ulrika kul att du är nöjd med totalen i projektet Super bra samarbete Allt gott

Klas H
Skrev om J byggpartner AB

Kom i kontakt med J Byggpartner genom Renomate och kunde inte varit nöjdare! All kommunikation skedde snabbt och smidigt via WhatsApp eller telefon om inte text räckte till. Joakim var riktigt hjälpsam hela vägen igenom projektet, kom med goda tips och råd, snabb och tydlig med vad som var möjligt/inte möjligt och hanterade förseningar samt felaktigheteter från köksleverantör på ett formidabelt sätt. Kände mig oerhört trygg hela projektet igenom och skulle rekommendera Joakim med team flera gånger om

Svar från J byggpartner AB

Tack Klas, kul att du är nöjd med ditt nya kök, hall och sovrum. Verkligen kul med de unika färgvalen. Mvh Joakim

Maria Matilda L
Skrev om J byggpartner AB

Anlitade Renomate för renoveringen av mitt kök och hall. De samarbetar med J Byggpartner AB och byggledare för projektet var Joakim från nämnda firma och jag är VÄLDIGT nöjd med arbetet! Bra hela vägen från början till slut. Kommunikation via whatsapp vilket gjorde det väldigt lätt att titta på olika lösningar som behövde diskuteras under arbetets gång. Proffsigt och pragmatiskt skött av Joakim och allt blev otroligt snyggt och bra! Jag kände mig trygg och säker under hela arbetet och jag kan varmt rekommendera J Byggpartner...

Svar från J byggpartner AB

Hej Maria, tack så mkt för det fina omdömet, eloge till dig också för att du förberett med den infon vi frågat om inför start. Njut av köket! Mvh Joakim

OSKAR B
Skrev om J byggpartner AB

Bra utfört arbete på utsatt tid. De frågor som dök upp längs resans gång hanterades pragmatiskt och affärsmässigt. Bra tillgänglighet och de få noteringar som gjordes vid avsyning avhjälptes direkt. Kan varmt rekommendera.

Svar från J byggpartner AB

Kul att du är nöjd med både kontakt och utförande Vi tackar för förtroendet Mvh Joakim

Dixie Leigh T
Skrev om J byggpartner AB

Väldigt nöjd . Jobbar smidigt och hålla tidslinje till pricken . Väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Bra kund service ! Kan värmt rekommendera

Svar från J byggpartner AB

Tack Dixie Kul att du är nöjd med den nya planlösningen och ditt nya kök ! Mvh Joakim

MARI R
Skrev om J byggpartner AB

Väldigt nöjd med renoveringen av mitt kök! Kom i kontakt med J Byggpartner och Joakim genom deras samarbete med Renomate. Snabb och smidig kommunikation, löste oväntade saker som dök upp på ett bra sätt. Kan varmt rekommendera J byggpartner!

Svar från J byggpartner AB

Hej Mari, kul att höra Vi är också supernöjda med ditt fina kök. Mvh Joakim/ jbyggpartner

ROBERT N
Skrev om J byggpartner AB

Kan inget annat än att rekommendera Joakim och hans gäng på J-byggpartner. De hade en gedigen vilja att göra ett bra jobb samt väldigt måna om att hålla tidsplanen så att det inte skulle bli några extrautgifter för oss som kund. 100% toppen!

Svar från J byggpartner AB

Hej, tack för betyget och tack för ett smidigt samarbete i projektet Allt gott /Joakim J byggpartner

Jakob S
Skrev om J byggpartner AB

Vi blev ihopparade med J Byggpartner via Renomate. Varken jag eller min sambo har någon tidigare erfarenhet av renoveringar, men kände oss lugna och trygga redan från första mötet. Joakim på Byggpartner är tillmötesgående, tydlig och transparent i sin kommunikation som skötts smidigt via WhatsApp med löpande uppdateringar i text och bild under arbetets gång. Vi totalrenoverade vår lägenhet på 40kvm, nytt golv i hela lägenheten, utskick och satte in nytt kök. Arbetet gick snabbare än vad som utlovats i offert utan...

Svar från J byggpartner AB

Hej! Tack för det fina betyget och kul att ni är nöjda med både utförande och admin. Allt gott / Joakim på j byggpartner

Anders L
Skrev om J byggpartner AB

Mycket nöjd med allt från offert till slutbesiktning. Arbetet blev klart i god tid. Löpande information från Byggpartner, kändes tryggt. Gällde renovering av kök och tre rum. Rekommenderas starkt

Svar från J byggpartner AB

Tack, varmt välkomna nästa gång det är dags! Hälsningar J byggpartner

FREDRIK F
Skrev om J byggpartner AB

Väldigt tydligt och enkelt att kommunicera. Uppdatering med bilder under hela renoveringen. Fyra rum och kök klara en vecka före plan med ett perfekt resultat.

Svar från J byggpartner AB

Hej Fredrik, tack för de fina orden. Kul att ni är nöjda, det är vi med! Njut av ert nya hem Mvh Joakim på J byggpartner

Oscar Karl Fredrik W
Skrev om J byggpartner AB

Mycket duktiga, kunniga hantverkare och professionellt bemötande. Totalrenovering av 116kvm i Stockholm. Två badrum, köksflytt och ytskick. Väldigt snabba dessutom klara med det mesta på cirka 3 månader.

Tack själv, mycket roligt projekt! Mvh Joakim

Amanda Thérese B
Skrev om J byggpartner AB

Väldigt nöjda med resultatet. Bra kommunikation under bygget och trevliga snickare. Kan varmt rekommenderas.

Svar från J byggpartner AB

Hej, kul att ni är nöjda med oss. Njut av ert nya kök! Mvh Joakim på J byggpartner

Jasmin Y
Skrev om J byggpartner AB

Är så glad för mitt nya kök och arbetsrum! Väldigt smidigt att kommunicera med J byggpartner inför, under och efter. Jag passade på att resa bort under renoveringen och fick kontinuerligt bilder och uppdateringar om hur allt gick.

Svar från J byggpartner AB

Kul att du är nöjd! Verkligen en smart lösning med arbetsrummet. Mvh Joakim på J byggpartner

MARIA S
Skrev om J byggpartner AB

Otroligt proffesionellt, trevliga, hjälpsamma byggare. Både målat, fixar kök/badrum hos oss och vi är supernöjda med allt. Rekommenderar varmt!

Svar från J byggpartner AB

Tack för det fina omdömet, de värmer. Hälsningar alla på j byggpartner

Marcus S
Skrev om J byggpartner AB

Fantastisk byggare som tar hand om allt. Tillmötesgående och förstående från första samtal till avslutat projekt. Kanonrsultat! Rekommenderas varmt.

Hej Marcus. Tack för betyget och de fina orden, det värmer! Mvh

Viktor B
Skrev om J byggpartner AB

Fick j byggpartner rekommenderat av en vän och blev väldigt nöjd med både resultat och utförande. Renoveringen: köksflytt och avväxling av bärande vägg kändes som en baggis för byggarna på plats. Då jag var bortrest under renoveringen kunde ja faktist slappna av eftersom Joakim (projektledaren) höll mig uppdaterad näst intill varje dag om vad som pågick i lägenheten. Vi är toppen nöjda hälsningar V&S

Svar från J byggpartner AB

Hej! Kul att ni är så nöjda. Vi tackar för förtroendet och hoppas att vi ses nästa gång! Hälsningar alla på J byggpartner

AMANDA S
Skrev om J byggpartner AB

Skulle renovera min hall inklusive byte av ytterdörr. Otroligt nöjd över att ha valt J-byggpartner. Tydlig offert, skötsamma och noggranna genom hela byggprocessen och resultatet - grymt! Nästa gång jag ska jag renovera kommer jag absolut välja dem igen.

Svar från J byggpartner AB

Hej Kul att ni är nöjda med er renovering. På återseende. Hälsningar alla på J byggpartner

Lars S
Skrev om J byggpartner AB

Beställde offert på att ta bort tapeter, måla om väggar och tak. Ta bort foder kring fönster, byta socklar och lägga nytt golv. Inga konstigheter med kontakten, offerten kändes rimligt och arbetet utfördes inom överenskommen tid. Hade varit fem stjärnor om det inte var för lite slarv de var tvungna att åtgärda, vilket de gjorde utan knot. Nöjd på helheten absolut.

Svar från J byggpartner AB

Tjena Lars tack din recension , kul att du blev nöjd. På återseende! Hälsningar alla på j byggpartner

Robin R
Skrev om J byggpartner AB

Super professionella! Större renovering utav tre rum, ta bort plastmatta, plana/räta golv, ta bort vävtapet, bredspackling, grunda väggar, måla väggar, läggning utav trägolv/plank. Nya socklar, lister, foder, målning av tak. Otroligt nöjd med mötet, planeringen och genomförandet. Tackar, rekommenderas varmt!

Svar från J byggpartner AB

Tack Robin, hoppas ni stormtrivs i er lägenhet! Tacksamt att ha kunder som er. Hälsningar alla på j byggpartner

Leyla J
Skrev om J byggpartner AB

Superduktiga, pålitliga och punktliga. Fick hela tiden uppdateringar på hur det går samt på tidslinjen. Rekommenderar starkt!

Svar från J byggpartner AB

Tack Leyla hoppas försäljningen av lägenheten gick bra med uppfräschningen av köket ! Hälsningar alla på j byggpartner

YOSEF U
Skrev om J byggpartner AB

Totalrenoverade min wc, tydlig offert, höll tidsplanen och inga dolda kostnader. Rekommenderar starkt.

Svar från J byggpartner AB

Hej! Kul att du är nöjd med din renoverings upplevelse och tack för betyget, det värmer Hälsningar alla på J byggpartner

Hans Richard C
Skrev om J byggpartner AB

Efter att ha bott 27 år i villa och anlitat olika hantverkare med minst sagt varierat resultat så flyttade vi till lägenhet. Vi behövde hjälp med ett antal mindre saker och blev rekommenderade av en byggfirma, som inte ville ta ett så litet uppdrag, att anlita J-Byggpartner, den bästa rekommendation vi någonsin har fått. Allt har varit perfekt från första intrycket till genomfört arbete. Förutom att de är service-minded på en nivå vi inte upplevt tidigare så är de både duktiga på att genomföra arbetet och att leverera rätt...

Svar från J byggpartner AB

Hej Richard! Kul att ni är nöjda, hoppas ni trivs i den nya lägenheten Allt gott Hälsningar alla på J byggpartner

Joakim C
Skrev om J byggpartner AB

Anlitade J Byggpartner för en större renovering. Kök, golv och måleri. Absolut det bästa man kan tänkas få från ett byggföretag från en som ställer höga krav. Bemötandet från första träff gav redan där ett stort förtroende. Tydlig offert och definitivt ett marknadsmässigt pris med tanke på deras grymt duktiga personal. Stort tack till Joakim med hantverkare för er professionella hjälp. Lyhörda och kom med tips på vägen som blev över våra förväntningar. Ni vet vad trygghet handlar om! Rekommenderar starkt till alla...

Svar från J byggpartner AB

Tack för det fina omdömet Joakim, men framförallt kul att ni är nöjda med renoveringen och bemötandet. Hälsningar alla på j byggpartner

CHARLIE H
Skrev om J byggpartner AB

Fick hjälp med målnings arbeten. Mycke nöjd med bemötande och slutresultat!

Svar från J byggpartner AB

Hej Charlie, Tack för omdömet, välkommen åter när det är dags för undervåningen. Hälsningar alla på J byggpartner AB

KARL VICTOR G
Skrev om J byggpartner AB

Väldigt nöjda med renoveringen av vår lägenhet. Bra kommunikation genom hela renoveringen och arbetet utfört enligt tidplan. Kan varmt rekommendera J byggpartner!

Svar från J byggpartner AB

Hej Victor Kul att ni är nöjda, alltid tacksamt att arbeta med kunder som er! Hälsningar alla på J byggpartner

Peter Andreas T
Skrev om J byggpartner AB

Vi kan verkligen rekommendera J byggpartner. Fungerat bra genom hela processen när vi byggde om i vår lägenhet. Projektledaren var lyhörd för våra förslag och mån om ett gott slutresultat. Projektet flöt på smärtfritt och de var klara en dag före utsatt slutdatum. Lite ändringar från vår sida under byggnationen men det löste J byggpartner utan problem. Bra bemötande och ett gott slutresultat! Rekommenderas!

Svar från J byggpartner AB

Hej Andreas , kul att ni är nöjda och att vi kunde hjälpa till att förbättra planlösningen. Ses när det är dags att ta tag i golvet! Hälsningar alla på J byggpartner

Malin L
Skrev om J byggpartner AB

Professionellt och seriöst byggföretag. Bra kommunikation under hela processen. Supernöjd och kan rekommendera alla att välja J byggpartner!

Svar från J byggpartner AB

Hej Malin Tack för rekommendationen, det uppskattas! Hälsningar alla på J byggpartner

Felix G
Skrev om J byggpartner AB

Otroligt proffsiga från början till slut! Stor eloge till Joakim som förverkligade våra drömmar!

Svar från J byggpartner AB

Hej Felix Stort tack för det fina omdömet, vi är också väldigt nöjda med resultatet Hälsningar alla på J byggpartner

Amanda N
Skrev om J byggpartner AB

De genomförde en köksrenovering (rivning av befintligt kök, nya stommar, vitvaror, kakel, bredspackling och målning) och vi är mycket nöjda med resultatet. De höll tidsplanen och var lätta att kommunicera med. Var flexibla kring våra önskemål.

Svar från J byggpartner AB

Hej Amanda Kul att ni är nöjda med både resultatet och kommunikationen, köket är superfint! Hälsningar alla på J byggpartner

CHRISTIAN E
Skrev om J byggpartner AB

Fick hjälp med att renovera en lägenhet som innefattade flytt av kök, golvläggning cirka 90 kvm, målning av väggar och tak samt snickerier och montering av av garderober. Valde mellan fem andra byggbolag med det slutade med att jag anlitade J byggpartner vilket jag är väldigt glad för! Kommunikationen var bra under hela processen och arbetet blev precis som jag hade föreställt mig! Jag kommer garanterat att anlita dom igen för kommande projekt. Stort tack till Jocke och alla snickare på J byggpartner som såg till att jag fick ett hem att trivas i.

Svar från J byggpartner AB

Hej Christian Med en väl förberedd plan som du hade kunde vi inte göra annat än uppnå topp resultat. Då ses vi när det är dags nästa gång! Hälsningar alla på J byggpartner