Jakir Allt  Inom Måleri

Jakir Allt Inom Måleri

Letar du efter en ansvarsfull och pålitlig målare?
Då är du välkommen till Jakir Allt Inom Måleri. Vi erbjuder måleritjänster i hela Göteborg och kranskommuner .

Vi målar det mesta både in- och utvändigt. Vi kan fixa allt från husfasader och fönster till undertak, väggar, trappor och köksluckor. Dessutom kan vi olika former av spackling, tapetsering och att sätta väv.
Vi utför utbyte av panel på fasader, lägger parkett, slipning av parkett och behandling.
Vi bygger altan och utför mindre snickeriarbete.

När du anlitar oss får du ett företag med goda referenser, både från Sverige och utlandet. Vår största tillgång är vår långa arbetslivserfarenhet, viljan att leverera ett bra resultat och att skapa en relation till kunden för bäst resultat.
Självklart har vi trygghetsförsäkring och Nöjdkunds Garanti via Måleriföretagen

Varmt välkommen!

Läs vad 95 kunder tycker om Jakir Allt Inom Måleri 2

• Eva S
    2022-10-27 Verifierad kund
    Vi är otroligt nöjda med Jakir! Arbetet utförs proffesionellt och kontakten är enkel och personalen är lyhörd. Punktlighet är ett ledord samt att de håller mer än vad de lovar!
    2022-10-23 Verifierad kund
    Vi behövde få målat våra gavlar och bytt några vindskivor.
    -Bra bemötande
    -Bra utfört
    -Kunnig
    Vi kan tänka oss att anlita Jakir igen!
    2022-10-05 Verifierad kund
    Bra service både innan och under arbetet. Bra resultat, mycket prisvärt.
    2022-10-05 Verifierad kund
    Fint resultat och effektivt arbete.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Hej, det är ett förstklassigt arbete som utförts. Jakir har föreslagit en del förbättringar som jag uppskattar.
    Är mycket nöjd med hur den här renoveringen av min lägenhet har fungerat.
    Bra att få en detaljerad faktura, lätt att se vad som utförts. Återkommer gärna en annan gång om det blir aktuellt.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Jakir och hans team anlitades för ommålning av fasad, grund, staket, plåttak mm. Längs hela vägen kunniga, inlyssnande, noggranna och alltid med kundens bästa för sina ögon. Allt utfördes inom tidsram och budget. Resultatet - känns som ett helt nytt hus! Rekommenderar varmt och kommer själva att anlita Jakir igen då behov uppstår.
    //Karin & Joel
    2022-08-25 Spontant omdöme
    //Karin & Joel
    2022-08-16 Verifierad kund
    Jakir och medarbetare gjorde ett toppenjobb vid byte av panel och måleri, till ett bättre pris än övriga offerter vi tog in. Vi är mycket nöjda och kan starkt rekommendera!
    2022-08-07 Verifierad kund
    Hej, allt var mycket proffsigt utfört från offert till utförande. Det var ett stort projekt i en villa från slutet av 1800 talet, 460m2 total renovering på 6 veckor inför inflyttning.
    Resultatet är enastående och levererade helt enligt tidplan. Jag rekommenderar varmt Jakirs måleri och kommer fortsätta använda dem framåt. Tack! Mvh Jessica och Martin
    Hej !
    Jessica och Martin stort tack för att ni valde oss. Vi kände oss hemma och att jobba tillsammans med er var både lärotik och inspirerande.
    Stort lycka till i detta eran nya hem och välkommen åter !
    2022-06-10 Verifierad kund
    Vi valde Jakir för att måla om vår villafasad och är jättenöjda. Bra kommunikation, vettigt pris och väl utfört arbete. Kanon!
    Hej Thomas
    Tack för ett gott samarbete med bra kommunikation och framförhållning även från er sida. Vi önskar er en trevlig sommar och vi ses snart igen när vi sätter igång med nästa projekt !
    Jakir Allt nom Måleri
  • Lars H
    2022-05-31 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Väldigt kort framförhållning, när arbetet skulle utföras
    Snabba och effektiva
    Dock några små missar, som förmodligen handlade om kommunikation
    Hej Lars
    tack för denna feedback vi tar detta till oss och ska absolut förbättra detta.
    Snälla hör av dig om du har något du vill framföra angåend emså missarna.

Vi önskar dig en trevlig sommar
    2022-05-24 Verifierad kund
    Vi anlitade Jakir på kort varsel för att måla om och tapetsera två sovrum innan vi skulle flytta in. Vi är nöjda med att de utförde arbetet i tid och målningen var bra gjort, därför betygsätter vi så.
    Däremot skulle vi inte anlita Jakir igen för tapetsering. Utförandet var lite för slarvigt för en fototapet. Resultatet är lite nedslående.
    Kommunikationen medan arbetet utförs var också bristande. Vi fick möjlighet att stämma av med målarna bara när vi råkade vara på plats samtidigt som dem. Vi var tydliga med hur vi ville sätta tapeterna men de ignorerade/ändrade det utan att stämma av med oss i förhand. Skulle stämma av varje steg på vägen om vi skulle anlita Jakir igen.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Det gick hur fint som helst! Anlitade för fasadmålning av svåråtkomliga ytor och vi hade egen färg. Dom var snabba och effektiva. Inga konstigheter och löste det som behövdes för att kunna fortsätta. Rekommenderar absolut!
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra service som vanligt. Andra gången jag anlitade Jakir och fler blir det i framtiden. Denna gång för att byta delar av fasad, måla om huset samt byta fönster.
    2022-05-06 Spontant omdöme
    Tyvärr uppstår det sprickor 2 månader efter målningen. Erbjuder ingen åtgärd inom rimlig tid. Kritiserade våra tidigare snickare, som hade hjälpt oss med målning och till skillnad från Jakir utförde arbetet fackmannamässigt korrekt. Påstår att han är "professionell och aldrig lurar kunder", hoppas vi är de första.
    Hej Gaiz
    Vårt uppdrag var att åtgärda sprickor som hade uppkommit efter tidigare firma som hade varit hos dig och som du var missnöjd med.
    Vi förklarade för dig att dessa sprickor skulle uppstår igen om inte microlit användes.
    Som vi sa sprickorna uppstod 2 mån. efter och du blev så klart besviken och känner dig lurad .
    Som vi tidigare sa till dig i februari så ville vi komma och åtgärda sprickorna igen och fixa detta för dig - Vi fick inget svar från dig varken via mail eller telefon för att boka en tid.
    Du svarade för två veckor sedan och önskar dig en åtgärd omgående - vilket är omöjligt för oss tidigast i augusti.
    Detta förstår vi känns långt fram i tiden och Jakir försöker jobba på så att vi kan ringa dig och erbjuda dig en tid innan. Vi kommer att fixa sprickorna.
    Tack för din feedback och vi verkligen tar till oss detta för att undvika liknande situationer i framtiden. Vi hör av oss och vi jobbar på så att det blir innan augusti
    Med vänlig hälsning
    2022-03-30 Verifierad kund
    Vår bostadsrättsförening behövde hjälp med måleritjänst.
    Upplevde Jakir som positiv och duktig målare.
    Mycket nöjd med utfört arbete.
    Tack Yvonne
    Alltid ett nöje att jobba med er.
    Jakir Alt Inom Måleri
    2022-01-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och gjort ett fint jobb. Möjligen så så bör ersättningen av bil ingå när jobbet inte omfattade så många dagar.
    Tack för det fina omdömen, kul att ni är glada och kan gå vidare med försäljningen.
    Reseersättning tips! tar vi vidare intern.

Ha en trevlig sommar :-)
    2022-01-11 Verifierad kund
    Jag har renoverat min lägenhet.
    Vid förfrågan fick jag ett snabbt svar med tydlig offert på rivningsarbete, bredspackling och målning av väggar mm, snickeriarbeten och elekricitet. Bra pris. Höll tidsplanen. Mycket duktig och trevlig. Känner mig supernöjd! 🤩
    Tusen tack Helene. Vi är glada över att kunna leverera och att du blev nöjd. Framför allt att vi kunde hitta tid för dig så du kunde få allt du ville renovera på en gång.

2021-11-16 Verifierad kund
    Vi har fått måleri- och fasadrenovering utfört av Jakirs firma och är mycket nöjda. Prisvärt och ett väldigt snyggt resultat.
    Tack Maja
    Vi är glada över att vi kunde göra er lika nöjda med er renovering och att ni har fått en sådant fint altandörr installerat - den verkligen lyfte hela eran hem.
    Välkommen åter.
    2021-11-16 Verifierad kund
    Kund i fokus, snabb svar, jättebra måleri jobb, vi rekommenderar Jakir och Ericka!!
    Tack Aurelia Vi är bara glada över att kunna ge bra service och resultat, i en sådant fint hus. Rena drömmen.
    2021-10-21 Verifierad kund
    Lugn och metodisk i sitt arbete. Mkt rutinerad och erfaren.
    Tack Monika !
    Verkligen kul att du är nöjd. Välkommen åter.

varma hälsningar
    2021-09-16 Verifierad kund
    Jakir renoverade 4 rum hos oss och gjorde ett superbra jobb.
    Han ombesördje även golvslipning och golvläggning.
    Tack Niko
    Det glädje oss och veta att ni är nöjda :-)
    2021-08-23 Verifierad kund
    Vid första mötet fick vi ett väldigt gott intryck av Jakir. Vi la fram våra önskemål om att måla om kök, hall och vardagsrum och han löste detta snabbt och enligt den överenskommelse vi hade.
    Hur slutresultatet blev? Högsta betyg!
    Vi kan med glädje varmt rekommendera Jakir till er som vill hitta en professionell målare...

// Morgan
    Tack Morgan för ett gott samarbete. Vi är väldigt glada över att ni är nöjda.

Vi önskar er en trevlig höst
    2021-08-02 Verifierad kund
    Mycket bra målat och lätt att ha kontakt med.
    Tack Ramona
    vi önskar er en trevlig höst

Jakir och Ericka
    2021-08-02 Verifierad kund
    Tvättning och målning av hus.
    Tvättning och målning av tak.
    Tack Morgan
    Ni var väldigt tydliga och vänliga kunder, det känns kul att sätta färg på hela grannskapet.
    välkommen åter.

2021-07-22 Spontant omdöme
    Jag anlitade Jakir för målning av två rum. Innan målning behövde flera lager tapet rivas ner och väggarna spacklas. Han fixade lister där det tidigare saknades. Jag är mycket nöjd över resultatet och kommer anlita Jakir i framtiden.
    2021-07-15 Verifierad kund
    Allt har fungerat mycket bra. Offerten var tydlig och arbetet kom igång snabbare än väntat. Kvaliteten på arbetet har varit hög och resultatet är mycket bra. Arbetet bestod i både måleri och utbyte av fasadpanel och vindskivor. Kan varmt rekommendera Jakir för både måleri och snickeri.
    Tack så mycket för er snabba beslut och samarbete samt smidighet. Vi är också glada över att ni fått fräscha vindskivor :-)
    Välkommen åter och vi önskar er en trevlig sommar 2021 :-)
    2021-06-21 Verifierad kund
    Fixade snabbt en offert, med fast pris.
    Genomförde också uppdraget (Tvätt och målning av vindskivor) inom någon vecka.
    Arbetet utfördes enligt mina förväntningar och till överenskommet pris.
    Tack för feedbacken och ni är hjärtligt välkomna åter.
    Tar väl han om er och vi önskar er en Trevlig Sommar :-)
    2021-06-15 Verifierad kund
    Vi anlitade Jakir för ommålning av fasaden på vårt hus och är väldigt nöjda. De var noggranna och duktiga. Dessutom låg de prismässigt bra till jämfört med andra offerter vi tog in.
    Hej Joakim
    Tack för att ni valde oss, och tack för ett god samarbete och tydlighet i det ni önskade det hjälper alltid en stor bit på vägen när kunden vet vad den vill.
    Vi önskar er en trevlig sommar !
    2021-06-15 Verifierad kund
    Vi anlitade Jakir-allt inom måleri till att måla om vårt hus och garage. Vi är mycket nöjda med resultatet. Arbetet utfördes på ett snabbt och proffsigt sätt. Dessutom ett trevligt bemötande. Priset var också rimligt. Vill därför varmt rekommendera Jakir.
    Tack Karin! Vi är glada över att ni är nöjda och att huset nu är ännu finare inför sommaren. Välkommen åter :-) Jakir Allt Inom Måleri
    2021-05-13 Verifierad kund
    Jakir målade ett sovrum för oss. Tidsramen var lite tajt men han var punktlig och allt blev klart i tid med ett bra resultat. Pålitlig och proffsig, vi kommer anlita Jakir igen i framtiden. Rekommenderas!
    Tack John, och stor lycka till i eran nya hem.

//Jakir Allt Inom Måleri
  • Arezo M
    2021-04-25 Insamlad av företaget
    Ett företag man kan lita på. De är punktliga, jobbar effektivt och slutresultatet blir bra. Och är man som jag är så petig. Så kommer Jakir och åtgärdar petitesserna snabbt med ett trevligt bemötande. De va verkligen tillmötes med alla våra behov. Rekommenderas STARKT. Tack för allt
    2021-03-26 Insamlad av företaget
    Proffsigt från början till slut! Jakir bredspacklade väggarna i mitt sovrum och satte sedan upp renoveringstapet för att sedan måla med kulör. Rummet blev som nytt! Kan varmt rekommendera Jakir Måleri /Victor
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Jakir för att fixa iordning vår hall/trapphus. På väggarna satt en hemsk strukturtapet (ett projekt man helst inte tar tag i själv som småbarnsföräldrar) och taket behövde målas.

Jakir har på ett effektivt sätt, inom angiven tidsram, ordnat med grundarbete, målat och färdigställt detaljer i vårt projekt.

Smidig och snabb kommunikation genom hela processen, från offert till besiktning.

Trevlig och mycket prisvärd hantverkare som vi kan tänka oss att anlita igen!
    Tack så mycket Sofia och Rashid det var trevlig och ni som kunder var väldigt kommunikativa och noggranna med era önskemål, vilket är en god förutsättning för ett lyckat jobb.

Välkommen Åter
    Jakir Allt inom Måleri
    Jakir och Ericka
    2021-01-04 Insamlad av företaget
    Mitt upplevelse av er är ni är punktliga och pålitliga och kunniga alltså och jag är 100% nöjd 😊
    2020-12-20 Insamlad av företaget
    Bra pris.
    Snabb.
    Ordningsam med städ och nycklar.
    Lite rörig, svår att förstå.
    Hej Marie
    Tack för den fina feedback, vi ska se till att bli mer tydliga och inte så rörig.
    Ni är en utav våra återkommande kunder och när inte språket räcker hela vägen så kan ni alltid nå kontoret via mail.
    Vi på Jakir Allt inom måleri ser det som A-O att kommunikationen funkar.
    2020-12-18 Insamlad av företaget
    Det var första gång då vi anlitade en professionell målare, kan uppriktigt sagt säga att vi är super nöjda! Vi fick ett bra bemötande från start till slut. Väldigt punktlig samt noggran. Jakir har lämnat ett riktigt väl utfört arbete i vårt lägenhet. Tack Jakir!!
    Tack Diddi, det glädje oss att ni är nöjda och vi önskar er stor lycka till i den nya lägenheten.

mvh
    2020-11-25 Insamlad av företaget
    Jakir utförde målningsarbete i 6 rum och jag är mycket nöjd med resultatet. Jag uppskattar även det trevliga bemötandet under hela processen. Jag jämförde tre firmor och valde Jakir då jag ville anlita ett lokalt företag och sen så gav de ett bra erbjudande också :)

Rekommenderas!

/Fredrik
    Tack Fredrik ! Det är tillfredställande och motiverande att fortsätta sätta våra kunders behov och önskemål i centrum.
    Tar väl hand om er
    God Jul och Gott Nytt År 2021
    2020-10-13 Insamlad av företaget
    Måleri som uppfyllde mina förväntningar Han är Noggrann och lyssnar på kunden.
    Hej Helena
    Tack så mycket ! Det är just detta vi vill att Du som kund skall uppleva att du fick det du önskade.
    Tack och välkommen åter
    2020-10-12 Insamlad av företaget
    Utomordentligt service proffsigt utförande, bara bemötande. En målare med kompetens, kan rekommenderas.
    Hej Lasse
    Det är alltid ett sant nöje att få samarbeta med kunder som vet vad de vill, är tydliga i sina önskemål och trevliga. Vi ser detta som en god start för en långsiktigt samarbete Välkommen åter
    2020-08-26 Insamlad av företaget
    Fantastiskt proffsigt gäng som utförde målning och fasadrenovering på vårt hus. Fantastiskt fint blev det! Snickerijobb, lyfta tak, sätta in ventiler, ingenting var för svårt. Fönstren som tidigare läckte in är nu helt täta, och rummen har en behaglig temperatur. Pålitliga, trevliga och lätta att ha och göra med. Bättre blir det inte!
    Hej Gustaf
    Ursäkta sent svar.
    Tack för den fina recensionen,.
    För oss är det en glädje att se glada kunder öka trivseln ii sitt hem och komma närmare drömbostaden
    Jakir Alt inom måleri
    2020-08-13 Insamlad av företaget
    Jakir är mkt noggrann och erfaren målare som lyssnar på kunden. Han tänker långsiktigt och det är kvalitet i hans måleri och färgen han använder. Han höll vad han lova när det gäller start och avslutande av arbetet.
    Vi var mkt nöjda med ommålningen utomhus av vår villa.
    Hej Peter
    Tack till er ! och att ni valde oss.
    Vi vet hur svårt det är att lita på branschen i dessa tider och att få det man betalar för - PRIO för oss är att kunden känner sig nöjd och lyssnat på.
    Tack till er och välkommen åter
    2020-07-29 Insamlad av företaget
    Fint utfört arbete och vänligt bemötande!
    Hej Kajsa
    Tack så mycket för detta, det är ett sann nöje att möta trevliga kunder som du.

• Sylvia S
    2020-07-26 Insamlad av företaget
    Målning av hall o vardagsrum. Väggar, tak, dörrar o karmar. Det blev jättefint!! Noggrant utfört. Offerten stämde med räkningen för arbetet. Väldigt trevligt bemötande. Tack! Återkommer vid behov!
    Sylvia ! Nu är du stammis !
    Och vi är glada att du upplever vi levererar varje gång.
    Tack för ditt förtroendet och välkommen åter

2020-06-25 Insamlad av företaget
    Vi använde oss utav Jakir när vi målade om vår butik i Sisjön och vi är supernöjda med allt.
    Tack Daniel!
    Vi är väldigt glada att höra, välkommen åter.
    2020-06-25 Insamlad av företaget
    Väl utfört arbete.
    Bra mejlkontakt.
    Tack till er och för eran förtroendet ! Jakir Allt Inom Måleri
    2020-06-19 Insamlad av företaget
    Mycket bra utförande på båda målning och golvläggning med hög noggrannhet och precision. Arbetet utfördes snabbt och med en hög grad av flexibilitet och var dessutom prisvärt. Kort sagt, jag rekommenderar Jakir.
    Tack Johnny för ditt förtroende och ditt omdöme, välkommen åter !
    Glad Sommar :-)
    2020-05-19 Insamlad av företaget
    Jakir har målat om min husfasad. Trevligt bemötande och proffsigt utfört till just pris!

Peter
    Tack Peter vi är glada över att ni framför allt är nöjda med kvalitén och priset.
    2020-05-11 Insamlad av företaget
    Vi köpte fasadmålning av vårt hus från 1914.
    Slutresultatet blev fint, men vi hade nog önskat att mer tid lades ner på underarbetet, nästan ingen skrapning förekom och ingen grundning (lite, lite oljning på något ställe) Sen sprutmålades huset, det gick väldigt fort! Nästan hela huset på en dag förutom högst upp där dem inte nådde med ställning/stege.. Det gjordes i slutet av entreprenaden.
    Läste lite om sprutmålning med Caparol carat som var färgen som användes och man ska egentligen dra med pensel direkt efter sprutmålningen vilket inte gjordes utan det var när lager två målades som det blev pensel (då användes även roller på några ställen vilket syns). Möjligtvis var det även lite tidigt på året för att måla ute.

Som sagt huset blev fint men det var väl några metoder som vi var tveksamma till, men vi får hoppas att det håller länge i allafall 😊
    Vi tog in offerter från flera firmor och Jakir låg i mittensegmentet, den dyraste firman kostade nästan dubbelt upp och den lägsta ungefär 20% under.

Annars var dem lätt att ha och göra med och tidsplanen hölls 👍
    Hej Emma
    Tack för recensionen och vi kan inte göra annat än att tar till oss kritiken och förbättra oss.
    Skrapning utfördes där det behövdes och även grundmålades.
    Carat Oljefärg goda penetreringsförmåga in i träet medför att grundmålningsmomentet försvinner och två ggr med Carat Oljefärg räcker för färdigstrykning.
    Angående sprutmålningen, vi har tidigare haft väldigt bra resultat med denna metoden, fuktmätaren gav oss grön i sin mättning, men som sagt inga undanflykter vi förbättrar våra metoder hela tiden.
    Om ni vill så kan Jakir komma förbi och se om några förbättringar kan göras, dock just nu är det inte möjligt men så fort vi får tid i planeringen- hör av er om ni vill detta :-)

Ha en fin sommar
    2020-05-05 Insamlad av företaget
    Vi anlitade dem för golvslipning och ommålning i vår nya lägenhet. Vi hade tagit in offerter från flera olika företag men Jakir Måleri var billigast och, framför allt, erbjöd snabbast färdigtid. Mycket nöjda med såväl resultatet på arbetet som att man var klara någon dag före utsatt tid. Vi har tipsat såväl vår granne, som anlitat dem, samt andra bekanta så vi hoppas de blir lika nöjda!
    Tack Per vi är super glada att ni är nöjda och även med att vi håll deadline, ni var så oroliga för detta men vi håller vad vi lovar.
    Tack för förtroendet och välkommen åter!