JägarexamenOnline.se

JägarexamenOnline.se

www.jagarexamenonline.se
  • BadgeThreeYears
4.5

Välkommen till Jägarexamen Online! Jägarexamen Online är en heltäckande onlineutbildning för jägarexamen. Vår utbildning är optimerad för att hjälpa dig att klara Naturvårdsverkets nya jägarexamen teoriprov. Vi erbjuder bland annat 1 300 jägarexamen frågor, fem olika typer av jägarexamen prov, ett omfattande viltuppslagsverk...

358 omdömen om JägarexamenOnline.se

Patrik P
Skrev om JägarexamenOnline.se

Funkade bra. Grabben klarade provet på första försöket.

Timmy J
Skrev om JägarexamenOnline.se

Kanon bra service, Lyckades med det nya teoriprovet med hjälp av denna app. rekommenderas starkt från mig :)

Roland S
Skrev om JägarexamenOnline.se

Mycket bra bemötande. Genom att göra proven lm och om igen så fastnade kunskapen.

Tim G
Skrev om JägarexamenOnline.se

För mig så var det absolut bästa sättet att öva. Bra och tydlig design och bra frågor. Toppen helt enkelt.

Anette S
Skrev om JägarexamenOnline.se

Väldigt lätt att läsa till provet

Isak B
Skrev om JägarexamenOnline.se

Tycker det är lätt att lära sig, framförallt så blir det roligt visa JägarexamenOnline. Jaktresan är min favorit!

Olov M
Skrev om JägarexamenOnline.se

Mycket bra med blandning av teori och frågor. Jaktresan är riktigt bra, där man systematiskt går igenom hela materialet. Mycket bra med många övningsfrågor och övningsprov, bra att man kunde köra om frågor man gjort fel på. Förväxlingsbara arter är ett annat riktigt bra inslag, smidigt att få de arter man lätt blandar ihop presenterade tillsammans där det är lätt att lära sig skillnaderna. Jag är mycket nöjd med min tid som medlem och rekommenderar JägarexamenOnline till andra som skall göra provet. Det enda jag kan tänka...

Svar från JägarexamenOnline.se

Tusen tack för din fina och utförliga recension Olov! Stort tack för din feedback också. Vi lägger löpande till nya funktioner och nytt innehåll. I dagsläget finns det 3-5 bilder på i princip alla arter, men vi kommer att lägga till flera framöver :)

Robert M
Skrev om JägarexamenOnline.se

Bra frågor som är relevanta och gjorde att man klarade jägarexamen med 64 rätt av 70 möjliga.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack för ditt betyg Robert och stort grattis till det fina resultatet på provet! Saknar du någon funktion eller något innehåll eller tycker du att det är något vi bör förbättra? Maila oss i så fall gärna på kontakt@jagarexamenonline.se. Vi vill givetvis att våra kunder ska vara så pass nöjda med vår utbildning att de ger den 5 stjärnor, därför är din feedback viktig för oss.

Fredrik A
Skrev om JägarexamenOnline.se

En pedagogisk och lättmanövrerad utbildning. Kände mig väl förberedd inför skrivningen.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack så mycket för ditt betyg Fredrik! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att recensera vår utbildning.

Hans B
Skrev om JägarexamenOnline.se

Heltäckande litteratur som gav möjlighet att kunna klara teoriprovet.

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din recension Hans och stort grattis till det godkända provet! Jättkul att höra att du hade så stor nytta av vår utbildning!

Thomas Nymark S
Skrev om JägarexamenOnline.se

Otroligt bra har rekomenderat andra som nu också har klarat Jägar provet. Sättet ni utbildar på med information gör det roligt. bäst med allt var Jakt Resan.

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för ditt omdöme och dina rekommendationer Thomas, uppskattas verkligen! Vad roligt att höra att du tycker om Jaktresan så mycket!

Pontus A
Skrev om JägarexamenOnline.se

Körde jaktresan och den hjälpte mig att klara teoriprovet 🤗

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort grattis till det godkända teoriprovet Provet, snyggt jobbat! Jätteroligt att höra att du hade så stor nytta av vår utbildning!

Max J
Skrev om JägarexamenOnline.se

Lite mer hur man tar hand om det fällda viltet. Slakt typ

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack för ditt betyg och din feedback! Vår utbildning innehåller teori och övningsfrågor om det viktigaste gällande tillvaratagande av viltet, alltså det man ska kunna på provet. Givetvis finns det mycket mer på ämnet att lära sig, och det finns mängder av guider och videor online som går igenom hela processen in i minsta detalj. Men vår utbildning fokuserar på det man faktiskt ska kunna på teoriprovet.

Fredrik K
Skrev om JägarexamenOnline.se

Enkelt och bra upplägg. Hade gärna sett en kategori med frågor gällande bara om lagen. En kategori gällande vapen och säkerhet.

Tage L
Skrev om JägarexamenOnline.se

Helt fantastiskt! En riktigt bra och väldesignad hemsida som hjälpte mig att ta jägarexamen. Efter efter examen har jag använt mig utav hemsidan för att läsa på om kaliber, vapenvårt m.m. 5/5

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din recension Tage! Jättkul att höra att du hade (och har) så stor nytta av vår utbildning!

Peter A
Skrev om JägarexamenOnline.se

Fungerar bra som f...! Tar lite längre bara att göra för en nybörjare,

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack så mycket för ditt betyg Peter, uppskattas verkligen!

Per E
Skrev om JägarexamenOnline.se

Att kunna göra teoriprov och sedan spara dom frågorna jag haft fel på har fått mig att verkligen lära mig. I mitt fall är detta ett lärande som ger mig kunskap som sätter sig än om jag gjort en intensivkurs. Men vi är alla olika men i mitt fall har det verkligen satt sig och för mig en suverän sida

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din fina recension Per, vad roligt att höra att du har haft så stor nytta av vår utbildning!

Bejamin O
Skrev om JägarexamenOnline.se

Tycker att de är en mycket lärorik app och man lär sig de man behöver, De negariva är uppläsnings funktionen för dom med läs och skriv svårigheter/dyslektiker och tycker att de går att göra mycket bättre tillexsempel uppläsningen start och stopp och ett form av bokmärke så man kan komma tillbaka till där man slutade utan att behöva leta igenom ett kapitel.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack för din recension och din feedback Bejamin! Vad roligt att du är nöjd med vår utbildning! Gällande uppläsningsfunktionen kan vi tyvärr inte styra över hur den fungerar. Vi använder oss av den marknadsledande uppläsningsfunktionen ReadSpeaker, som även används av myndigheter över hela världen. Den har faktiskt en pausknapp, men tyvärr inga bokmärken.

Mikael B
Skrev om JägarexamenOnline.se

Nöjd med jägarexamen online, funkat mycket bra!

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack för din recension Mikael, vad kul att höra att du är nöjd! Om du har feedback som du tror skulle kunna förbättra vår utbildning och göra den värd 5 stjärnor får du gärna maila oss på kontakt@jagarexamenonline.se. Vi tar tacksamt emot all feedback vi kan få!

Eric P
Skrev om JägarexamenOnline.se

Frågorna är väldigt lika de frågor som ställs i teoriprovet. Ett stort utbud av frågor finns. Jag klarade provet efter 10 dagars hårdplugg.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack för ditt betyg Eric, vad fint att höra att du vår utbildning hjälpte dig att klara teoriprovet på så kort tid! Är det någon särskild anledning till att du inte gav oss 5 stjärnor? Saknar du någon funktion eller något innehåll eller tycker du att det är något vi bör förbättra? Maila oss gärna på kontakt@jagarexamenonline.se om du har feedback som du tror skulle kunna förbättra vår utbildning!

Carl P
Skrev om JägarexamenOnline.se

Ok, Bra struktur, tillräckligt bra upplägg för att klara teoriprovet, vilket var en förväntning.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack för ditt betyg Carl, vad roligt att höra att vår utbildning mötte dina förväntningar och hjälpte dig att klara teoriprovet! Är det någon särskild anledning till att du gav oss 3 stjärnor? Saknar du någon funktion eller något innehåll eller tycker du att det är något vi bör förbättra? Maila oss gärna på kontakt@jagarexamenonline.se om du har feedback som du tror skulle kunna förbättra vår utbildning.

Tommy L
Skrev om JägarexamenOnline.se

Lätt system inge krångel pedagogiskt upp byggt

Gert Erik W
Skrev om JägarexamenOnline.se

Jag köpte ett årsabonnemang då det var prisvärt och visste inte riktigt hur lång tid det skulle ta. Tyckte generellt att det var ett bra upplägg och att själva "spelet" var mycket pedagogiskt. Ett stort plus blir det för den stora mängden material och frågor med bra bilder och möjlighet till fördjupning. Det som gjorde att det inte var "exeptionellt" var att uppläsningsmodulen är riktigt dålig. Den hoppar in och stör fast den ska vara avstängd, den robotliknande rösten är obehaglig och det går inte att ange vart i...

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din recension och stort grattis till det godkända teoriprovet Gert, snyggt jobbat! Väldigt roligt att att höra att du hade så stor nytta av vår utbildning. Gällande uppläsningsfunktionen är det den bästa som finns att tillgå för svenska. Den används också av flera svenska myndigheter. Jag håller dock med om att det hade varit bra om rösten lät mer autentisk, och med alla framsteg inom AI är det nog bara en tidsfråga in tjänsten vi använder eller en annan liknande tjänst "får till det". Om det behövs kommer vi då givetvis att byta till det bättre alternativet.

Thomas A
Skrev om JägarexamenOnline.se

Jag rekommenderar varmt JägarexamenOnline.se Jag hade inga förväntningar när jag besökte JägarexamenOnline.se men jag var tvungen att pröva. Mycket givande och bra uppbyggnad.

Victor B
Skrev om JägarexamenOnline.se

Fantastiskt bra upplägg! Frågorna ligger i tiden med vad som kommer på provet och ni gav mig en stabil grund att klara provet på första försöket!

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort grattis till det godkända provet, snyggt jobbat! Superkul att höra att du är så nöjd med vår utbildning!

Johnny L
Skrev om JägarexamenOnline.se

Mycket sakligt och bra formulerade frågor. Bra blandning i frågorna och tydliga bilder.

Alexander P
Skrev om JägarexamenOnline.se

Mycket bra lärorik fantastiskt samtidigt roligt.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tusen tack Alexander, vad kul att du är nöjd med vår utbildning!

Frida M
Skrev om JägarexamenOnline.se

Riktigt bra, allt i ett! Rekommenderar jägarexamen online.

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för att du tog dig tid att betygsätta vår utbildning Frida, det uppskattas verkligen!

Per-Erik A
Skrev om JägarexamenOnline.se

Bemött på ett mycket bra sätt Inte så stora förväntningar men kursen har lärt mig mycket Jägarexamen. Helhetsomdömmet mycket bra

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för ditt betyg Per-Erik, superroligt att höra att du är nöjd med vår utbildning!

Johan P
Skrev om JägarexamenOnline.se

Det blir roligare att plugga online än med en bok.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tusen tack för ditt betyg Johan! Vad roligt att höra att du är så nöjd!

Per Y
Skrev om JägarexamenOnline.se

Väldigt pedagogiskt upplagd. Tar en med från början till slut i resan mot jägarexamen. Övningsfrågorna motsvarar väl dom frågor som kommer på det skarpa provet. Prisvärt. Uppskattade att när man svarade fel på övningsfrågorna så kom det ett textstycke som beskrev rätt svar.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tusen tack för din fina recension Per, uppskattas verkligen! Superkul att höra att du är så nöjd med vår utbildning.

Karl Axel Felix E
Skrev om JägarexamenOnline.se

Jägarexamen online kan verkligen rekommenderas! Medan jag letade efter kvällskurser snubblade jag av en händelse in på Jägarexamen online. Efter gratisdelen bestämde jag mig för att prova att plugga på egen hand, med denna kurs som stöd. Det gick mycket bra. Läste teoridelen två gånger, och gjorde även jaktresan två gånger. Och så råplugg i viltuppslagsverket förstås... Jag kompletterade med några andra frågebanker, men tyngdpunkten i studierna var Jägarexamen online. Jag skrev det skarpa teoriprovet häromdagen, med...

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din fina recension Karl, vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva så utförligt! Superkul att höra att det gick så bra på teoriprovet också, verkligen ett otroligt bra resultat. Snyggt jobbat!

Mats E
Skrev om JägarexamenOnline.se

Genomtänkt sida och bra utförande för att lyckas med dagens prov. Rekommenderas starkt 👌/ Mats

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din fina recension Mats, uppskattas verkligen!

Jonas E
Skrev om JägarexamenOnline.se

Pedagogiskt, och bra frågor, extra smidigt att man kan repetera frågor som man svarat fel på eller markerat som osäker

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för ditt fina betyg Jonas, vad roligt att höra att du är så nöjd!

Johan D
Skrev om JägarexamenOnline.se

Bra och varierade frågor. Lätt att förstå och lätt att hitta.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack så mycket för ditt omdöme Johan! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att recensera vår utbildning.

Odd Eivind E
Skrev om JägarexamenOnline.se

Hade problem med inloggning när jag registrerade mig, men det löste dom snabbt. Bra tjänst!

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för ditt omdöme Odd, vad skönt att höra att det löste sig snabbt med inloggningen.

Roger P

Mycket bra..............................

Per-Åke D
Skrev om JägarexamenOnline.se

Jättebra app! Pedagogiskt upplägg med mycket bra material

Pontus T
Skrev om JägarexamenOnline.se

Sjukt lärorik! Kan rekommendera att köra en kombination av jägarboken, jaktresan och göra proven med ALLA frågorna så får man helheten för att lyckas.

Caroline D
Skrev om JägarexamenOnline.se

En väldigt enkel sida som gör det roligt att plugga

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din recension Caroline! Jättkul att höra att vår utbildning gjorde det roligare för dig att plugga!

Mikael M
Skrev om JägarexamenOnline.se

Ett sätt att lära sig som passar mig väldigt bra, använde ikörkort mc för ett par år sedan och gillade den, därför använde jag jägarexamenonline nu. Gjorde en massa 20 frågors prov, sen jaktresan och en massa prov igen, fick 69 av 70 på teoriskrivningen 👍

Svar från JägarexamenOnline.se

Grattis till det godkända provet Mikael! Otroligt bra resultat!🥇 Fantastiskt roligt att höra att du har haft så stor nytta av våra utbildningar!

Anders N
Skrev om JägarexamenOnline.se

En bra kurs, dock är frågorna på slutprovet ganska annorlunda mot dem i kursen.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack för ditt omdöme och din feedback Anders! Det stämmer att många frågor på provet är längre än våra och dessutom ofta onödigt krångliga. Våra frågor och vår teori lär dock ut all den kunskap som behövs för att man ska kunna svara på dem. Syftet med vår utbildning är ju inte att man ska träna på/memorera provfrågorna, utan att man ska lära sig alla lagar, regler, viltet samt "tänket".

Frida N
Skrev om JägarexamenOnline.se

lättillgänglig sida med pedagogiskt innehåll. bra bilder och tydlig text. Använde enbart denna sida för godkänt prov Jägarexamen oktober 2023.

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort grattis till det godkända teoriprovet Frida, snyggt jobbat! Jätteroligt att höra att du hade så stor nytta av vår utbildning!

Kristian P
Skrev om JägarexamenOnline.se

Vid tillräcklig användning av appen är godkänt i teoridelen garanterat. Rekommenderas starkt.

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort tack för din recension Kristian, superkul att höra att du hade så stor nytta av vår utbildning!

Björn B
Skrev om JägarexamenOnline.se

Bra och pedagogiskt upplagd site. Jaktresan är en bra stegring på vägen mot jaktlicensen.

Sonny D
Skrev om JägarexamenOnline.se

Grymt bra!, klarade teorin på första försöket.

Mats Erik A
Skrev om JägarexamenOnline.se

Sidans funktioner var väldigt bra. T.ex. att kunna följa statistik, välja exakt de frågor man vill samt kunna köra om frågor man tidigare missat på. Funkade också väldigt bra både på telefon, padda och dator. Blev dock väldigt förvånad, då många av frågorna på det riktiga provet inte alls fanns med bland frågorna på er sida.. Vissa av frågorna på det riktiga provet var även väldigt märkliga, men det kan man ju inte lasta er för. Fick 66/70 på det riktiga provet trots allt.

Svar från JägarexamenOnline.se

Tack för ditt omdöme och din feedback Mats! Frågorna på det riktiga provet är sekretessbelagda och finns inte att plugga på någonstans. Syftet med vår hemsida är inte att lära ut frågorna på provet utan att lära ut reglerna, lagarna, de svenska djurarterna samt "tänket" så att man kan svara på i princip vilken fråga som helst som kan komma på provet. Med tanke på ditt finfina resultat verkar det ha fungerat bra. Om du fick frågor på provet om ämnen du inte alls kände igen från vår utbildning blir vi glada om vill maila oss på jagarexamen@boboshi.se med lite mer feedback.

Klas O
Skrev om JägarexamenOnline.se

Genom flitigt plugg klarade jag provet med 67 p, av 70 p. Jobbade med sidan, och proven, 1-2 timmar varje dag i en, en och en halv, månad innan provet.

Svar från JägarexamenOnline.se

Stort grattis till det godkända provet och det kanonbra resultatet! Är det någon särskild anledning till att du inte gav oss 5 stjärnor? Saknar du någon funktion eller något innehåll eller tycker du att det är något vi bör förbättra? Maila oss gärna på jagarexamen@boboshi.se och berätta så att vi kan bli ännu bättre.

Jan A
Skrev om JägarexamenOnline.se

Jag tycker att Jaktresan var riktigt bra. Jag köpte 3-månaders medlemskap och jag upplevde frågorna som väldigt varierande och omfattande.

Maria S
Skrev om JägarexamenOnline.se

Riktigt bra material för lösa till jägarexamen mm kan varmt rekommendera denna produkt