JägarexamenOnline.se

Välkommen till Jägarexamen Online!

Jägarexamen Online är en heltäckande onlineutbildning för jägarexamen. Vår utbildning är optimerad för att hjälpa dig att klara Naturvårdsverkets nya jägarexamen teoriprov. Vi erbjuder bland annat 1 300 jägarexamen frågor, fem olika typer av jägarexamen prov, ett omfattande viltuppslagsverk med hundratals högupplösta foton och filmer, en videogrundkurs i vapenhantering och mycket mer!

Genom att bli medlem får du full tillgång till hela vår kurs. Men innan du blir medlem kan du prova gratis. Vi erbjuder bland annat:

• Gratis jägarexamen teori
• Gratis jägarexamen test med 20 frågor
• Gratis guide till din jägarexamen
• Gratis uppslagsverk med Sveriges vilt

Vår utbildning har funnits på marknaden i över 10 år och hjälper årligen tusentals blivande jägare att klara teoriprovet och ta jägarexamen (jaktlicens).

Gå till vår hemsida och testa vår smarta och billiga metod för att bli godkänd på teoriprovet för jägarexamen.

Läs vad 112 kunder tycker om JägarexamenOnline.se 2

2022-05-19 Insamlad av företaget
    Jaktresan var lärorik och hade ett bra och motiverande upplägg. Jag kände mig väl förberedd inför teoriprovet för jägarexamen tack vare jaktresan.
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Det fungerade utmärkt att lära mig på detta sätt för mig. Klarade teorin efter andra gången med råge. Fick dock inte alltid röstuppläsningen att fungera men annars helt okej
    Stort grattis till det godkända teoriprovet! Maila oss gärna på jagarexamen@boboshi.se och berätta mer om problemen du hade med textuppläsningen, så kan vi kika på det! JägarexamenOnline.se
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Jag tycker jägarexamenOnline.se varit ett bra komplement till distansundervisningen. Frågorna var välformulerade och gav fördjupade kunskaper i de flesta av ämnena.

Min sammantagna upplevelse har varit bra och jag skulle rekommendera tjänsten till andra som håller på eller vill ta jägarexamen.
    Tack så mycket för din fina recension Terese, dina rekommendationer uppskattas verkligen! JägarexamenOnline.se
    2022-05-17 Insamlad av företaget
    Jägarexamen online är ett mycket bra val, jag upplevde frågorna som relevanta och de var ganska lika både i sin formulering samt svaren på frågorna.
    Absolut ett bra val..
    Tack för din fina recension Tex! JägarexamenOnline.se
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Gillar upplägget med jagar resan och att det finns mycket prov. Hoppas man klarar teorin snart.
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Bra sätt att nöta in information.
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Alldeles utmärkt! Klarade teoriprovet galant efter pluggat bekvämt hemma via datorn.
    Tack för betyget Sara och stort grattis till det godkända provet! JägarexamenOnline.se
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Jägarexamen online har ett bra upplägg med quiz frågor. Jag använde jägarexamen online som komplement tillsammans med annat godkänt undervisningmaterial.
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    *Väldigt bra :)
    *Jag förväntade mig att lära mig någonting och det gör man på ett roligt sätt på JägarexamenOnline!
    *Jag tyckte att det var ett roligt sätt att lära sig.
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    Jag kan bara ge mina fulla rekommendationer till Jägarexamen Online.se. Mycket bra upplagt för att klara teoriprovet. Jag klarade det första gången.

Thomas Bågenfelt
    Tusen tack för din fina recension Thomas, uppskattas verkligen! JägarexamenOnline.se
    2022-05-07 Insamlad av företaget
    Kanon bra sätt att plugga!
    Skrev godkänt prov idag!
    Tack så mycket för ditt betyg Johan och stort grattis till det godkända teoriprovet! JägarexamenOnline.se
    2022-05-06 Insamlad av företaget
    Jägarexamen online är ett bra program men det spelar ingen större roll när det ändå är så svårt att ta examen. Jag hade 57 rätt 57 rätt och 56 rätt på proverna trots att jag studerat mycket mer än i gymnasiet. Programmet jägarexamen är helt okej. Men det är något allvarligt fel när 80 % bommar på jägarexamen. Vill vi ha teoretiker eller jägare i skogen?
    Tack för ditt betyg och din feedback. Vad tråkigt att höra att det inte gått hela vägen på provet. Vi håller tummarna för tredje gången gillt samt att Naturvårdsverket tar till sig all kritik och förbättrar/förtydligar/förenklar teoriprovet så att fler hårt studerande potentiella jägare klarar det! JägarexamenOnline.se
    2022-05-06 Insamlad av företaget
    Tack vare jägarexamen online klarade jag teoriprovet på första försöket. Mycket pedagogisk där man får återkoppling och motiveringar som gör inlärningen lättare.
    Tack så mycet för din fina recension Johan och stort grattis till det godkända teoriprovet, snyggt jobbat! JägarexamenOnline.se
    2022-05-06 Insamlad av företaget
    Jag fick bra support med frågor jag hade och är mycke nöjd !
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Jättebra app, hade inte alls klarat jägarexamen annars.
    Tusen tack Niklas! Grattis till din jägarexamen! JägarexamenOnline.se
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Bra strukturerade teoretiska delar med tydliga färgbilder och videos gör det lätt att studera själv. Går även att få texten uppläst. Mycket bra testfrågor efter varje avsnitt och obegränsat antal slutprov att öva på. Jag skulle verkligen rekommedera detta verktyg för alla som ska ta jägarexamen.
    Tusen tack för ditt fina betyg och dina rekommendationer! JägarexamenOnline.se
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Mycket pedagogiskt och bra innehåll. Har hjälpt mig Mycket med att lyckas med mitt teoriprov.
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Fantastisk kurs! Klarade provet första gången! Tack!!!!
    Grattis Pernilla, snyggt jobbat!! JägarexamenOnline.se
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Jag pluggade det här i 3 månader innan mitt teoriprov. Frågorna är mycket lika de som man får på det riktiga teoriprovet. Fick 66 av 70 rätt på provet efter att ha använt denna app. Rekommenderar starkt!!!
    Tack så jättemycket för din fina recension Helen!! Så roligt att höra att du hade så stor nytta av vår tjänst! JägarexamenOnline.se
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Jag hade väldigt roligt när jag läste in min jägarexamen förra våren, använde jägarexamenonline och studerade massor och lärde mig massor!
    Aldrig fel!
    Kunskap är ingen tung börda !
    Dessutom läste jag och pluggade ur par böcker som används vid Jägarexamen
    När examen väl ska utföras är det helt andra frågor , det är slumpvis utvalda frågor ur en väldig databank .
    Men Jägarexamen online är ändå ett väldigt roligt komplement till att bara läsa ur böcker!
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    De gånger jag haft feedback har jag fått svar snabbt.
    Pluggade i 4 månader med appen och klarade provet med god marginal (68 rätt av 70).
    Grattis till det fantastiska resultatet Cay, snyggt jobbat!! JägarexamenOnline.se
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Har varit nöjd med frågorna. Man måste läsa frågårna noggrann.
    Man får fort inloggning gång, sen är det bara testa sina kunskaper.
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Jag hoppas att jag klarar provet efter all den tid jag använt er fantastiska sida.
    Det känns som att den är riktigt bra, men svaret får jag väl när jag gott jägarexamen 😂🙄👍
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    En väldigt bra och pedagogisk app!
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Mycket professionellt bemötande, inspirerande bilder och kluriga frågor som gav en möjlighet att lära nytt. Väldigt informativa förklaringar till de frågor som jag svarade fel på. Känner mig mycket väl förberedd på teoriprovet!
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Helt suveränt bra ledare. Bosse och hela gänget var utmärkt duktiga på att lära ut. Mat och boende var toppklass.
    Hej Johan, det låter som att du råkat bedöma en fysisk intensivkurs istället för JägarexamenOnline, den onlinetjänst du använda för att plugga teori och göra övningsprov. Om du vill uppdatera din recension kan du kontakta kundtjanst@reco.se. Men kul att kursen var bra :) JägarexamenOnline.se
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Skall ärligt säga att jag var rekommenderad som många andra att köpa boken jägarexamen som gissningsvis alla andra som skall ta examen. Läste ett kapitel och kunde inte svara på en enda fråga då det inte fastnar för mig. Började med appen istället ca 3 månader innan och körde på lunchen. Hemma i soffan eller på muggen. Slutade med 67 av 70 rätt och tror resultatet pratar för sig själv. Fördelen är att man kan spets träna på de områden man är sämre på. I mitt fall fågel och hundar vilket gjorde susen för en del av dessa frågor kom på provet. Sen avviker frågorna från riktiga provet i dess uppställning men sunt förnuft räcker långt. Kan varmt rekommendera att spela jaktresan då du svarar på frågor vartefter du läser istället för att plöja 250 sidor och sen ta frågorna. Är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera denna istället för boken. Vilket du kan skippa i att köpa.
    Tusen tack för din utförliga recension David, vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva så mycket! Superkul att höra att våra tjänst gjorde det lättare för dig att plugga också. Avslutningsvis, stort grattis till det godkända provet och det utomordentliga resultatet! JägarexamenOnline.se
  • Jonas P
    skrev om JägarexamenOnline.se
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Frågorna på riktiga provet var klart svårare än provfrågorna på siten
    Hej Jonas, det nya provet är väldigt svårt men vår utbildning och våra frågor lär ut all den kunskap som behövs för att klara provet så det är bara att plugga mer och skriva provet igen! Om du har någon konkret feedback gällande våra frågor tar vi tacksamt emot den på jagarexamen@boboshi.se. JägarexamenOnline.se
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Bra sätt att lära. Bra system design. Lever upp bra till mina förväntningar.
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Smidig tjänst för att lära sig mycket om jakt infkr jägarexamen.
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Bra digital självstudielösning, lärde mig allt som jag behövde för att klara teoriprovet, samt givetvis för framtida jakt!
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Klarade teoriprovet på fösta försöket efter pluggande via JägarexamenOnline.se. Bra frågor som va relevanta och bra uppbygt sida.
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    JägarexamenOnline.se är ett toppenbra hjälpmedel för att läsa in teorin till jägarexamen.
    Upplägget med de fyra olika delarna "Spela Jaktresan", "Läsa jaktteori", "Plugga vilt" och "Starta övningsprov" är väldigt bra. Till detta finns hur mycket länkar som helst till extra information om allt man behöver lära sig.

Bilderna på vapen och djur är bra. Jag önskar mig ännu flera jämförande bilder på t.ex. änder, eftersom de olika arterna är så lika.

Jag har bara positiva erfarenheter med bolaget bakom och kan rekommendera att ladda ner JägarexamenOnline. se till alla som planerar att ta jägarexamen.
    Tusen tack för ditt utförliga omdöme Maria, vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att recensera vår tjänst! Jättekul att du är så nöjd! JägarexamenOnline.se
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    En mycket bra app med relevanta frågor.
    Klarade provet med 67/70.
    Stort grattis till det godkända teoriprovet och det strålande resultatet Josefine! Jätteroligt att höra att du hade så stor nytta av vår tjänst! JägarexamenOnline.se
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Bra och snabbt bemötande.

Enkel och användarvänlig plattform.
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Ett mycket enkelt och bra verktyg för att strukturerat gå i mål med teoriprov för jägarexamen, Jaktresan, men också lättillgängliga uppslagsverk för att kolla "alla fåglar", vapen/ammunitionsregler mm
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Appen förbereder användaren dåligt inför provet.
    Många i min kurs blev överraskade när de gjorde slutprovet för jägarexamen.
    Jag tycker inte appen håller måttet i det fallet.
    Teori provet är svårt och omfattar 16 områden.
    Appen bör vara indelad i dessa områden.
    Hej Torbjörn, vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med vår tjänst. Det nya provet är absolut svårt och alla klarar det inte på första försöket. Den senaste tiden har vi har lagt till massor av nya teoriavsnitt och frågor på ämnen som är relevanta för det nya provet. Vi har även uppdaterat en stor del av de befintliga frågorna och svarsalternativen för att våra prov ska bli svårare och mer lika det riktiga. Väldigt många av våra användare klarat provet galant på första försöket med hjälp av vår tjänst, men givetvis vill vi att alla våra användare ska klara provet. Maila oss gärna på jagarexamen@boboshi.se och berätta vad du saknar så kan vi göra vår tjänst ännu bättre! Tack på förhand JägarexamenOnline.se
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Superbra information och upplägg för att klara teoriprovet för Jägarexamen.
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Har nyss klarat teoriprovet och hade stor nytta av jägarexamenonline.
    Stort grattis till det godkända teoriprovet Jasko, superkul att höra att du hade nytta av vår tjänst! JägarexamenOnline.se
  • Stefan L
    skrev om JägarexamenOnline.se
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Väldigt värdefull hjälp inför examen. Lekfullt OCH seriöst och när jag hade tekniska problem/synpunkter så var dom snabba med att hjälpa/svara. Har bara positivt att säga.
    Tusen tack för din fina recension Stefan, vad roligt att höra att du är så nöjd! JägarexamenOnline.se
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Enkel sida, smidig och att använda. Hade önskat fler svåra frågor som kom på provet.
    Tack för din feedback och ditt betyg Jennier! Vi har nyigen lagt till mängder av nya svårare "situationsfrågor" av samma typ som på det nya provet. Kanske hann du inte plugga på dem innan du skrev provet? Oavsett blir vi glada om du mailar oss på jagarexamen@boboshi.se och berättar lite mer om vilken typ av frågor du tycker att vi bör lägga till! JägarexamenOnline.se
    2022-05-01 Insamlad av företaget
    Superbra tjänst, lättanvänd. Väldigt heltäckande men saknade ett fåtal områden som sen kom på teoriprovet, var dock precis i skiftet skriftligt/data-prov för jägarexamen så kanske är åtgärdat nu.
    Toppennöjd ändå!
    Tack för ditt fina betyg Anders! Vad roligt att du är så nöjd! Vi har jobbat hårt sedan det nya digitala provet ersatte det skriftliga med att utöka och anpassa vårt innehåll. Vi har lagt till massor av nya teoriavsnitt och frågor på de nya områdena. Tack igen :) JägarexamenOnline.se
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Jo bra app att träna djur/fåglar. Delen om regler, lagar jaktetikett och vet borde utvecklas och viktas mer.
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Enkelt och smidigt tjänst att använda sig av för att strukturera upp studierna och plugga in det som behövs inför jägarexamen! Mycket nöjd!
    Tack så mycket för det fina betyg Linnea! JägarexamenOnline.se
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    det bästa sättet att lära in frågorna samt öva på hela provet
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Lagom svårt och tillsammans med diskussionerna i gruppen så ökade förståelsen
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Ville ta en Jägarexamen, teorin fixade jag med hjälp av Jägarexamen online.
    "Lättsomenplätt" och mycket bra övningsprov inför det skarpa testet.

Hade jag frågor om ngt så fick jag snabb återkoppling från de bakom onlinetjänsten.
    Tack så mycket för din kanonrecension Karina, superkul att höra att du är så nöjd med allt! JägarexamenOnline.se
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Den är bra, omfattande och användarvänlig. Men jag kommer nog aldrig klara slutprovet. Jag har gjort hur många övningsprov som helst och det är nästan omöjligt att bli godkänd. Ibland blir jag godkänd, typ 2 av 10 gånger. Mitt självförtroende blir bara sämre och sämre. Så det är svårt men bra.
    Kämpa på Camilla!! Det är väldigt mycket att lära sig och våra prov är svåra eftersom det riktiga teoriprovet numera är så pass svårt. Tillslut kommer du att klara Jaktresan och därefter kommer förhoppningsvis inte det riktiga provet att kännas så svårt. Kom ihåg att alltid läsa förklaringarna till frågor du svarar fel på eller har svårt för, det ger en djupare förståelse och ökar sannolikheten att du svarar rätt på liknande frågor i framtiden. JägarexamenOnline.se
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Jaktresan är en väl utarbetad kurs, informativ och saklig. Bemötandet har varit bra med snabba svar på ställda frågor. Kommer att fortsätta läsa och göra övningsprov för att upprätthålla kunskaperna.
    Kan bara buga och tacka 👌!
    Kent.
    Tusen tack för en väldigt fin recension Kent, så roligt att höra att du gillar Jaktresan och är nöjd med vår kundtjänst! 😊 JägarexamenOnline.se
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Jag intensivpluggade fyra dagar mha jägarexamenonline och klarade testet vid första försöket. Toppen!
    Stort tack för din recension Karin och stort grattis till det godkända teoriprovet! Superkul att höra att hade så stor nytta av vår tjänst! JägarexamenOnline.se