Jakir Allt  Inom Måleri

Jakir Allt Inom Måleri

Letar du efter en ansvarsfull och pålitlig målare?
Då är du välkommen till Jakir Allt Inom Måleri. Vi erbjuder måleritjänster i hela Göteborg och kranskommuner .

Vi målar det mesta både in- och utvändigt. Vi kan fixa allt från husfasader och fönster till undertak, väggar, trappor och köksluckor. Dessutom kan vi olika former av spackling, tapetsering och att sätta väv.
Vi utför utbyte av panel på fasader, lägger parkett, slipning av parkett och behandling.
Vi bygger altan och utför mindre snickeriarbete.

När du anlitar oss får du ett företag med goda referenser, både från Sverige och utlandet. Vår största tillgång är vår långa arbetslivserfarenhet, viljan att leverera ett bra resultat och att skapa en relation till kunden för bäst resultat.
Självklart har vi trygghetsförsäkring och Nöjdkunds Garanti via Måleriföretagen

Varmt välkommen!

Läs vad 77 kunder tycker om Jakir Allt Inom Måleri 2

2021-11-16
    Vi har fått måleri- och fasadrenovering utfört av Jakirs firma och är mycket nöjda. Prisvärt och ett väldigt snyggt resultat.
    2021-11-16
    Kund i fokus, snabb svar, jättebra måleri jobb, vi rekommenderar Jakir och Ericka!!
    2021-10-21
    Lugn och metodisk i sitt arbete. Mkt rutinerad och erfaren.
    2021-09-16
    Jakir renoverade 4 rum hos oss och gjorde ett superbra jobb.
    Han ombesördje även golvslipning och golvläggning.
    Tack Niko
    Det glädje oss och veta att ni är nöjda :-)
    2021-08-23
    Vid första mötet fick vi ett väldigt gott intryck av Jakir. Vi la fram våra önskemål om att måla om kök, hall och vardagsrum och han löste detta snabbt och enligt den överenskommelse vi hade.
    Hur slutresultatet blev? Högsta betyg!
    Vi kan med glädje varmt rekommendera Jakir till er som vill hitta en professionell målare...

// Morgan
    Tack Morgan för ett gott samarbete. Vi är väldigt glada över att ni är nöjda.

Vi önskar er en trevlig höst
    2021-08-02
    Mycket bra målat och lätt att ha kontakt med.
    Tack Ramona
    vi önskar er en trevlig höst

Vänligen
    Jakir och Ericka
    2021-08-02
    Tvättning och målning av hus.
    Tvättning och målning av tak.
    Tack Morgan
    Ni var väldigt tydliga och vänliga kunder, det känns kul att sätta färg på hela grannskapet.
    välkommen åter.

2021-07-22
    Jag anlitade Jakir för målning av två rum. Innan målning behövde flera lager tapet rivas ner och väggarna spacklas. Han fixade lister där det tidigare saknades. Jag är mycket nöjd över resultatet och kommer anlita Jakir i framtiden.
    2021-07-15
    Allt har fungerat mycket bra. Offerten var tydlig och arbetet kom igång snabbare än väntat. Kvaliteten på arbetet har varit hög och resultatet är mycket bra. Arbetet bestod i både måleri och utbyte av fasadpanel och vindskivor. Kan varmt rekommendera Jakir för både måleri och snickeri.
    Tack så mycket för er snabba beslut och samarbete samt smidighet. Vi är också glada över att ni fått fräscha vindskivor :-)
    Välkommen åter och vi önskar er en trevlig sommar 2021 :-)
    2021-06-21
    Fixade snabbt en offert, med fast pris.
    Genomförde också uppdraget (Tvätt och målning av vindskivor) inom någon vecka.
    Arbetet utfördes enligt mina förväntningar och till överenskommet pris.
    Tack för feedbacken och ni är hjärtligt välkomna åter.
    Tar väl han om er och vi önskar er en Trevlig Sommar :-)
    2021-06-15
    Vi anlitade Jakir för ommålning av fasaden på vårt hus och är väldigt nöjda. De var noggranna och duktiga. Dessutom låg de prismässigt bra till jämfört med andra offerter vi tog in.
    Hej Joakim
    Tack för att ni valde oss, och tack för ett god samarbete och tydlighet i det ni önskade det hjälper alltid en stor bit på vägen när kunden vet vad den vill.
    Vi önskar er en trevlig sommar !
    2021-06-15
    Vi anlitade Jakir-allt inom måleri till att måla om vårt hus och garage. Vi är mycket nöjda med resultatet. Arbetet utfördes på ett snabbt och proffsigt sätt. Dessutom ett trevligt bemötande. Priset var också rimligt. Vill därför varmt rekommendera Jakir.
    Tack Karin! Vi är glada över att ni är nöjda och att huset nu är ännu finare inför sommaren. Välkommen åter :-) Jakir Allt Inom Måleri
    2021-05-13
    Jakir målade ett sovrum för oss. Tidsramen var lite tajt men han var punktlig och allt blev klart i tid med ett bra resultat. Pålitlig och proffsig, vi kommer anlita Jakir igen i framtiden. Rekommenderas!
    Tack John, och stor lycka till i eran nya hem.

//Jakir Allt Inom Måleri
  • Arezo M
    2021-04-25
    Ett företag man kan lita på. De är punktliga, jobbar effektivt och slutresultatet blir bra. Och är man som jag är så petig. Så kommer Jakir och åtgärdar petitesserna snabbt med ett trevligt bemötande. De va verkligen tillmötes med alla våra behov. Rekommenderas STARKT. Tack för allt
    2021-03-26
    Proffsigt från början till slut! Jakir bredspacklade väggarna i mitt sovrum och satte sedan upp renoveringstapet för att sedan måla med kulör. Rummet blev som nytt! Kan varmt rekommendera Jakir Måleri /Victor
    2021-03-15
    Vi anlitade Jakir för att fixa iordning vår hall/trapphus. På väggarna satt en hemsk strukturtapet (ett projekt man helst inte tar tag i själv som småbarnsföräldrar) och taket behövde målas.

Jakir har på ett effektivt sätt, inom angiven tidsram, ordnat med grundarbete, målat och färdigställt detaljer i vårt projekt.

Smidig och snabb kommunikation genom hela processen, från offert till besiktning.

Trevlig och mycket prisvärd hantverkare som vi kan tänka oss att anlita igen!
    Tack så mycket Sofia och Rashid det var trevlig och ni som kunder var väldigt kommunikativa och noggranna med era önskemål, vilket är en god förutsättning för ett lyckat jobb.

Välkommen Åter
    Jakir Allt inom Måleri
    Jakir och Ericka
    2021-01-04
    Mitt upplevelse av er är ni är punktliga och pålitliga och kunniga alltså och jag är 100% nöjd 😊
    2020-12-20
    Bra pris.
    Snabb.
    Ordningsam med städ och nycklar.
    Lite rörig, svår att förstå.
    Hej Marie
    Tack för den fina feedback, vi ska se till att bli mer tydliga och inte så rörig.
    Ni är en utav våra återkommande kunder och när inte språket räcker hela vägen så kan ni alltid nå kontoret via mail.
    Vi på Jakir Allt inom måleri ser det som A-O att kommunikationen funkar.
    2020-12-18
    Det var första gång då vi anlitade en professionell målare, kan uppriktigt sagt säga att vi är super nöjda! Vi fick ett bra bemötande från start till slut. Väldigt punktlig samt noggran. Jakir har lämnat ett riktigt väl utfört arbete i vårt lägenhet. Tack Jakir!!
    Tack Diddi, det glädje oss att ni är nöjda och vi önskar er stor lycka till i den nya lägenheten.

mvh
    2020-11-25
    Jakir utförde målningsarbete i 6 rum och jag är mycket nöjd med resultatet. Jag uppskattar även det trevliga bemötandet under hela processen. Jag jämförde tre firmor och valde Jakir då jag ville anlita ett lokalt företag och sen så gav de ett bra erbjudande också :)

Rekommenderas!

/Fredrik
    Tack Fredrik ! Det är tillfredställande och motiverande att fortsätta sätta våra kunders behov och önskemål i centrum.
    Tar väl hand om er
    God Jul och Gott Nytt År 2021
    2020-10-13
    Måleri som uppfyllde mina förväntningar Han är Noggrann och lyssnar på kunden.
    Hej Helena
    Tack så mycket ! Det är just detta vi vill att Du som kund skall uppleva att du fick det du önskade.
    Tack och välkommen åter
    2020-10-12
    Utomordentligt service proffsigt utförande, bara bemötande. En målare med kompetens, kan rekommenderas.
    Hej Lasse
    Det är alltid ett sant nöje att få samarbeta med kunder som vet vad de vill, är tydliga i sina önskemål och trevliga. Vi ser detta som en god start för en långsiktigt samarbete Välkommen åter
    2020-08-26
    Fantastiskt proffsigt gäng som utförde målning och fasadrenovering på vårt hus. Fantastiskt fint blev det! Snickerijobb, lyfta tak, sätta in ventiler, ingenting var för svårt. Fönstren som tidigare läckte in är nu helt täta, och rummen har en behaglig temperatur. Pålitliga, trevliga och lätta att ha och göra med. Bättre blir det inte!
    Hej Gustaf
    Ursäkta sent svar.
    Tack för den fina recensionen,.
    För oss är det en glädje att se glada kunder öka trivseln ii sitt hem och komma närmare drömbostaden
    Välkommen åter
    Jakir Alt inom måleri
    2020-08-13
    Jakir är mkt noggrann och erfaren målare som lyssnar på kunden. Han tänker långsiktigt och det är kvalitet i hans måleri och färgen han använder. Han höll vad han lova när det gäller start och avslutande av arbetet.
    Vi var mkt nöjda med ommålningen utomhus av vår villa.
    Hej Peter
    Tack till er ! och att ni valde oss.
    Vi vet hur svårt det är att lita på branschen i dessa tider och att få det man betalar för - PRIO för oss är att kunden känner sig nöjd och lyssnat på.
    Tack till er och välkommen åter
    2020-07-29
    Fint utfört arbete och vänligt bemötande!
    Hej Kajsa
    Tack så mycket för detta, det är ett sann nöje att möta trevliga kunder som du.

• Sylvia S
    2020-07-26
    Målning av hall o vardagsrum. Väggar, tak, dörrar o karmar. Det blev jättefint!! Noggrant utfört. Offerten stämde med räkningen för arbetet. Väldigt trevligt bemötande. Tack! Återkommer vid behov!
    Sylvia ! Nu är du stammis !
    Och vi är glada att du upplever vi levererar varje gång.
    Tack för ditt förtroendet och välkommen åter

2020-06-25
    Vi använde oss utav Jakir när vi målade om vår butik i Sisjön och vi är supernöjda med allt.
    Tack Daniel!
    Vi är väldigt glada att höra, välkommen åter.
    2020-06-25
    Väl utfört arbete.
    Bra mejlkontakt.
    Tack till er och för eran förtroendet ! Jakir Allt Inom Måleri
    2020-06-19
    Mycket bra utförande på båda målning och golvläggning med hög noggrannhet och precision. Arbetet utfördes snabbt och med en hög grad av flexibilitet och var dessutom prisvärt. Kort sagt, jag rekommenderar Jakir.
    Tack Johnny för ditt förtroende och ditt omdöme, välkommen åter !
    Glad Sommar :-)
    2020-05-19
    Jakir har målat om min husfasad. Trevligt bemötande och proffsigt utfört till just pris!

Peter
    Tack Peter vi är glada över att ni framför allt är nöjda med kvalitén och priset.
    Välkommen åter
    2020-05-11
    Vi köpte fasadmålning av vårt hus från 1914.
    Slutresultatet blev fint, men vi hade nog önskat att mer tid lades ner på underarbetet, nästan ingen skrapning förekom och ingen grundning (lite, lite oljning på något ställe) Sen sprutmålades huset, det gick väldigt fort! Nästan hela huset på en dag förutom högst upp där dem inte nådde med ställning/stege.. Det gjordes i slutet av entreprenaden.
    Läste lite om sprutmålning med Caparol carat som var färgen som användes och man ska egentligen dra med pensel direkt efter sprutmålningen vilket inte gjordes utan det var när lager två målades som det blev pensel (då användes även roller på några ställen vilket syns). Möjligtvis var det även lite tidigt på året för att måla ute.

Som sagt huset blev fint men det var väl några metoder som vi var tveksamma till, men vi får hoppas att det håller länge i allafall 😊
    Vi tog in offerter från flera firmor och Jakir låg i mittensegmentet, den dyraste firman kostade nästan dubbelt upp och den lägsta ungefär 20% under.

Annars var dem lätt att ha och göra med och tidsplanen hölls 👍
    Hej Emma
    Tack för recensionen och vi kan inte göra annat än att tar till oss kritiken och förbättra oss.
    Skrapning utfördes där det behövdes och även grundmålades.
    Carat Oljefärg goda penetreringsförmåga in i träet medför att grundmålningsmomentet försvinner och två ggr med Carat Oljefärg räcker för färdigstrykning.
    Angående sprutmålningen, vi har tidigare haft väldigt bra resultat med denna metoden, fuktmätaren gav oss grön i sin mättning, men som sagt inga undanflykter vi förbättrar våra metoder hela tiden.
    Om ni vill så kan Jakir komma förbi och se om några förbättringar kan göras, dock just nu är det inte möjligt men så fort vi får tid i planeringen- hör av er om ni vill detta :-)

Ha en fin sommar
    2020-05-05
    Vi anlitade dem för golvslipning och ommålning i vår nya lägenhet. Vi hade tagit in offerter från flera olika företag men Jakir Måleri var billigast och, framför allt, erbjöd snabbast färdigtid. Mycket nöjda med såväl resultatet på arbetet som att man var klara någon dag före utsatt tid. Vi har tipsat såväl vår granne, som anlitat dem, samt andra bekanta så vi hoppas de blir lika nöjda!
    Tack Per vi är super glada att ni är nöjda och även med att vi håll deadline, ni var så oroliga för detta men vi håller vad vi lovar.
    Tack för förtroendet och välkommen åter!
    2020-03-30
    Bra jobb, snyggt resultat och lätt att ha att göra med.
    2020-02-10
    Vi fick hjälp med att måla, tapetsera samt kakla. Vi gjorde om sovrum, allrum, hallar, matrum samt kök. Allt utfördes med största omsorg och bra kvalitet. Jakirs Måleri kom alltid i tid och höll vad de lovade! Vi rekommenderar Jakirs Måleri!
    2020-01-15
    Vi är mycket nöjda med jobbet som Jakir utfört hos oss! Bredspackling och målning i vardagsrum och hall gick både snabbt och gjordes med riktigt bra finish. Dessutom bra kommunikation och flexibilitet utifrån våra behov! Skulle definitivt anlita Jakir igen.
    Tack ! Kimberley
    Vi är glada över , att ni är nöjda.
    2019-11-25
    Jakir M, målade mina barns rum.
    Mycket duktig målare.
    Blev över förväntan och vi är super nöjda med resultatet.
    2019-11-11
    Vi anlitade Jakir för att måla om vårt vardagsrum samt tapetsera några väggar. Jakir hade möjlighet att starta med kort varsel som vi önskade och blev klar innan utsatt tid. Trevlig, ordningsam, proffsig och vi är mycket nöjda med resultatet!
    Tack Elin och tusen tack för den fina bilden, det var ögongodis för oss som har passerat bebis stadiet med vår dotter.
    Hoppas ni får fina minnen i rummet.
    Ha en fin höst och jul
    Jakir M Målare
    2019-11-07
    Anlitade dom för målning och tapetsering. Upplevde dom som pålitliga, trevliga och bra att ha och göra med.
    Tack Patrik, vi önskar dig en trevlig höst och jul och att du kan drömma dig bort med din fina tapet.
    Jakir M Målare
    2019-10-08
    Mkt fint resultat på tapetsering, inga skarvar syns . Prisvärt och mkt gott bemötande av både Jakir och hans fru.
    Tack Åsa och Lucas
    Så trevligt för oss att ni är nöjda. Vi var lite rädda där för leveransen av tapeten, men allt ordnade sig till slut.
    Ha en trevlig höst och välkommen åter.
    2019-09-19
    Uppfyllde mina förväntningar med råge!
    Hej Louise
    Så kul! Och höra, det betyder för oss att vi är på rätt väg
    Välkommen åter! och vi önskar dig en trevlig höst
    Jakir
    Allt inom måleri
  • Magnus B
    2019-09-05
    Proffsig, bra målat och bra beställningsprocess. Jag gav mina hemnycklar till Jakir efter att vi kommit överens om färg och omfattning. På mindre än en vecka var arbetet proffesionellt utfört utan kladd och spill.
    Tack för att ni valde oss Magnus ! Det glädjer oss att ni är nöjda

Jakir
    Allt inom måleri
    2019-08-15
    Jakir har utfört fasadmålning av vår fastighet. Professionellt bemötande och till belåtenhet utfört arbete. Trevlig och hjälpsam med frågor angående fastighetsskötsel.
    Tusen tack till er! Vi har växt i denna uppdrag och det har varit rent nöje att träffa er i Häradsgårdens Brf.
    2019-07-26
    Väldigt noggranna och effektiva målare. Jag kommer definitivt att anlita dem igen när jag skall ha något ommålat i min lägenhet i Göteborg nästa gång. Toppbetyg!
    Hej Kristoffer
    Vi tyckte det var roligt att kunna leverera efter din deadline - vi upplevde att detta var viktigt för dig och vi satsade verkligen på detta. Tack för att du litade på oss.
    2019-07-17
    Totalrenoverade min tvåa, all ytskikt och golv. Mycket nöjd med resutatet och bemötandet av bäde Jakir och hans fru. . Jakir målare var väldigt proffsig, tillförlitlig och som bonus väldigt trevligt bemötande och tillmötesgående. Han höll dessutom den utlovade tiden i kontraktet och kostnaden för allt gediget arbete var också mycket rimlig.
    Har aldrig gett något omdöme tidigare men är så nöjd med kontakten, arbetet och priset att det var värt att ta sig tiden att ge omdöme denna gång. Rekommemderas varmt!
    Zekiye
    Tack Zekiye det har varit ett nöje för oss att kunna hjälpa dig och förverkliga din vision om renoveringen av eran lägenhet. Jakir Allt Inom Måleri
    2019-07-16
    Jag har anlitat Jakir för 2a gången eftersom jag vet att han är noggrann och pålitlig. Resultatet av fasad & fönstermålning blev precis så perfekt som väntat!
    Stort tack - jag återkommer med mer jobb
    Alltid ett nöje Pernilla. och tack för förtroendet. Jakir Allt Inom Måleri
    2019-06-22
    Mycket väl utfört arbete. Tapetsering av hall med många små utrymmen, vinklar och vrår samt mönsterpassad tapet. Svårt jobb men mycket, mycket bra reaultat! Trevligt och proffesionellt bemötande. Ska definitivt anlita igen.
    Tack David! Efter träff med dig förstod vi att här skulle vi göra en ung par glad och redo för gäster och midsommarfest !
    Tack för förtroendet och välkommen åter.
  • Eva E
    2019-02-19
    Min 50-tals lägenhet hade flera lager av gammal tapet i hall, sovrum o vardagsrum. Dessa togs ner, och väggarna bredspacklades och målades. Det blev vackert. Lister och tak målades också. Arbetet utfördes inom avtalad tid, det var god ordning under jobbet och priset blev som avtalat.
    Tack Eva
    vi är glada över resultatet och att ni framför allt är nöjda.
    Välkommen åter !
    2018-11-18
    Vi har anlitat Jakir M Målare för att måla vår loftlgh. Haft väldigt bra kontakt med företags administratör, som alltid svarade snabbt på alla frågor. professionella jobb, som Jakir har gjort hemma hos oss. Jaki själv är en trevlig person, punktlig, som håller ordning både på sina och kundens saker, dessutom jobbar snabbt och noggrann. Vad skall man önska mer?
    Jag kommer säkert anlita denna firma nästa gång vi behöver måla hemma.
    Iwona
    2018-10-06
    Målning och tapetsering av vardagsrummet och hall. Vi blev vänligt och trevligt bemötta och vi är mycket nöjda både med arbetet och bemötandet. Därför ger vi Jakir M högsta betyg.
    2018-10-04
    Utmärkt service, snabbt och snyggt jobb.