JägarexamenOnline.se

Snittbetyg
4.5
Ring 073-596 46 36 Dela

Om företaget

Välkommen till Jägarexamen Online! Jägarexamen Online är en heltäckande onlineutbildning för jägarexamen. Vår utbildning är optimerad för att hjälpa dig att klara Naturvårdsverkets nya jägarexamen teoriprov. Vi erbjuder bland annat 1 300 jägarexamen frågor, fem olika typer av jägarexamen prov, ett omfattande viltuppslagsverk...

341 omdömen om JägarexamenOnline.se

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 341 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Bejamin O
Skrev om JägarexamenOnline.se

Tycker att de är en mycket lärorik app och man lär sig de man behöver, De negariva är uppläsnings funktionen för dom med läs och skriv svårigheter/dyslektiker och tycker att de går att göra mycket bättre tillexsempel uppläsningen start och stopp och ett form av bokmärke så man kan komma tillbaka till där man slutade utan att behöva leta igenom ett kapitel.

Mikael B
Skrev om JägarexamenOnline.se

Nöjd med jägarexamen online, funkat mycket bra!

Eric P
Skrev om JägarexamenOnline.se

Frågorna är väldigt lika de frågor som ställs i teoriprovet. Ett stort utbud av frågor finns. Jag klarade provet efter 10 dagars hårdplugg.

Carl P
Skrev om JägarexamenOnline.se

Ok, Bra struktur, tillräckligt bra upplägg för att klara teoriprovet, vilket var en förväntning.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack för ditt betyg Carl, vad roligt att höra att vår utbildning mötte dina förväntningar och hjälpte dig att klara teoriprovet! Är det någon särskild anledning till att du gav oss 3 stjärnor? Saknar du någon funktion eller något innehåll eller tycker du att det är något vi bör förbättra? Maila oss gärna på kontakt@jagarexamenonline.se om du har feedback som du tror skulle kunna förbättra vår utbildning.

Tommy L
Skrev om JägarexamenOnline.se

Lätt system inge krångel pedagogiskt upp byggt

Gert Erik W
Skrev om JägarexamenOnline.se

Jag köpte ett årsabonnemang då det var prisvärt och visste inte riktigt hur lång tid det skulle ta. Tyckte generellt att det var ett bra upplägg och att själva "spelet" var mycket pedagogiskt. Ett stort plus blir det för den stora mängden material och frågor med bra bilder och möjlighet till fördjupning. Det som gjorde att det inte var "exeptionellt" var att uppläsningsmodulen är riktigt dålig. Den hoppar in och stör fast den ska vara avstängd, den robotliknande rösten är obehaglig och det går inte att ange vart i...

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din recension och stort grattis till det godkända teoriprovet Gert, snyggt jobbat! Väldigt roligt att att höra att du hade så stor nytta av vår utbildning. Gällande uppläsningsfunktionen är det den bästa som finns att tillgå för svenska. Den används också av flera svenska myndigheter. Jag håller dock med om att det hade varit bra om rösten lät mer autentisk, och med alla framsteg inom AI är det nog bara en tidsfråga in tjänsten vi använder eller en annan liknande tjänst "får till det". Om det behövs kommer vi då givetvis att byta till det bättre alternativet.

Thomas A
Skrev om JägarexamenOnline.se

Jag rekommenderar varmt JägarexamenOnline.se Jag hade inga förväntningar när jag besökte JägarexamenOnline.se men jag var tvungen att pröva. Mycket givande och bra uppbyggnad.

Victor B
Skrev om JägarexamenOnline.se

Fantastiskt bra upplägg! Frågorna ligger i tiden med vad som kommer på provet och ni gav mig en stabil grund att klara provet på första försöket!

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort grattis till det godkända provet, snyggt jobbat! Superkul att höra att du är så nöjd med vår utbildning!

Johnny L
Skrev om JägarexamenOnline.se

Mycket sakligt och bra formulerade frågor. Bra blandning i frågorna och tydliga bilder.

Alexander P
Skrev om JägarexamenOnline.se

Mycket bra lärorik fantastiskt samtidigt roligt.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tusen tack Alexander, vad kul att du är nöjd med vår utbildning!

Frida M
Skrev om JägarexamenOnline.se

Riktigt bra, allt i ett! Rekommenderar jägarexamen online.

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för att du tog dig tid att betygsätta vår utbildning Frida, det uppskattas verkligen!

Per-Erik A
Skrev om JägarexamenOnline.se

Bemött på ett mycket bra sätt Inte så stora förväntningar men kursen har lärt mig mycket Jägarexamen. Helhetsomdömmet mycket bra

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för ditt betyg Per-Erik, superroligt att höra att du är nöjd med vår utbildning!

Johan P
Skrev om JägarexamenOnline.se

Det blir roligare att plugga online än med en bok.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tusen tack för ditt betyg Johan! Vad roligt att höra att du är så nöjd!

Per Y
Skrev om JägarexamenOnline.se

Väldigt pedagogiskt upplagd. Tar en med från början till slut i resan mot jägarexamen. Övningsfrågorna motsvarar väl dom frågor som kommer på det skarpa provet. Prisvärt. Uppskattade att när man svarade fel på övningsfrågorna så kom det ett textstycke som beskrev rätt svar.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tusen tack för din fina recension Per, uppskattas verkligen! Superkul att höra att du är så nöjd med vår utbildning.

Karl Axel Felix E
Skrev om JägarexamenOnline.se

Jägarexamen online kan verkligen rekommenderas! Medan jag letade efter kvällskurser snubblade jag av en händelse in på Jägarexamen online. Efter gratisdelen bestämde jag mig för att prova att plugga på egen hand, med denna kurs som stöd. Det gick mycket bra. Läste teoridelen två gånger, och gjorde även jaktresan två gånger. Och så råplugg i viltuppslagsverket förstås... Jag kompletterade med några andra frågebanker, men tyngdpunkten i studierna var Jägarexamen online. Jag skrev det skarpa teoriprovet häromdagen, med...

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din fina recension Karl, vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva så utförligt! Superkul att höra att det gick så bra på teoriprovet också, verkligen ett otroligt bra resultat. Snyggt jobbat!

Mats E
Skrev om JägarexamenOnline.se

Genomtänkt sida och bra utförande för att lyckas med dagens prov. Rekommenderas starkt 👌/ Mats

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din fina recension Mats, uppskattas verkligen!

Jonas E
Skrev om JägarexamenOnline.se

Pedagogiskt, och bra frågor, extra smidigt att man kan repetera frågor som man svarat fel på eller markerat som osäker

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för ditt fina betyg Jonas, vad roligt att höra att du är så nöjd!

Johan D
Skrev om JägarexamenOnline.se

Bra och varierade frågor. Lätt att förstå och lätt att hitta.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack så mycket för ditt omdöme Johan! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att recensera vår utbildning.

Odd Eivind E
Skrev om JägarexamenOnline.se

Hade problem med inloggning när jag registrerade mig, men det löste dom snabbt. Bra tjänst!

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för ditt omdöme Odd, vad skönt att höra att det löste sig snabbt med inloggningen.

Roger P

Mycket bra..............................

Per-Åke D
Skrev om JägarexamenOnline.se

Jättebra app! Pedagogiskt upplägg med mycket bra material

Pontus T
Skrev om JägarexamenOnline.se

Sjukt lärorik! Kan rekommendera att köra en kombination av jägarboken, jaktresan och göra proven med ALLA frågorna så får man helheten för att lyckas.

Caroline D
Skrev om JägarexamenOnline.se

En väldigt enkel sida som gör det roligt att plugga

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din recension Caroline! Jättkul att höra att vår utbildning gjorde det roligare för dig att plugga!

Mikael M
Skrev om JägarexamenOnline.se

Ett sätt att lära sig som passar mig väldigt bra, använde ikörkort mc för ett par år sedan och gillade den, därför använde jag jägarexamenonline nu. Gjorde en massa 20 frågors prov, sen jaktresan och en massa prov igen, fick 69 av 70 på teoriskrivningen 👍

Svar från JägarexamenOnline.se

Grattis till det godkända provet Mikael! Otroligt bra resultat!🥇 Fantastiskt roligt att höra att du har haft så stor nytta av våra utbildningar!

Anders N
Skrev om JägarexamenOnline.se

En bra kurs, dock är frågorna på slutprovet ganska annorlunda mot dem i kursen.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack för ditt omdöme och din feedback Anders! Det stämmer att många frågor på provet är längre än våra och dessutom ofta onödigt krångliga. Våra frågor och vår teori lär dock ut all den kunskap som behövs för att man ska kunna svara på dem. Syftet med vår utbildning är ju inte att man ska träna på/memorera provfrågorna, utan att man ska lära sig alla lagar, regler, viltet samt "tänket".

Frida N
Skrev om JägarexamenOnline.se

lättillgänglig sida med pedagogiskt innehåll. bra bilder och tydlig text. Använde enbart denna sida för godkänt prov Jägarexamen oktober 2023.

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort grattis till det godkända teoriprovet Frida, snyggt jobbat! Jätteroligt att höra att du hade så stor nytta av vår utbildning!

Kristian P
Skrev om JägarexamenOnline.se

Vid tillräcklig användning av appen är godkänt i teoridelen garanterat. Rekommenderas starkt.

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din recension Kristian, superkul att höra att du hade så stor nytta av vår utbildning!

Björn B
Skrev om JägarexamenOnline.se

Bra och pedagogiskt upplagd site. Jaktresan är en bra stegring på vägen mot jaktlicensen.

Sonny D
Skrev om JägarexamenOnline.se

Grymt bra!, klarade teorin på första försöket.

Mats Erik A
Skrev om JägarexamenOnline.se

Sidans funktioner var väldigt bra. T.ex. att kunna följa statistik, välja exakt de frågor man vill samt kunna köra om frågor man tidigare missat på. Funkade också väldigt bra både på telefon, padda och dator. Blev dock väldigt förvånad, då många av frågorna på det riktiga provet inte alls fanns med bland frågorna på er sida.. Vissa av frågorna på det riktiga provet var även väldigt märkliga, men det kan man ju inte lasta er för. Fick 66/70 på det riktiga provet trots allt.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack för ditt omdöme och din feedback Mats! Frågorna på det riktiga provet är sekretessbelagda och finns inte att plugga på någonstans. Syftet med vår hemsida är inte att lära ut frågorna på provet utan att lära ut reglerna, lagarna, de svenska djurarterna samt "tänket" så att man kan svara på i princip vilken fråga som helst som kan komma på provet. Med tanke på ditt finfina resultat verkar det ha fungerat bra. Om du fick frågor på provet om ämnen du inte alls kände igen från vår utbildning blir vi glada om vill maila oss på jagarexamen@boboshi.se med lite mer feedback.

Klas O
Skrev om JägarexamenOnline.se

Genom flitigt plugg klarade jag provet med 67 p, av 70 p. Jobbade med sidan, och proven, 1-2 timmar varje dag i en, en och en halv, månad innan provet.

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort grattis till det godkända provet och det kanonbra resultatet! Är det någon särskild anledning till att du inte gav oss 5 stjärnor? Saknar du någon funktion eller något innehåll eller tycker du att det är något vi bör förbättra? Maila oss gärna på jagarexamen@boboshi.se och berätta så att vi kan bli ännu bättre.

Jan A
Skrev om JägarexamenOnline.se

Jag tycker att Jaktresan var riktigt bra. Jag köpte 3-månaders medlemskap och jag upplevde frågorna som väldigt varierande och omfattande.

Maria S
Skrev om JägarexamenOnline.se

Riktigt bra material för lösa till jägarexamen mm kan varmt rekommendera denna produkt

Lars V
Skrev om JägarexamenOnline.se

Bra fast alla frågor är inte med i er teroi.. Ni kan bli bättre

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack för ditt omdöme och din feedback Lars! Maila oss gärna på jagarexamen@boboshi.se och berätta lite mer om vad du saknar i vår utbildningen. Vi utvecklar den hela tiden och vill absolut att den ska bli ännu bättre än vad den redan är.

Patrik U
Skrev om JägarexamenOnline.se

pluggade jaktresan i ett par veckor, planen var att nöta så mycket jag kunde innan provdatum, han köra igenom den säkert 10ggr, skrev 64/70 på provet

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack för din recension Patrik, vad roligt att höra att du gillar vår utbildning! Stort grattis till det godkända provet också, snyggt jobbat! Saknar du någon funktion eller något innehåll eller tycker du att det är något vi bör förbättra? Vi vill givetvis att våra kunder ska vara så pass nöjda med vår utbildning att de ger den 5 stjärnor, därför är din feedback viktig för oss. Maila oss gärna på jagarexamen@boboshi.se och berätta.

John B
Skrev om JägarexamenOnline.se

Helt fantastiskt, fick lära mig allt jag behövde för jägarexamen på en helg. Instruktör av toppklass.

Tony N
Skrev om JägarexamenOnline.se

Jättebra material kombinerat med ett par youtube klipp om vapenvård osv.

Agneta Brigitte Ida Linnéa E
Skrev om JägarexamenOnline.se

Stor hjälp med frågorna för att sammanställa det jag lärt mig från boken och få bekräftat kunskap, klarade teoriprovet på första!

Kristofer O
Skrev om JägarexamenOnline.se

Helt enkelt underbart! Så lärorikt! Jag använde en annan sida förut och blev galen över att jag inte fick veta hur man skiljde på förväxlingsbara arter. T ex så gjorde man provet och såg en bild på en bisam. Jag valde då bäver och fick svaret ”fel! Bisam är lätt att förväxla med bäver.” Men ingen förklaring på hur man kan se skillnad på dem. Ännu jobbigare var det med fåglarna. Jag fick själv googla bilder på de olika fåglarna och försöka se hur jag kunde skilja dem åt. Här är jägarexamenonline helt överlägsna! Många bilder...

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din fina recension Kristofer, superkul att höra att du är så nöjd!

Greger B

OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OK

Per T
Skrev om JägarexamenOnline.se

Den var väldigt informativ och gav goda insikter om jägarlivet. Dock hade den väldigt lite koppling till vad som slutligen kom på provet vilket var mer frågor om tillämpad jakt. Vilket inte frågorna online var utformade efter.

Svar från JägarexamenOnline.se

Hej Per, tack för ditt omdöme och din feedback! Vår utbildning fokuserar på att lära ut alla de regler och lagar samt "tänket" kring säkerhet och etik som man måste kunna på provet. Med den kunskapen i ryggen ska man kunna besvara alla olika typer av frågor om tillämpad jakt samt veta vad som gäller i riktiga jaktsituationer. Med det sagt har vi också många frågor om tillämpad jakt, men inte nödvändigtvis exakt samma frågeställningar på provet. Maila oss gärna på jagarexamen@boboshi.se och berätta mer så kan vi använda din feedback för att förbättra vår utbildning ytterligare!

Magnus Fredrik L
Skrev om JägarexamenOnline.se

Smidigt att läsa och använda både från dator och läsplatta. Resan var ett perfekt sätt att gå igenom reglerna.

Carl Gustaf Tommy R
Skrev om JägarexamenOnline.se

JägarexamenOnline bidrog med relevant och bra information som gjorde det möjligt att klara teoriprovet för jägarexamen. Jag skulle därför rekommendera jägarexamenOnline för andra som också vill ta jägarexamen.

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din recension och din rekommendation Carl, väldigt roligt att höra att du är så nöjd med vår utbildning!

LARS-GÖRAN L
Skrev om JägarexamenOnline.se

Har precis påbörjat kursen och kan därför inte ge någon bra bedömning. Initialt ser det dock väldigt bra ut i upplägg och layout.

Linda P
Skrev om JägarexamenOnline.se

Enkel att använda. Har haft stor hjälp av appen för att nöta inför jägarexamen. Upplever att uppgifterna var uppdaterade med jämförande litteratur. Hade önskat ännu fler bilder! I överlag en väldigt bra och användbar app.

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din fina recension Linda! Vad roligt att du är så nöjd!

Ina L
Skrev om JägarexamenOnline.se

Pedagogiska lektioner med kontinuerliga tester. Övningsproven var perfekta inför teoriprovet!

Petrus M
Skrev om JägarexamenOnline.se

Bloody great! Hans off for it.

Hans N
Skrev om JägarexamenOnline.se

Jag kan definitivt rekommendera JägarexamenOnline.se Under 2 veckor genomförde jag ”Jaktresan” och därpå utformade jag egna prov med 70 frågor på tid tills jag låg rätt i kunskapsnivån. Det följdes upp av en intensivhelg med skytteteknik och repetition, varpå jag skrev 66 rätt på Naturvårdsverkets prov av de 70 frågorna där 60 poäng är krav för godkänt. Viktigt är att provet på Naturvårdsverket hanterar mängder av frågor och problem som inte finns eller kommer upp under Jaktresan. Men att använda sitt eget omdöme och...

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din fina recension Hans och stort grattis till det strålande resultatet på teoriprovet, snyggt jobbat!

Anette D
Skrev om JägarexamenOnline.se

Detta var är utmärkt sätt för mig att plugga. Jag har oregelbunden ledighet så flexibel kurs är toppen.

Tomas N
Skrev om JägarexamenOnline.se

Mycket pedagogiskt och stimulerande upplägg!

Filtrera omdömen