Jakir allt inom måleri

Skolvägen 8 G, 435 30 mölnlycke — Visa karta

Letar du efter en ansvarsfull och pålitlig målare? Då är du välkommen till Jakir allt inom måleri. Vi erbjuder måleritjänster i hela Göteborg och målar det mesta både in- och utvändigt. Vi kan fixa allt från husfasader och fönster till undertak, väggar, trappor och köksluckor. Dessutom kan vi hjälpa till med både spackling, tapetsering och att sätta väv.

När du anlitar oss får du ett företag med goda referenser, både från Sverige och utlandet. Vår största tillgång är vår kompetens och viljan att leverera ett bra resultat. Självklart har vi trygghetsförsäkring och kan ge bra smakråd. Varmt välkommen!

Läs vad 55 kunder tycker om Jakir allt inom måleri

• 2020-08-26

Gustaf G skrev om Jakir allt inom måleri
    Fantastiskt proffsigt gäng som utförde målning och fasadrenovering på vårt hus. Fantastiskt fint blev det! Snickerijobb, lyfta tak, sätta in ventiler, ingenting var för svårt. Fönstren som tidigare läckte in är nu helt täta, och rummen har en behaglig temperatur. Pålitliga, trevliga och lätta att ha och göra med. Bättre blir det inte! Läs mer
  • 2020-08-13

Peter L skrev om Jakir allt inom måleri
    Jakir är mkt noggrann och erfaren målare som lyssnar på kunden. Han tänker långsiktigt och det är kvalitet i hans måleri och färgen han använder. Han höll vad han lova när det gäller start och avslutande av arbetet.
    Vi var mkt nöjda med ommålningen utomhus av vår villa. Läs mer
  • 2020-07-29

Kajsa A skrev om Jakir allt inom måleri
    Fint utfört arbete och vänligt bemötande! Läs mer
  • Sylvia S

2020-07-26

Sylvia S skrev om Jakir allt inom måleri
    Målning av hall o vardagsrum. Väggar, tak, dörrar o karmar. Det blev jättefint!! Noggrant utfört. Offerten stämde med räkningen för arbetet. Väldigt trevligt bemötande. Tack! Återkommer vid behov! Läs mer
  • 2020-06-25

Daniel T skrev om Jakir allt inom måleri
    Vi använde oss utav Jakir när vi målade om vår butik i Sisjön och vi är supernöjda med allt. Läs mer
    2020-07-04 Jakir M svarar Daniel T
    Tack Daniel!
    Vi är väldigt glada att höra, välkommen åter.
  • 2020-06-25

Mats E skrev om Jakir allt inom måleri
    Väl utfört arbete.
    Bra mejlkontakt. Läs mer
    2020-07-04 Jakir M svarar Mats E
    Tack till er och för eran förtroendet !
  • 2020-06-19

Johnny F skrev om Jakir allt inom måleri
    Mycket bra utförande på båda målning och golvläggning med hög noggrannhet och precision. Arbetet utfördes snabbt och med en hög grad av flexibilitet och var dessutom prisvärt. Kort sagt, jag rekommenderar Jakir. Läs mer
    2020-06-21 Jakir M svarar Johnny F
    Tack Johnny för ditt förtroende och ditt omdöme, välkommen åter !
    Glad Sommar :-)
  • 2020-05-19

Peter N skrev om Jakir allt inom måleri
    Jakir har målat om min husfasad. Trevligt bemötande och proffsigt utfört till just pris!

Peter Läs mer
    2020-05-25 Ericka P svarar Peter N
    Tack Peter vi är glada över att ni framför allt är nöjda med kvalitén och priset.
    Välkommen åter
    Jakir Allt inom måleri
  • 2020-05-11

Emma S skrev om Jakir allt inom måleri
    Vi köpte fasadmålning av vårt hus från 1914.
    Slutresultatet blev fint, men vi hade nog önskat att mer tid lades ner på underarbetet, nästan ingen skrapning förekom och ingen grundning (lite, lite oljning på något ställe) Sen sprutmålades huset, det gick väldigt fort! Nästan hela huset på en dag förutom högst upp där dem inte nådde med ställning/stege.. Det gjordes i slutet av entreprenaden.
    Läste lite om sprutmålning med Caparol carat som var färgen som användes och man ska egentligen dra med pensel direkt efter sprutmålningen vilket inte gjordes utan det var när lager två målades som det blev pensel (då användes även roller på några ställen vilket syns). Möjligtvis var det även lite tidigt på året för att måla ute.

Som sagt huset blev fint men det var väl några metoder som vi var tveksamma till, men vi får hoppas att det håller länge i allafall 😊
    Vi tog in offerter från flera firmor och Jakir låg i mittensegmentet, den dyraste firman kostade nästan dubbelt upp och den lägsta ungefär 20% under.

Annars var dem lätt att ha och göra med och tidsplanen hölls 👍 Läs mer
    2020-05-11 Jakir M svarar Emma S
    Hej Emma
    Tack för recensionen och vi kan inte göra annat än att tar till oss kritiken och förbättra oss.
    Skrapning utfördes där det behövdes och även grundmålades.
    Carat Oljefärg goda penetreringsförmåga in i träet medför att grundmålningsmomentet försvinner och två ggr med Carat Oljefärg räcker för färdigstrykning.
    Angående sprutmålningen, vi har tidigare haft väldigt bra resultat med denna metoden, fuktmätaren gav oss grön i sin mättning, men som sagt inga undanflykter vi förbättrar våra metoder hela tiden.
    Om ni vill så kan Jakir komma förbi och se om några förbättringar kan göras, dock just nu är det inte möjligt men så fort vi får tid i planeringen- hör av er om ni vill detta :-)

Ha en fin sommar
    Jakir Allt inom måleri
  • 2020-05-05

Per T skrev om Jakir allt inom måleri
    Vi anlitade dem för golvslipning och ommålning i vår nya lägenhet. Vi hade tagit in offerter från flera olika företag men Jakir Måleri var billigast och, framför allt, erbjöd snabbast färdigtid. Mycket nöjda med såväl resultatet på arbetet som att man var klara någon dag före utsatt tid. Vi har tipsat såväl vår granne, som anlitat dem, samt andra bekanta så vi hoppas de blir lika nöjda! Läs mer
    2020-05-25 Ericka P svarar Per T
    Tack Per vi är super glada att ni är nöjda och även med att vi håll deadline, ni var så oroliga för detta men vi håller vad vi lovar.
    Tack för förtroendet och välkommen åter!
  • 2020-03-30

Joshua W skrev om Jakir allt inom måleri
    Bra jobb, snyggt resultat och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-02-10

Eva S skrev om Jakir allt inom måleri
    Vi fick hjälp med att måla, tapetsera samt kakla. Vi gjorde om sovrum, allrum, hallar, matrum samt kök. Allt utfördes med största omsorg och bra kvalitet. Jakirs Måleri kom alltid i tid och höll vad de lovade! Vi rekommenderar Jakirs Måleri! Läs mer
  • 2020-01-15

Kimberley M skrev om Jakir allt inom måleri
    Vi är mycket nöjda med jobbet som Jakir utfört hos oss! Bredspackling och målning i vardagsrum och hall gick både snabbt och gjordes med riktigt bra finish. Dessutom bra kommunikation och flexibilitet utifrån våra behov! Skulle definitivt anlita Jakir igen. Läs mer
    2020-02-05 Jakir M svarar Kimberley M
    Tack ! Kimberley
    Vi är glada över , att ni är nöjda.
  • 2019-11-25

Ranja A skrev om Jakir allt inom måleri
    Jakir M, målade mina barns rum.
    Mycket duktig målare.
    Blev över förväntan och vi är super nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-11-11

Elin J skrev om Jakir allt inom måleri
    Vi anlitade Jakir för att måla om vårt vardagsrum samt tapetsera några väggar. Jakir hade möjlighet att starta med kort varsel som vi önskade och blev klar innan utsatt tid. Trevlig, ordningsam, proffsig och vi är mycket nöjda med resultatet! Läs mer
    2019-11-22 Jakir M svarar Elin J
    Tack Elin och tusen tack för den fina bilden, det var ögongodis för oss som har passerat bebis stadiet med vår dotter.
    Hoppas ni får fina minnen i rummet.
    Ha en fin höst och jul
  • 2019-11-07

Patrik N skrev om Jakir allt inom måleri
    Anlitade dom för målning och tapetsering. Upplevde dom som pålitliga, trevliga och bra att ha och göra med. Läs mer
    2019-11-22 Jakir M svarar Patrik N
    Tack Patrik, vi önskar dig en trevlig höst och jul och att du kan drömma dig bort med din fina tapet.
  • 2019-10-08

Åsa H skrev om Jakir allt inom måleri
    Mkt fint resultat på tapetsering, inga skarvar syns . Prisvärt och mkt gott bemötande av både Jakir och hans fru. Läs mer
    2019-10-08 Jakir M svarar Åsa H
    Tack Åsa och Lucas
    Så trevligt för oss att ni är nöjda. Vi var lite rädda där för leveransen av tapeten, men allt ordnade sig till slut.
    Ha en trevlig höst och välkommen åter.
  • 2019-09-19

Louise S skrev om Jakir allt inom måleri
    Uppfyllde mina förväntningar med råge! Läs mer
    2019-09-19 Ericka P svarar Louise S
    Hej Louise
    Så kul! Och höra, det betyder för oss att vi är på rätt väg
    Välkommen åter! och vi önskar dig en trevlig höst
    Ericka och Jakir
    Jakir
    Allt inom måleri
  • Magnus B

2019-09-05

Magnus B skrev om Jakir allt inom måleri
    Proffsig, bra målat och bra beställningsprocess. Jag gav mina hemnycklar till Jakir efter att vi kommit överens om färg och omfattning. På mindre än en vecka var arbetet proffesionellt utfört utan kladd och spill. Läs mer
    2019-09-06 Ericka P svarar Magnus B
    Tack för att ni valde oss Magnus ! Det glädjer oss att ni är nöjda

Jakir
    Allt inom måleri
  • 2019-08-15

Häradsgården B skrev om Jakir allt inom måleri
    Jakir har utfört fasadmålning av vår fastighet. Professionellt bemötande och till belåtenhet utfört arbete. Trevlig och hjälpsam med frågor angående fastighetsskötsel. Läs mer
    2019-09-05 Jakir M svarar Häradsgården B
    Tusen tack till er! Vi har växt i denna uppdrag och det har varit rent nöje att träffa er i Häradsgårdens Brf.
  • 2019-07-26

Kristoffer G skrev om Jakir allt inom måleri
    Väldigt noggranna och effektiva målare. Jag kommer definitivt att anlita dem igen när jag skall ha något ommålat i min lägenhet i Göteborg nästa gång. Toppbetyg! Läs mer
    2019-08-13 Jakir M svarar Kristoffer G
    Hej Kristoffer
    Vi tyckte det var roligt att kunna leverera efter din deadline - vi upplevde att detta var viktigt för dig och vi satsade verkligen på detta. Tack för att du litade på oss.
  • 2019-07-17

Zekiye S skrev om Jakir allt inom måleri
    Totalrenoverade min tvåa, all ytskikt och golv. Mycket nöjd med resutatet och bemötandet av bäde Jakir och hans fru. . Jakir målare var väldigt proffsig, tillförlitlig och som bonus väldigt trevligt bemötande och tillmötesgående. Han höll dessutom den utlovade tiden i kontraktet och kostnaden för allt gediget arbete var också mycket rimlig.
    Har aldrig gett något omdöme tidigare men är så nöjd med kontakten, arbetet och priset att det var värt att ta sig tiden att ge omdöme denna gång. Rekommemderas varmt!
    Zekiye Läs mer
    2019-07-24 Jakir M svarar Zekiye S
    Tack Zekiye det har varit ett nöje för oss att kunna hjälpa dig och förverkliga din vision om renoveringen av eran lägenhet.
  • 2019-07-16

Pernilla G skrev om Jakir allt inom måleri
    Jag har anlitat Jakir för 2a gången eftersom jag vet att han är noggrann och pålitlig. Resultatet av fasad & fönstermålning blev precis så perfekt som väntat!
    Stort tack - jag återkommer med mer jobb Läs mer
    2019-07-24 Jakir M svarar Pernilla G
    Alltid ett nöje Pernilla. och tack för förtroendet.
  • 2019-06-22

David S skrev om Jakir allt inom måleri
    Mycket väl utfört arbete. Tapetsering av hall med många små utrymmen, vinklar och vrår samt mönsterpassad tapet. Svårt jobb men mycket, mycket bra reaultat! Trevligt och proffesionellt bemötande. Ska definitivt anlita igen. Läs mer
    2019-07-04 Jakir M svarar David S
    Tack David! Efter träff med dig förstod vi att här skulle vi göra en ung par glad och redo för gäster och midsommarfest !
    Tack för förtroendet och välkommen åter.
  • Eva E

2019-02-19

Eva E skrev om Jakir allt inom måleri
    Min 50-tals lägenhet hade flera lager av gammal tapet i hall, sovrum o vardagsrum. Dessa togs ner, och väggarna bredspacklades och målades. Det blev vackert. Lister och tak målades också. Arbetet utfördes inom avtalad tid, det var god ordning under jobbet och priset blev som avtalat. Läs mer
    2019-07-04 Jakir M svarar Eva E
    Tack Eva
    vi är glada över resultatet och att ni framför allt är nöjda.
    Välkommen åter !
  • 2018-11-18

Iwona J skrev om Jakir allt inom måleri
    Vi har anlitat Jakir M Målare för att måla vår loftlgh. Haft väldigt bra kontakt med företags administratör, som alltid svarade snabbt på alla frågor. professionella jobb, som Jakir har gjort hemma hos oss. Jaki själv är en trevlig person, punktlig, som håller ordning både på sina och kundens saker, dessutom jobbar snabbt och noggrann. Vad skall man önska mer?
    Jag kommer säkert anlita denna firma nästa gång vi behöver måla hemma.
    Iwona Läs mer
  • 2018-10-06

Maria skrev om Jakir allt inom måleri
    Målning och tapetsering av vardagsrummet och hall. Vi blev vänligt och trevligt bemötta och vi är mycket nöjda både med arbetet och bemötandet. Därför ger vi Jakir M högsta betyg. Läs mer
  • 2018-10-04

Jim T skrev om Jakir allt inom måleri
    Utmärkt service, snabbt och snyggt jobb. Läs mer
  • 2018-10-04

Tony E skrev om Jakir allt inom måleri
    Vi behövde måla om vår nya lägenhet, väggar, tak, lister, karmar och garderobsdörrar. Tot 130 kvm och 12 dörrar. Vi kom överens on pris och tid för arbetet. Mustapha är otroligt serviceminded och noggrann. Vi är jättenöjda med allt han gjort och att han kunde hålla tiden. Undertiden han jobbade hade han full ordning på sina grejer och jobbade systemstisk, det märks att han är proffs och uppvisar en stor yrkestolthet. Vi kan verkligen rekomendera honom!! Läs mer
  • Carl E

2018-10-04

Carl E skrev om Jakir allt inom måleri
    Ommålning och uppfräschning av lägenhet. På grund av 3 barn varannan vecka var det tidsbrist. Jakir löste det helt klockrent. Förutom ett utmärkt jobb kom han också med tips och förslag som var völgenomtänkta och blev bra. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2018-09-16

Daniel H skrev om Jakir allt inom måleri
    Målning av en husfasad i Kungsbacka
    Jakir var lite snurrig och glömde av adressen två gånger och hade ett märkligt förslag att måla knutarna i samma färg som resten av huset. Men när detta retts ut gick arbetet snabbt och vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-10-04 Jakir M svarar Daniel H
    Håller med att ibland Jakir är snurrig, det tycker vi på administrationen ibland, sällan snurrig när det gäller kvalitén på arbetet han utför Tack Daniel för att vi fick komma till er och det glädjer oss att ni är nöjda. Vi tar till oss feedbacken ;-)
  • 2018-08-16

Robert Z skrev om Jakir allt inom måleri
    Otrolig service och väldigt noggranna där dem målade och spacklade hela vår lägenhet.

Jobbar effektivt och håller planering.

Vi kan varmt rekommendera att anlita Jakir. Läs mer
  • 2018-08-10

Pernilla G skrev om Jakir allt inom måleri
    Vi är otroligt nöjda med fasadarbetet hos oss. Väldigt trevlig kommunikation, arbetet utfört på kort varsel och enastående resultat. Våra varmaste rekommendationer!!!
    Lars & Pernilla/ Västra Bodarna Läs mer
    2018-08-16 Jakir M svarar Pernilla G
    Hej Pernilla
    Tack för att ni valde oss och vi är så glada över att höra ni är så nöjda. Lycka till med allt fram över.
    Hälsningar
  • 2018-07-31

Gunilla E skrev om Jakir allt inom måleri
    Tapetsering på trappvägg. Svårt ställe men blev bra. Mycket nöjd med arbetet och bemötandet. Jag har nu betalt fakturan och kan tänka mig att anlita Jakir Målare fler gånger. Mvh. Gunilla Eriksson Läs mer
    2018-08-16 Jakir M svarar Gunilla E
    Hej Gunilla
    Vi hade velat leverera perfekt resultat under den där svåra trappräcket men vi får nöja oss med fint och bra :-) Välkommen åter !
    Trevlig sommar
    mvh
  • 2018-07-26

Gudmundur J skrev om Jakir allt inom måleri
    Målning av lägenhet, golvlister. Punktlig, snabbt genomfört välgjort samt väl städat efter sig. Slutpris stämde helt överens med given offert. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-07-26 Jakir M svarar Gudmundur J
    Tack så mycket ! Det var också ett nöje för oss och tack för att ni valde oss Trevlig sommar Jakir
  • 2018-07-25

Lars G skrev om Jakir allt inom måleri
    Hörsam och kunnig yrkesman helt enkelt ett proffs Läs mer
    2018-07-26 Jakir M svarar Lars G
    Jätte tack ! Det var ett nöje att ha er som kund trevliga och tydliga med eran önskemål då är det lätt att leverera på rätt sätt Trevlig sommar på er Vänligen Jakir
  • 2018-07-25

Imam A skrev om Jakir allt inom måleri
    Rekommenderar verkligen Jakir M Målare. Var alltid i tid, höll utlovade tidsramen samt budget. Läs mer
    2018-08-16 Jakir M svarar Imam A
    Tack Imam vi strävar att alltid leverera det vi har lovat och skulle problem dyka upp så löser vi dem. Tack det var trevlig att ha dig som kund Glad sommar !!
  • 2018-07-02

Anders L skrev om Jakir allt inom måleri
    Mycket kompetent och serviceinriktad. Kunde med kort varsel hjälpa mig och jag är väldigt nöjd med arbetet. Läs mer
    2018-07-02 Jakir M svarar Anders L
    Tack Anders för förtroendet och välkommen åter, vi önskar dig en trevlig sommar Mvh Jakir
  • Håkan W

2018-05-17

Håkan W skrev om Jakir allt inom måleri
    Målning av fasad, bra och snabbt målat. Läs mer
    2018-07-02 Jakir M svarar Håkan W
    Tack Håkan för att du valde oss, att ha dig som kund var smidig och trevlig Mvh Jakir Ha en trevlig sommar
  • Axel H

2018-05-16

Axel H skrev om Jakir allt inom måleri
    Trevligt, bra kommunikation, snabbt utfört och bra kvalitet på arbetet. Läs mer
    2018-07-02 Jakir M svarar Axel H
    Axel det har varit ett nöje att ha dig som kund vi önskar dig lycka till i dina framtidsplaner Hälsningar till familjen och glad sommar Mvh Jakir
  • 2018-04-30

Christina S skrev om Jakir allt inom måleri
    Noggrann, snabb . Trappa och uppgång målad slipad .uppgång till enskild lägenhet.
    Bra bemötande proffsigt men ändå personlig kontakt med företaget. Jag rekommenderar Jakir M Målare.
    Jag är mycket nöjd.
    Christina Sjödahl Läs mer
  • 2018-03-31

Sophia F skrev om Jakir allt inom måleri
    Hela arbetet utgjordes enligt överenskommelse. Hög kvalitet på allt som gjordes. Mycket nöjd med resultatet och rekommenderar Jakir M Målare som en mycket professionell firma. Läs mer
    2018-07-02 Jakir M svarar Sophia F
    Tack så mycket för förtroendet vi är så glada över att ha er som kund ni återkommer numera och vi hoppas på en god fortsatt samarbete Trevlig sommar Mvh Jakir
  • 2018-03-29

Ulf P skrev om Jakir allt inom måleri
    Ok, bra service.
    Återmontering av högt hängande lampa något sned, därför inte full pott. Läs mer
    2018-03-29 Jakir M svarar Ulf P
    Hej Ulf tack för feedback och vi kommer mer än gärna och fixa lampan ?
  • 2018-03-27

Mats T skrev om Jakir allt inom måleri
    Vi har beställt ommålning och tapetsering av tre rum och fått arbetet utfört på ett föredömligt sätt: snabbt, effektivt och mycket noggrannt. Vi har anlitat Jakir M Målare tidigare och alltid varit väldigt nöjda med resultatet. Rekommenderas! Läs mer
  • Ashkan F

2018-03-07

Ashkan F skrev om Jakir allt inom måleri
    Mycket snabb komigång och själva jobbet (Köksmålning) utfört enligt vår önskan på ett bra sätt!
    Kan varmt rekomenderas. Läs mer
  • 2018-01-02

Eva R skrev om Jakir allt inom måleri
    Jakir kom hem och kollade vad som behövdes göras och vi kom överens om ett pris samma kväll. Jag var inte hemma när han utförde jobbet men jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2017-12-04

Pia E skrev om Jakir allt inom måleri
    Av de svar och besök vi fick efter annons på Offerta.se gav Jakir M Målare det bästa intrycket. Vi skulle måla om liten hall, trappa och väggar/tak längs med trappan samt byta ut dörr- och golvlister. Vi är mycket nöjda med resultatet och all kontakt har genomsyrats av kompetens och proffessionalism. Jakir har öga för detaljer!
    Vi begärde fast pris och använde rotavdrag.
    Vi kommer att anlita företaget igen, då vi planerar att göra om fler rum. Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Pia E
    Hej Pia vi blir bara glada och taggade till att fortsätta växa och bli bättre när våra kunder är nöjda
    God Jul och Gott Nytt År
  • 2017-11-01

Elvira A skrev om Jakir allt inom måleri
    Väldigt nöjd med arbetet,
    Rekommenderar 100 procent Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Elvira A
    Tack Elvira ! Det är kul med nöjda kunder det motiverar oss hela tiden till att bli bättre Mvh Jakir M Målare
  • 2017-11-01

Lehi P skrev om Jakir allt inom måleri
    Mustapha hjälpte oss med tapetseringen hemma! Vi kunde inte blivit mer nöjda! Mycket duktig och noggrann..👌🏼 Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Lehi P
    Tack Lehi vi kommer ihåg uppdraget litet men trevlig Tack och välkommen åter

• 2017-10-25

Ilir H skrev om Jakir allt inom måleri
    Väldigt duktig och noggran, jag var väldigt nöjd med hans arbete Läs mer
    2017-12-04 Jakir M svarar Ilir H
    Tack Ilir vi är glada och din recension motiverar oss mer till att fortsätta lämna våra kunder nöjda som det skall vara

Skolvägen 8 G, 435 30 mölnlycke