Läs vad 61 kunder tycker om Jakir allt inom måleri 2

• 2021-01-04
    Mitt upplevelse av er är ni är punktliga och pålitliga och kunniga alltså och jag är 100% nöjd 😊
  • 2020-12-20
    Bra pris.
    Snabb.
    Ordningsam med städ och nycklar.
    Lite rörig, svår att förstå.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Hej Marie Tack för den fina feedback, vi ska se till att bli mer tydliga och inte så rörig. Ni är en utav våra återkommande kunder och när inte språket räcker hela vägen så kan ni alltid nå kontoret via mail. Vi på Jakir Allt inom måleri ser det som A-O att kommunikationen funkar. Mvh Jakir Allt inom måleri

• 2020-12-18
    Det var första gång då vi anlitade en professionell målare, kan uppriktigt sagt säga att vi är super nöjda! Vi fick ett bra bemötande från start till slut. Väldigt punktlig samt noggran. Jakir har lämnat ett riktigt väl utfört arbete i vårt lägenhet. Tack Jakir!!
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack Diddi, det glädje oss att ni är nöjda och vi önskar er stor lycka till i den nya lägenheten. mvh Jakir Allt inom måleri

• 2020-11-25
    Jakir utförde målningsarbete i 6 rum och jag är mycket nöjd med resultatet. Jag uppskattar även det trevliga bemötandet under hela processen. Jag jämförde tre firmor och valde Jakir då jag ville anlita ett lokalt företag och sen så gav de ett bra erbjudande också :)

Rekommenderas!

/Fredrik
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack Fredrik ! Det är tillfredställande och motiverande att fortsätta sätta våra kunders behov och önskemål i centrum. Tar väl hand om er God Jul och Gott Nytt År 2021

• 2020-10-13
    Måleri som uppfyllde mina förväntningar Han är Noggrann och lyssnar på kunden.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Hej Helena Tack så mycket ! Det är just detta vi vill att Du som kund skall uppleva att du fick det du önskade. Tack och välkommen åter Mvh Jakir Allt inom måleri

• 2020-10-12
    Utomordentligt service proffsigt utförande, bara bemötande. En målare med kompetens, kan rekommenderas.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Hej Lasse Det är alltid ett sant nöje att få samarbeta med kunder som vet vad de vill, är tydliga i sina önskemål och trevliga. Vi ser detta som en god start för en långsiktigt samarbete Välkommen åter Jakir Allt inom måleri Ericka och Jakir

• 2020-08-26
    Fantastiskt proffsigt gäng som utförde målning och fasadrenovering på vårt hus. Fantastiskt fint blev det! Snickerijobb, lyfta tak, sätta in ventiler, ingenting var för svårt. Fönstren som tidigare läckte in är nu helt täta, och rummen har en behaglig temperatur. Pålitliga, trevliga och lätta att ha och göra med. Bättre blir det inte!
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Hej Gustaf Ursäkta sent svar. Tack för den fina recensionen,. För oss är det en glädje att se glada kunder öka trivseln ii sitt hem och komma närmare drömbostaden Välkommen åter Jakir Alt inom måleri Ericka och Jakir

• 2020-08-13
    Jakir är mkt noggrann och erfaren målare som lyssnar på kunden. Han tänker långsiktigt och det är kvalitet i hans måleri och färgen han använder. Han höll vad han lova när det gäller start och avslutande av arbetet.
    Vi var mkt nöjda med ommålningen utomhus av vår villa.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Hej Peter Tack till er ! och att ni valde oss. Vi vet hur svårt det är att lita på branschen i dessa tider och att få det man betalar för - PRIO för oss är att kunden känner sig nöjd och lyssnat på. Tack till er och välkommen åter Jakir Allt inom måleri Ericka och Jakir

• 2020-07-29
    Fint utfört arbete och vänligt bemötande!
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Hej Kajsa Tack så mycket för detta, det är ett sann nöje att möta trevliga kunder som du. Mvh Jakir Allt inom måleri

• 2020-07-26
    Målning av hall o vardagsrum. Väggar, tak, dörrar o karmar. Det blev jättefint!! Noggrant utfört. Offerten stämde med räkningen för arbetet. Väldigt trevligt bemötande. Tack! Återkommer vid behov!
    Sylvia S
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Sylvia ! Nu är du stammis ! Och vi är glada att du upplever vi levererar varje gång. Tack för ditt förtroendet och välkommen åter Mvh Jakir Allt inom måleri

• 2020-06-25
    Vi använde oss utav Jakir när vi målade om vår butik i Sisjön och vi är supernöjda med allt.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack Daniel! Vi är väldigt glada att höra, välkommen åter.

• 2020-06-25
    Väl utfört arbete.
    Bra mejlkontakt.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack till er och för eran förtroendet !

• 2020-06-19
    Mycket bra utförande på båda målning och golvläggning med hög noggrannhet och precision. Arbetet utfördes snabbt och med en hög grad av flexibilitet och var dessutom prisvärt. Kort sagt, jag rekommenderar Jakir.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack Johnny för ditt förtroende och ditt omdöme, välkommen åter ! Glad Sommar :-)

• 2020-05-19
    Jakir har målat om min husfasad. Trevligt bemötande och proffsigt utfört till just pris!

Peter
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack Peter vi är glada över att ni framför allt är nöjda med kvalitén och priset. Välkommen åter Jakir Allt inom måleri

• 2020-05-11
    Vi köpte fasadmålning av vårt hus från 1914.
    Slutresultatet blev fint, men vi hade nog önskat att mer tid lades ner på underarbetet, nästan ingen skrapning förekom och ingen grundning (lite, lite oljning på något ställe) Sen sprutmålades huset, det gick väldigt fort! Nästan hela huset på en dag förutom högst upp där dem inte nådde med ställning/stege.. Det gjordes i slutet av entreprenaden.
    Läste lite om sprutmålning med Caparol carat som var färgen som användes och man ska egentligen dra med pensel direkt efter sprutmålningen vilket inte gjordes utan det var när lager två målades som det blev pensel (då användes även roller på några ställen vilket syns). Möjligtvis var det även lite tidigt på året för att måla ute.

Som sagt huset blev fint men det var väl några metoder som vi var tveksamma till, men vi får hoppas att det håller länge i allafall 😊
    Vi tog in offerter från flera firmor och Jakir låg i mittensegmentet, den dyraste firman kostade nästan dubbelt upp och den lägsta ungefär 20% under.

Annars var dem lätt att ha och göra med och tidsplanen hölls 👍
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Hej Emma Tack för recensionen och vi kan inte göra annat än att tar till oss kritiken och förbättra oss. Skrapning utfördes där det behövdes och även grundmålades. Carat Oljefärg goda penetreringsförmåga in i träet medför att grundmålningsmomentet försvinner och två ggr med Carat Oljefärg räcker för färdigstrykning. Angående sprutmålningen, vi har tidigare haft väldigt bra resultat med denna metoden, fuktmätaren gav oss grön i sin mättning, men som sagt inga undanflykter vi förbättrar våra metoder hela tiden. Om ni vill så kan Jakir komma förbi och se om några förbättringar kan göras, dock just nu är det inte möjligt men så fort vi får tid i planeringen- hör av er om ni vill detta :-) Ha en fin sommar Jakir Allt inom måleri

• 2020-05-05
    Vi anlitade dem för golvslipning och ommålning i vår nya lägenhet. Vi hade tagit in offerter från flera olika företag men Jakir Måleri var billigast och, framför allt, erbjöd snabbast färdigtid. Mycket nöjda med såväl resultatet på arbetet som att man var klara någon dag före utsatt tid. Vi har tipsat såväl vår granne, som anlitat dem, samt andra bekanta så vi hoppas de blir lika nöjda!
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack Per vi är super glada att ni är nöjda och även med att vi håll deadline, ni var så oroliga för detta men vi håller vad vi lovar. Tack för förtroendet och välkommen åter!

• 2020-03-30
    Bra jobb, snyggt resultat och lätt att ha att göra med.
  • 2020-02-10
    Vi fick hjälp med att måla, tapetsera samt kakla. Vi gjorde om sovrum, allrum, hallar, matrum samt kök. Allt utfördes med största omsorg och bra kvalitet. Jakirs Måleri kom alltid i tid och höll vad de lovade! Vi rekommenderar Jakirs Måleri!
  • 2020-01-15
    Vi är mycket nöjda med jobbet som Jakir utfört hos oss! Bredspackling och målning i vardagsrum och hall gick både snabbt och gjordes med riktigt bra finish. Dessutom bra kommunikation och flexibilitet utifrån våra behov! Skulle definitivt anlita Jakir igen.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack ! Kimberley Vi är glada över , att ni är nöjda. Välkommen åter.

• 2019-11-25
    Jakir M, målade mina barns rum.
    Mycket duktig målare.
    Blev över förväntan och vi är super nöjda med resultatet.
  • 2019-11-11
    Vi anlitade Jakir för att måla om vårt vardagsrum samt tapetsera några väggar. Jakir hade möjlighet att starta med kort varsel som vi önskade och blev klar innan utsatt tid. Trevlig, ordningsam, proffsig och vi är mycket nöjda med resultatet!
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack Elin och tusen tack för den fina bilden, det var ögongodis för oss som har passerat bebis stadiet med vår dotter. Hoppas ni får fina minnen i rummet. Ha en fin höst och jul Jakir M Målare

• 2019-11-07
    Anlitade dom för målning och tapetsering. Upplevde dom som pålitliga, trevliga och bra att ha och göra med.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack Patrik, vi önskar dig en trevlig höst och jul och att du kan drömma dig bort med din fina tapet. Mvh Jakir M Målare

• 2019-10-08
    Mkt fint resultat på tapetsering, inga skarvar syns . Prisvärt och mkt gott bemötande av både Jakir och hans fru.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack Åsa och Lucas Så trevligt för oss att ni är nöjda. Vi var lite rädda där för leveransen av tapeten, men allt ordnade sig till slut. Ha en trevlig höst och välkommen åter.

• 2019-09-19
    Uppfyllde mina förväntningar med råge!
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Hej Louise Så kul! Och höra, det betyder för oss att vi är på rätt väg Välkommen åter! och vi önskar dig en trevlig höst Mvh Ericka och Jakir Jakir Allt inom måleri

• 2019-09-05
    Proffsig, bra målat och bra beställningsprocess. Jag gav mina hemnycklar till Jakir efter att vi kommit överens om färg och omfattning. På mindre än en vecka var arbetet proffesionellt utfört utan kladd och spill.
    Magnus B
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack för att ni valde oss Magnus ! Det glädjer oss att ni är nöjda Mvh Jakir Allt inom måleri

• 2019-08-15
    Jakir har utfört fasadmålning av vår fastighet. Professionellt bemötande och till belåtenhet utfört arbete. Trevlig och hjälpsam med frågor angående fastighetsskötsel.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tusen tack till er! Vi har växt i denna uppdrag och det har varit rent nöje att träffa er i Häradsgårdens Brf. Välkommen åter.

• 2019-07-26
    Väldigt noggranna och effektiva målare. Jag kommer definitivt att anlita dem igen när jag skall ha något ommålat i min lägenhet i Göteborg nästa gång. Toppbetyg!
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Hej Kristoffer Vi tyckte det var roligt att kunna leverera efter din deadline - vi upplevde att detta var viktigt för dig och vi satsade verkligen på detta. Tack för att du litade på oss. Välkommen åter.

• 2019-07-17
    Totalrenoverade min tvåa, all ytskikt och golv. Mycket nöjd med resutatet och bemötandet av bäde Jakir och hans fru. . Jakir målare var väldigt proffsig, tillförlitlig och som bonus väldigt trevligt bemötande och tillmötesgående. Han höll dessutom den utlovade tiden i kontraktet och kostnaden för allt gediget arbete var också mycket rimlig.
    Har aldrig gett något omdöme tidigare men är så nöjd med kontakten, arbetet och priset att det var värt att ta sig tiden att ge omdöme denna gång. Rekommemderas varmt!
    Zekiye
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack Zekiye det har varit ett nöje för oss att kunna hjälpa dig och förverkliga din vision om renoveringen av eran lägenhet.

• 2019-07-16
    Jag har anlitat Jakir för 2a gången eftersom jag vet att han är noggrann och pålitlig. Resultatet av fasad & fönstermålning blev precis så perfekt som väntat!
    Stort tack - jag återkommer med mer jobb
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Alltid ett nöje Pernilla. och tack för förtroendet.

• 2019-06-22
    Mycket väl utfört arbete. Tapetsering av hall med många små utrymmen, vinklar och vrår samt mönsterpassad tapet. Svårt jobb men mycket, mycket bra reaultat! Trevligt och proffesionellt bemötande. Ska definitivt anlita igen.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack David! Efter träff med dig förstod vi att här skulle vi göra en ung par glad och redo för gäster och midsommarfest ! Tack för förtroendet och välkommen åter.

• 2019-02-19
    Min 50-tals lägenhet hade flera lager av gammal tapet i hall, sovrum o vardagsrum. Dessa togs ner, och väggarna bredspacklades och målades. Det blev vackert. Lister och tak målades också. Arbetet utfördes inom avtalad tid, det var god ordning under jobbet och priset blev som avtalat.
    Eva E
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack Eva vi är glada över resultatet och att ni framför allt är nöjda. Välkommen åter !

• 2018-11-18
    Vi har anlitat Jakir M Målare för att måla vår loftlgh. Haft väldigt bra kontakt med företags administratör, som alltid svarade snabbt på alla frågor. professionella jobb, som Jakir har gjort hemma hos oss. Jaki själv är en trevlig person, punktlig, som håller ordning både på sina och kundens saker, dessutom jobbar snabbt och noggrann. Vad skall man önska mer?
    Jag kommer säkert anlita denna firma nästa gång vi behöver måla hemma.
    Iwona
  • 2018-10-06
    Målning och tapetsering av vardagsrummet och hall. Vi blev vänligt och trevligt bemötta och vi är mycket nöjda både med arbetet och bemötandet. Därför ger vi Jakir M högsta betyg.
  • 2018-10-04
    Utmärkt service, snabbt och snyggt jobb.
  • 2018-10-04
    Vi behövde måla om vår nya lägenhet, väggar, tak, lister, karmar och garderobsdörrar. Tot 130 kvm och 12 dörrar. Vi kom överens on pris och tid för arbetet. Mustapha är otroligt serviceminded och noggrann. Vi är jättenöjda med allt han gjort och att han kunde hålla tiden. Undertiden han jobbade hade han full ordning på sina grejer och jobbade systemstisk, det märks att han är proffs och uppvisar en stor yrkestolthet. Vi kan verkligen rekomendera honom!!
  • 2018-10-04
    Ommålning och uppfräschning av lägenhet. På grund av 3 barn varannan vecka var det tidsbrist. Jakir löste det helt klockrent. Förutom ett utmärkt jobb kom han också med tips och förslag som var völgenomtänkta och blev bra. Kan varmt rekommendera!
    Carl E
  • 2018-09-16
    Målning av en husfasad i Kungsbacka
    Jakir var lite snurrig och glömde av adressen två gånger och hade ett märkligt förslag att måla knutarna i samma färg som resten av huset. Men när detta retts ut gick arbetet snabbt och vi är mycket nöjda med resultatet.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Håller med att ibland Jakir är snurrig, det tycker vi på administrationen ibland, sällan snurrig när det gäller kvalitén på arbetet han utför Tack Daniel för att vi fick komma till er och det glädjer oss att ni är nöjda. Vi tar till oss feedbacken ;-)

• 2018-08-16
    Otrolig service och väldigt noggranna där dem målade och spacklade hela vår lägenhet.

Jobbar effektivt och håller planering.

Vi kan varmt rekommendera att anlita Jakir.
  • 2018-08-10
    Vi är otroligt nöjda med fasadarbetet hos oss. Väldigt trevlig kommunikation, arbetet utfört på kort varsel och enastående resultat. Våra varmaste rekommendationer!!!
    Lars & Pernilla/ Västra Bodarna
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Hej Pernilla Tack för att ni valde oss och vi är så glada över att höra ni är så nöjda. Lycka till med allt fram över. Hälsningar Jakir M Målare

• 2018-07-31
    Tapetsering på trappvägg. Svårt ställe men blev bra. Mycket nöjd med arbetet och bemötandet. Jag har nu betalt fakturan och kan tänka mig att anlita Jakir Målare fler gånger. Mvh. Gunilla Eriksson
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Hej Gunilla Vi hade velat leverera perfekt resultat under den där svåra trappräcket men vi får nöja oss med fint och bra :-) Välkommen åter ! Trevlig sommar mvh Jakir M Målare

• 2018-07-26
    Målning av lägenhet, golvlister. Punktlig, snabbt genomfört välgjort samt väl städat efter sig. Slutpris stämde helt överens med given offert. Mycket nöjd.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack så mycket ! Det var också ett nöje för oss och tack för att ni valde oss Trevlig sommar Jakir

• 2018-07-25
    Hörsam och kunnig yrkesman helt enkelt ett proffs
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Jätte tack ! Det var ett nöje att ha er som kund trevliga och tydliga med eran önskemål då är det lätt att leverera på rätt sätt Trevlig sommar på er Vänligen Jakir

• 2018-07-25
    Rekommenderar verkligen Jakir M Målare. Var alltid i tid, höll utlovade tidsramen samt budget.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack Imam vi strävar att alltid leverera det vi har lovat och skulle problem dyka upp så löser vi dem. Tack det var trevlig att ha dig som kund Glad sommar !!

• 2018-07-02
    Mycket kompetent och serviceinriktad. Kunde med kort varsel hjälpa mig och jag är väldigt nöjd med arbetet.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack Anders för förtroendet och välkommen åter, vi önskar dig en trevlig sommar Mvh Jakir

• 2018-05-17
    Målning av fasad, bra och snabbt målat.
    Håkan W
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack Håkan för att du valde oss, att ha dig som kund var smidig och trevlig Mvh Jakir Ha en trevlig sommar

• 2018-05-16
    Trevligt, bra kommunikation, snabbt utfört och bra kvalitet på arbetet.
    Axel H
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Axel det har varit ett nöje att ha dig som kund vi önskar dig lycka till i dina framtidsplaner Hälsningar till familjen och glad sommar Mvh Jakir

• 2018-04-30
    Noggrann, snabb . Trappa och uppgång målad slipad .uppgång till enskild lägenhet.
    Bra bemötande proffsigt men ändå personlig kontakt med företaget. Jag rekommenderar Jakir M Målare.
    Jag är mycket nöjd.
    Christina Sjödahl
  • 2018-03-31
    Hela arbetet utgjordes enligt överenskommelse. Hög kvalitet på allt som gjordes. Mycket nöjd med resultatet och rekommenderar Jakir M Målare som en mycket professionell firma.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Tack så mycket för förtroendet vi är så glada över att ha er som kund ni återkommer numera och vi hoppas på en god fortsatt samarbete Trevlig sommar Mvh Jakir

• 2018-03-29
    Ok, bra service.
    Återmontering av högt hängande lampa något sned, därför inte full pott.
    skrev om Jakir allt inom måleri
    Hej Ulf tack för feedback och vi kommer mer än gärna och fixa lampan ?

• 2018-03-27
    Vi har beställt ommålning och tapetsering av tre rum och fått arbetet utfört på ett föredömligt sätt: snabbt, effektivt och mycket noggrannt. Vi har anlitat Jakir M Målare tidigare och alltid varit väldigt nöjda med resultatet. Rekommenderas!